Camping Stobrec-Split

• 7.4Staat v/h sanitair

Camping Info

• Kinderopvang
Meer campinginfo

Camping Stobrec Split is geschikt als je liever niet verblijft op een massale camping. Op deze kleinschalige camping heb je ruime staanplaatsen met veel schaduw. Je moet betalen voor het zwembad, maar Stobrec-Split ligt direct aan zee. Kleintjes kunnen hier veilig zwemmen want de bodem loopt geleidelijk af. Met 15 minuten rijden sta je in Split.

Contact

234 reviews over Camping Stobrec-Split

• 8Ton Lamberts02-08-2019

Een relaxte camping

Aan de rand van de grote stad Split ligt Stobrec. De ingang van de camping is even schrikken. Erg jammer dat de camping aan de buitenkant deze uitstraling heeft terwijl het er binnen erg mooi (bloemen, planten, bomen) uitziet. Dorpje Stobrec heeft wel drie goed restaurants maar oogt niet als een echte vakantieboulevard. Restaurant en bar zijn goed. Toiletgebouwen idem. Het drie maal daags zeven minuten gebruik van de douches is geen enkel probleem. Erg mooie en ruime "pitches" voorzien van afvoer, water en voldoende stroom. Rustige camping t.a.v. logerende gasten. Heerlijk. Camping ligt wel in de nabijheid van een grote weg en geeft bij bepaalde wind verkeersgeluid. Voor ons niet storend. Mooie kiezelstranden aan twee baaien. De baai gelegen aan de camping is mooi en rustig maar heeft minder helder water. De baai aan het dorp is vaak en vol bezet door gasten en inlanders en heeft helder water. Mooi zwembad alleen jammer dat je hiervoor moet betalen. Goede campingwinkel met breed assortiment. Is simpel heerlijk kroatisch schepijs is niet te krijgen. alleen ijs uit de "kist" in de winkel. Jammer. Trogir, centrum Split aanrader. De verdere omgeving rondom de camping heeft een minder en rommelige beleving.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 10Roelof Doornbos27-07-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad

We vinden de gezelligheid van de camping super en is echt prima, de mensen zijn er super gastvrij en de bediening in het restaurant was super. Wat wij wel erg jammer vinden is dat is voor het zwembad extra moet betalen en wij vinden het zwembad te klein.Je kunt beter de prijs van de camping iets verhogen en dan de welnnis en de sauna apart laten betalen en dan het zwembad gratis instellen .Dit vonden wij 1 van de mindere dingen verder was alles dik dik naar wens

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2018
    6Gera Docter26-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Opzich een mooie camping met redelijke ruime plekken. Wat voor ons onbekend was dat ze werken met douchebandjes, uiteindelijk bleek dit prima te zijn wat je krijgt 3 keer 7 minuten per dag. Onze plek viel tegen, we stonden naast een Frans tentenkamp met allemaal jongeren. En we stonden dichtbij de drukke doorgaande weg, dus er veel geluidsoverlast de hele dag. Het water/de zee bij de camping viel ons enorm tegen, het is een vieze baai waar je liever niet in zwemt. Wij hadden meer verwacht van dit door de foto's. We zijn hier verder dus ook niet in geweest. We hebben wel gebruik gemaakt van de wellness, dit koste best wat maar dan kon je wel de hele dag gebruik van maken.

De 'boulevard' is op loopafstand, al is dit niet erg groots. Er zitten wel genoeg gezellige tentjes om te eten of drinken.

Een pluspunt is het supermarktje wat vooraan de camping zit, voor grotere boodschappen zit op paar honderd meter een grotere supermarkt.

• 3Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2Eva07-10-2018

Nooit meer

Erg onvriendelijke receptioniste. Bovendien gaf ze foute informatie over de douches (wat vrij belangrijk is als het regent met pijpenstelen en je doorweekt bent). Geloof hen niet wanneer ze zeggen dat je met je douchebandjes 3 keer per dag kan douchen... ze werkte niet 1 keer. Heb hooguit 4 min onder een douche gestaan, om vervolgens men haar onder de kraan uit te spoelen. Er staat dat je tot 12.30 mag uitchecken. Een voordeel zou je denken? Dan zou je nog gezellig iets kunnen eten voor je op stap gaat. Het is nogal moeilijk als de keuken pas open gaat om 12 u en je om 12.30 moet uitchecken.. ook ontbijten kan je niet meer om 11 u dus je kan beter uitchecken om 10 u en hopen dat je iets beters tegen komt. Deze camping is alles behalve zen 4 sterren waard.

• 7Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Campsite Management, sales and reception manager, 02-11-2018

Dear Mrs. Eva,

Thank you very much for your review of your recent stay at our Campsite. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Our showers are programed for 7 minutes, and each guest has 3 showers per day on each bracelet free of charge. We are really sorry if something went wrong, it would be really much appreciated if you had come to the Reception with this problem, we would gave you a new bracelet and send our colleague to check bracelet scanner device.

You have visited us during October and unfortunately during low season our kitchen is opened from 12pm. We always encourage our guests to use parking lot in order to have lunch or they need more time for any other reason.

We hope you will visit us again during the season when all of our facilities are opened and that we will provide you with extraordinary service as you expect and deserve.

With best regards, Campsite Management

• 8De visser17-09-2018

Keurige camping

Een fijne camping, mooi sanitair. Gebruik bandjes voor douche 7 min 3x per dag is voldoende. Prima gegeten in restaurant. Aardige bediening, ook camping receptie behulpzaam. Mooie plaats. 2 min punten ligt dicht bij autoweg naar split hierdoor de gehele dag van smorgens 5 tot avonds laat geluids overlast. De baai voor het kampeer gedeelde is ondiep en niet zo helder als je van Kroatië gewend bent. Aan de zijde van de mobilhome is het water beter. Dit zijn factoren waar de camping weinig aan kan doen. Wij zijn na een week doorgegaan, hadden langer gereserveerd maar moesten dit niet betalen. Prima gebaar.

• 6Andrea05-09-2018

Nooit meer!!

Mooie plekken, campings was te vol. Wij kregen plek aan enorme drukke doorgaande weg. Na 1 nacht weer vertrokken. Eens maar nooit meer!!!

• 7Staat v/h sanitair

• 4Karin30-08-2018

Voor ons 1 keer maar niet weer

Mooie plekken, maar voor alles wat je wilt doen moet je betalen, zelfs voor de strand douch of je moet je bandje mee nemen waar je 3x 7 minuten mee kan douchen per dag. Het water is niet echt zout doordat er een rivier op uit komt en in de tijd dat wij er waren meestal troebel, groten deels was het zandstrand, en op de kleine stukken waren kleine kiezels op gebracht.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Erik30-08-2018

super camping, zeer goed sanitair en aan zee

mooie camping aan strand in buitenwijk van Split. Je hebt het idee dat je in de stad zelf zit als je aankomt maar eenmaal op de camping heb je gevoel van zon, zee , strand. eigen strand voor campinggasten, locals moeten van publieke strand gebruik maken waardoor het heerlijk rustig is. geweldige toiletgebouwen met gewoon warm water (is zeldzaam in kroatie) en zeer netjes. stroom en water dichtbij op plaats. bomen moeten nog groeien waardoor meeste plaatsen half schaduw zijn. buurtwinkeltje waar je eigenlijk alles wel kan krijgen voor bij de weg. Om de hoek heb je in de wijk een aantal eettentjes en een paar barretjes. niks op camping aan te merken en sanitair super.

• 9Eetgelegenheden
      • 10Staat v/h sanitair

• 5Martine Dijkstra19-08-2018

Één keer maar nooit meer!

Drukke camping. Veel overlast van groepen jongeren reizen en lawaai van de weg die vlak langs de camping loopt. Zwembad kost per dag bijna 10€ PP. Een deel van het strand is wel mooi en rustig. Receptie personeel niet bereid om de mogelijkheden van een andere plek te bespreken. Kortom 1 keer maar nooi meer!

• 6Eetgelegenheden
      • 6Staat v/h sanitair

• 6Lonneke13-08-2018

Mooie stacaravan, duur zwembad, vies zeewater

Wij hadden een erg mooie stacaravan, schoon nieuw en ruim. Mooi uitzicht op zee. We hadden de zee bij de camping mooier verwacht. Het water stonk een beetje en was echt niet schoon, als een gemiddelde zwemplas in nederland. De zwembadprijs is echt belachelijk. Wel lekker zwembad maar klein. We betaalden de eerste week 24 euro per dag voor 2volwassenen en 2kinderen maar de tweede week ging de wellness open en werd dit opeens 40 euro. In de winkel werken een paar aardige meiden maar je werd te vaak erg onaardig geholpen door een paar anderen. Ook bij receptie niet allemaal vriendelijk. Animatie voor de kinderen beperkt. Ze proberen het wel maar hebben weinig middelen, zo lijkt het. Een beetje amateuristisch.

Met jonge kinderen

12 tips over Camping Stobrec-Split

• Mark, 03-08-2012

Spilt is een fantastisch mooie stad.

• Arizona, 02-09-2013

In de omgeving zijn heel wat leuke dingen: stadjes en dorpjes te bezoeken maar je kan er ook een strandvakantie van maken en ook watersport. Wij bezochten Stobrec zelf maar ook Split, Omis, Trogir en Sibenik en ook de watervallen van KrKa echt de moeite.

• bergblick, 04-11-2013

Tsja wat is er nog toe te voegen aan de prachtige omgeving van zuid Kroatië/Dalmatië. Split op een steenworp afstand, erg mooie stad. Omis was een prachtig dorpje. Trogir ook een prachtig plaatsje.

31 vragen over Camping Stobrec-Split

• Claudia, 20-06-2019

Strand camping

Is het strand bij de camping ook toegankelijk als je niet op de camping staat, en de pizzeria?

• sandra bezemer, 05-08-2018

waar excursie boeken

Ik wil graag weten waar ik de beste en ook betaalbare excursies kan boeken. En kan ik dit ter plaatse regelen of moet ik dit in de drukke maand augustus vooraf boeken? Dank je wel alvast!

• Ingeborg, 25-07-2018

Tieners

Wij zijn hier eind juli/begin augustus op de camping met twee tienerdochters (14 jaar). Zijn er dan nog meer Nederlandse jongeren van die leeftijd?

• SchaduwplaatsenAanwezig
    • MobilehomesAanwezig