Pag (op Pag)

We hebben een aantal aanbieders voor Pag (op Pag) voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Pag (op Pag) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Pag (op Pag)

Verre reis maar de moeite waard

Sandra en Jos
    30-6-2013

In juni is het daar nog niet zo toeristisch. Nationaal Park Paklenica bezocht, was heel mooi. Wat een natuur! Ook plaatsje Metajna is een tip. Rijd naar de haven, ga lopend verder en volg de kustweg naar de achterzijde van dit plaatsje. daar vind je de mooiste strandjes en een prachtig ruig wandelgebied. Een opmerking. Op het strand Zrce vond dagelijks een Balkan-disco plaats. Trance-muziek tot 3 a 4 uur 's morgens, elke ochtend. Deze herrie was zo gigantisch dat de wijde omgeving een slechte nachtrust had. Dit komt overigens vaker voor in Kroatië. Op Rovinj hebben we dit ook al eens beleefd. Toch een prima vakantie hier gehad met heerlijk zomerweer!

Gereisd Met partner in juni 2013

neem een privé strandje

Il Quadrifoglio
    21-8-2012

Vanuit Zaton een behoorlijk eind (binnendoor) rijden. Maar wel een mooie rit, waar je dan in Pag een toeristisch centrum met veel souvenirs. Enkele leuke terrasjes. Of je gaat naar de supermarkt voor lunchbroodjes of een warme hap. Neem vervolgens de weg in noordelijke richting onderlangs de hoofdweg. Daar kun je je auto parkeren om via een steil pad of trap naar een lager gelegen strandje te gaan (naakt) zonnen of zwemmen. Ook is het water helder zodat je prima kunt snorkelen. Al met al beslist de meoite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Aug 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Twee dagen Pag, niet enthousiast

erik-jan_1
    26-7-2012

Van een afstand is Pag een prachtige oude stad. Dichterbij is het erg toeristisch. Kitsch- en kledingwinkeltjes waarvan er 13 in een dozijn gaan... De kerken die we wilden bekijken waren gesloten. Geen informatie aan de buitenzijde. Op de tweede dag een rondvaart gemaakt met Festini Tours. Doe dat niet: Vieze boot, geen toelichting, veel te harde muziek, onsmakelijke lunch met droog brood, kip, vis en rauwe uien, en de gratis snaps en wijn (all you can drink) zorgt ervoor dat sommigen zich beginnen te misdragen aan het einde van de dag.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein stadje

len
    8-9-2010

Pag is de hoofdstad van het gelijknamige eiland, er is dan ook veel handel en bedrijvigheid. Er zijn een paar straatjes met wat winkeltjes en een leuke boulevard met gezellige terrasen. Het is niet heel groot maar leuk voor een paar dagen.

Gereisd Met vrienden in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein, familiaal badstadje

Lars en Frans
    26-7-2010

Hoewel hoofdstad van het eiland, is Pag een klein plaatsje. Oud centrum met smalle straatjes, maar weinig echte monumenten. Het heeft minder flair dan Hvar of Trogir, maar is aanzienlijk goedkoper. Mooi aangelegd stadsstrand (lag wel vol).

Gereisd Met partner in Mon Jul 26 2010 18:45:06 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Pag (op Pag) scoort een 8,8 uit 10, op basis van 24 reviews