Sottomarina

We hebben een aantal aanbieders voor Sottomarina voor je op een rij gezet:

vakanties Sottomarina

We hebben een aantal aanbieders voor Sottomarina voor je op een rij gezet:

Reviews over Sottomarina

mooie plek voor een doorreis

I.
    13-7-2016

Wij verbleven in hotel del mar. vlak bij het strand van Sottomarina. Alle faciliteiten op dit strand zijn aanwezig, bar/bedjes/parasols. helaas weinig sfeer. veel italianen. strand is verder mooi. zee loopt langzaam af. veel faciliteiten voor kinderen. het centrum van chioggia is ruim een half uur lopen. Erg leuk om een keer gezien te hebben, maar niet om een paar weken te verblijven. wij hadden aan 2 dagen meer dan genoeg.

Lijkt op een Nederlandse badplaats.

Mirjam
    26-8-2014

Veel Italianen gaan hier zelf naar toe op vakantie, daarnaast zijn er veel Duitsers en later in het seizoen ook Hongaren. Over het algemeen is het er wat luidruchtig, voor een rustvakantie is dit niet de goede plek.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Prima kustplaatsje

Judith
    31-7-2013

Veel supermarktjes, eetgelegenheden en typische vakantie winkeltjes met opblaasbaar speelgoed. In de TIM telecom winkel kun je een simkaart halen voor je iPad of telefoon en deze werkt binnen een uur. Super service!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

strandplaats

John
    23-7-2013

hier spelen de meeste activiteiten zich af aan het strand , daar zijn ook de meeste barretjes en restaurant . Het stadje zelf heeft een aantal leuke winkels en restaurant Vanuit Sottomarina kan je over de brug naar Chioggia.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig badplaatsje

Rob
    24-9-2012

Niet de massa zoals overal aan de italiaanse kust, maar gezellig. Niet al te groot, maar voor strandliefhebbers een ideale bestemming. Bezoek zeker het aangrenzende Chioggia, dit wordt ook wel "klein Venetië" genoemd.

Gereisd Met partner in september 2012
Sottomarina scoort een 6,9 uit 10, op basis van 40 reviews