Camping Altomincio Family Park

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag22°15°
Camping Altomincio Family Park

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

1423 reviews over Camping Altomincio Family Park in het Nederlands

Met jonge kinderen

super!

familie both
26-9-2018

Wij zijn net terug gekomen van deze mooie camping. Wij zaten heel centraal, vlakbij het zwembad en vlakbij de supermarkt van de camping. De supermarkt is behoorlijk duur maar voor de iets wat kleinere boodschappen hebben ze er vanalles. In de nabijgelegenheden dorpjes heb je de aldi of de lidl voor de goedkopere boodschappen. Dit is een erg leuke camping voor kinderen, leuk animatie team met een mini disco 's avonds, mn dochter van 3 was er niet weg te krijgen. Wij komen zeker nog een keer terug!

Absolute aanrader

Manon
24-9-2018

Wij zijn afgelopen augustus 2 weken met 6 personen naar Altomincio Familiy Park geweest. Ons gezelschap bestond uit 3 volw (2 65+ers en 3 kinderen van 8, 10 en 12 ).

Wij hadden (bewust) geboekt bij een kleinere touroperator. Dit is ons uitermate goed bevallen. Erg goede service. Zij hebben ca 15 stacaravans op deze camping, maar wel op de beste plekken. Vrij uitzicht (over de daken van andere caravans) en fantastische ligging. Alles op loopafstand, geen gedoe met het treintje en ook ver genoeg van de animatie om er 's avonds niet gek van te worden. Er zijn veel caravans op het terrein met een beduidend mindere ligging.

Het zwembad met de glijbanen is geweldig, ook voor tieners. Bij minder warm water koelt het water wel snel af. Omgeving is prachtig. Meerdere supermarkten in de buurt. Animatie is leuk, maar niet hoogstaand. Afhaalmaaltijden zijn oke. Hele camping goed verzorgd en schoon.

Prima vakantie maar wel druk en grootschalig

Jennifer Soser
18-9-2018

Mooie schone camping. Wij hadden via touroperator geboekt en hadden een mooi chalet. Vlakbij zit de lidl waar je goedkoop boodschappen kunt doen. Veel animatie voor met name jonge kids. Autovrij park vind ik opmerkelijk, idd geen auto's toegestaan maar wel golfkarretjes die om de minuut achter je staan te toeteren of langs de spelende kids opscheuren. Ook het handdoekje leggen is irritant en wordt niks aan gedaan. Daarnaast is de pizzeria lopende band werk en daardoor kwalitatief ook niet al te best. Verder veel faciliteiten en super fijne zwembaden. Dat is zeker een plus. Maar voor t geld wat ze vragen mogen ze zeker iets aan het golfkarretjes probleem doen en niet zo propageren met auto vrij want dat is t deels niet meer met al die mini autootjes oftewel golfkarren.

Top vakantie gehad

Linda
16-9-2018

Wij waren er de eerste 2 weken van september. Gelukkig zaten wij niet op het nieuwe gedeelte, is ver lopen. Het treintje van het nieuwe gedeelte naar het zwembad is dan wel een goede service.

Park heel netjes en schoon, goed onderhouden.

Personeel was er denk ik klaar mee, niet allemaal even vriendelijk. Supermarkt was heel erg leeg maar wel te begrijpen zo einde seizoen.

Kidsclub echt superleuk, zeker voor de kleintjes.Veel speeltuintjes

Bij het zwembad geen last gehad van drukte, in het hoogseizoen wel te druk hoorde ik van mensen die er toen al waren.

Broodjes en eten prima, behalve bij het restaurant. Eten dat niet gaar was (netjes opgelost door personeel), vieze borden.

Caravan van allfresco. Prima maar niet bijzonder. Geen koffiezetapparaat en de helft van de inboedel ontbrak. Eindschoonmaak mag wel beter gecontroleerd worden, vieze glazen etc toen we aankwamen

Superleuke vakantie gehad, zou er zo weer naar toe gaan!

Leuk park voor kinderen

J Vink
13-9-2018

Prachtig park voor kinderen

Wel kleine caravan met weinig ruimte er om heen

Slechte ontvangs aankomst was laat en dan met een plattegrond zelf je plaats op zoeken

Dat viel erg tegen

Wel zit je dicht bij het Gardameer

Fijne vakantie !

Stf
7-9-2018

Wij waren met 2 kids in een sweet dreams tent van de camping zelf. Ideaal gelegen. Zwembad en miniclub op 1 minuut lopen supermarkt 5 minuten lopen. Mooie tenten met mooi weer. Met slecht weer te klein.

Zwembad was geweldig voor jonge kids. Bedjes moeilijk te verkrijgen. Mensen stonden echt in de rij om half 9 al.

Omdat wij via de camping hadden geboekt hadden we gereserveerde plekken tussen de twee zwembaden in.

Pizza’s en supermarkt vonden wij goed broodjes sochtends vielen wat tegen. Super leuke camping wanneer je centraal staat. Voor kids tot max 10 jaar

Dit vakantiepark is mooi, groen en goed onderhouden. De horeca is top, lekkere cocktails, heerlijk ijs en prima eten. De zwembaden zijn erg leuk. De bodem van het glijbanenbad is helemaal van antisliprubber. Aan de randen van dit bad kun je heerlijk zonnebaden in het water. Het andere bad is met z'n 1.20 m diep bij uitstek geschikt om in balletje te gooien. Het park is vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Er is zeker 's avonds na elven (als de horeca sluit) helemaal niets meer te beleven voor de oudere jeugd (en ouders in het algemeen). Als de horeca sluit, staan er nog wel tafeltjes waar je aan kunt zitten, maar die zijn niet overdekt. Dus als het een keer regent, kun je nergens heen behalve naar je caravan. Maar omdat de kleintjes slapen, wordt van je verwacht dat je stil bent. 's Ochtends is het alweer vroeg bal. Onze caravan heeft een ieniemienie douche en toilet. Koffers op de bank, want verder geen ruimte.

Erge mooie, autovrije camping!

Bonnie van Tessel
4-9-2018

2 weken eind juli/begin augustus verbleven. Onze kinderen van 7 en 9 hebben zich goed vermaakt, alleen vond de oudste het jammer dat de glijbanen niet in een dieper bad uit kwamen. Verder erg getroffen met onze mobilehome, was volgens ons zo goed als nieuw en stond gelijk bij de supermarkt. De broodjes waren er niet veel soeps, maar als je iets was vergeten in de supermarkt dan was het erg handig dat wij zo dichtbij zaten. Het park vonden wij super mooi, schoon, autovrij en mooi aangelegd. Ook de ijssalon is echt heel goed, maar wel erg duur. Dat is jammer! Ook om mooie/leuke dingen te ondernemen moest je echt wel een stukje rijden. (met de auto 20/30 min van Lasize)

Maar goed ... voor de rest vonden wij het heel fijn en ook de sfeer is geweldig!Raden dit zeker aan voor een gezin met kinderen tot 6/7 jaar. p.s. tip: maak ook een glijbaan in het diepe bad, dat maakt het voor oudere kinderen aantrekkelijker

super voor kinderen,minder voor volwassenen

Jessica
4-9-2018

Super kindvriendelijk ‘resort’ erg vriendelijk personeel (touroperator ook zeer klantvriendelijk) veel te doen,leuke animatie.wel echt een ‘family park’ dus alles op kinderen gericht.let op waar je je stacaravan boekt,alle touroperators hebben hun eigen ‘zones’en als je pech hebt zit je helemaal ingebouwd.weinig privacy.type classic compact is een afrader.veel te klein en niet gezellig/schoon.camping is gebouwd op heuvels dus niet geschikt als je slecht ter been bent.elke dag vers gebakken pizzas en heerlijk ijs.hele gezellige sfeer bij de zwembaden maar heel erg druk (eind aug.)

Super leuk

Sylvana
30-8-2018

Super leuke camping , hele leuke vakantie gehad. Helaas moet je hier wel om 8.30 in de rij voor een plekje bij het zwembad.

Canvas Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Altomincio Family Park in Salionze di Valeggio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Altomincio Family Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.