vakanties Jamaica

Reviews over accommodaties in Jamaica

Heerlijk eten, in de herrie, neem Deet mee!

Fam. H,
    8-12-2018

Neem DEET mee! Waterschoenen niet vergeten. Ga bij Mokko rasta kitchen langs (vooraf boeken) dan ervaar je het echte Jamaica. Hotel is zeer goed wel heel gehorig en rumoerig, door het gebouw maar ook harde muziek. Voor ons een minpuntje. Keuken is fantastisch, je komt hier niks tekort. Ga op excursie want het is een prachtig land met schitterende natuur. Pas op met je geld, overal vragen ze dollars en als ze de kans krijgen, dubbel!!

Echt fantastisch

Jan Dam,
    4-12-2018

Super hotel, niet te groot, net/aardig personeel. In de extra restaurant moet je een lange broek. En terecht.

Geweldig! Top, die Adults only formule

Tingelinge,
    3-12-2018

Pure luxe, vriendelijke mensen, heerlijk eten.

Hier vier je vakantie zoals vakantie bedoeld is.

Heerlijke vakantie.

J.J.,
    1-12-2018

Alleen bikini en een paar jurkjes mee en voor je partner korte broek en een lange broek en wat shirtjes. Verder niks nodig! Het was alles wat we er van verwacht hadden.

Mega genieten

Henk Jager,
    27-11-2018

We zijn in november in dit leuke vriendelijke land geweest , RIU staat voor kwaliteit en dan wordt meer dan waargemaakt . Met touroperator leuke excursies gemaakt , alles was tot in de puntjes verzorgd . Het hotel beschikt over 5 restaurants , dus de keuze is reuze . Wij gaan zeker nog een keer terug naar RIU Ocho Rios .