Sorteren

Reviews over accommodaties in Santo Antao

Geweldig

Familie Fleur
    23-10-2016
    Wij waren hier id zomer van 2014. Wat een prachtige plek. Nadat je een flinke klim moet maken om bij het pension te komen heb je een adembenemend uitzicht over het dal. Gelukkig hebben ze dragers voor de koffers. Wij zijn hier een week geweest en helaas de eerste dagen deelden we de badkamer. Wij wisten dit niet dus geef het tevoren aan als je het niet wil. Dit is het enige minpunt. Heel veel pluspunten: Super gastvrouw, geeft tips over de omgeving, weet hier enorm veel over te vertellen en kan super lekker koken. Zij kan heel goed de beroemde 'Cachupa' lekker klaarmaken. Leuke sfeer, het gezamenlijke avond-eten, andere mensen te ontmoeten en hun ervaringen te horen en tips te krijgen. Hebben met andere gasten excursie naar de krater gemaakt en nog lokale stokerij en proeverij bezocht. Excursie vanuit pension, busjes ed wordt geregeld. Super ontbijt met papaya, bananen, home made marmelades, kaas, joghurt, broodjes en crackers. Wat een prachtige wandelingen hebben we in de omgeving gemaakt en alles met de aluguer ( kleine busjes) die af en aan rijden en super goedkoop zijn, je kan ook een aluguer tevoren bellen, ook niet duur, die brengt je dan als een soort van taxi ergens naar toe. Cabo Verde mensen zijn hele vriendelijke, lieve mesen, wij komen hier zeker terug.

nu begrijp ik de betekenis van het woord zeebanket

Annemiek Hoogsteder
    4-1-2014
    de kok Ermelinda spreekt nederlands en kan fantastisch koken! ze laat je de verse groente, vlees en vis zien die die dag is gevangen en je kan kiezen wat je wilt hebben! heerlijk!!
Santo Antao scoort een 8,1 uit 10, op basis van 17 reviews