Camping Altomincio Family Park

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°19°
Camping Altomincio Family Park

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

1386 reviews over Camping Altomincio Family Park in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Aanrader voor kleine kinderen.

Marijke
11-7-2018

Ideale camping om met kleine kinderen (tot 8-9jaar) naartoe te gaan. Zwembad perfect voor de kleinste. Leuke glijbaan. Voldoende ligstoel (soms wat zoeken maar wel altijd te vinden).

Heerlijk voor ouders en kinderen

Fam. Halkes
2-7-2018

Een schitterende camping met heel veel groen. Geen auto's op het park en met de vele speeltuintjes daardoor ontzettend kindvriendelijk. En de heerlijke ijssalon kan verslavend werken. Onze accomodatie van touroperator was prima. Het zwembad is een heerlijke plek voor jonge kinderen om zich te vermaken. Enig minpunt is de handdoekenleggers die om kwart voor 9 al staan te trappelen en om 5 over 9 weer weg zijn. We hebben meegemaakt dat mensen pas na drie uur weer terugkwamen. Erg asociaal en iets waaraan de camping wat zou moeten doen.

Geweldige vakantie gehad

Charlotte
1-7-2018

Hele leuke, gezellige camping. Zwembad is super voor kinderen, ondiep en zachte vloer. Glijbanen fantastisch! Leuke animatie. Accommodatie op de berg staan knus bij elkaar. Kinderen kunnen er heerlijk spelen. Busje naar en van het zwembad/restaurant rijdt om de 10 minuten. Maar op drukke tijden zit het 8persoons busje snel vol en moet je een rondje wachten.. lopen doe je er ca. 15 minuten over.

Heerlijke vakantie

Patty
28-6-2018

Super leuke camping voor kleinere kinderen! Autoluw en her en der speeltuintjes verspreid over de camping.

Zwembad is leuk maar groot irritatie punt zijn de handdoeken leggers! Leggen stipt om 9.00 uur hun handdoekje neer en vervolgens zie je ze niet tot 12.00 uur!!! (In die tijd hadden wij er even kunnen liggen) en dan was het nog niet eens hoogseizoen! Hier moet de camping echt iets aan doen.

Verder een heerlijke vakantie gehad!

Geweldige vakantie

Sabrina
24-6-2018

Fantastisch park voor gezinnen met jonge kinderen! Het park is autovrij dus kinderen kunnen vrij spelen. Er zijn verschillende speeltuintjes verspreid over het park. Het lagune bad is waanzinnig voor jonge kids, veilig spelen en lekker glijden. Staat garant voor dagen plezier. Het handdoekje leggen is wel uitermate irritant, lijkt me in het hoogseizoen helemaal rot omdat het bad dan al niet ruim genoeg is denk ik. Diepe bad zijn wij eigenlijk nooit geweest. Prima animatie, Nederlandse meid zit er ook bij. Wel zo fijn voor de kids. Accommodatie is sober maar prima. Ruime koelkast en erg fijn dat er een BBQ bij de accommodatie is. Leuke omgeving, van alles te bezoeken en te zien. Wij hebben genoten van de vakantie en komen zeker terug

Een erg fijne en veilige camping voor gezinnen met jonge kinderen. De zwembaden hebben een rubbere vloer wat er prettig is voor de kids en zijn goed overzichtelijk. Ook is er genoeg animatie overdag én 's avonds. Je zult je niet snel op deze camping vervelen. Nog twee grote pluspunten zijn de vele speeltuinen over de hele camping en dat het autovrij is! De ijssalon is ook zeker een aanrader evenals de 'snackbar' tussen zwembaden in waar we vrijwel dagelijks onze lunch hebben genoten. Direct buiten de camping om is er naast een wandel- of fietstochtje niet heel veel te doen. Je dient wel met de auto naar andere plekjes te gaan. Wij zelf zijn erg te spreken over Verona, Lazise en Simione. We hebben nog genoeg dingen die we willen zien en zullen dan ook zeker nog eens richting het Gardameer terugkeren.

Geweldig.

Fam Otten
1-6-2018

We hebben een week doorgebracht op Altomincio in het voorseizoen. En ik kan niet anders zeggen dan geweldig!! We hebben echt super lastminute geboekt en met touroperator zaten we er echt voor een prikkie. Voor onze dochter van 3 jaar een waar paradijs. Met wat oudere kinderen zou ik hier niet naar toe gaan. Om iets van de omgeving te kunnen zien, moet je wel beschikken over een auto. In het voorseizoen ook nog geen handdoek tuig.

Heerlijke plek met kleine kinderen. Voor ons het tweede jaar op deze camping. Eigenlijk niet gepland, maar wegens omstandigheden op een andere camping omgeboekt naar deze. Fijne rustige camping. Vriendelijke medewerkers. Zwembaden die perfect zijn voor kleine kinderen. Veel vermaak en gezellige straatjes.

Veel kleine speeltuintjes tussen de caravans, dus voor kinderen ook altijd wat te doen.

Personeel in het restaurant erg vriendelijk en bereid om te helpen.

Leuk om fietsen te huren en even rond te fietsen, genoeg leuke dorpjes in de omgeving.

Voor het eerst naar een camping met de auto. Al jaren gaan we Ultra All Inn naar diverse bestemmingen met het vliegtuig. Op aanraden van collega’s een last minute geboekt naar deze camping. In één woord “geweldig”!

Ruim opgezet park met mooie accomodaties, eetgelegenheden en perfect zwembad voor kinderen en volwassen. Werkelijk niks is ons tegengevallen. We werden geplaatst op het nieuwe gedeelte (op de berg). Lekker rustig, en slechts 10 minuten lopen van het zwembad.

Zeker nog een keertje terug!

K.S
15-5-2018

Fantastisch park! Erg leuk en handig met kleine kinderen. Ondiep zwembad met zachte bodem maakt het dat je kinderen heerlijk kunnen spelen. Leuke glijbanen en wildwaterbaan dus voor ieder vertier. Ook het annimatieteam doet ontzettend zijn best om het je zo goed mogelijk naar het zin te maken. Voor als je wat verder op het park verblijft is er een treintje welke je naar de punten op het park brengt.

De supermarkt is van alle gemakken voorzien, je moet alleen ‘s morgens geen haast hebben bij de verse broodjes, maar ja daar is het vakantie voor!

Enig minpunt is dat je een stukje moet lopen als je met de auto weg wilt. Het is namelijk een autovrij park en de parkeerplaats is dan dus buiten het park. Als je boodschappen doet buiten het park is een boodschappentas op wielen geen overbodige luxe!

Bovendien is het park dichtbij leuke dorpjes aan het Gardameer! En zijn er veel voorzieningen in de buurt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altomincio Family Park in Salionze di Valeggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altomincio Family Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Altomincio Family Park scoort een 7.97 uit 10 op basis van 1554 reviews.