Sorteren

Reviews over Sottomarina

mooie plek voor een doorreis

I.
    13-7-2016

Wij verbleven in hotel del mar. vlak bij het strand van Sottomarina. Alle faciliteiten op dit strand zijn aanwezig, bar/bedjes/parasols. helaas weinig sfeer. veel italianen. strand is verder mooi. zee loopt langzaam af. veel faciliteiten voor kinderen. het centrum van chioggia is ruim een half uur lopen. Erg leuk om een keer gezien te hebben, maar niet om een paar weken te verblijven. wij hadden aan 2 dagen meer dan genoeg.

Lijkt op een Nederlandse badplaats.

Mirjam
    26-8-2014

Veel Italianen gaan hier zelf naar toe op vakantie, daarnaast zijn er veel Duitsers en later in het seizoen ook Hongaren. Over het algemeen is het er wat luidruchtig, voor een rustvakantie is dit niet de goede plek.

leuke plek om te verblijven geschikt om te fietsen

hanny
    10-7-2014

Sottomarina is een leuk stadje , het best te ontdekken op de fiets. de stranden zien er netjes uit. Vanuit de camping kun je lopend naar het stadje, dat is goed te doen.

Als wij in de buurt camperen,komen we zeker weer

Fam.Fikke
    23-3-2014

Een fijne plek om van daaruit naar Venetie te gaan.

Ook Chiochia is zeker een bezoek waard.

Sottomarina scoort een 6,6 uit 10, op basis van 40 reviews