Camping Altomincio Family Park

Italië, Veneto, Salionze di Valeggio

7.8Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Village Altomincio Family Park is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwemparadijs met speeltoestellen, glijbanen en de splashdance is zeer geliefd. Minder geschikt als je komt voor culinaire hoogstandjes of de Italiaanse pizza’s. Al zijn er aan het Gardameer voldoende alternatieven. In 20 minuten sta je bijvoorbeeld al in Lazise.

1679 reviews over Camping Altomincio Family Park

• 9Ralph&Ilona04-02-2020

Een camping om elk jaar naar terug te keren!!

Wij waren in augustus 2019 op vakantie met 2 kleine kinderen van 2 en 3 jaar. De camping is compleet op kinderen gericht, waardoor de ouders natuurlijk ook een fijne vakantie hebben ;) We verbleven in een stacaravan van Roan Campings in het hogere gedeelte van de camping. 's Ochtends hoefde je niet helemaal naar beneden om broodjes te halen bij de winkel, want ze verkopen broodjes in een kar. Helemaal geweldig. Tevens gaat er de hele dag een treintje over het hele terrein, om je van a naar b te brengen. Super leuk voor de kids! Zeker ook omdat de camping autovrij is! Het zwembad is gewoon fantastisch. Het grotere stuk is ondiep en heeft een zachte rubbere bodem met flink wat gljibanen. Een camping om elk jaar naar terug te keren!! Het enige verbeterpuntje is wat ons betreft het aantal eetgelegenheden, je hebt één restaurant, een bar en een afhaalrestaurant.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 2019
    8Ties14-10-2019

Aanrader

Camping waar het aan niets ontbreekt. In het onderste gedeelte is het inderdaad een mierennest, maar wij lagen in het bovenste gedeelte en daar was het een oase van rust. Huisjes netjes, park was netjes, zwembaden mooi, wij hebben een top vakantie gehad. "Geheimtip" is toch de brouwerij/wijnhuis/restaurant dat achter het bovenste gedeelte ligt en gewoon vanuit de camoing via een trap te bereiken is. Leuke speeltuin, grote bbq weide, groot terras om te gaan eten, of je laat het inpakken en neemt het mee de camping op. Weinig campinggasten die dit weten, dus lekker rustig. Als ik dan één minpuntje mag benoemen dan is het de ligging. Je moet altijd met de auto de deur uit als naar het meer wilt, net iets te ver lopen. Al met al een mooie camping, met name het bovenste gedeelte.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 4Esther12-09-2019

Nooit meer

Huisjes: op elkaar gebouwd, weinig ruimte eromheen, geen privacy, vies, slechte bedden, airco werkte niet. Animatie: veeeels te luid in de avond, kinderen konden er niet van slapen, herrie dreunt door en in het huisje is het net of je naast de box zit. (Gaat door tot 22:00) Kinderdisco start om 20:00 of 20:30 veel te laat voor 1 en 2 jarige. Zwembad: KOUD!!! Voor kleintjes veel te koud.

• 6Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 6Eddy08-09-2019

Leuk voor een keer maar niet nog eens

Camping gigantisch groot. Grote afstanden tussen huisjes en "het recreatie centrum". Locatie op een berg. In de omgeving is er niets. 15 min rijden tot peschiera waar je alles kunt vinden. Geschikt voor kinderen tot een jaar of 6. Ons was niet bekend dat honden zijn toegestaan. Niet heel handig met allergische kinderen. Immers zijn er geen uitlaat gebieden dus poepen en piesen ze overal. Ons huisje was zeer vies bij aankomst. Hiervan een klacht gemaakt bij de receptie en touroperator. Vervolgens is er 2 minuten een poetsploeg met fles dusty door het huisje gegaan. Wij hadden geboekt met vaatwasser en airco maar tp waren deze vol en kregen die niet. Samen met vrienden verbleven konden huisjes niet bijelkaar krijgen ondanks wij met voorkeur betaald hadden. Zwembaden heel leuk. Goed verdeeld in gebieden voor de allerkleinste. Koop je zwemband vooraf in NL anders betaal je de hoofdprijs. Animatie(team)voldoende maar weinig variatie.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Karin01-09-2019

Mierennest

Mierennest!!! Veel te druk. Slechte animatie, geen speeltuin behalve een wip kip voor de kleintjes

Positief mooi schoon opgeruimd doordat elke ochtend de mensen hard bezig waren met schoonmaken. Mooie zwembaden maar echt te weinig voor het hele park. Parkeren is echt zo slecht, te weinig plekken. Leuk gehad maar voor ons geen 2e keer

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 10Stefan01-09-2019

Leuke en mooie camping. Park word zeer goed bijgehouden. In de ochtend wel handdoekenleggers, maar eigenlijk altijd op de dag nog wel bedjes beschikbaar. Zeer vriendelijk personeel. En leuke faciliteiten en zwembaden. Neem wel banden voor de glijbanen mee van huis. Wij zaten op het lage deel van de camping.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 4Sabrina28-08-2019

Nooit meer.

Zwembad te klein voor de Grote van de camping. Zeer slecht eten. En de afhaal veel vliegen, zeer onhygiënisch

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Bootsma23-08-2019

Mooie kleine kinderen camping

Echt een kindercamping, er zit niemand meer buiten na 23u, doodstil is het. Leuk voor kids tot een jaar of 12. Handdoekje leggen, weinig plek aan het zwembad waar de glijbanen in uit komen, broodjes niet vers leek wel een paar dagen oud elke ochtend weer, geen stokbrood, croissants 1 euro per stuk😳, veelste weinig parkeerplaatsen als je tegen 23.30/24.00 uur de camping op kwam moest je zo wat in de rimboe parkeren dit was een afgelegen stuk en ver lopen naar je caravan. Wij geboekt bij Homair, 6 persoons nou dat ging nooit passen veelste klein! Vieze kussens op de bank, geen normaal formaat koffie kopjes hier wat over gezegd en volgende dag nieuwe kussens en koffie kopjes gekregen. Plaatsen rond het gardameer heel erg leuk, een paar mooie shopping centers vooral die bij Verona! Gardaland zeker heen gaan en Caneva world een aquapark ook super.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Kelly23-08-2019

Gewoon goed

Het is een mooi groot park! Goed onderhouden en onze accomodatie was prima en schoon. Wij zaten achterin in park en dan is het 8 min lopen naar zwembad dus valt best mee, tenzij je slecht ter been bent. Als je op de berg staat gaat er een treintje naar beneden. Dus mooi geregeld! Wat mensen schrijven over de broodjes van de supermarkt. Ze zijn wel degelijk vers, aangezien ik ze om 7.30 gevuld zie worden! Tja knapperige broodjes kennen ze gewoon niet. Voor goede broodjes en tevens goedkope boodschappen is er net buiten het park een giga supermarkt. Een fiets of auto is wel handig dan. Het restaurant op park is ook een echte aanrader! Verder dus een fijne vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

• 6Dries21-08-2019

Ik ga hier echt niet meer naar toe. Vreselijk.

Het park was prachtig. Het werd enorm goed bijgehouden. Vuilnisbakken, gras, etc. De accomodatie was echter vreselijk. We hadden geboekt voor een Waikiki stacaravan van touroperator. Deze was te smerig en de bedden waren oprecht dramatisch! We hadden allemaal pijn in onze rug na een nacht slapen. Ook de uitrusting van de caravan was op zijn zachts gezegd voldoende.

De camping was op zich top (op de broodjes van de supermarkt na), ga naar de Aldi, daar hebben ze echt lekkere broodjes! Die van de camping zijn van 3 dagen eerder en daardoor gortdroog. En tevens veel te duur! Nee, eigenlijk was het gewoon dramatisch, de omgeving is dan wel weer mooi. Enne, touroperator, je bent vreselijk in je caravans!!

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

199 tips over Camping Altomincio Family Park

• Rick de schouwer, 21-11-2019

Fijne camping alleen het gedeelte boven op de berg is niet ideaal. Ver weg van de faciliteiten. Wij gaan komend jaar voor de 3e keer op rij terug. Heerlijke omgeving en zeer kindvriendelijk. En de berichten over de drukte tjah dat is overal in die periodes, maar och het is vakantie heerlijke zwembaden, prachtige omgeving.

• theos, 11-05-2014

Complete park, zwembaden, restaurant en gelateria en de pizzeria

• steentjes, 06-05-2012

Verona, Venetie, Lazise, Milaan, Auchan, Sirmione

700 vragen over Camping Altomincio Family Park

• Susanne , 03-12-2019

Stacaravan

Staan alleen de 3 personen stacaravans bovenin?

• Bianca Koenders, 17-09-2019

Mobile home Joy

Weet iemand waar de mobile homes de Joy staan op de camping? Staan deze tussen zwembad en receptie? Of staan ze op het hoge gedeelte? Op achter het zwembad?

• V dooren, 29-07-2019

Camperplaatsen

Zijn er ook camperplaatsen ?

Camping Altomincio Family Park info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand15 minuten met de auto, 8 km
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand faciliteitenGratis strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats