Sorteren

vakanties Jamaica

Reviews over accommodaties in Jamaica

Heerlijk, ontspannen vakantie op prachtig resort.

Jolanda
    18-9-2018

Super mooi gesitueerd resort!

Een paar stappen van het strand verwijderd. Zwembaden hebben wel wat renovatie nodig.

Er zijn vier verschillende thema restaurants waar je zonder reservering terecht kunt. Top is het personeel. Kamermeisje, tuinman, serveerster, barman, entertainer of receptioniste....het maakt niet uit. Iedereen is vriendelijk en belangstellend.

We gaan beslist nog een keer terug.

Peter
    14-9-2018

Geweldig voor iedereen maar het wordt veel bezocht door Amerikanen die vooral feesten. Eten en drinken vol op degene die dit niet goed vind heeft waarschijnlijk een 5 sterren kok thuis. Al het personeel zo vriendelijk zo lief altijd in voor een praatje. Kamers mooi ruim schoon perfect. Alles bij elkaar genomen je voel je in een paradijsje op deze aarde. JA- MAN.