Camping Altomincio Family Park

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°1°
Camping Altomincio Family Park
7,3

Omschrijving
Camping Village Altomincio Family Park is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwemparadijs met speeltoestellen, glijbanen en de splashdance is zeer geliefd. Minder geschikt als je komt voor culinaire hoogstandjes of de Italiaanse pizza’s. Al zijn er aan het Gardameer voldoende alternatieven. In 20 minuten sta je bijvoorbeeld al in Lazise.

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

1428 reviews over Camping Altomincio Family Park in het Nederlands

Zou zo terug willen!

Fam. K.,
28-11-2018

Wij hebben hier ruim 2,5 week verbleven en hebben een hele fijne tijd gehad. Er zijn 2 ondiepe zwembaden, waardoor onze kinderen (1 en 2 jaar) heerlijk "vrij" konden spelen. Om naar het zwembad en de faciliteiten te gaan had je wel een treintje nodig (anders 20 min lopen). Het treintje stopte aan het einde van ons laantje (wij zaten in het nieuwere hoger gelegen gedeelte). Het treintje was voor de kinderen heel leuk. Soms deden we een extra rondje zodat de ander rustig kon koken :-D Wij hadden een buggy mee, even inklappen en het past prima!

De serengetitent is luxe en nieuw. De bedden lagen heerlijk en de klamboe is écht geen overbodige luxe. Wij vonden het heel fijn dat het een autovrij park is. Wel lag onze tent tegenover de parkeerplaatsen. Wij hebben daar (over het algemeen) geen last van gehad behalve als er auto's 'snachts wegreden. Dan hadden wij het licht van de koplampen soms in de tent. Dit mocht de pret niet drukken.

Geweldige camping met veel keus

F,
8-11-2018

Heerlijke vakantie met 4 gezinnen. Zeker een aanrader. Zwembad is heerlijk voor kleine kinderen. En ondanks dat we op de heuvel zaten was dit geen probleem. Treintje reed elke 10 minuten en in de avond was het juist heerlijk rustig.

Zou zo weer terug gaan.

Geweldig familie park/camping voor jonge gezinnen!

Susanne Bijster,
6-11-2018

Het park is in een rustige omgeving.

Canvas Holidays

Bella italia, het was mooi!❤

Marianne Keunen,
3-11-2018

Je komt op het mooi verzorgde camping overal goed verzorgde tuinen, paden , geen uitgedroogde oase , wel een grote camping maar dat weet je als je boekt, alles staat duidelijk aangegeven , ze komen aan je auto , de bagage met een golfkarretje ophalen echt geweldig ( autoloze camping )

Top zwembaden , heel veel te doen voor kinderen , aan elke leeftijd is gedacht

En veel keuze, van eetgelegenheden, an simpel , afhaal mogelijkheid, tot een restaurant en werkelijk fantastisch ijssalon.

Over de gehele camping rijdt een treintje zodat je makkelijk van a naar b komt , dit mocht je wat veraf van de campingwinkel liggen .

Super familie camping!

H Kleine-Mulder,
30-10-2018

Hele leuke familiecamping! Zwembad is erg leuk. Het park is netjes en schoon. Ze hebben een lager en hoger gedeelte, maar er rijdt een treintje! De mobile homes staan wel dicht op elkaar, waardoor je je buren soms goed kunt horen.

Onze kinderen van 10, 12 en 14 jaar hebben zich prima vermaakt. Mobile home was prima.

Supermarkt op camping met redelijk wat producten.

Pizzeria met lekkere afhaalpizza tegen prima prijs. Buffet vonden wij wat minder.

Wat grotere supermarkt nog geen 10 minuten met de auto.

Ook Gardameer is dichtbij.

super!

familie both,
26-9-2018

Wij zijn net terug gekomen van deze mooie camping. Wij zaten heel centraal, vlakbij het zwembad en vlakbij de supermarkt van de camping. De supermarkt is behoorlijk duur maar voor de iets wat kleinere boodschappen hebben ze er vanalles. In de nabijgelegenheden dorpjes heb je de aldi of de lidl voor de goedkopere boodschappen. Dit is een erg leuke camping voor kinderen, leuk animatie team met een mini disco 's avonds, mn dochter van 3 was er niet weg te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Absolute aanrader

Manon,
24-9-2018

Wij zijn afgelopen augustus 2 weken met 6 personen naar Altomincio Familiy Park geweest. Ons gezelschap bestond uit 3 volw (2 65+ers en 3 kinderen van 8, 10 en 12 ).

Wij hadden (bewust) geboekt bij een kleinere touroperator. Dit is ons uitermate goed bevallen. Erg goede service. Zij hebben ca 15 stacaravans op deze camping, maar wel op de beste plekken. Vrij uitzicht (over de daken van andere caravans) en fantastische ligging. Alles op loopafstand, geen gedoe met het treintje en ook ver genoeg van de animatie om er 's avonds niet gek van te worden. Er zijn veel caravans op het terrein met een beduidend mindere ligging.

Het zwembad met de glijbanen is geweldig, ook voor tieners. Bij minder warm water koelt het water wel snel af. Omgeving is prachtig. Meerdere supermarkten in de buurt. Animatie is leuk, maar niet hoogstaand. Afhaalmaaltijden zijn oke. Hele camping goed verzorgd en schoon.

Prima vakantie maar wel druk en grootschalig

Jennifer Soser,
18-9-2018

Mooie schone camping. Wij hadden via touroperator geboekt en hadden een mooi chalet. Vlakbij zit de lidl waar je goedkoop boodschappen kunt doen. Veel animatie voor met name jonge kids. Autovrij park vind ik opmerkelijk, idd geen auto's toegestaan maar wel golfkarretjes die om de minuut achter je staan te toeteren of langs de spelende kids opscheuren. Ook het handdoekje leggen is irritant en wordt niks aan gedaan. Daarnaast is de pizzeria lopende band werk en daardoor kwalitatief ook niet al te best. Verder veel faciliteiten en super fijne zwembaden. Dat is zeker een plus. Maar voor t geld wat ze vragen mogen ze zeker iets aan het golfkarretjes probleem doen en niet zo propageren met auto vrij want dat is t deels niet meer met al die mini autootjes oftewel golfkarren.

Top vakantie gehad

Linda,
16-9-2018

Wij waren er de eerste 2 weken van september. Gelukkig zaten wij niet op het nieuwe gedeelte, is ver lopen. Het treintje van het nieuwe gedeelte naar het zwembad is dan wel een goede service.

Park heel netjes en schoon, goed onderhouden.

Personeel was er denk ik klaar mee, niet allemaal even vriendelijk. Supermarkt was heel erg leeg maar wel te begrijpen zo einde seizoen.

Kidsclub echt superleuk, zeker voor de kleintjes.Veel speeltuintjes

Bij het zwembad geen last gehad van drukte, in het hoogseizoen wel te druk hoorde ik van mensen die er toen al waren.

Broodjes en eten prima, behalve bij het restaurant. Eten dat niet gaar was (netjes opgelost door personeel), vieze borden.

Caravan van allfresco. Prima maar niet bijzonder. Geen koffiezetapparaat en de helft van de inboedel ontbrak. Eindschoonmaak mag wel beter gecontroleerd worden, vieze glazen etc toen we aankwamen

Superleuke vakantie gehad, zou er zo weer naar toe gaan!

Leuk park voor kinderen

J Vink,
13-9-2018

Prachtig park voor kinderen

Wel kleine caravan met weinig ruimte er om heen

Slechte ontvangs aankomst was laat en dan met een plattegrond zelf je plaats op zoeken

Dat viel erg tegen

Wel zit je dicht bij het Gardameer

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altomincio Family Park in Salionze di Valeggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altomincio Family Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.