Seget Vranjica

We hebben een aantal aanbieders voor Seget Vranjica voor je op een rij gezet:

Reviews over Seget Vranjica

• 7Anita14-07-2015

Leuk maar niet bijzonder

In mei was alles nog erg rustig. Het is een erg klein plaatsje ..echt voor de rust

• 7Sfeer in stad
    • 8Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Stranden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

• 9kelvin buck22-08-2014

prachtige locatie

het uitgaansleven weet ik niet, want ik ben niet uitgegaan! het was al gezellig genoeg bij het appartement. de cultuur is erg goed, want de oude dorpjes en stadjes zijn goed bewaard gebleven. daarnaast is het er prachtig wandelen door de natuur en zijn de mensen ook heel aardig. het strand daar moet je wel waterschoenen voor hebben, maar het is er echt heerlijk. Dit dorpje is niet zo megatoeristisch, dus dat is wel fijn. je kunt er echt tot rust komen!

• 9Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur
    • 9Cultuur
    • 9Stranden

Alleen gereisd in mei 2014

• 9Bakker20-10-2013

Heerlijk

Uitstekend. Dicht bij allerlei mooie plaatsen. Geweldig strand. Prachtige natuur in de buurt! Geen disco. Wel een paar leuke restaurants - zeer betaalbaar. Fijne supermarkten in de buurt.

• 8Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met partner in januari 2013

• 10alexandra22-08-2013

prachtig dorpje

in seget zelf is er weinig te doen daarvoor moet je naar split of trogir,je kunt hier wel prima eten,voor een rustige vakantie is dit een perfecte plek,prachtige omgeving

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 4Uitgaanslevenn
    • 10Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8r de graaf12-08-2013

Mooi stadje met supermooie omgeving !

Trogir is wel heel erg toeristisch, te druk eigenlijk. Split is een interessante stad, cultuur in overvloed, terrasjes, winkelen voor de dames...Krka is prachtig N.P. Primosten leuk stadje met strand.

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Stranden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Wim van Ee24-08-2008

Eenvoudige mooie plaats

Audenthieke oude eenvoudige plaats met enige schitterende hotels volgens mij vooral voor poolse hongaarse toeristen . Leuke wandelroute langs de zee.Leuke restaurants bevolking op de markt in Trogir, met groenten en fruit, erg leuk.Mensen erg vriendelijk ondanks niet al te grote rijkdom!? Nederlander gewoon gaan is de moeite waard!Maar wij haten massatourisme.

• 5Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8pieter vixseboxse14-12-2007

Een heerlijk rustig vissersplaatsje met een schitterend haventje in een zeer aantrekkelijke baai. Alles ademt gemoedelijkheid. Er zijn verschillende restaurants met een zeer aantrekkelijke menukaart. De stranden zijn uiterst comfortabel met zeer kleine kiezelsteentjes en voldoende begroeiing voor wat schaduw. Het zeewater is glashelder door de gunstige stroming waar de baai ook om bekend staat. In de wijde omgeving zijn heel veel fascinerende excursies te maken zowel op het gebied van natuur als cultureel. Zo zijn de Krka watervallen en de wildwaterrivier Cetinja zeer de moeite waard. Het centrum van Trogir staat op de werelderfgoedlijst van de UNESCO, een museumstadje recht uit de oudheid. Split en Sibenik zijn zeer aantrekkelijke steden voor een dagtripje. Al met al een buitengewoon aantrekkelijk gebied voor een geslaagde zon, zee en strand vakantie.

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Stranden