Sorteren

Reviews over accommodaties in Kenia

prachtig Hotel

Stw
    6-10-2018

Geweldig Hotel. Prijs kwaliteit een dikke 10. Personeel is zeer vriendelijk en het eten is uitstekend. Als ik dit schrijf zijn we nog 4 dagen hier. Safari een must. In een woord geweldig. Dit gereserveerd via beach boy. Prima gooser en zeer goed geregeld. Nogmaals dit hotel is een aanrader als je in Kenia een strand vakantie wil houden en daarnaast nog wat activiteiten wil gaan doen.

Prima vakantie in een zeer ontspannen sfeer!!

Hans & Jacqueline
    30-9-2018

Het is een zware en lange reis welke bij ons ook nog 's nachts was, maar zeker de moeite waard.

mooi kamp, je bevind je echt tussen de dieren

elientje
    4-1-2015

mooi kamp

ruime, nette tenten

sanitair is netjes

eten is lekker

+ dieren rondom de tent

+ mooi uitkijkpunt (uitzicht op de poel met nijlpaarden, olifanten, zebra's, waterbokken enz)

- geen klamboe

Super!

Mertens
    24-6-2014

Onze twee eerste nachten van de safari hier doorgebracht.

Wij vonden het persoonlijk dik in orde. Hadden een redelijk oké huisje (leuke douche, goede wc, basic inrichting maar erg proper) met een adembenemend zicht. Er is bvb. Een drinkplaats voor de dieren aangelegd dus vanop je terras kan je gewoon naar de gazelles kijken.

Eten (zowel ontbijt als lunch als diner) was suuuuperlekker. Bediening ook erg vriendelijk.

Eigenares is wat hautain en niet echt vriendelijk naar haar personeel toe. Dit vonden wij het enige negatieve punt.

En een belachelijk mooi zwembad. Wat een uitzicht!

Echt de moeite om te verblijven.