Reviews over Seget Vranjica

Eerlijk en heerlijk!

Fam. Lemaire,
    11-8-2018

Fantastisch hotel, zeer vriendelijke eigenaren, fijn personeel en heerlijk eten!

Nette camping

Wendy,
    15-8-2017

De camping is goed opgezet, plekken variëren van vrij krap tot heel ruim. Niet alle plekken hebben schaduw. Sanitair is heel goed, schoon, maar 's avonds geen warm water uit de douche (bijna nergens in Kroatië). Er is een goed voorziene supermarkt met keurige prijzen, een klein restaurantje met simpele maar lekkere gerechten. Geen speeltuin o.i.d. Er zijn koelkluisjes te huur voor E 2,50 per dag, ideaal met de hitte.

Strand is van kiezels en netjes, maar wel erg vol in het hoogseizoen. De zee is niet heel helder, waarschijnlijk doordat het een baai is, met vrij veel waterverkeer en veel zwemmers die woelen. In de directe omgeving is niet veel te doen, maar met een taxibootje kun je naar Trogir, wat wel een bezoekje waard is. De taxi vaart tot laat in de avond.

Wel vrij prijzig, wij betaalden ongeveer 50 euro per nacht in het hoogseizoen met camper. Gratis wifi is heel slecht, je kunt ook betaalde snellere wifi kopen.

Er is maar een woord voor, Geweldig.

Betsy romijn,

Helemaal top!!!

Helemaal top.

Romijn,
    18-6-2016

Wat een prachtige kamer met een fantastisch uitzicht over de zee.

Zeer vriendelijke eigenaresse.

Gewoon boeken!!!

Leuke camping aan zee

Stefan,
    11-5-2016

Leuke kleinschalige camping met vriendelijk personeel, aan het strand. Het sanitair gebouwtje oogt vrij nieuw en netjes. Het kleine haventje van Seget ligt op een paar minuten lopen en heeft een gezellig (vis) restaurant. Verder zijn Trogir en iets verder Split leuke steden om te bezoeken.

Seget Vranjica scoort een 8,9 uit 10, op basis van 10 reviews