We hebben een aantal aanbieders voor Santo Antao voor je op een rij gezet:

vakanties Santo Antao

We hebben een aantal aanbieders voor Santo Antao voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Santo Antao

Service en hartelijkheid op heerlijke plek.

Rita,
    29-11-2018

Ideaal voor wandelingen op het prachtige eiland.

Verblijf met alle comfort, supernetjes.

Gerund met hart en ziel door een Belgisch koppel.

Heerlijk ontbijt.

Gereisd met partner in november 2018

Een waar paradijs in een prachtige omgeving!

Christel Merckx,
    26-11-2018

Een schitterende B&B met heel veel zorg en aandacht voor detail en kwaliteit. Een prachtige tuin vol bloemen, fruit en groenten.

Adembenemend zicht vanop de kamer. Zeer rustig gelegen. Ideaal voor wandelaars en rustzoekers. Lekker en zeer verzorgd eten. Ontbijt, lunch en diner ter plaatse mogelijk. Zeer vriendelijke en behulpzame uitbaters en personeel (Frans-Zwitsers koppel). Zalig zwembad! Slechts half uurtje van Porto Novo en de ferry naar Sao Vincente. Absolute aanrader voor natuurliefhebbers!

Top Accommodatie

Anna,
    25-11-2018

Groot en mooi appartement met een mooi uitzicht op ponta do sol en de zee. Jessica was erg behulpzaam en in geval van vragen altijd bereikbaar. Kan deze plek van harte aanbevelen en het is eigenlijk een luxueus accommodatie, zeker 4 tot 5 sterren waard!

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch verblijf in een leuk dorp!

Christel,
    24-11-2018

Geweldig verblijf in een mooie B&B. Zeer ruime en nette kamers met heerlijke douche, vriendelijke en behulpzame Vlaamse uitbaters. Heerlijk zwembad. Zeer gastvrij. Aan de rand van het leuke stadje Ponta do Sol. Wandelafstand naar centrum en haven 5 à 10’. Mooie wandelingen in de buurt.

Genoten!

Peter,
    18-11-2018

Het Casa Laranja appartement is modern ingericht naar een hoge standaard, het heeft een geweldig panoramisch uitzicht op de zee en de bergen en maakt over het algemeen een goede indruk. Het appartement ligt op loopafstand van vele restaurants, kleine winkeltjes en de prachtige waterkant met de vele vissersboten. De eigenaar stuurde ons veel extra informatie voordat we aankwamen. Onze gastdame Jessica verwelkomde ons hartelijk in Ponta do Sol en was zeer behulpzaam voor de duur van ons verblijf. Al met al hebben we de tijd bij Casa Laranja erg genoten. Een echte aanrader.