• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

Voor feestvierders prima, niet voor ons

MdS
    5-8-2018

Mooi hotel aan het strand. Locatie is mooi gelegen. Faciliteiten in orde. Niet voor rustzoekers. We zitten nu voor 2e avond naar harde muziek te luisteren. Erg suf dat je de safe op kamer moet huren. Had voor de prijs er gewoon als service bij moeten horen. Voor tieners niet veel te doen

Geweldige locatie, genoten!

Darling
    19-7-2018

Afstand van airport naar locatie is prima te doen ondanks aantal kilometers. Prachtig gemoedelijk resort. Er wordt dagelijks prima (tweemaal) schoongemaakt. Vriendelijk personeel met oprechte aandacht voor de gasten. Animatieteam is energiek en leuk, zonder opdringerig te zijn. Wij hebben heerlijk gegeten, voldoende keuze.

mooi kamp, je bevind je echt tussen de dieren

elientje
    4-1-2015

mooi kamp

ruime, nette tenten

sanitair is netjes

eten is lekker

+ dieren rondom de tent

+ mooi uitkijkpunt (uitzicht op de poel met nijlpaarden, olifanten, zebra's, waterbokken enz)

- geen klamboe

Super!

Mertens
    24-6-2014

Onze twee eerste nachten van de safari hier doorgebracht.

Wij vonden het persoonlijk dik in orde. Hadden een redelijk oké huisje (leuke douche, goede wc, basic inrichting maar erg proper) met een adembenemend zicht. Er is bvb. Een drinkplaats voor de dieren aangelegd dus vanop je terras kan je gewoon naar de gazelles kijken.

Eten (zowel ontbijt als lunch als diner) was suuuuperlekker. Bediening ook erg vriendelijk.

Eigenares is wat hautain en niet echt vriendelijk naar haar personeel toe. Dit vonden wij het enige negatieve punt.

En een belachelijk mooi zwembad. Wat een uitzicht!

Echt de moeite om te verblijven.

Kenia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 548 reviews