vakanties Kenia

Reviews over accommodaties in Kenia

Fantastische accommodatie alles super netjes

Marinel de Corte, 17-2-2018
    Tot in de kleinste details is de safaritent ingericht, heel gezellig met hemelbed en zeer schoon. zitje met uitzicht op de kilimanjaro.

mooie vakantie gehad

de jong, 4-2-2018

Heel mooi en groot park, maar zeker niet druk. Het is opgedeeld in 3 delen. Voor elk wat wils, dus rust, maar ook actie en muziek. Meerdere verwarmde zwembaden. (niet zout) Personeel zeer vriendelijk. Elke avond een show in het theater. Eten was prima, veel verschillende gerechten. Regelmatig andere thema´s in de restaurants. Ruime, nette kamers met airco, tv (bvn te ontvangen), koelkast. Een heel mooi strand. Wel veel verkopers op het strand. Mocht je er wat willen kopen. onderhandel wel.

We zijn ook op safari geweest in Tsavo East en West. Zeker de moeite waard. Veel gezien, leeuwen, olifanten, enz enz. Een paar dagen is leuk, alleen de echte liefhebber zou langer op safari moeten gaan.

Al met al zeker leuk om een keer heen te gaan.

mooi kamp, je bevind je echt tussen de dieren

elientje, 4-1-2015

mooi kamp

ruime, nette tenten

sanitair is netjes

eten is lekker

+ dieren rondom de tent

+ mooi uitkijkpunt (uitzicht op de poel met nijlpaarden, olifanten, zebra's, waterbokken enz)

- geen klamboe

Super!

Mertens, 24-6-2014

Onze twee eerste nachten van de safari hier doorgebracht.

Wij vonden het persoonlijk dik in orde. Hadden een redelijk oké huisje (leuke douche, goede wc, basic inrichting maar erg proper) met een adembenemend zicht. Er is bvb. Een drinkplaats voor de dieren aangelegd dus vanop je terras kan je gewoon naar de gazelles kijken.

Eten (zowel ontbijt als lunch als diner) was suuuuperlekker. Bediening ook erg vriendelijk.

Eigenares is wat hautain en niet echt vriendelijk naar haar personeel toe. Dit vonden wij het enige negatieve punt.

En een belachelijk mooi zwembad. Wat een uitzicht!

Echt de moeite om te verblijven.

Kenia scoort een 8,3 uit 10, op basis van 548 reviews