Camping Nevio

40 reviews over Camping Nevio in het Nederlands

prachtige Camping

Leo Denneman
4-2-2018

Centraal gelegen op het schiereiland Met het voet veer naar eiland Kurcula

Ook een geweldige stad. het schiereiland Peljesac heel mooi.

Verzorgde terrassencamping met prachtig uitzicht

Familie Louage Taelman
31-12-2016

Vriendelijke ontvangst. Proper zwembad en sanitair, veilig voor de kinderen en mooi uitzicht op zee. Restaurant aanwezig en supermarkt net buiten de camping. Plaatsen met veel schaduw.

Oude reviews (archief)

Wat een uitzicht!!

John Manshanden
27-10-2016

Mooie camping met schoon sanitair. Terrassen camping met geweldig uitzicht op de zee en eilanden..

Echt eco is de camping niet. Altijd verlichting aan. Ook overdag.

Wij waren in oktober, zwembad en restaurant etc. dicht. Mooi strand en helder water. Vriendelijk personeel. De olijven werden geoogst, grappig om te zien.

Mooi!

Anoniem
    26-9-2016

Fijne camping in een prachtige omgeving. Sanitair is nieuw en schoon. Leuk zwembad en een prachtig uitzicht op zee. Receptie is zeer vriendelijk ( zo hadden we het nog niet meegemaakt in Kroatie) restaurant is oké. Wij hebben een bootje gehuurd, is echt een aanrader en niet duur! Supermarkt aan de overkant van de weg heeft eigenlijk alles.

Mooie terrassencamping

Ineke Klein Velderman
    26-8-2016

Wij hadden op deze camping een prachtige plek met geweldig uitzicht op de zee. Het vraagt enige

rijervaring met de caravan om op de plek te komen maar dan heb je ook een fantastisch uitzicht.

Het sanitair is prima. Dit geldt eveneens voor het restaurant.

Camping is echt een aanrader.

Mooie camping

Michel
    22-8-2016

Ik sluit mij deels aan bij de vorige waardering van camping Nevio. Ik kan geen minpunten bedenken al vind ik de camping wel meer waard dan niet heel bijzonder. Wij vonden de ligging echt prachtig. De bar met terras beneden aan het strand is echt schitterend.

Wat ons positief heeft verrast is dat er in de omgeving wel veel te doen is (in tegenstelling wat wij lazen in eerdere recensies). Een bootje huren met in ons geval (zonder vaarbewijs) 5 pk motor moet je absoluut doen en naar de eilandjes voor de kust varen. Ook naar Korcula kun je dan met eigen boot varen. Zelfs het plaatsje Orebic is een bezoekje waard 's avonds. Een bezoek Dubrovnik hebben wij vanaf een camping in de buurt van Dubrovnik gedaan omdat het toch best een afstand is om af te leggen vanaf Nevio.

Voor ons was het alles bij elkaar een geweldige week op camping Nevio en zeker voor herhaling vatbaar.

Prima camping

Ron
    16-8-2016

Prima camping maar wel beetje overschat. Kan hier niks slechts over vertellen maar hééél bijzonder is het ook niet.

Sanitair zowel boven als beneden aan het strand is schoon en wordt goed bijgehouden.

Zwembad is niet groot maar was nooit overvol dus groot genoeg voor de camping ook in het hoogseizoen.

Plekken beneden zijn kleiner. Wij stonden boven en dat leek ons prettiger dan beneden. Naar het strand inderdaad stukje omlaag en terug klimmen. Voor mensen met bootje die graag aan het strand (kiezel) zitten zijn waarschijnlijk de plekken beneden geschikter.

Grote supermarkt (Konzum) is aan de hoofdweg direct voor de camping.

Prima restaurant op de camping.

Uitstapjes naar Korcula kan met een bootje vanaf de camping of vanaf de haven in Orebic. Hier kun je het voetgangers-pontje pakken als je alleen naar Korcula stad wil maar ook de ferry als je je op het eiland met de auto wilt verplaatsen. wij hebben beide gedaan. Leuke baaitjes bezocht.

Dubrovnik circa 2 uur rijden

Mostar circa 3 uur onderweg inclusief ferry naar Ploce.

Wij zijn op de heenreis met de ferry van Ploce naar Trpanj gegaan. Trip duurt circa 60 minuten. Op de terugweg zijn we via Ston en kust stukje van Bosnië gereden. je rijd dan circa 2 uur tot aan Ploce dus sneller ben je niet. Is prima te rijden en toch wel stuk goedkoper. ferry koste voor ons (5 personen + auto) circa € 45. In Bosnië voor € 25 tank vol gegooid dus al met al met goedkoper.

Mooie plek

Peter
    26-7-2015

Leuke camping met prachtig strand (platte kiezels), zorg dat je plek beneden hebben je moet 5 minuten klimmen niet erg vinden voor een dan weer panoramisch uitzicht. Je kan alleen met tent en kleine caravan beneden komen op maar een paar plaatsen. En dan moet je nog goed kunnen sturen. Maar als je het lopen niet erg vind dam is dit echt een prachtige pittoreske camping. Er zijn voor jongelui weinig uitgaansgelegenheden. Korcula is met een taxi boot 15 min varen en mischien wel mooier als Dubrovnik. Echt zeer de moeite waard. Met een eigen boot kan je zomaar dolfijnen tegen komen. Prachtige locatie jammer dat het erg ver rijden is van Nederland 2000km

Prachtige omgeving maar net niet...

walldesign020
    22-9-2014

Camping op zich ziet er fantastisch uit. Mega uitzicht, mooi opgezette terassencamping. Wat wij een tegenvaller vonden is dat je het allemaal wel gezien hebt na een paar dagen. Er is werkelijk niks te doen op de camping en in de directe omgeving.

Voor kinderen is er al helemaal niks buiten een klein zwembad.

Kortweg: de camping zag er prachtig en goed verzorgt uit maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Geweldig

Sonja
    31-8-2014

Wat een mooie camping. Het uitzicht vanuit stacaravan is perfect. Alles ziet er verzorgd uit. Eten vooral in de beachbar was heerlijk. Het was een eind rijden maar zeker de moeite waard!

We hebben een aantal aanbieders voor Nevio voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nevio in Orebic, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nevio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nevio scoort een 8.32 uit 10 op basis van 50 reviews.