vakanties Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

Super

Aniel,
    8-12-2018

Super vriendelijke medewerkers. Ze lachen altijd en als je iets vraagt dan helpen ze je gelijk. Eten was ook heerlijk, maar meestal hetzelfde eten.

leuke hotel aan het strand met geweldige personeel

Dhr Anton,
    3-12-2018

Het strandresort is opgebouwd in 1970 en sindsdien is niet zoveel veranderd. Het heeft wel een charme die maakt deze plaats unique. Het strand stelt niet zoveel voor maar de zwembaden zijn heerlijk om in te zwemmen vooral bij zonsondergang . De staff is verrassend vriendelijk en het eten is lekker en vers. Het verblijf op Bamburi Beach kan goed gecombineerd met een 2/3 dagen Safari naar Tsavo East en met andere excursies naar Mombasa of andere bezienswaardighen in Kenia.

Geweldig!

Ankie,
    1-12-2018

Wat een prachtig resort!!! Hele mooie tuin, met leuke ondeugende aapjes! Begane grond is heerlijk. Lekker ligbedjes op terras. Zelfs WiFi op terras!! Heel aardig personeel. “Djambo” wordt er dan steeds tegen je gezegd. Goedendag ofzoiets😊. 2 Heerlijke strandjes, geweldig buffet!! Wat een keus toch!! Zelfs diner op het strand gehad 1 avond. Onvergetelijk!!

Altijd live muziek/bandje tijdens het eten!👍 Heb echt heimwee, en wil er zo weer naartoe!!

Waanzinnig mooie safari

Kim,
    22-11-2018

Djambo!

Net terug uit kenia en mis nu al de lekkere pannenkoeken en wafels bij het ontbijt 😋.

War verouderd hotel, maar eten is super, zeer gevarieerd. Tijdens de lunch worden er heerlijke sandwiches gemaakt en bij het diner heerlijk warm naan brood. Verder heerlijk vers fruit.

Safari was wel het hoogtepunt van deze reis, die hebben we bij de beachboys geboekt op het strand. Je overnacht bij Voi safari lodge, waar je een waanzinnig uitzicht hebt. Verder is er een waterplas waar veel dieren komen. Tijdens de safari doen ze er alles aan om je zoveel mogelijk dieren te spotten. Wij hebben 4 van de big five gezien, echt geweldig.

Echt een aanrader!

Mayke Dijkstra,
    22-11-2018

Personeel is super vriendelijk! Eten is erg lekker en zeker voldoende gevarieerd. Wat ook fijn is dat je van de faciliteiten van het buur hotel gebruik mag maken. Neem voldoende cash mee om het personeel een fooitje te kunnen geven en om de excursies te kunnen betalen (geen pinapparaat aanwezig).

Creditcard is ook een aanrader.

Zorg ook dat je voldoende zonnebescherming bij hebt.

Echt een aanrader! Wij gaan zeker een keertje terug naar kenia.