Petrcane

Reviews over Petrcane

Super locatie

Nadine
    24-8-2014

Klein vissersdorp met charmante huisjes vlak aan zee. Auto nodig om uitstappen naar Zadar, Krka watervallen, Nin,,... Op 15 minuten van de luchthaven. Tip huur een boot om naar de eilanden aan de overzijde te geraken. Lekker en goedkoop eten in restaurant liburna in het centrum. In het hoogseizoen 's avonds file richting Zadar. Zandstrand op enkeke km in holidaypark Zaton. Een druk vakantiedorp met winkels restaurants en springkastelen,...

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Kleine rustige plaats aan een baai

Piet Hoogervorst
    12-7-2005

Kleine rustige plaats aan een baai. Omgeving is prachtig. Er zijn drie goede restaurants. Teraza is een aanrader. Als je de drukte zoekt is Zadar maar 10 km verder. Omgeving en stranden (vooral kiezel) zijn bijzonder schoon.

Gereisd Anders in Tue Jul 12 2005 23:06:11 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Petrcane scoort een 8 uit 10, op basis van 6 reviews