Pakoštane

Reviews over Pakoštane

Knus maar klein

Bart
    2-9-2018

Klein dorpje met veel eetgelegenheden die zijn ingesteld op de toeristen. Toro is een leuk restaurant wat dat niet heeft en in een gezellig steegje zit. Het eten is ook prima! Aanrader de visschotel voor 2 pers. We moesten wel 1 uur wachten omdat het druk was. Verder heeft pakostane veel souvenirshops met dezelfde rotzooi.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Jan Postma
    23-6-2018

We komen voor de 6e keer in Pakostane, een mooi vissersdorpje met vriendelijke bewoners doe geweldig kunnen zingen en dansen. Er is in de zomermaanden genoeg vertier in het dorp. Of aan het strand liggen is ook een optie. Als je hier vaker komt wordt je zo bij de mensen betrokken. Dat is het mooie van Pakostane.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plaats

Monique Hardy
    24-8-2017

Wat een mooi dorp, geweldige sfeer, veel restaurants, erg gemoedelijk. Een aanrader. Weinig Nederlanders dat vinden wij wel fijn, geen porec bedoel ik dan. Een mooi klein dorp, schitterende omgeving, strand eilanden etc.

Gereisd Met partner in juli 2017

Heel erg leuk dorpje

Fons
    22-8-2017

Het dorpje Pakostane heeft veel leuke eet- en drinkgelegenheden. Ook wordt er in het seizoen van alles en nog wat georganiseerd. Maar nooit heel luidruchtig of zo. Meestal gezellige muziekavonden, optrdens van koren of artiesten voor het kerkje of een heus nagespeeld historisch spektakel. Leeuk dat bij alle activiteiten de lokale ouder dames telkens de diverse specialiteiten bakken en verkopen.

Gereisd Met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi dorp leuke boulevard een echt aanrader.

W de Jong
    7-1-2017

Mooi dorp leuke boulevard ,verschillende restaurants waar je goed en goedkoop kunt eten. Boot en mountebike verhuur , wandelmogelijkheden zowel langs de kust als in binnenland . Mogelijkheid voor dagtochten met boot. Een aantal kleine supermarkten, slager en bakker aanwezig. In Biograd een aantal grotere supermarkten. Veel rotskust met kleine strandjes (zand vermengd met kiezel)

Gereisd Met partner in juni 2016
Pakoštane scoort een 8,6 uit 10, op basis van 78 reviews