Camping Nevio

Camping Nevio
8,5

53 reviews over Camping Nevio in het Nederlands

De camping is echt prachtig, met mooi uitzicht over een stunning baai. Super aardig personeel. Maar.. in de buurt is geen bal te doen dus je verveelt je gauw als je even klaar bent met zwemmen en zonnen. De dorpjes zijn stil en saai (een ijsje is het hoogst haalbare), dubrovnik is erger dan GoT-Disneyland en wat een domper was bij het uitchecken dat we eigenlijk ca 100 euro meer moesten betalen dan wat ons toegemaild was als totaal prijs. Maar de manager lostte dat zeer charmant op. Evengoed: Let op de kleine lettertjes bij de prijslijst .. de prijs is officieel in kuna en niet in euro wat een groot verschil kan worden.

Fantastische plek

Rick Batters
4-7-2018

Deze camping is de beste ven heel peljesac en omstreken.

Vriendelijk personeel en mooie beach bar

Top camping!

Frans Kruitwagen
1-7-2018

Ik vind dit een van de mooiste streken in Dalmatie. De camping heeft alle faciliteiten met prima sanitair, restaurant en zwembad en supermarkt Konzum tegenover de ingang van de camping. Camping bestaat uit terrassen en wij stonden op plek 113 bijna bovenaan dus wel even klimmen of dalen naar het strand. Ontvangst door de eigenaar was erg vriendelijk en informatief. Wij hebben een Zodiac gehuurd in Orebic om de eilandjes en plaatsjes in de buurt te bezoeken en vanaf het water is alles nog mooier! Je kunt langs de kust leuk fietsen naar leuke plaatsjes zoals Kustice en Viganj.

Wij gaan hier zeker terug komen!

prachtige Camping

Leo Denneman
4-2-2018

Centraal gelegen op het schiereiland Met het voet veer naar eiland Kurcula

Ook een geweldige stad. het schiereiland Peljesac heel mooi.

Verzorgde terrassencamping met prachtig uitzicht

Familie Louage Taelman
31-12-2016

Vriendelijke ontvangst. Proper zwembad en sanitair, veilig voor de kinderen en mooi uitzicht op zee. Restaurant aanwezig en supermarkt net buiten de camping. Plaatsen met veel schaduw.

Wat een uitzicht!!

John Manshanden
27-10-2016

Mooie camping met schoon sanitair. Terrassen camping met geweldig uitzicht op de zee en eilanden..

Echt eco is de camping niet. Altijd verlichting aan. Ook overdag.

Wij waren in oktober, zwembad en restaurant etc. dicht. Mooi strand en helder water. Vriendelijk personeel. De olijven werden geoogst, grappig om te zien.

Mooi!

Anoniem
26-9-2016

Fijne camping in een prachtige omgeving. Sanitair is nieuw en schoon. Leuk zwembad en een prachtig uitzicht op zee. Receptie is zeer vriendelijk ( zo hadden we het nog niet meegemaakt in Kroatie) restaurant is oké. Wij hebben een bootje gehuurd, is echt een aanrader en niet duur! Supermarkt aan de overkant van de weg heeft eigenlijk alles.

Cudowne miejsce z malowniczymi widokami

Marzena
12-9-2016

Piękne położenie, bliskość plaży, kameralność domków campingowych

Mooie terrassencamping

Ineke Klein Velderman
26-8-2016

Wij hadden op deze camping een prachtige plek met geweldig uitzicht op de zee. Het vraagt enige

rijervaring met de caravan om op de plek te komen maar dan heb je ook een fantastisch uitzicht.

Het sanitair is prima. Dit geldt eveneens voor het restaurant.

Camping is echt een aanrader.

Mooie camping

Michel
22-8-2016

Ik sluit mij deels aan bij de vorige waardering van camping Nevio. Ik kan geen minpunten bedenken al vind ik de camping wel meer waard dan niet heel bijzonder. Wij vonden de ligging echt prachtig. De bar met terras beneden aan het strand is echt schitterend.

Wat ons positief heeft verrast is dat er in de omgeving wel veel te doen is (in tegenstelling wat wij lazen in eerdere recensies). Een bootje huren met in ons geval (zonder vaarbewijs) 5 pk motor moet je absoluut doen en naar de eilandjes voor de kust varen. Ook naar Korcula kun je dan met eigen boot varen. Zelfs het plaatsje Orebic is een bezoekje waard 's avonds. Een bezoek Dubrovnik hebben wij vanaf een camping in de buurt van Dubrovnik gedaan omdat het toch best een afstand is om af te leggen vanaf Nevio.

Voor ons was het alles bij elkaar een geweldige week op camping Nevio en zeker voor herhaling vatbaar.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nevio in Orebic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nevio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nevio scoort een 8.48 uit 10 op basis van 53 reviews.