Camping Villaggio Barricata (Glamping)

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag5°1°
Camping Villaggio Barricata (Glamping)
7,8

Omschrijving
Camping Villaggio Barricata (Italië) is een fijne bestemming voor wie wil relaxen met het hele gezin. Er is leuke animatie en de zwembaden zijn schoon en ruim. Ook het sanitair is erg hygiënisch. De camping ligt wel wat afgelegen, maar met de auto kom je makkelijk in de dorpjes en mooie steden als Chioggia. Het strand is wel op loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Barricata (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Top camping, saaie locatie.

De groot,
19-11-2018

Perfecte camping voor gezinnen. Veel te doen, de hele dag en avond animatie. Super zwembad, vooral voor de kleinere kinderen, er is 1 glijbaan dus voor oudere kinderen zou het snel kunnen vervelen. Het kinderbad is ideaal, zachte bodem en lekker ondiep.

Ze hebben heerlijke pizza's!

De omgeving is niet bijzonder. Er is in de directe omgeving bijna niets te doen. Er is een mooi strand met strandtent aan de overkant van de camping maar verder is er alleen langgestrekt weiland. Wil je iets zien dan reken op minimaal een uur reistijd. Supermarkt 20 minuten.

Kenmerken
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

308 reviews over Camping Villaggio Barricata (Glamping) in het Nederlands

Top camping, saaie locatie.

De groot,
19-11-2018

Ze hebben heerlijke pizza's!

Heerlijk relaxen

Sanny,
11-9-2018

Barricata is een mooie camping met veel animatie en leuke zwembaden. De camping wordt ook ontzettend goed schoon gehouden. Het strand ligt op loopafstand, we hebben een prachtige zonsopgang bekeken. Er wordt van te voren gewaarschuwd voor muggen en inderdaad, die zijn er aanwezig. Maar goed voorbereid valt dit allemaal best mee. De camping ligt erg afgelegen, dus wanneer je veel uitstapjes wilt maken is dit geen geschikte plek. Maar als je lekker wilt ontspannen bij het zwembad of op het strand is het zeker de moeite waard. Personeel is top, erg vriendelijk.

Grote camping met veel activiteiten voor kids

Leander,
26-8-2018

Zeer grote camping, veel Italianen en Duitsers. Hier is de entertainment vooral op gericht helaas. Ondanks dat wel een mooi zwembad, vooral leuk voor kleinere kinderen. Baantjes trekken voor volwassenen is mogelijk, maar wordt niet boos als er een kleintje op je baan zwemt, want ja dat gebeurt ook.

Prijzen supermarkt vielen hardstikke mee. Veel muggen, wordt tegen gesproeid, echter zitten dan gelijk alle wasplaatsen vol met dode muggen en die worden pas de volgende dag weg gespoeld. Hier moeten ze wat mee doen, want het is gewoon een ranzig gezicht.

Sanitair is in orde, grote doucheruimtes, sommige zelfs zo gemaakt dat je met de familie tegelijk kan. Zit een douche, wastafel, bidet en wc in. Wel schimmel in de hoeken van de tegels en op het plafond, slippers zijn dan ook een aanrader.

Strandje was lekker, lauw water, mooi zand en leuk strandtentje. Voor een kort verblijf met kinderen onder 12 is het een prima locatie!

Selectcamp

Niet voor kinderen boven de 12 jaar.

Jolanda,
10-8-2018

Camping is mooi. Ook de zwembaden. Strand dichtbij en ook mooi. Maar ga er niet naartoe met kinderen ouder dan 12 jaar (voor onder de 12 is er wel genoeg) Hier is voor hun helaas bijna niets te doen. En omdat de camping erg afgelegen ligt is er in de buurt ook niets voor hun. Heel jammer. Zijn blij dat we maar een week geboekt hadden.

Top vakantie !

Jennifer,
4-8-2018

Super super leuk park voor de kids. Heel veel te doen leuke animatie. Schoon park ook huisje keurig. Wij hadden een cipro. Wel wat klein maar goed te doen. Aardige mensen helpen je overal mee als er iets is. De muggen ja dat is een ding mijn zoontje is lek gestoken ik ook maar me man en andere zoontje niet. Me dochter trouwens ook. Deet hielp bij ons niet. Ze komen idd om de dag langs om te sprayen met een auto dat helpt even. Maar voor de rest echt geen klagen ! Ligt idd ook afgelegen maar wij vonden dat geen probleem.

Super camping voor jong en oud

Bart,
28-7-2018

Een geweldige camping! De zwembaden zijn ideaal voor jong en oud. Wij hadden een lodgetent die van alle gemakken was voorzien. De supermarkt is groot maar wel prijzig. Andere supermarkten zijn inderdaad 20 min rijden maar dat weet je van te voren. Het strand is op loopafstand en is ideaal voor kleine kinderen omdat het heel lang ondiep is. De strandtent is leuk en niet duur. Muggen zijn er wel maar niet meer dan bij andere meren in Italië. Wij hebben elke avond heerlijk buiten kunnen zitten en weinig last van muggen gehad. Kortom top camping.

Jammer van alle muggen!

Reiziger,
28-7-2018

Alles is super hier. BEHALVE: de muggen! Ik dacht na alle recensies, dat zal wel meevallen. Maar als je de kans hebt om ergens anders heen te gaan, zou ik dat zeker doen. Zonde om er last van te hebben wat niet nodig is op je vakantie. Ze sproeien wel met speciaal (chemisch) spul, maar dat helpt ook niet echt. Bij het entertainment in de avond bij oa minidisco word je lek geprikt ondanks alle deet en muggenbandjes etc.

Top camping!

Mirjam,
12-7-2018

Door de revieuws over de muggen was ik een beetje huiverig geworden. Maar wat een heerlijke camping is Barricata! Zolang je je in de avond insmeert met deet is er niks aan de hand, alleen in de avond naar het strand gaan met geen wind is niet zo’n goed idee qua muggen. De camping is erg schoon en ook het strand is erg fijn, het zand is gewoon zoals in Nederland en ook zitten er geen scherpe stenen, krabben of kwallen in de zee dus waterschoenen zijn ook niet nodig. Het water is ook lang vrij ondiep dus ideaal met kleine kinderen. De zwembaden zijn ook erg schoon en ook vooral het lagune zwembad is ideaal voor de kleinere kinderen, doordat het breed uit ligt is het ook erg overzichtelijk. Wat betreft de animatie, er is voor ieder wat wils en de hele dag door wel wat te doen voor jong en oud, en elke avond om 20.30 is we een mini disco.

Kortom een aanrader voor iedereen! Jong maar ook zeker oud.

geweldige,schoone camping

Veenstra,
26-1-2018

wij (2 volwassen en 2 kinderen van 14 en 10) zijn hier in de zomervakantie naar toe geweest. Dit was een van de mooiste schoonste camping die wij ooit hebben gezien. Het heeft een super leuk zwembad en je kan je er uren in vermaken. Ook het strand is erg leuk en lang. De mensen die op het park werken zijn super vriendelijk en helpen je met alles. enige minpuntjes zijn dat er s'avond veel muggen zijn en dat je ver moet rijden naar de bewoonde wereld. maar eigenlijk hoef je de camping niet af als je dat niet wil. Leuke steden om te bezoeken zijn Choggia en Venetië. Zelf vonden wij Choggia leuker omdat het er minder druk is maar het lijkt er precies op.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Arthur,
4-10-2017

Een leuke camping waar met name de klantenservice zijn uiterste best doet mocht het je niet bevallen.

De animatie heeft een onduidelijk programma en spreekt slecht Engels en Nederlands.

Is vooral Italiaans gericht en spreekt bij voorkeur de italianen aan om de programmering te vertellen.

Verder ontzettend veel muggen op deze camping. Echte "commando muggen"! Je ziet en hoort ze niet maar ze steken je volkomen lek!

De Camping ligt verder enorm afgelegen. Dichtsbijzijnde supermarkt is dik 20 min rijden. In de nabije omgeving valt weinig te beleven.

2 weken is dan wel heel lang.

Leuk voor een keertje maar nooit weer.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Barricata (Glamping) in Porto Tolle , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Barricata (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.