Camping Neviosterstersterster

• 6.9Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

In de populaire regio Dalmatië vind je Camping Nevio in het plaatsje Orebic. De campingplaatsen hier hebben bijna allemaal zeezicht. Het zwembad is aan de kleine kant, maar er is ook een kiezelstrand vlakbij. Minder geschikt voor mensen die graag uitstapjes maken, want de camping ligt op het eiland Peljesac met weinig steden in de buurt.

Contact

60 reviews over Camping Nevio

• 2019
    8Simone15-11-2019

Heerlijke drie weken gehad, mooie camping!

Prachtige uitzichten! Houdt wel rekening met veel klimwerk want het is een echte terrassen camping, maar dat betekent wel dat bijna elke plek een waanzinnig uitzicht heeft. Wat ons wel tegenviel waren de prijzen in de horeca en de supermarkt, erg hoog naar onze mening.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Femke09-10-2019

Het strand en het zwembad samen is top!

Wat een heerlijke camping. Sanitair met airco en muziek is goed schoon (behalve sanitair bij het strand door dat ook door strandgangers ook gebruikt wordt, dit is het enige minpunt van deze camping). Veel vertiermogelijkheden, maar geen animatie. Voor onze kids van 7 en 11 was het super. Supermarkt meteen bij uitgang van de camping beviel ons uitstekend. Idyllische baaitjes in de buurt en zeer zongarant. Koelkast te huur. We hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Centjes25-08-2019

Unieke locatie

Heerlijke plek! We zaten in de luxe mobile home, uitzicht over zee. We hebben 2 weken volop genoten! Supermarkt tegenover de camping. Orebic centrum was wat verder weg maar wel op loopafstand. Klein maar gezellig dorpje. Camping heeft een zeer vriendelijke en behulpzame receptie. Niet veel Nederlandse kinderen, de Nederlandse kids die er waren zochten elkaar op in de speeltuin of het zwembad. Uitstapje naar Mostar zeer de moeite waard. Schuin tegenover camping knus restaurantje tussen de olijfbomen. Genieten hier!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Marjan07-08-2019

Supercamping in de middle of nowhere

We schrokken even toen we het schiereiland Pelsejac opreden, want er is letterlijk niks dan bergen en groen. Mooi, maar het leek er uitgestorven. De camping bleek gelukkig een meevaller, en we zijn in relaxmodus gegaan vanaf de aankomst. De baai waaraan de camping ligt is prachtig. Een toegankelijk strand (wel kiezel maar geen rotspartijen waar je eerst moet overklauteren) met strandstoelen en parasols. Stukje strand speciaal voor hondeneigenaars. Leuke beachbar (waar personeel nog wel wat hospitalitytraining kan gebruiken). Restaurant op de camping is prima! Mooi zeezicht, redelijke prijzen, lekker eten. We hadden een ruime plaats, met zeezicht bovenaan. Onderaan, dichter bij de zee zijn de plaatsen kleiner en moeilijk bereikbaar. Wij waren blij dat we daar niet met een caravan of camper moesten manouvreren. Sanitair nieuw en prima schoongehouden. Grote supermarkt recht to de camping.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5John20-07-2019

Nooit meer

In het hoogseizoen een absolute afrader. Geen toezicht bij het te kleine zwembad en veel kleine plaatsen. Aan het water staan is op deze camping met een beetje camper niet mogelijk. Korting krijg je niet en de wifi is slecht. Een mooie strandbar en een middelmatig restaurant met lui personeel. Een arrogante op Duitsers, oosterijkers en Italianen ingestelde receptie. Mensen, kijk goed om je heen voordat je hier naar toegaat want de mooie zee is immers gratis .

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Douma03-09-2018

Hele mooie, prettige, rustige camping

Camping is erg mooi, duidelijk te zien dat er alles aan gedaan wordt om de wegen, plekken, toiletgebouwen, restaurant etc. zo goed mogelijk te maken. De campingplekken hebben bijna allemaal wel een vorm van zeezicht en de meeste hebben mooie begroeiing. Ons toiletgebouw had airco en muziek, was heel schoon. Ook was er airco in de ruimte van het afwassen. Het zwembad was relatief klein, maar nooit echt overdreven druk. Strand altijd vlakbij en de steentjes waren best goed om op te liggen. Ook het restaurant had gastvrij en vriendelijk personeel en de kaart was voor een camping echt heel goed, restaurantwaardig. Eigenlijk niks dan lof over de camping. Het schiereiland Peljesac was echter een matig stuk land in combinatie met de warme zomertemperatuur (dik 33 graden in de schaduw). Geen grotere steden in de buurt, wel veel zee. Voor ons was het daarom 'knop om' en 2,5 week voornamelijk zon, zee, strand, zwembad en eten & drinken...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Ron Stapel24-08-2018

Fantastische camping met een “ziel”

Niet voor niets genoemd als de mooiste camping van Kroatië. Kleinschalig, fantastische ligging aan zee, ruime plekken met geweldig uitzicht. Personeel met bezieling. Plek om terug te komen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Anna18-08-2018

Wat een mooie plek met hele lieve mensen!

De camping is echt prachtig, met mooi uitzicht over een stunning baai. Super aardig personeel. Maar.. in de buurt is geen bal te doen dus je verveelt je gauw als je even klaar bent met zwemmen en zonnen. De dorpjes zijn stil en saai (een ijsje is het hoogst haalbare), dubrovnik is erger dan GoT-Disneyland en wat een domper was bij het uitchecken dat we eigenlijk ca 100 euro meer moesten betalen dan wat ons toegemaild was als totaal prijs. Maar de manager lostte dat zeer charmant op. Evengoed: Let op de kleine lettertjes bij de prijslijst .. de prijs is officieel in kuna en niet in euro wat een groot verschil kan worden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Rick Batters04-07-2018

Fantastische plek

Deze camping is de beste ven heel peljesac en omstreken. Vriendelijk personeel en mooie beach bar

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Frans Kruitwagen01-07-2018

Top camping!

Ik vind dit een van de mooiste streken in Dalmatie. De camping heeft alle faciliteiten met prima sanitair, restaurant en zwembad en supermarkt Konzum tegenover de ingang van de camping. Camping bestaat uit terrassen en wij stonden op plek 113 bijna bovenaan dus wel even klimmen of dalen naar het strand. Ontvangst door de eigenaar was erg vriendelijk en informatief. Wij hebben een Zodiac gehuurd in Orebic om de eilandjes en plaatsjes in de buurt te bezoeken en vanaf het water is alles nog mooier! Je kunt langs de kust leuk fietsen naar leuke plaatsjes zoals Kustice en Viganj. Wij gaan hier zeker terug komen!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

10 tips over Camping Nevio

• Arie, 18-08-2013

Uitstapjes naar Korcula en dubrovnik moet je wel gedaan hebben als je hier ben.

• mjhv, 18-09-2013

Korcula, Loviste, Ston, Dubrovnik. Neem een ligbedje mee voor op de kiezels. geen overbodige luxe! Als je een huisje huurt via de camping zit al het linnen (handdoeken,theedoeken, lakens) al in het huisje en wordt om de drie dagen vernieuwd! Super! Scheelt hoop inpak ruimte in de auto.

• wendy, 07-05-2011

als je heerlijk wil eten in het dorpje orebic dan moet je zeker naar kanoba babilon gaan daar kun je heerlijk zitten en lekker eten voor niet al te duur wij hebben daar de hele 14 dagen gegeten

als je bijvoorbeeld friet met snitzel bestelde dan kreeg je niet 1 maar 2 snitzels en ook kun krijg je daar gewoon de kurry en mayo fles, kun je zelf bebalen hoeveel je wil

echt ideaal we kwamen ook heel veel mensen tegen die daar ook steeds terug kwamen eten, echt leuk

10 vragen over Camping Nevio

• Vivienne , 10-12-2018

Wie weet of het zwembad zoet water heeft?

• Schuller, 07-03-2017

bootje huren

Is het mogelijk om op de camping een bootje prive te huren ?

• Erika, 13-11-2013

Mooie plek Mobile Home.

Wij willen dit jaar een Mobile Home op deze camping huren. Wie kan mij vertellen welke mooi staan. Mooi uitzicht en privacy! Heb de camping map met de nrs. van de Mobile Homes maar kom hier toch niet echt goed uit. Alvast bedankt,

Camping Nevio info

• Aantal sterrensterstersterster