vakanties Santiago

Reviews over accommodaties in Santiago

Eenvoudig complex aan een prachtig strand

Henk,
    10-5-2016

Zoals we wisten is Baia Verde een eenvoudig complex. We hadden ons op grote eenvoud ingesteld, maar dat viel enorm mee. Beter gezegd : we hadden de beschikking over een keurige, vrij ruime tweekamer bungalow die van prima kwaliteit was. Lekker terrasje voor de deur en een grandioos strand binnen handbereik. Iedere dag komen de vissersbootjes hier aan land; een belevenis op zich.

Het ontbijt van Baia Verde is best in orde. Verder kunnen we het restaurant dat bij dit complex hoort niet aanbevelen.

De service in het restaurant is erg wisselend en hangt zeer van het dienstdoende personeel af. Overigens spreekt men alleen frans als buitenlandse taal.

Er is echter een belangrijk minpunt : het complex is voor de helft niet meer in gebruik en dat gedeelte is zeer verwaarloosd, terwijl het deel wat wel in gebruik is aardig onderhouden wordt. Wij waren twee van de drie dagen van ons verblijf de enige gasten van het resort.

De plaats Tarrafal heeft uit toeristisch oogpunt weinig te bieden; wel is het nog een echt oorspronkelijke plaats. Wijzelf vinden dit niet onprettig.

Ondanks enkele minpunten hebben we drie prachtige dagen in Tarrafal en in Baia Verde beleefd.

Een heerlijk standaard hotel

Jacqueline,
    14-12-2013

Wij hebben hier tijdens onze rondreis over de Kaapverdische eilanden één keer één nacht en één keer twee nachten overnacht.

De kamers zijn relatief standaard, maar comfortabel genoeg. Het ontbijt en het diner biedt genoeg keus en goede kwaliteit.

Het zwembad, relatief groot overigens, is een uitkomst na een dag excursies en / of strand.

De ligging van het hotel is prima, alle excursies in de omgeving zijn goed en snel te bereiken...

CRM Manager, CRM Manager, 31-1-2014
    Dear Guest, Glad you enjoyed your stay and our hotel. Hope you can return one day. Kind Regards

Fantastische plek om lekker even tot rust te komen

Maarten,
    21-1-2012

De appartementen van King Fisher liggen op een afgesloten terrein. Wij hadden het appartement Grotte. Dit appartement bood ruimte aan 4 personen, 2 aparte kamers. Het appartement is netjes ingericht, een groot 2-persoons bed met 2 losse matrassen, een mooie douche. Het terras is groot en voorzien van 4 ligbedden, overdekt zitje met stoelen. De keuken is beneden en is compleet, met oven, koffiezetapparaat en voldoende potten en pannen om zelf iets te maken.

Het ligt direct aan zee. Vanaf het terras kijk je uit op de baai, waar dagelijks gezwommen werd.

Door de beheerder word je bij aankomst rondgeleid door het dorp Tarrafal

Het personeel is vriendelijk en maakt alles netjes schoon. 's Morgens kun je gebruik maken van het ontbijt, wij hebben gekozen om zelf het ontbijt te verzorgen.

Er is weinig vertier voor jongeren, geen uitgaansgelegenheden om eens te stappen. Helemaal geschikt, vooral door het mooie weer, om lekker uit te rusten.

zeer rustgevend hotel

Ton Boom,
    28-8-2011

Mogelijkheden om te duiken wandelen ,vanuit het hotel is men bereid je weg te brengen. Zwemmen is mogelijk bij het hote tussen de rotsen ,het mooie strand ligt op ongeveer 600 meter.

Basic beauty

Ellen,
    28-8-2011

Leuke basic bungalows tussen de palmen. Alleen ventilatoren, goed insmeren tegen muggen is aan te bevelen!!

Prachtige baai. Lekker luieren is geweldig daar. Dorp stelt niet veel voor. Voor de rest hebben wij eigenlijk niets gezien van het eiland behalve het strand en de restaurants van Tarrafal en een heleboel boeken.

Dame van het ontbijt was vreselijk onaardig, maar soms nog onaardiger tegen anderen dan tegen ons!! Dit was al met al wel entertaining.

Kortom, prima toeven als je basic kunt hebben.