vakanties Jamaica

Reviews over accommodaties in Jamaica

Schitterend, voor herhaling vatbaar !

Werner, 26-3-2018
    Vanwege de mindere recensies die we gelezen hadden dachten we eraan om onze vakantie om te boeken. Gelukkig hebben we dit niet gedaan...wat een fantastisch ressort. Hier is niks op aan te merken. Super vriendelijk, proper, hemels lekker eten, lekkere cocktails...enz. Hier komen we zeker terug !!

Prima hotel

S, 12-3-2018

We hebben 9 nachten in dit mooie hotel geslapen. In de beoordelingen van gasten op internet staat altijd dat het personeel het verschil maakt, dat zei ons weinig totdat we er waren, het personeel is vriendelijk, vrolijk, betrokken en vol aandacht.

We geven altijd fooi, maar dit was voor het eerst dat we de indruk hadden dat wel of geen fooi echt geen enkel verschil maakte, ze waren gewoon altijd oprecht vriendelijk.

Het hotel ligt aan een klein strandje, prima om in zee te gaan, maar er zijn vast mooiere stranden in de buurt. Wij vonden het strand prima, mooie ligbedden, gratis bootjes en perfecte service. De zwembaden waren mooi onderhouden en iedere dag was er wel iets te doen, maar je kunt gewoon lekker blijven liggen zonder mee te doen.

Het eten vonden we prima, genoeg keus, lekker vers en heel veel mooi fruit. Alles in overvloed. De kamer was keurig schoon en lekker ruim. Het hotel is goed beveiligd met bewaking.

Jamaica scoort een 8,6 uit 10, op basis van 335 reviews