Sorteren

Reviews over accommodaties in Jamaica

We gaan zeker terug.

Mic
    13-5-2018

Het is een prachtig hotel. De ligging is super, vlak bij een rifje waar je goed kan snorkelen. Het eten is heerlijk. Buffet is keurig verzorgd en veel variatie. Vooral de steak in het steakhouse was voortreffelijk. De cocktails zijn lekker en de mensen zijn heel aardig en behulpzaam. Het hotel ligt zowat op het strand. Er zijn ruim genoeg bedjes en de animatie is prima. Goede Spa en in de avond genoeg vertier.

Wij hadden een kamer aan de wat luxere kant. De kamers waren schoon en netjes. Het enige probleem is dat het in het begin behoorlijk muf rook. De luchtvochtigheid is groot dus meteen de deuren open en laten luchten. Er wordt veel wiet gerookt bij het zwembad, dus lagen we op het strand. Het zwembad maken ze iedere morgen schoon, alleen gooien de gasten er vanalles in. Het zwembad aan de normale kant is druk, ook omdat daar de animatie is. Aan de wat luxere kant is het heel rustig. Neem dollars mee voor tips. Uitjes zijn duur

Jacques
    12-5-2018
    Prachtig complex, zeer lekker eten en vriendelijk personeel. Talrijke activiteiten en prachtig strand. Hier en daar wat herstellingen nodig.
Jamaica scoort een 8,6 uit 10, op basis van 336 reviews