Camping Stobrec-Split ****

8,7

111 reviews over Camping Stobrec-Split in het Nederlands

Leuke camping

Nel buijserd, 14-1-2018

Mooie ligging aan zee. Ligt helaas aan de buitenkant van de stad, daardoor veel last van verkeer.

Fantastische camping waar we graag weer terug kome

Lis en Rob Amama, 14-11-2017

Wij hebben heerlijk genoten op camping Stobrec. Zeer grote plaatsen, uitstekend sanitair, toiletten en douches zijn schoon en netjes.

Goed restaurant, op het grote terras een prachtig uitzicht op de baai, ook een gezellige strandbar met vriendelijk personeel.

De staff is vriendelijk en behulpzaam.

Stobrec zelf is klein lief dorpje met boulevard aan zee. Split is slechts op 6 km afstand, de bus stopt praktisch voor de deur.

Ook zeer geschikt voor de kleintjes want de zee loopt zeer langzaam af.

Voor ons was het weer genieten!, we zullen zeker weer terug gaan.

Prachtige en goed onderhouden Camping.

Hans Duchateau, 13-11-2017

Camping met mooie ruime plaatsen met en zonder schaduw, water,riolering en stroomaansluiting op de plek.

Mooi en goed onderhouden sanitair, dat meerdere malen per dag wordt schoongemaakt afhankelijk van de bezetting op de camping.

Gratis wifi netwerk op de camping, restaurant, kleine supermarkt, en nog vele extra's zoals een zwembad en welness met massage (dit is wel tegen betaling).

Verder ideaal gelegen, centrum van Split slechts 5 kilometer, op loopafstand van het centrum van Stobrec via boulevard bereikbaar, met meerdere goede en goedkope restaurants en supermarkten.

Kortom wij vonden het een hele mooie camping, met vriendelijk en behulzaam personeel, waar wij voor het eerst in 2014 waren en steeds weer terugkomen vanwege de ligging en de hoge kwaliteit van de camping, ook komend jaar (2018) zijn wij weer 3 weken te vinden op deze camping, deze keer niet met de caravan nu hebben wij een chalet gereserveerd in september.

Super campsite, near Split.

Audrey, 10-11-2017

Prachtige camping, vlakbij Split. Makkelijk te bereiken via bus of taxi.

Stacaravan met veranda, brandschoon, dichtbij de zee. Goed restaurant en leuke barretjes met heerlijke cappuccino. Aanrader!

Wij komen terug!

Mooie camping

Yvonne de Winter - de Lobel, 9-11-2017

De camping ligt ligt heel centraal voor Split en omgeving. De bushalte is bijna voor de deur. De voorzieningen zijn prima en goed onderhouden.

Wat minder is is de inrit van de camping. Er staan soms auto's voor dee ingang waardoor je er bijna niet door kan.

Wederom een prachtige maand op de camping verbleve

Frans Lenting, 8-11-2017

Weliswaar gereserveerd, maar weer volop genoten van de mooie camping. Komen er al meerdere jaren gedurende een maand. Sanitair en camping worden goed onderhouden. De receptie kan de toestroom soms met moeite aan, maar ze proberen je bovenal te helpen waar het kan.

Perfecte camping... zeer mooi gelegen en ingericht

Peet & Juud, 28-9-2017

We hadden op onze rondreis in Kroatië meerdere campings aangedaan, maar vonden dit toch wel de mooiste. Alles perfect onderhouden. Sanitair schoon. Zeep en handdoeken aanwezig.. kan nog menig camping van leren. Uitzicht geweldig over de baai. Gastvriendelijkheid zeer goed. Restaurant heerlijk en niet duur. Campingwinkel alles beschikbaar. Wij waren hier 4 nachten in September en gingen vanuit hier naar Split. We hadden wel 4 weken willen blijven. Weer was perfect!!!

Mooie camping maar wel aan drukke weg

Chantalle, 21-9-2017

De camping op zich is heel mooi, mooi en schoon sanitair. Mooie grote plaatsen op zeer korte afstand van de zee. Mooi kiezelstrand dat echt iedere ochtend schoon gemaakt wordt. Mooi gelegen in de baai en rondom de zee.

Winkeltje op de camping is prima in orde. Busverbinding vanaf de camping naar Split is prima en goedkoop.

Het personeel is zeer vriendelijk en heel behulpzaam!!

Het restaurant: het eten was lekker maar wij persoonlijk vonden het binnen ongezellig, op het terras is het wel fijn vertoeven met uitzicht op zee.

Wij hadden geen kinderen bij, maar ons lijkt dat de camping prima geschikt is voor jonge gezinnen. Iets oudere jeugd moet zich zelf vermaken :)

Enige grote minpunt is de drukke weg die langs de camping ligt. Overdag heb je hier totaal geen last van maar 's nachts zijn er altijd van die malloten op hun motor die menen het leuk te vinden om even flink gas te geven!

Prima camping!

Marnix, 5-9-2017

Het is inmiddels alweer een jaar geleden dat we hier zijn verbleven maar ik kan de camping nog wel goed herinneren. Dat is vaak positief en zo ook bij deze camping. S'avonds bij aankomst werden we verwezen naar een algemeen veld met een doorreis setting. Gelukkig zag ik een camper wegrijden en heb direct de tent er neergezet en ben naar de receptie gelopen. Hier gaven ze aan dat de plek nog tot de volgende dag was gereserveerd, maar daarna een paar dagen vrij was. Ik moest de volgende dag maar terugkomen om de plek te reserveren. Dit was ons geluk want dit was een zeer mooi plekje vlak aan het strand. Sanitair was op loop afstand en ook zeer schoon en goed onderhouden, dat was een grote plus. Het kleine supermarktje op de camping bied ook genoeg tegen een goede prijs.Naast een supermarkt zit er ook nog een restaurant op de camping waar je ook prima kan eten of s'avonds een drankje kan nuttigen. Oftewel een prima camping voor volwassenen die de camping als uitvalsbasis willen gebruiken, wat betreft kindvriendelijkheid kan ik weinig over melden.

Prima camping

Paul, 1-9-2017

Als je aankomt denk je wat is dit? Maar de camping is top. We zaten in een ruime mobile home met goede airco, ook wel nodig met 40 graden. 50 meter van het strand, bedje huren en genieten maar. Camping schoon en goed verzorgd. Campingwinkel heeft vers brood en een ruim assortiment. Restaurant is ook prima. Verder nog een dagje gevaren van Split naar Hvar en daar een bootje gehuurd. Aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stobrec-Split in Stobrec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stobrec-Split zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Stobrec-Split scoort een 8.69 uit 10 op basis van 209 reviews.