Sorteren

vakanties Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

Wij hebben een onvergetelijke vakantie beleefd.

K. Van der Veer
    6-3-2018
    De twee daagse safari is te kort. Het is een hele lange autorit en als je pech hebt zie je weinig dieren en krijg je een heel verkeerd beeld.

Mooi hotel met prachtige tuin

Nick7
    19-2-2018

Mooi hotel met prachtige tuin.

Aan het zwembad kan je genieten van een zeer mooi zicht op de Indische oceaan.

De kamer was ruim en proper onderhouden, het personeel was vriendelijk.

Het eten was lekker maar had weinig variatie. Bij het ontbijt was er voor ons te weinig keuze aan brood. De wifi is rampzalig. Een website raadplegen duurt verschrikkelijk lang. Een foto doorsturen lukt niet.

Al bij al een goed verblijf. De couleur locale maakt veel goed :)

mooi kamp, je bevind je echt tussen de dieren

elientje
    4-1-2015

mooi kamp

ruime, nette tenten

sanitair is netjes

eten is lekker

+ dieren rondom de tent

+ mooi uitkijkpunt (uitzicht op de poel met nijlpaarden, olifanten, zebra's, waterbokken enz)

- geen klamboe

Super!

Mertens
    24-6-2014

Onze twee eerste nachten van de safari hier doorgebracht.

Wij vonden het persoonlijk dik in orde. Hadden een redelijk oké huisje (leuke douche, goede wc, basic inrichting maar erg proper) met een adembenemend zicht. Er is bvb. Een drinkplaats voor de dieren aangelegd dus vanop je terras kan je gewoon naar de gazelles kijken.

Eten (zowel ontbijt als lunch als diner) was suuuuperlekker. Bediening ook erg vriendelijk.

Eigenares is wat hautain en niet echt vriendelijk naar haar personeel toe. Dit vonden wij het enige negatieve punt.

En een belachelijk mooi zwembad. Wat een uitzicht!

Echt de moeite om te verblijven.

Kenia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 548 reviews