Camping Altomincio Family Park

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°13°
Camping Altomincio Family Park

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

1374 reviews over Camping Altomincio Family Park in het Nederlands

heerlijke vakantie met kids

v.d. Linden, 5-2-2018

We zijn 12 dagen in juni geweest. Wat een fantastisch weer en heerlijke kindvriendelijke camping. Er is van alles te doen en het zwembad is met erg kleine kinderen fantastisch. Een leuke mini club waar overdag en 's avonds activiteiten georganiseerd worden. Je kunt loopfietsjes op de camping huren. Ideaal! Er is met regelmaat een marktje op de camping en je kunt heerlijk eten in het restaurant of iets afhalen. Lekker makkelijk als je even geen zin hebt om te koken. Dit is verder goed betaalbaar. Het winkeltje op de camping is wat duurder maar er zitten diverse supermarkten in de buurt waar je makkelijk je boodschappen kunt halen. Het park is echt ingesteld om de jongeren kinderen.. In juni was het al erg druk.. De stacaravan was wat gedateerd maar verder prima schoon In de omgeving is van alles te doen en alles is even mooi! Kortom.. dit hotel is zeker een aanrader met kleine kinderen.

Leuke camping!

Marielle Jacobs, 2-2-2018

Geweldige camping, ideaal voor gezinnen met kinderen!!

Je hoeft geen badmuts op en strakke zwembroeken aan.

Er is één minpuntje en dat is dat er te weinig ligstoelen zijn bij het zwembad in het hoogseizoen (worden ook bezet gehouden door mensen die hun handdoeken wegleggen in de ochtend en pas in de middag komen).

Op deze plek wil ik nooit meer staan.

susan, 29-12-2017

Kies een plek uit of geef een nummer door van een sta caravan, ik had geen keus en wij kwamen in een gedeelte helemaal bovenin met alleen maar grind, veel stof van het zand als auto"s gingen rijden. Wij hadden totaal geen uitzicht en het was erg ver lopen van het zwembad en van camping winkel. je kon via een looppad maar die liep erg stijl naar beneden wat erg gevaarlijk was. Wij hadden nummer 1015 als ik het nog goed heb, bovenin .....waardeloos, nooit boeken met kleine kinderen. Zwembad was goed en verder niks voor pubers.
Back Office Manager, Back Office Manager, 12-2-2018

Geachte Familie, bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u niet heeft kunnen genieten van uw verblijf. Wat het boeken betreft bij de touroperator's: er zijn wel degelijk goede afspraken te maken met de aanbieders en een tip is om goed op de plattegrond te kijken waar de aanbieders zich bevinden op het park. Als u bij touroperator x boekt geven wij aan waar u zit,we hopen dat u volgend jaar wilt komen om de veranderingen te zien.

Met vriendelijke groet , Altomincio Familie park

Helaas zwaar waardeloos voor ons

Fam Vugt, 28-12-2017

Goed: Centrale deel van het park is netjes, goede supermarkt, leuk zwembad voor kids tot 10 jaar, tieners hebben er niets te zoeken.

Niet goed: Caravan nummer 705, model:Esprit = 3 slaapkamermodel: ( die zitten allemaal in dezelfde hoek van de camping vlakbij de rivier en energiecentrale)

Aan drie kanten "ingesloten": vanuit keukenraam de buren een handje geven( zat ongeveer 70 cm tussen), op de waranda hetzelfde met de overburen ( zat ongeveer 1,80 cm tussen). Linkerzijde zicht onderstel van de caravan boven ons, op een verhoogde berg. Blijft als zicht over vanaf de warande; links diagonaal. Niet goed als iemand claustrofobisch is (mijn vrouw) en net een week heeft verbleven op een ruime Franse camping. Daarnaast tot drie keer toe een drol in de wc pot. Lekker vakantiegevoel! Touroperator had helaas geen oplossing dus van ellende 2 dagen eerder vertrokken met een verlies van 400 euro. Mijn vrouw was 5 kg afgevallen in 4 dagen door deze "geweldige" plek.

Ons advies = goed oriënteren alvorens te boeken

Back Office Manager, Back Office Manager, 12-2-2018

Geachte Familie, bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u niet heeft kunnen genieten zoals u graag had gewild.

Wat het boeken betreft bij de touroperator's: er zijn wel degelijk goede afspraken te maken met de aanbieders en een tip is om goed op de plattegrond te kijken waar de aanbieders zich bevinden op het park. Als u bij touroperator x boekt geven wij aan waar u zit.

We hopen u graag terug te zien zodat u uw reactie kunt veranderen.

Met vriendelijke groet , Altomincio Familie park

Geweldig

Sandra, 17-10-2017

Wat een fantastische camping! Perfect voor jonge kinderen door het Laguna zwembad. Het is een erg nette camping en vriendelijk personeel dat rondrijdt in golfkarretjes ivm auto vrije camping. Het is wel een klein stukje lopen vanaf de camping naar de parkeerplaats.

Enig minpuntje vind ik dat je niet naar een dorpje kunt op loopafstand. Maar het ligt heel centraal en je kunt heel goed een dagje naar Verona, Peschiera en Lasize.

Wij hebben alweer geboekt voor aankomend jaar. Stacaravan smart zijn ideaal voor vier personen.

Mooi vakantiepark, wel druk en vol

Jos, 2-10-2017

Mooi vakantiepark langs de Mincio rivier. Erg langgerekte camping, lopend ben je wel even onderweg van de ene naar de andere kant. Er zijn wat hoogteverschillen. Zorg dat je niet op het "nieuwe" gedeelte staat (op de plattegrond rechts van de receptie), dan moet je ver en stijl lopen. Wij stonden in het midden. Park is autovrij, je moet je auto op een van de parkeerplaatsen parkeren (nauwelijks voldoende plaatsen). Bij aankomst werden wij met onze bagage in een golfkarretje naar de stacaravan gebracht, dat werkte prima.

Rond de stacaravans is op elke hoek wel een speeltoestel geplaatst. Erg netjes en kindvriendelijk. Stacaravans staan vrij kort op elkaar. Stacaravan was iets ouder, maar wel netjes.

Toen wij aankwamen was het 39 graden. De stacaravan was bloedheet. De caravan heeft het beleid dat je de airco niet aan kunt doen als je niet thuisbent (sleutel benodigd). Dat was tamelijk vervelend, temeer omdat de caravan snel opwarmde en de airco er 3-5 uur over deed om de caravan behoorlijk te koelen.

Twee zwembaden, waarvan 1 lagunebad. Rond zwembad is elke cm2 benut met ligbedjes, erg druk en vol. Zwembad is naar mijn idee niet groot genoeg voor aantal gasten. Wel mooie glijbanen!

Park is ruim voorzien van faciliteiten: bar, restaurant, supermarkt etc. Allemaal goed voor mekaar. Erg leuke animatie!

Prachtige omgeving, met voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.

Al met al een prima park, wel vonden wij het wat druk en massaal. Wij waren hier in de laatste week van de schoolvakantie (eind augustus).

Prima vakantie gehad.

Jong gezin, 10-9-2017

Wij zaten in een serengeti tent van touroperator. Boven op de berg, erg mooie tent trouwens! Het is inderdaad 15 minuten lopen naar het centrum, of wachten op het treintje. Wij hebben dit niet als vervelend ervaren, onze dochter is 2,5 en loopt graag. Camping is erg groot en is wel buiten sommige faciliteiten gegroeid, twee kassa's bij het supermarktje op meer dan 2000 stacaravans en huisjes is gewoon te weinig. Als ze slim zijn maken ze een tweede supermarktje bovenop de berg. Nu sta je s' morgens inderdaad 20 minuten in de rij voor broodjes en de kassa (en dan nog op en neer lopen), wij haalden in de namiddag brood bij supermarkten in de buurt en aten dat in de morgen. Verder is het zwembad erg de moeite waard! Voor een gezin met kleine kinderen een top camping! En irritaties? Uiteraard, handdoekje leggen bij het zwembad, mensen bij het treintje omver duwen om maar gelijk mee te kunnen enz. enz.. Maar ach, aso's heb je op elke camping...

Verschrikkelijk

Frank, 8-9-2017

Nieuwe gedeelte is op een berg en op 20 minuten loopafstand van het centrale gedeelte van de camping (supermarkt met broodjes en zwembad) zorg dat je daar niet terecht komt om de volgende redenen:

- Treintje van de sta caravan naar het zwembad is te klein om een buggy mee te nemen als je nog een baby hebt, zelf pas je er ook amper in je moet je benen opzij houden recht zittend pas je er niet in.

- Elke 15 min. komt er een treintje, als je pech hebt zit het treintje vol en kun je nog een keer 15 min. wachten. Terug weg van zwembad is helemaal drama, dan zit het treintje altijd vol.

- Je kunt broodjes laten bezorgen, geen garantie hoe laat die komen (tussen 7:30 en 9:30 uur)

- Via bepaalde touroperators een stacaravan boeken zou ik afraden, er wordt weinig moeite gedaan om te zoeken naar oplossingen/alternatieven.

Verder algemeen:

- Handdoekje leggen bij het zwembad waar het mega druk is!

- Eten in het restaurant op de camping is matig.

- Stacaravans staan bijna tegen elkaar aan.

Altomincio Familypark, Back Office Manager, 26-9-2017

Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u niet heeft kunnen genieten van uw verblijf. Wat het boeken betreft bij de touroperator's: er zijn wel degelijk goede afspraken te maken met de aanbieders en een tip is om goed op de plattegrond te kijken waar de aanbieders zich bevinden op het park. De busservice zullen we nog eens onder de loep nemen wat betreft het meenemen van de buggy.We doen ons best om het handdoekje leggen te stoppen.Ook zullen we vragen bij de supermarkt hoe het zit met de bezorgtijden van de broodjes.De bezorgtijden van de pizzabezorger gaan namelijk wel goed.Graag zien we in de toekomst terug zodat u uw mening kunt herzien.

met vriendelijke groeten Altomincio Familiepark Team

Aanrader voor een jong gezin

Lars, 7-9-2017

Aankomst verliep niet geheel vlekkeloos, het inchecken duurde lang en bij aankomst in de bungalow ontbraken de babyspullen. Na een lange reis met een oververmoeid kind was dit niet ontspannen aankomen. Na drie uur wachten uiteindelijk opgelost.

We hadden erg geluk met de locatie van de bungalow, het zwembad en de andere voorzieningen lagen voor ons op steenworp afstand. Wat ook een voordeel van deze camping is, is dat alles autovrij is en dat er bijna op iedere hoek wel een leuke speeltuin te vinden is.

De broodjes van de ochtend bakker waren helaas van slechte kwaliteit. Het brood was droog en keihard. De koffie was lekker en niet duur dit geldt eveneens voor de pizza's. De friet daarin tegen was wel erg aan de prijs 3,- voor een klein bakje.

Het zwembad is echt ontzettend leuk voor alle leeftijden is er wel iets te doen.

Weinig last gehad van muggen, maar wel veel van irritante kleine vliegjes die voor je neus vliegen.

Hele leuke vakantie gehad!

Noom, 7-9-2017

Wij zijn op deze camping van 25 augustus t/m 4 september geweest met onze dochter van 3 jaar. We zaten in het nieuwe gedeelte dus moest je +- 10 min lopen naar het zwembad maar dit hebben ze goed opgelost met het busje dat iedere dag rijd van 8.45u tot 13.00 en van 15.00 tot 21.00. Ik moet zeggen dat het steeds goed verliep. We hebben dit als prettig ervaren.

We hadden bij het zwembad ook altijd geluk dat we wel steeds ligbedjes konden vinden met ons 3tjes. We zijn steeds op verschillende tijdstippen gaan zwemmen. Nu zaten wij wel wat meer richting naseizoen en het misschien wat minder druk was. Maar toch leken alle caravans wel bezet.

Parkeergelegenheid in het nieuwe gedeelte is wat minder...weinig plaats bovenaan.

Voor de rest hebben wij echt een top vakantie gehad.

Chalet was echt netjes schoon. Rook ook fris bij aankomst.

Wat we ook netjes vonden was dat er een gratis brood Bezorgservice was omdat we in het nieuwe gedeelte lagen.

Al met al een super vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altomincio Family Park in Salionze di Valeggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altomincio Family Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Altomincio Family Park scoort een 7.96 uit 10 op basis van 1540 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: