Tijdelijk €25 aanbetaling

Villaggio Barricata (Glamping)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Barricata (Glamping) voor je op een rij gezet:

6.6VoldoendeScore uit 365 reviews
+224

6.6VoldoendeScore uit 365 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 5.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Villaggio Barricata (Italië) is een fijne bestemming voor wie wil relaxen met het hele gezin. Er is leuke animatie en de zwembaden zijn schoon en ruim. Ook het sanitair is erg hygiënisch. De camping ligt wel wat afgelegen, maar met de auto kom je makkelijk in de dorpjes en mooie steden als Chioggia. Het strand is wel op loopafstand.

365 Reviews over Villaggio Barricata (Glamping)

• 8Sander12-08-2022

Prima park op mooie plek.

We hebben een fijne vakantie gehad op Barricata. Mooi verzorgd park met de nodige faciliteiten om je bezig te houden. De kinderen genoten van het zwembad, het volleybalveld en het strand. Wij van de ruime veranda voor de caravan (Bellagio Large, netjes schoon en compleet, met airco, direct bij de camping geboekt) en het terras van de strandtent.

De camping wordt vooral bezocht door Italianen. Die zijn iets uitbundiger dan de gemiddelde Nederlander. Even wennen. Hou er rekening mee dat honden (formaat grote rat) hier met open armen worden ontvangen. Ook; even wennen.

Supermarkt op de camping inderdaad vermijden. In ieder dorp zit een kleine supermarkt en in Porto Tolle (15-20 minuten met de auto) meerdere supermarkten van een behoorlijk formaat. Door de grote extra koelkast in de caravan is het geen probleem om dan meteen voor meerdere dagen boodschappen te doen.

Aanrader; strandtenten aan de andere kant van de haven.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Johan04-08-2022

4 dagen lang zat…….

Het is een park georiënteerd op zoveel mogelijk huisjes verhuren per m2. Daarnaast een 6 tal lanen voor caravans €105 pn. Komt onpersoonlijk over. Het camping gevoel wat je op een camping zou moeten hebben ontbreekt door de massale hoeveelheid huisjes. Sanitair is goed en schoon en gedateerd. Net als het restaurant, standaard kleine porties. Redelijk aan de prijs. Supermarkt( je) is er 1 uit de jaren 80 met de prijzen van 2030. Alles maal 2 van de normale prijs. Brood op de camping is, op de crossaint na, van een kwaliteit die onze kinderen niet lustte. Zwembad is netjes met genoeg bedden, wel erg druk en massaal, door de vele huisjes. Strand is buiten de camping wat met kinderen lastig is. Toch wel een onderneming als de kids naar het zwembad willen en jij naar het strand. Kids kunnen lastig naar het strand komen. In de buurt van de camping zit echt niks. Restaurantje buiten de camping op 30 min afstand met de auto. Overslaan dus

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Jeroen10-08-2021

Mooie camping vlak aan lekkere zee, top!

Stacaravan geboekt via Vacance Select. Mooie accomodatie, met airco, caravan is netjes en heeft goede bedden. Zelfs tv! Camping is top. Voornamelijk voorzien van behoorlijk nieuwe stacaravans. Mocht je zelf caravan of tent meebrengen: ruime plekken onder groot tentdoek. Sanitaire voorzieningen hiervoor zijn goed. Lekker zwembad voor de kleintjes maar ook voor onze pubers. 's Avonds wordt er flink gevoetbald, onze zoon heeft zich goed vermaakt. Niet veel Nederlanders, voornamelijk Italianen en Duitse gasten. In de 2e week dat wij er waren kwamen er meer mensen uit NL. Camping ligt aan heerlijke zee, zandstrand dat langzaam afloopt. Strandwacht aanwezig. Venetië is op rijdafstand en is prachtig. Vergeet het stadje Chioggia niet!! (klein Venetië)Nadeel: 's avonds veel muggen.

• 10Kay Honders05-09-2020

Top camping

Top (GL)camping, na sommige zeikrecencies gelezen te hebben waar niks van klopt.

Ja je hebt er last van muggen maar dat is de natuur. Er word regelmatig gespoten op de camping tegen ongedierte.

-winkels en bar zijn super! - personeel spreekt wel Engels - er is voldoende animatie voor jong en oud met ook shows in de avond. - bezienswaardigheden zijn in de buurt. (kijk op Google maps o.a) aanrader is Chioggia (klein Venetië) maar er zijn ook enkele natuurparken. - zee is schoon - op een kleine 5km heb je een buurtsupertje zitten met zeer vriendelijke mensen en op ongeveer 15km zit de "Ali" dit is een grote supermarkt met een zeer ruim assortiment.

Dus mensen negeer de negatieve recencies. Dit is 1 en al topcamping!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Ruud23-02-2020

Als je op de camping blijft fantastisch.

Belangrijkste aandachtspunten: - Camping ligt afgelegen. Veel reistijd (binnendoor) naar andere plaatsen. 1,5 uur enkele reis is niets. - Veel muggen. Wees hier op voorbereid. Dan is het te doen. + Fantastische camping waar alles centraal rondom het restaurant ligt. Dit vonden wij erg prettig!

Rest: + Diversiteit animatie. Zang, dans, viool, etc. + Zwembaden en ligplekken. + Strand op loopafstand. - Stacaravan was krap. + Supermarkt. + Pizza's op de camping. + Centrale ligging restaurant. Mijn vrouw en ik zaten lekker een drankje te drinken terwijl de kinderen in het theater zaten of in de speeltijd aan het spelen waren. Gezellig druk hier. Erg leuk! + Tennis is erg populair met een leraar erbij.

Bezocht: + Chioggia. Leuk, rustig en een boottocht voor €30 met z'n 4-en. - Ferrara vonden wij tegenvallen, zeker gezien de reistijd. + Ravenna vonden we leuk. + Padova was het mooist! Aanrader van een jonge vent van de receptie.

• 10Anoniem01-09-2019

Deze camping is echt fantastisch, als je alles GOED leest voor je hier heen gaat weet je waar je terecht komt en moet je dus niet achteraf gaan zeuren. Winkel op de camping is echt niet duur; animatie us top en spreken zeker Engels en Duits. Strand is ook heerlijk; kortom een echte AANRADER!!! Eetgelegenheden zat in de buurt ; niet duur en heeeeeerlijk eten

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 8Bernice22-08-2019

Fantastisch, formidable

Aanrader! De camping ligt afgelegen, maar alles is hier bij de hand. Op de camping ziet alles er super netjes uit, mooi aangeplant, alles in bloei.

We verbleven in een lodge tent, super! Goede douche, prima bedden. We hadden een ruim terras (nummer613) en de opstelling van de tenten was perfect. Geeft het gevoel dat je niet op en aan elkaar staat. Je staat aan een pleintje, voldoende speelgelegenheid zo voor de kinderen.

Het zwembad is top, 25 meter bad, ondiep bad voor de allerkleinsten met zachte bodem. Ander bad met glijbaan, ook super. Leuke badmeesters en goed animatieteam!

Drinken en eten is ook zeer goed verzorgd: poolbar, restaurant en beachclub. Allemaal even goed.

Muggen zijn er idd, maar daar spuiten ze om de dag tegen en verder kun je er zelf ook tegen beschermen.

Aanrader voor gezinnen met jonge kinderen die van zwemmen en relaxen houden. Je weet immers dat je altijd minimaal 20 min moet rijden.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 6Tony17-08-2019

Geen tweede keer

De camping is enorm afgelegen. Eten etcetera zou je moeten kopen in de camping winkel want voor een fatsoenlijke winkel zit je gelijk weer 3 kwartier in de auto. Personeel spreekt voornamelijk Italiaans en een deel van het personeel spreekt en verstaat niet eens fatsoenlijk Duits/Engels. Animatie , shows , party’s alleen Italiaans gericht. Muggen zijn in overvloed , er word wel van alles aangedaan. Echte terror beesten.

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Marcel16-08-2019

Camping OK, winkel en restaurant teleurstellend

Als ze regelmatig spuiten tegen de muggen, dan is het te doen. Nu 1x per week en dan is het 's avonds niet te dien buiten. Deet, of wqt dan ook vind hier gretig aftrek, maar dqar trekken de muggen zich niks van aan. Animatie: alleen Italiaans en niet voor kinderen ouder dan 12. Restaurant: 2x gegeten. 1e keer redelijk 2e keer diep triest! Buiten het feit dat ze niet kunnen timen dat 1 tafel gelijktijdig eet, was het eten van 2 personen nog rauw. Na het melden hiervan werd aangeboden het vlees nog een keer te bakken.... na een half uur wqchten maar aangegeven dat we het niet meer wilden, rest van het gezin was klaar met eten. Verxer net buiten de camping in het dorp gegeten. Klein restaurant, maar eten is er in alle smaken en perfect verzorgd. Ook nog eens veel goedkoper dan restaurant op het park. Voor de boodschappen: Google op Aliper Supermercati. 15 minuutjes rijden, niet te duur en alles in huis (zeker tov de campingwinkel)!

• 1Eetgelegenheden
  • 9Vetta15-08-2019

Geweldige vakantie

Dit was onze eerste campingervaring en het was geweldig. De camping heeft alles te bieden. Prachtige zwembaden en veel animatie. Een heel klein, maar leuke donderdagavond marktje met 3-4 kraampjes van locale mensen. Wij zaten in de lodgetent was prima en omgeving mooi aangelegd. De touroperator tenten (blauw groen) stonden zeer dicht op elkaar en de straat. De kinderen (4-6) hebben zich erg vermaakt op de camping. Het strand vonden wij wat minder, geen blauw helder water (de laatste week stonk de zee ook) maar de zwembaden maken dit weer ruimschoots goed. Chioggia was een leuk uitstapje en kun je zelf met de auto doen, uurtje rijden (voor ons geen probleem). Verder veel uitstapjes in natuur gebied ook vanaf de camping te boeken. Grote supermarkten liggen in Porto Tolle (25min). Muggen zijn wel in grote getale aanwezig. Wij hadden heel veel spullen meegenomen en hadden hier niet veel last van. Camping spuit ook om de dag.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar