Murter / Jezera

We hebben een aantal aanbieders voor Murter / Jezera voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Murter / Jezera voor je op een rij gezet:

Reviews over Murter / Jezera

Zeker voor herhaling vatbaar.

Nancy stojanovic
    6-7-2019

Murter is een prachtige badplaats deels gericht op mensen met boten. Het authentieke Kroatische wordt hier vermengt met de moderne cuisine. De mensen zijn hartelijk, de stranden aan beide kanten van het plaatsje prachtig met kiezels en helder water. Gezellige cocktailbarretjes, heerlijk eten in de vele restaurantjes en een prachtig uitzicht op de vele eilandjes voor de kust maken samen met het heerlijke klimaat een prachtige locatie voor een zon/zee vakantie met de mooie stad split op leuke afstand. Hier Kun je oa heerlijk winkelen in de prachtige overdekte shoppingmall (goed vertoeven op te hete dagen). Murter is echt een aanrader voor iedereen die van zon,zee en lekker eten houdt.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Schiereiland met vier knusse dorpen

Annemarie
    21-10-2012

Murter is een schiereiland met vier dorpen: Tisno (daar ga je de brug over naar het schiereiland), Jezera, Betina en Murter zelf. Hier geen vakantieflats, grote hotels of bungalowparken maar dorpen, particuliere vakantiehuisjes en acht campings. Wel druk maar niet massa. Er komen hier (nog niet) veel Nederlanders, veel Kroaten en Oost Europeanen. Murter is het grootste en meest populaire dorp met redelijke jachthaven waar je ook motorboten kan huren (vaarbewijs 1). Betina is het meest persoonlijk. Je kan langs de noordkant van het schiereiland, van Tisno naar Murter fietsen, langs de kustlijn aan de zuidkant gaat geen doorgaande weg. De brug bij Tiso gaat 2x per dag een half uur open, in 2012 was het iets als 9-9.30 en 18-18.30u. Aan de zuidkant de mooiste stranden (kiezel/rots), wel zeer druk, aan de noordkant ook prima zwemplekken en wat stranden te vinden.Ook aan de zuidkant de drukste campings, langgerekt, hutje mutje, aan noordkant camping Matija meest persoonlijk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

De Plitvice meren zijn echt fantastisch mooi! Het park is

Anouk
    12-11-2006

De Plitvice meren zijn echt fantastisch mooi! Het park is in 1 dag goed te doen, in 2 dagen iets rustiger, heb je lekker de tijd. Niet echt aan te raden als je slecht ter been bent, hoewel er ook een bus(soort treinbus) rijdt en er ene boor vaart. Wij logeerden in Villa Lika in Mukinje, erg gezellig! We hadden geboekt voor 4 nachten, echter maar 3 gewesst, in de directe omgeving is nl. niet zoveel te doen, nog naar druipsteengrotten geweest, wel leuk voor een uurtje.. Plitvice meren echt niet overslaan als je in Kroatie bent!!

Gereisd Anders in november 2006
Murter / Jezera scoort een 8,1 uit 10, op basis van 16 reviews