Sorteren

Reviews over accommodaties in Centraal Kroatië

Puur genieten!!

Margriet Siepe
    19-9-2018

Leuke, knusse accommodatie met gezellig buitenterras.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heerlijk zwembad dat met in-/uitschuifbare glazen wanden bij warm en fris weer kan worden gebruikt.

Heerlijk ontbijt met keuze uit div. omeletten.

Prima camping

Visie
    9-4-2018

Prima camping om de Plitvice meren te bezoeken. Dat is dan ook wat de meeste mensen die hier komen doen, dus veel kort verblijf. De plaatsen zijn vrij en als je op tijd bent is er voldoende keuze. Voor de tenten zijn er aparte velden. De ligging naast de doorgaande weg maakt wel dat er verkeersgeluid is maar wij hadden er geen bijzondere overlast van. Het sanitair was voldoende, soms was het er even druk maar meestal voldoende capaciteit. Wel erg krap, er is zeker gekeken hoe zoveel mogelijk cabines uit de ruimte te kunnen halen. Maar erg schoon. Personeel was erg vriendelijk. Wij kozen in het bijzonder voor deze camping omdat er een zwembad bij was, heerlijk na een warme dag wandelen in de Plitvicemeren. Super mooie speelplaats /sportplaats voor de kinderen, jong en oud. Free-Wifi (vooraan op de camping) prima!

Mooi, maar niet voor jonge kids

Heico
    17-9-2014

Het appartement is waanzinnig mooi!. We hadden de grootste (1-ste etage) met een bijzonder groot balkon (rond het appartement). De afstand tot supermarkt en de toegang tot de Plitvice meren is kort.

Echter het zwembad is voor jonge kinderen niet aan te raden. De eigenaresse is erg gefrustreerd als de kinderen in het bad springen, spetteren etc etc. Als er ook maar 1 grassspriet in komt gaat ze dit met een schepnet verwijderen. Herhaaldelijk leverde dit ook behoorlijke discussies op met haar. Haar excuus (voor het agressieve gedrag richting de kids) was telkens dat het in het belang van de andere gasten was. Er waren op dat moment geen andere gasten in het bad en degene die er waren waren Nederlands en begrepen ook dat kinderen bij 30 graden in een zwembad willen spelen en geen baantjes willen trekken.

Kortom, een mooi appartement maar niet voor jonge kids (8-10) die na een lange dag willen afkoelen in het bad.