Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

helemooie vakantie

J.Kuipers,
    14-4-2019

wat een heerlijk hotel is dit lekker rustig heerlijke zwembaden lekkker eten en drinken vriendelijke mensen . mooie ruime kamer 2106 .geweldige service ont bijten kon voor vertrek naar huis al om half vijf nog nooit mee gemaakt .

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische ervaring ondanks armoede van het land

Guido,
    7-4-2019

Mooi hotel, groot zwembad, lekker eten en vriendelijke mensen. De basic kamers zijn ok maar niet super en de badkamer en zeker het toilet zijn dringend aan vernieuwing toe. Vloeren werden niet echt netjes gehouden en klamboe was gescheurd. Soms nogal chaotisch kwa organisatie waarmee ik bedoel soms geen bepaalde dranken voorradig zowel in de bars als in het restaurant.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

Remco,
    28-3-2019

Geweldig resort. Lekker eten en heel behulpzaam en servicegericht personeel. Heerlijk relaxen op het strand of bij het zwembad. Genieten van een drankje bij de Pool-bar of een potje beachvolleybal. Entertainment is prima. Kamer was heel netjes en schoon.

Niet echt voor een 2 keer 3 weken

J.H. van Baalen,
    14-3-2019

Een leuk hotel begin februari na een week werd het wat minder, de tweede week werd de keuken en restaurant minder, derde week was er ook minder personeel in het restaurant. De bar daar kreeg je weinig gekoelde dranken ze hadden een klein koelkastje het bier was tussen de 10 en de 15 graden.. de omgevingstemperatuur 35 graden andere dranken waren ook bijna allemaal omgevingstemperatuur. Het strand is zand vlakbij het water begint de rif waar je niet op kon lopen. Mensen met waterschoenen maakte de meeste kans. De verkopers waren erg vasthoudend want ze liepen zelfs met je het water in. Het zwembad is 168 meter lang wat ieder dag netjes werd schoongemaakt. Ook leuk waren de makakie aapjes die alles probeerde stelen. Handoekservice was bijna altijd laat tussen 10 en 11;00 uur. de verkopers mochten een paar avonden in het hotel. Op zaterdag was het de beurt van de ma sai in klederdracht die om 19:00 uur hun dans mochten laten zien.

Gereisd alleenreizend in februari 2019

Goed verblijf

Ton Broeders,
    3-3-2019

Vanaf het vliegveld Mombassa duurt de busrit tussen de 2,5 en 3 uur en moet er een overtocht worden gemaakt met een pont. Kamer (560) is zeker geen 5 sterren waardig. Kamer nummering is niet erg logisch. Strand is niet voorzien van ligstoelen etc. A la Carré restaurants zijn prima maar verhoudingsgewijs erg prijzig.

Gereisd met partner in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)