Centraal Kroatië

Reviews over accommodaties in Centraal Kroatië

Puur genieten!!

Margriet Siepe,
    19-9-2018

Leuke, knusse accommodatie met gezellig buitenterras.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk zwembad dat met in-/uitschuifbare glazen wanden bij warm en fris weer kan worden gebruikt.

Heerlijk ontbijt met keuze uit div. omeletten.

Gereisd met partner in juli 2018

Aardige mensen, lekkere bbq en fijn zwembad

Lonneke,
    13-8-2018

Fijn dat we eerder dan aangegeven aankomsttijd in kamer konden. Familiekamer ruim met mooi balkon. Bedden kraakten een beetje. Vriendelijke mensen, lekker eten. De kaarten voor plitvice konden we bij het hotel bestellen ( althans, een kaart die we konden inwisselen zodat je niet in de rij hoefde in het park). Zwembad was erg lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke uitvalsbasis voor bezoek Plitvicmeren.

Mirjam,
    21-7-2018

Relaxte camping met heerlijke schaduwrijke plaatsen, vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping

Visie,
    9-4-2018

Prima camping om de Plitvice meren te bezoeken. Dat is dan ook wat de meeste mensen die hier komen doen, dus veel kort verblijf. De plaatsen zijn vrij en als je op tijd bent is er voldoende keuze. Voor de tenten zijn er aparte velden. De ligging naast de doorgaande weg maakt wel dat er verkeersgeluid is maar wij hadden er geen bijzondere overlast van. Het sanitair was voldoende, soms was het er even druk maar meestal voldoende capaciteit. Wel erg krap, er is zeker gekeken hoe zoveel mogelijk cabines uit de ruimte te kunnen halen. Maar erg schoon. Personeel was erg vriendelijk. Wij kozen in het bijzonder voor deze camping omdat er een zwembad bij was, heerlijk na een warme dag wandelen in de Plitvicemeren. Super mooie speelplaats /sportplaats voor de kinderen, jong en oud. Free-Wifi (vooraan op de camping) prima!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldig!!

Henk,
    19-8-2017

We dachten dat we een hotel hadden geboekt maar het was een Prachtig groot appartement. Netjes en schoon.

Bbq savonds aan het zwembad echt een aanrader! Lekker enniet duur.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017