Negril

We hebben een aantal aanbieders voor Negril voor je op een rij gezet:

vakanties Negril

We hebben een aantal aanbieders voor Negril voor je op een rij gezet:

Reviews over Negril

prima plaats. met een heerlijk lang zandstrand

fam de Roos
    10-7-2017

genieten van het lange zandstrand waar je heerlijk kilometers kunt lopen. vele restaurantjes op het strand met een heerlijk sfeer.. vooral s avonds als er vuurkorven branden..De afstanden voor excursie is wel ver.. maar krijgt er absoluut geen spijt van. verwacht in Negril zelf niet luxe winkels..lokale supermarktjes zijn er volop. vriendelijke mensen.. en weinig last gehad van hustlers.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie natuur, cultuur leuk om eens te zien

Bastiaan
    13-4-2015

Natuur, vooral bij YS en Mayfield falls is erg mooi. Ook het strand en koraal zijn leuk om te zien. De cultuur is ook leuk, wat hier stereotyperend zou zijn is daar realiteit (je hoeft geen jointje op te stoken om toch mee te genieten).

Gereisd met vrienden in Sun Mar 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Negril, slapend caribisch dorpje, mooie stranden

Bjorn
    2-1-2015

Voor Honeymoon naar Couples Negril geweest.

Het hotel is meer dan top maar daarbuiten is het een saaie bedoeling. Weinig te doen. Je kunt wel wat excursies doen, maar dit zijn standaard dingen. Botanische tuin, vlinderpark, racen met buggy's, dat soort dingen.

Niets bijzonders dus. Maar wil je alleen van het stand genieten, dan is dit meer dan prima. Verder is de onderwaterwereld ook wel aardig, maar niet zo mooi als bijv Curacao ofzo

Gereisd met partner in mei 2014

een leuk stadje met zeker een leuke bevolking

elske langen
    25-8-2014

het is geen grote stad waar je de hele dag kunt shoppen bijv. maar er zijn leuke winkeltjes. en alle benodigdheden voor een prima vakantie. Het strand is geweldig. In de avond is er aan het strand muziek en vooral bij borboun beach erg gezellig. je zult je opvallen dat in Jamaica vooral langs de weg veel afval ligt. er zijn ook weinig prullenbakken te vinden op het strand of langs de weg.

Gereisd met partner in Fri Aug 08 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuk maar nooit meer

john en sjan
    21-7-2014

het animatieteam was niet vriendelijk tegen de gasten,alleen mensen die daar eerder waren geweest werden aangesproken ,nog eens geen goede morgen.ala carte restaurants waren heel goed van smaak,in het buffetrestaurant wat minder maar ook wel goed ,maar vaak hetzelfde.strand werdt slecht schoongemaakt.drankjes waren wel goed.je moet er wel excursies doen anders is het niet leuk om daar twee weken alleen aan het strand of het zwembad te liggen.

Gereisd met partner in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Negril scoort een 8,7 uit 10, op basis van 87 reviews