Géén boekingskosten

Camping Stobrec-Split

KroatiëDalmatiëStobrec

We hebben de beste aanbieders voor Camping Stobrec-Split voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 238 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.5VoldoendeScore uit 238 reviews
  • 6.8Staat v/h sanitair
  • 6.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Stobrec Split is geschikt als je liever niet verblijft op een massale camping. Op deze kleinschalige camping heb je ruime staanplaatsen met veel schaduw. Je moet betalen voor het zwembad, maar Stobrec-Split ligt direct aan zee. Kleintjes kunnen hier veilig zwemmen want de bodem loopt geleidelijk af. Met 15 minuten rijden sta je in Split.

Contact

238 Reviews over Stobrec-Split

• 10Bart en Arnoud28-09-2021

Natuur, cultuur en plezier!

Camping Stobreč Split is een 4-sterren camping, waar je alles zal vinden wat nodig is voor een prettige vakantie in een harmonie van natuur, cultuur en plezier. Camping Stobreč Split is gelegen in Stobreč, een stadsdeel van Split. Je weet niet zeker waarom je Camping Stobreč Split zou kiezen als je kampeerbestemming? Er zijn enkele belangrijke verschillen die onze camping tot je beste keus maken. Het is de dichtstbijzijnde camping nabij Split, het bestuurlijke en culturele centrum van de Dalmatische regio en gelegen aan de goed bewaarde Adriatische kust.

De afstand tussen Camping Stobreč Split en het historische centrum van Split, het paleis van Diocletianus, is 7 kilometer en even ver is het naar het Archeologisch Complex in Salona. De camping is gelegen in een groene oase, aan twee zijden omgeven met de zee en aan de derde zijde met de monding van de rivier Žrnovnica. Zelfs gedurende de heetste dagen waait er een mild en verfrissend.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden
  • 3Fvdbroek29-08-2021

Nooit meer

Dat de zee er vies en smerig is . Er komt een riviertje de zee in daar zitten honderden meeuwen maar die zitten daar geen VIS te eten . Regelmatig koud water bij de douch. Er is geen supermarkt op de camping. NEE ik zou zeggen zoek wat verder

• 4Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 6Erbo12-08-2021

Het moet je ding zijn, drukte en veel te duur.

In het hoogseizoen moet je dit niet willen. Wij waren met een camper en deze camping had ik gebeld en als ik op tijd was dan hadden ze nog wel een plek. Ja op de parking dus. Ze proppen de parking en alles er omheen vol en vragen er 70 euro per nacht voor. De man bij de receptie zegt me doodleuk : We are fully booked so you pay a price. Vraag en aanbod dus :-). Ook een business model, levert die parking gewoon 700 euro per nacht op. André Hazes klikt het uit het douche gebouw en veel te veel mensen op 1 camping. Niet wat wij zoeken dus na een onrustige nacht op de parking snel weer door! Split is een mooie stad, we hebben er van genoten en heerlijk gegeten.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 4Jane04-01-2020

Vreselijke camping

Zwembad: niet alléén onder de 17 jr!!! En € 5/€ 2,5 pppd,dus € 15 p/d. In weekeinden duurder! Vieze toiletten, smerige douches. Zwerfkatten rond de caravan. s' Avonds een (NL!) man zien plassen in de branding in zee. Heel veel honden! Wasmachine: wast niet schoon. Oude verroeste kleine koelkastjes te huur. Zee: zeer troebel water. Niet snorkelen dus. Lawaaiige NL gezinnen tot 's avonds laat. Geen toezicht. Geen centrale ontmoetingsplek voor tieners. Als je geen andere gasten kent is er geen natuurlijk contactmoment. Veel mensen lijken elkaar al langer te kennen. Er sjezen snoeihard elektrische (huur) steps/karts over de camping. Restaurant: ongare pizzabodem en slappe ongare friet. Droge kip. Zeer slecht eten voor flinke prijs (€ 60). WiFi: doet het helemaal niet! Aan drukke doorgaande weg. Onvriendelijk personeel, lange wachttijden bij receptie. Plus: grote plaatsen, aan zee.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 8Ton Lamberts02-08-2019

Een relaxte camping

Aan de rand van de grote stad Split ligt Stobrec. De ingang van de camping is even schrikken. Erg jammer dat de camping aan de buitenkant deze uitstraling heeft terwijl het er binnen erg mooi (bloemen, planten, bomen) uitziet. Dorpje Stobrec heeft wel drie goed restaurants maar oogt niet als een echte vakantieboulevard. Restaurant en bar zijn goed. Toiletgebouwen idem. Het drie maal daags zeven minuten gebruik van de douches is geen enkel probleem. Erg mooie en ruime "pitches" voorzien van afvoer, water en voldoende stroom. Rustige camping t.a.v. logerende gasten. Heerlijk. Camping ligt wel in de nabijheid van een grote weg en geeft bij bepaalde wind verkeersgeluid. Voor ons niet storend. Mooie kiezelstranden aan twee baaien. De baai gelegen aan de camping is mooi en rustig maar heeft minder helder water. De baai aan het dorp is vaak en vol bezet door gasten en inlanders en heeft helder water. Mooi zwembad alleen jammer dat je hiervoor moet betalen. Goede campingwinkel met breed assortiment. Is simpel heerlijk kroatisch schepijs is niet te krijgen. alleen ijs uit de "kist" in de winkel. Jammer. Trogir, centrum Split aanrader. De verdere omgeving rondom de camping heeft een minder en rommelige beleving.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Roelof Doornbos27-07-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad

We vinden de gezelligheid van de camping super en is echt prima, de mensen zijn er super gastvrij en de bediening in het restaurant was super. Wat wij wel erg jammer vinden is dat is voor het zwembad extra moet betalen en wij vinden het zwembad te klein.Je kunt beter de prijs van de camping iets verhogen en dan de welnnis en de sauna apart laten betalen en dan het zwembad gratis instellen .Dit vonden wij 1 van de mindere dingen verder was alles dik dik naar wens

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 6Gera Docter26-10-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Opzich een mooie camping met redelijke ruime plekken. Wat voor ons onbekend was dat ze werken met douchebandjes, uiteindelijk bleek dit prima te zijn wat je krijgt 3 keer 7 minuten per dag. Onze plek viel tegen, we stonden naast een Frans tentenkamp met allemaal jongeren. En we stonden dichtbij de drukke doorgaande weg, dus er veel geluidsoverlast de hele dag. Het water/de zee bij de camping viel ons enorm tegen, het is een vieze baai waar je liever niet in zwemt. Wij hadden meer verwacht van dit door de foto's. We zijn hier verder dus ook niet in geweest. We hebben wel gebruik gemaakt van de wellness, dit koste best wat maar dan kon je wel de hele dag gebruik van maken.

De 'boulevard' is op loopafstand, al is dit niet erg groots. Er zitten wel genoeg gezellige tentjes om te eten of drinken.

Een pluspunt is het supermarktje wat vooraan de camping zit, voor grotere boodschappen zit op paar honderd meter een grotere supermarkt.

• 7Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair
  • 2Eva07-10-2018

Nooit meer

Erg onvriendelijke receptioniste. Bovendien gaf ze foute informatie over de douches (wat vrij belangrijk is als het regent met pijpenstelen en je doorweekt bent). Geloof hen niet wanneer ze zeggen dat je met je douchebandjes 3 keer per dag kan douchen... ze werkte niet 1 keer. Heb hooguit 4 min onder een douche gestaan, om vervolgens men haar onder de kraan uit te spoelen. Er staat dat je tot 12.30 mag uitchecken. Een voordeel zou je denken? Dan zou je nog gezellig iets kunnen eten voor je op stap gaat. Het is nogal moeilijk als de keuken pas open gaat om 12 u en je om 12.30 moet uitchecken.. ook ontbijten kan je niet meer om 11 u dus je kan beter uitchecken om 10 u en hopen dat je iets beters tegen komt. Deze camping is alles behalve zen 4 sterren waard.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Campsite Management, sales and reception manager, 02-11-2018

Dear Mrs. Eva,

Thank you very much for your review of your recent stay at our Campsite. Your feedback is extremely valuable to us, as we strive to improve with each and every stay. Our showers are programed for 7 minutes, and each guest has 3 showers per day on each bracelet free of charge. We are really sorry if something went wrong, it would be really much appreciated if you had come to the Reception with this problem, we would gave you a new bracelet and send our colleague to check bracelet scanner device.

You have visited us during October and unfortunately during low season our kitchen is opened from 12pm. We always encourage our guests to use parking lot in order to have lunch or they need more time for any other reason.

We hope you will visit us again during the season when all of our facilities are opened and that we will provide you with extraordinary service as you expect and deserve.

With best regards, Campsite Management

• 8De visser17-09-2018

Keurige camping

Een fijne camping, mooi sanitair. Gebruik bandjes voor douche 7 min 3x per dag is voldoende. Prima gegeten in restaurant. Aardige bediening, ook camping receptie behulpzaam. Mooie plaats. 2 min punten ligt dicht bij autoweg naar split hierdoor de gehele dag van smorgens 5 tot avonds laat geluids overlast. De baai voor het kampeer gedeelde is ondiep en niet zo helder als je van Kroatië gewend bent. Aan de zijde van de mobilhome is het water beter. Dit zijn factoren waar de camping weinig aan kan doen. Wij zijn na een week doorgegaan, hadden langer gereserveerd maar moesten dit niet betalen. Prima gebaar.

• 6Andrea05-09-2018

Nooit meer!!

Mooie plekken, campings was te vol. Wij kregen plek aan enorme drukke doorgaande weg. Na 1 nacht weer vertrokken. Eens maar nooit meer!!!

• 7Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar