Camping Villaggio Barricata (Glamping)

Camping Villaggio Barricata (Glamping)sterstersterster

7.6Goed

Italië, Veneto, Porto Tolle

7.6Goed

• 7.5Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Barricata (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Villaggio Barricata (Italië) is een fijne bestemming voor wie wil relaxen met het hele gezin. Er is leuke animatie en de zwembaden zijn schoon en ruim. Ook het sanitair is erg hygiënisch. De camping ligt wel wat afgelegen, maar met de auto kom je makkelijk in de dorpjes en mooie steden als Chioggia. Het strand is wel op loopafstand.

363 reviews over Camping Villaggio Barricata (Glamping)

• 2019
    10Anoniem01-09-2019

Deze camping is echt fantastisch, als je alles GOED leest voor je hier heen gaat weet je waar je terecht komt en moet je dus niet achteraf gaan zeuren. Winkel op de camping is echt niet duur; animatie us top en spreken zeker Engels en Duits. Strand is ook heerlijk; kortom een echte AANRADER!!! Eetgelegenheden zat in de buurt ; niet duur en heeeeeerlijk eten

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Bernice22-08-2019

Fantastisch, formidable

Aanrader! De camping ligt afgelegen, maar alles is hier bij de hand. Op de camping ziet alles er super netjes uit, mooi aangeplant, alles in bloei.

We verbleven in een lodge tent, super! Goede douche, prima bedden. We hadden een ruim terras (nummer613) en de opstelling van de tenten was perfect. Geeft het gevoel dat je niet op en aan elkaar staat. Je staat aan een pleintje, voldoende speelgelegenheid zo voor de kinderen.

Het zwembad is top, 25 meter bad, ondiep bad voor de allerkleinsten met zachte bodem. Ander bad met glijbaan, ook super. Leuke badmeesters en goed animatieteam!

Drinken en eten is ook zeer goed verzorgd: poolbar, restaurant en beachclub. Allemaal even goed.

Muggen zijn er idd, maar daar spuiten ze om de dag tegen en verder kun je er zelf ook tegen beschermen.

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die van zwemmen en relaxen houden. Je weet immers dat je altijd minimaal 20 min moet rijden.

• 9Staat v/h sanitair

• 6Tony17-08-2019

Geen tweede keer

De camping is enorm afgelegen. Eten etcetera zou je moeten kopen in de camping winkel want voor een fatsoenlijke winkel zit je gelijk weer 3 kwartier in de auto. Personeel spreekt voornamelijk Italiaans en een deel van het personeel spreekt en verstaat niet eens fatsoenlijk Duits/Engels. Animatie , shows , party’s alleen Italiaans gericht. Muggen zijn in overvloed , er word wel van alles aangedaan. Echte terror beesten.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 7Marcel16-08-2019

Camping OK, winkel en restaurant teleurstellend

Als ze regelmatig spuiten tegen de muggen, dan is het te doen. Nu 1x per week en dan is het 's avonds niet te dien buiten. Deet, of wqt dan ook vind hier gretig aftrek, maar dqar trekken de muggen zich niks van aan. Animatie: alleen Italiaans en niet voor kinderen ouder dan 12. Restaurant: 2x gegeten. 1e keer redelijk 2e keer diep triest! Buiten het feit dat ze niet kunnen timen dat 1 tafel gelijktijdig eet, was het eten van 2 personen nog rauw. Na het melden hiervan werd aangeboden het vlees nog een keer te bakken.... na een half uur wqchten maar aangegeven dat we het niet meer wilden, rest van het gezin was klaar met eten. Verxer net buiten de camping in het dorp gegeten. Klein restaurant, maar eten is er in alle smaken en perfect verzorgd. Ook nog eens veel goedkoper dan restaurant op het park. Voor de boodschappen: Google op Aliper Supermercati. 15 minuutjes rijden, niet te duur en alles in huis (zeker tov de campingwinkel)!

• 1Eetgelegenheden

• 9Vetta15-08-2019

Geweldige vakantie

Dit was onze eerste campingervaring en het was geweldig. De camping heeft alles te bieden. Prachtige zwembaden en veel animatie. Een heel klein, maar leuke donderdagavond marktje met 3-4 kraampjes van locale mensen. Wij zaten in de lodgetent was prima en omgeving mooi aangelegd. De touroperator tenten (blauw groen) stonden zeer dicht op elkaar en de straat. De kinderen (4-6) hebben zich erg vermaakt op de camping. Het strand vonden wij wat minder, geen blauw helder water (de laatste week stonk de zee ook) maar de zwembaden maken dit weer ruimschoots goed. Chioggia was een leuk uitstapje en kun je zelf met de auto doen, uurtje rijden (voor ons geen probleem). Verder veel uitstapjes in natuur gebied ook vanaf de camping te boeken. Grote supermarkten liggen in Porto Tolle (25min). Muggen zijn wel in grote getale aanwezig. Wij hadden heel veel spullen meegenomen en hadden hier niet veel last van. Camping spuit ook om de dag.

• 9Staat v/h sanitair

• 4Kik Arroyo12-08-2019

Om te janken. Zonde van mijn geld.

Ga gewoon niet. We zitten hier sinds zaterdag en ik vind het echt doodzonde van ons geld en tijd. Het stikt er inderdaad van de muggen. De zee is echt ranzig. Het stinkt enorm naar bedorven vis en het water is groen en vies warm. Ze doen hun best er met het animatieteam wat van te maken, maar het is gewoon kansloos. Er is in de wijde omtrek niks te doen. We hebben onze mountainbikes meegenomen, maar dat is niet verantwoord hier. De fietsen die ze verhuren komen ook echt uit het jaar 0 en de zogenaamde gym is ouder dan arnold schwarzenegger himself. We moeten nog een dikke week en ik zou niet weten wat we hier nog moeten gaan doen. Het eten in het restaurant is smerig. De pizza's bij de toko naast het zwembad is wel okay. De supermarkt op de camping is zoals gebruikelijk waanzinnig duur, maar de supermarkten in nabij gelegen dorpjes zijn ook echt ranzig. DOE HET NIET!!! Bespaar jezelf geld en kilometers!

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 6Mariska Bom11-08-2019

Niet meer...

Ja... na 4 campings te hebben gehad in Italië was dit de minste. 5 sterren snap ik niet zo goed. 3 sterren zou ik het geven. We wilden een kleinschaligere camping maar de faciliteiten zijn dan ook minder. De muggen was ik gewend na afgelopen jaren maar hier waren het terror muggen. We werden gewoon aangevallen . Konden niet buiten zitten, hoe beroerd is dat?! Ik ben geen fan van deze camping en omgeving . De safaritent is wel Leuk maar bloed en bloed heet. Geen airco !! Personeel waren moe, maken lange dagen en vond ik erg chagrijnig. Supermarkt 25 min rijden. Nee... ik raadt deze camping niet aan, ondanks dat we het evengoed fijn hebben gehad...

• 7Eetgelegenheden

• 9Fam. Hamer01-08-2019

Super camping met enthousiast animatie team

Echt een super camping. We waren hier met kinderen van 14, 17 en 19 jaar in een Caravan van touroperator en was prima te doen. Oké de camping ligt wat meer afgelegen, maar dat weet je van te voren. Muggen zijn er ook, maar niet meer dan op andere campings in Italië. Grote winkel die open is van 07.00 tot 21.00 uur, prijzen goed te doen. Receptie heel de dag en avond aanwezig, ideaal als je in de avond je airco kaart nog op wil laden. Venetië, Chioggia en San Marino geweest, erg de moeite waard. Op de camping erg veel te doen tennis, voetbal, volleybal, boogschieten, paardrijden, duiken, div georganiseerde dagtochten en verzorgde rondvaarten met bootje door de Delta Po en nog veel meer. Eten bij zwembad restaurant erg goed en restaurant van de camping heeft echt super lekkere pizza’s. Verder ziet de camping er erg schoon uit en doet het personeel echt hun best om iedereen een plezier te doen. Zeker een aanrader deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Marco07-06-2019

Super camping voor jonge kinderen. Veel plezier!

Het personeel is vriendelijk, het eten is heerlijk, het zwembad is voor jonge kinderen geweldig. Onze kinderen van 2 en 6 konden bij het zwembad heerlijk hun gang gaan. Voor ons natuurlijk ook erg prettig. Mocht je hier komende periode naar toe gaan. Goede keuze gemaakt, het is hier super. Nadat er gespoten is om wat muggen te doden was het ook in de avond te doen om buiten te zitten. Entertainment team is enthousiast, het barpersoneel maakt er een feestje van. Ik zal er mee stoppen alles op te hemelen. Een paar minpunten. De tenten van vacanceselect zijn een beetje op. Scheuren in de doeken, dichtgeplakt met tape, ritsen verrot, ramen die je niet vast kunt zetten, weinig tot geen kastruimte, vol met platte dode vliegen niet echt schoon. Je kon duidelijk zien dat onze tent uit de winter kwam gewoon veel kleine gebreken. Er is geen wifi, er is in de buurt niks te beleven, het staat vol met flitsers ook vlak voor de camping dus pas op.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    8De groot19-11-2018

Top camping, saaie locatie.

Perfecte camping voor gezinnen. Veel te doen, de hele dag en avond animatie. Super zwembad, vooral voor de kleinere kinderen, er is 1 glijbaan dus voor oudere kinderen zou het snel kunnen vervelen. Het kinderbad is ideaal, zachte bodem en lekker ondiep. Ze hebben heerlijke pizza's!

De omgeving is niet bijzonder. Er is in de directe omgeving bijna niets te doen. Er is een mooi strand met strandtent aan de overkant van de camping maar verder is er alleen langgestrekt weiland. Wil je iets zien dan reken op minimaal een uur reistijd. Supermarkt 20 minuten.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Go4Holiday.nl

44 tips over Camping Villaggio Barricata (Glamping)

• katja, 09-04-2014

als je in de omgeving wat wilt doen moet je beschikken over een auto. snel een dorpje in lopen zit er niet in

• Deborah, 20-07-2012

Neem wel goede muggenspray en afterbite mee! Ze doen goed hun best om het te bestrijden, maar die muggen zijn erg hardnekkig!

• Maud, 15-07-2013

Boodschapen doen bij de supermarkt ALI in Porto Tolle Genoeg antimuggenspul meenemen. Pizza's van het restaurant!!!!!!

26 vragen over Camping Villaggio Barricata (Glamping)

• Yvonne, 11-01-2019

Animatie voor 17 jarigen?

Is er op deze camping ook leuke animatie voor 17 jarigen? zo ja, wat kunnen we verwachten?

italiefan, 17-02-2019

misschien even bellen of een mailtje sturen?

• Jennifer, 19-07-2018

Bedden

Kan iemand mij vertellen of de bedden echt 1.30 breed zijn in de stacaravan cipro ?

• Pamela, 30-07-2016

vakantie in augustus

Zijn er mensen die net zoals wij op of rond 20 augustus naar deze camping gaan? Wij blijven dan een week met 2 kinderen in de leeftijd van 13 en 6 ( meisjes).

Pamela, 01-08-2016

Dat is leuk.....vooral voor de kids.

Bianca, 01-08-2016

Wij gaan 18 augustus. We zijn een gezin met 2 meiden van 12 en 15 en een jongen van 7.

Camping Villaggio Barricata (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster
  • VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch
  • Aantal cafés3

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages