Géén boekingskosten

Camping Altomincio Family Park

ItaliëVenetoSalionze di Valeggio

We hebben de beste aanbieders voor Camping Altomincio Family Park voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1711 reviews

• 7Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Village Altomincio Family Park is ideaal voor gezinnen met jonge kinderen. Het zwemparadijs met speeltoestellen, glijbanen en de splashdance is zeer geliefd. Minder geschikt als je komt voor culinaire hoogstandjes of de Italiaanse pizza’s. Al zijn er aan het Gardameer voldoende alternatieven. In 20 minuten sta je bijvoorbeeld al in Lazise.

Contact

1724 Reviews over Altomincio Family Park

• 1Daniëlle Schunck26-06-2022

Never nooit meer !

Tsja het park de park is goed onderhouden en ziet er opzich goed uit. De huisjes dat is een ander verhaal. Bij aankomst konden we eerst alles maar dan ook echt alles schoonmaken. Overal zaten er vlekken. Alles plakte .. poep wat aan de wc zat! En dan nog niet te spreken over het ongedierte in het huisje. Het personeel is heel onvriendelijk. Je voelt je meer ter last als gast! . Om een drankje te halen of een ijsje dan sta je minstens 30 minuten te wachten tot je aan de beurt bent. Het eten op het park is echt vreselijk. Kant en klare maaltijden die ze opwarmen. Animatie is elke keer hetzelfde. Wij zitten hier momenteel nog wij gaan morgen naar huis. Eerder als dat we eigenlijk zouden gaan, maar voor ons is de vakantie klaar en afgelopen!

• 5Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 5Nicole26-06-2022

We hadden er meer van verwacht

• Prachtig zwembad voor een gezin met jongere kinderen. Onze dochter van drie vond het zwembad en de glijbanen fantastisch.
    • Ondanks dat het druk was bij het zwembad kon je altijd een bedje bemachtigen. Badmeesters controleren op “handdoeken leggen” en halen ze ook weg.
    • Mooie omgeving. De camping ligt aan de rivier de mincio en daarlangs ligt een goede fietspad waar je heerlijk kan fietsen; o.a. naar Peschiera del Garda, Borghetto, Mozambano, etc.
    • Er zitten diverse goede authentieke Italiaanse restaurants in de buurt.

• Wij zaten op het bovenste gedeelte en de weg naar eigenlijk alles wat er te doen was op de camping (zwembad, supermarkt, animatie) was ver, maar vooral erg stijl. We hebben er na twee weken sterke beenspieren van gekregen, maar met 37 graden en twee kinderen van 10 maanden en 3 jaar was het een hele onderneming. Er rijdt weliswaar een treintje maar deze heeft pauze van 12.30 tot 15.30 en je kinderwagen kan niet mee

• 4Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Berends16-06-2022

Super voor jonge gezinnen!

Topcamping voor jonge gezinnen met kinderen. Het gehele park autovrij, tijdens het uitladen van de auto rijd men met golfcaddy's rond om de bagage naar de cottage te brengen. Doordat gehele park autovrij is, kunnen kinderen vrij uit rond rennen! Zwembad is perfect, lagoonbad tot de knieën met zachte foam-bodem en genoeg glij en speel elementen. Eetgelegenheden genoeg en van een goede kwaliteit-prijs verhouding. Voor de mensen die van het Gardameer houden, maar niet zozeer de Gardameer drukte, is dit een perfecte plek! 10 minuutjes vanaf Peschiera, andere kant op ben je in 25 minuutjes in Mantova, nog niet ontdekt door de echte toeristenmassa, zeker de moeite waard!
    Wij zullen hier vast en zeker nog wel eens terugkomen!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marije07-05-2022

Heerlijke camping met jonge kinderen

We zijn hier verbleven in de meivakantie. Hadden een hu stay Smart XL van Human zelf en die was perfect. We zaten naast het grote zwembad aan het leukste speeltuintje van de camping. Met 2 kinderen van 2 en 6 perfect. Ze hadden beide veel vriendjes (bijna alleen maar nederlanders op de camping) en hadden de hele dag om te spelen. Ook het zwembad is geweldig voor de kinderen. Het loopt allemaal af, is antislip en zacht. De glijbanen zijn voor onze zoon van 6 geweldig. en ook de kleine van 2 heeft in het spraypark zich heel goed vermaakt. Het winkeltje heeft alles maar is zoals elke camping winkel wel duur. Handig dus voor als we wat vergeten waren. Vond de afhaalpizza niet geweldig, maar er zitten genoeg fijne tentjes in de buurt waar je kunt afhalen of lekker gaan zitten. Ik lees veel reactie over drukte, maar heb dit in de meivakantie niet gemerkt. Het park is schoon, goed onderhouden en vriendelijk personeel.

• 6Miran03-05-2022

Mnooit meer

Waren er in de meivakantie. Vies, klein en oud accomodatie. Centrale parkeerplaats waar wij moesten parkeren was altijd vol terwijl park niet vol is. Broodjes 's morgens om 09.00 al op. Wij zaten naast speeltuintje terwijl onze kinderen tieners zijn. Dus geen gebruik maakt van speeltuintje. Een lawaai van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Accomodatie die leeg staan en worden ook niet schoongemaakt. Beddengoed en natte handdoeken liggen er al dagen in. Wij gaan hier nooit meer heen.

• 9Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden
  • 7Henri04-10-2021

Voor een keertje prima

Massaal, groot, alles wat je nodig hebt binnen handbereik maar in een soort eigen dorpje. Geen leuke plekjes om bijvoorbeeld de avond naartoe te gaan en toch ver van het Gardameer af. Wij hadden een caravan bovenin, van de camping zelf, deze was prima maar de ligging minder, toch telkens een heel eind omhoog en het treintje reed bijvoorbeeld tussen de middag een paar uur niet. Supermarkt prima maar duur, brood niet lekker vers, restaurant oké maar niet speciaal, zwembaden heel druk maar wel mooi! Personeel vriendelijk en verder een goed onderhouden camping!

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Kirsten16-09-2021

Leuk maar wel erg massaal

Opzich een leuke camping met veel faciliteiten maar wat ons betreft te massaal. Het is natuurlijk maar net waar je voorkeur naar uit gaat, maar wij vinden persoonlijk wat kleinschaliger fijner. Huisjes staan allemaal erg hutje mutje. Zoveel mogelijk huisjes op elkaar gepropt. Let ook goed op waar je een verblijf boekt want het park is enorm groot en als je ver van het centrum zit moet je iedere keer met het treintje naar het zwembad/supermarkt/entertainment. Het zwembad is een paradijs voor kinderen, zachte bodem en overal 30 cm diep. Wat we wel jammer vonden is dat je voor het diepere zwembad naar de andere kant moet. Je kunt dus als ouder zijnde niet af en toe zelf even een duik nemen. Al met al een prima vakantie gehad maar wij zullen hier niet meer terugkeren.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Joyce16-09-2021

Leuke, complete camping, maar erg groot

Hele grote camping met eigenlijk alle faciliteiten. Zwembad is ideaal voor kinderen, ook zonder zwemdiploma. Wij zaten in een safaritent aan de andere kant van de camping. Lopen naar het zwembad was een kwartier, maar je kon ook met een treintje gaan. Supermarkt was prima, afhaalpizza was niet te eten, restaurant daarentegen prima (wel vooraf reserveren) en kinderdisco (12.00 en 20.30 uur) was erg leuk. Veel Nederlanders. Geen CoronaCheck, ook niet bij aankomst. Leuk plaatsje in de buurt is Lazise en Sirmione. Nadeel vond ik het handdoek leggen bij het zwembad. Om 9 uur ging het zwembad open en stond er een rij. Kwam je om 10 uur dan was alles vol. Werd te weinig op gecontroleerd.

• 7Cristiano08-09-2021

Voor 1x super vakantie gehad

Het is een mooi opgezet park. We zaten dicht bij alles zwembad animatie en de winkel. Voor ons blijft het bij 1x aangezien er ook genoeg negatieve punten zijn. Voor 1x prima 2e x zou ik het niet aanraden. Minpunten handdoeken neerleggen bij zwembad, zeer weinig parkeerplek voor de auto's het eten bij het zwembad restaurant geef je nog niet aan je hond. Pluspunten zijn de glijbanen en de vele wc's erom heen en de animatie savonds

• 4Eetgelegenheden
  • 4Willem08-09-2021

Nooit meer

De caravans staan dicht op elkaar, en dus zijn ze er toch in geslaagd het park erg massaal te laten aanvoelen door elke m2 vol te stouwen met caravans. de zwembaden zijn oud en smerig, de constructie van de glijbanen is compleet doorgeroest en dat is wachten op een serieus ongeluk! levensgevaarlijk! de zwembaden en de ruimtes eromheen zijn veel te klein voor de hoeveelheid parkgasten en dus elke ochtend ellende met handoekjes leggen.

het eten om af te halen is prima, maar niet hoogstaand. eten in het restaurant zal prima zijn, maar ik werd gek van de vliegjes!

in de omgeving is weinig te doen, je moet al naar peschiera voor vertier, want het plaatsje Salionze is vrijwel uitgestorven.

het park is voornamelijk op kinderen gericht, zwembaden max 1m20 diep, animantie voor kinderen prima, (voor volwassenen slecht). park is autovrij, maar voor de golfkarretjes van het personeel moet je regelmatig opzij springen.

het geld echt niet waard!

• 6Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar