Jamaica

Reviews over accommodaties in Jamaica

uitstekende Prijs - kwaliteit

Richard Leroux,
    16-4-2019

Mooi, en leerrijk , vriendelijke mensen. prachtig hotel.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Samsara on the rocks! Ga ervoor!

Paul,
    10-4-2019

Leuk, gezellig hotel met vriendelijke mensen. Heb het hier prima naar mijn zin gehad. Op de rotsen met mooie zonsondergangen. Met de hotelbustaxi naar het strand prima geregeld. In de buurt ook leuke eet- en drinkgelegenheden van de lokale bevolking, ik hou er van.. Al leent de weg zich niet voor een gezellige wandeling. Samsara, ik kom zeker terug!

Gereisd alleenreizend in maart 2019
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch!

Inge den Heijer-Bodeutsch,
    31-3-2019

Het verblijf in Ocho Rios, Jamaica hebben mijn echtgenoot en ik als zeer aangenaam ervaren. Wat is Jamaica een heerlijk stukje op deze aarde om er te vertoeven! Jamaicanen zijn zeer bewuste cosmopolitische mensen, die totaal niet xenofobisch zijn! Wij hebben heerlijk in zee gezwommen en hebben de hoofdstad -up town- bezocht. Ik ben ook op zondagochtend naar een vredige mis geweest in een Katholieke kerkje, waarbij mooie liederen werden gezongen. Wij hebben samen het huis van wijlen Bob Marley bezocht. Indrukwekkend! Mijn echtgenoot en ik hebben op Jamaica o.a. ook genoten van een dansvoorstelling met invloeden van de bakermat van de mensheid, Afrika!

Gereisd met partner in december 2018

Groot, maar fantastisch mooi hotel aan zee!

Sharon Gerritsen,
    28-3-2019

Wat een geweldig hotel. Prachtige ligging pal naast een prachtig zandstrand. Goede ligging voor excursies. Hotel is massaal, maar heb me hier absoluut niet aan gestoord. Er zijn genoeg ligbedjes en 2 grote zwembaden. Animatie is fantastisch, personeel maakt er elke dag weer een feestje van. In de avond is er wel weinig plek bij het podium. Eten is fantastisch, zoveel keus! Personeel niet altijd even vriendelijk, maar ach.. Enige waar ik me aan gestoord heb is de renovatie die nu al gestart is ipv mei zoals aangegeven. In blok C heb je elke ochtend vanaf 7 uur last van de werkvoertuigen. Verder merk je hier nog niks van in het hotel. En de kamers zijn erg oudbollig, maar ja, dat staat vermeld . Kortom: geweldig hotel, er ontbreekt niks! En jamaica is een geweldig mooi land.. Dunn river falls, black river, ys falls, blue hole, kingston, nine miles.. Stuk voor stuk aanrader! Wij komen terug!

Gereisd met partner in februari 2019

Schoon vriendelijk personeel lekker eten .

Rian beekes,
    25-3-2019

Een fijn hotel maar er zijn wel veel luiddruchtige amerikanen ,zeker in de weekends .animatie team kan ook luiddruchtig zijn ,zeker fijn dat er niet gerookt mag worden ook niet op het strand ,alleen op aangewezen plek daar.Jammer dat de vliegtuigen laag over komen maar je raakt er wel aan gewend .

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)