Hotel Port 9 Hotel

3 reviews over Hotel Port 9 Hotel in het Nederlands

Toplocatie!

Arenda
16-5-2018

Wij verbleven in een familyroom in het hotel. Echt supermooie kamers met tussen (schuif)deur, 1 kamer met een tweepersoons bed en een grote badkamer, de andere met 2 eenpersoonsbedden en een kleinere badkamer, alles supernetjes.groot balkon. Vloerbedekking, Ikea interieur.

Heel mooi park, mooi zwembad, met grandioos uitzicht! Waarschuwing: drankjes bij zwembad erg duur, cappuccino 3,75! Eten vond ik lekker, lekker ontbijt, veel keus en diner ook genoeg keus en lekker. Personeel is heel vriendelijk en spreken goed Engels. Schoonmaak is echt goed, ze maken de hele dag schoon in het park. Grote Supermarkt aan de overkant van ingang.

Er is een strandje met grote kiezels bij het hotel, waterschoenen onmisbaar! Je kan naar korcula old town lopen, half uur. Er gaat een golfkar van port 9 naar The old town. Pp 2,25.old town supermooi! Echt heel apart, Marco Polo's geboortestad. Rivieracruise aan te raden (touroperator). Pupnatska Luca supermooi!

Prachtig eiland voor watersporters

Laura
7-5-2018

Het complex is compleet gerenoveerd. Het gebied bestaat uit een blok appartementen met daarbij 2 zwembaden en een aantal blokken hotel met een zwembad en een kinderbad. Daarnaast is de camping gelegen waarbij 2 type stacaravans staan die ook compleet vernieuwd zijn. Naast de de stacaravans is het campeer gedeelte. De plekken verschillen van grootte en bevatten veel stenen en boomstronken. Het hele gebied openbaar toegankelijk. Het ligt in een prachtige baai. Korcula stad is te voet bereikbaar over een geasfalteerde weg en is prima te lopen. Met kinderen deden we er een half uur over. Tegenover het complex is een supermarkt( Controleer je bon! ). Op het complex is een buffet restaurant ( eten is lauw) en een a la carte restaurant. In de periode mei is veel nog dicht. Vooral als het regent is hier weinig te doen. Het eiland is verder prachtig en de baai van pupnatska luka is prachtig. Tevens vonden we grscica de moeite waard.

Oude reviews (archief)

mooie omgeving,

sober hotel maar proper en basis aanwezig

We hebben een aantal aanbieders voor Port 9 Hotel voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port 9 Hotel in Korcula, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port 9 Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Port 9 Hotel scoort een 7.04 uit 10 op basis van 10 reviews.