• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

vakanties Jamaica

Reviews over accommodaties in Jamaica

Mooi resort en zeker een aanrader..!!

Ronald
    31-5-2018

Mooi en net resort. Het ligt vlak bij het vliegveld dus je heb een enorm korte transfertijd. Wel een nadeel is dat de vliegtuigen daardoor erg laag over het resort komen. De zwembaden zijn groot en 1 heeft een poolbar. Genoeg ligbedjes bij het zwembad dus niet 'vechten' om een bedje 's ochtends. Het eten is goed en keuze genoeg. De kamers zijn schoon en goed. Ze worden ook elke dag keurig schoongemaakt. Ook de wifi op het resort is goed te noemen. De animatie is redelijk maar ze doen hun best. Minder vond ik het strand/zee. In de zee veel plantjes op de bodem en het was niet het mooie witte stand zoals ik gewend was. Geen parasols op het strand dus weinig plekken in de schaduw.

Heerlijk

Malou
    18-5-2018

Het is er prachtig, vriendelijke mensen, gewoon op en top vakantiegevoel

Jamaica scoort een 8,6 uit 10, op basis van 336 reviews