Camping Villaggio Barricata (Glamping)

Camping Villaggio Barricata (Glamping)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Barricata (Glamping) voor je op een rij gezet:

300 reviews over Camping Villaggio Barricata (Glamping) in het Nederlands

geweldige,schoone camping

Veenstra
26-1-2018

wij (2 volwassen en 2 kinderen van 14 en 10) zijn hier in de zomervakantie naar toe geweest. Dit was een van de mooiste schoonste camping die wij ooit hebben gezien. Het heeft een super leuk zwembad en je kan je er uren in vermaken. Ook het strand is erg leuk en lang. De mensen die op het park werken zijn super vriendelijk en helpen je met alles. enige minpuntjes zijn dat er s'avond veel muggen zijn en dat je ver moet rijden naar de bewoonde wereld. maar eigenlijk hoef je de camping niet af als je dat niet wil. Leuke steden om te bezoeken zijn Choggia en Venetië. Zelf vonden wij Choggia leuker omdat het er minder druk is maar het lijkt er precies op.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar.

Arthur
4-10-2017

Een leuke camping waar met name de klantenservice zijn uiterste best doet mocht het je niet bevallen.

De animatie heeft een onduidelijk programma en spreekt slecht Engels en Nederlands.

Is vooral Italiaans gericht en spreekt bij voorkeur de italianen aan om de programmering te vertellen.

Verder ontzettend veel muggen op deze camping. Echte "commando muggen"! Je ziet en hoort ze niet maar ze steken je volkomen lek!

De Camping ligt verder enorm afgelegen. Dichtsbijzijnde supermarkt is dik 20 min rijden. In de nabije omgeving valt weinig te beleven.

2 weken is dan wel heel lang.

Leuk voor een keertje maar nooit weer.

Geweldige familiecamping

Joeynultien
26-8-2017

Heerlijke familiecamping waar je echt alles hebt. 2 restaurants waar je goed kan eten voor een redelijke prijs(vooral de pizza's) Drankjes zijn redelijk geprijst. 5 euro voor een coctail is goed te doen. Heel de dag en avond annimatie voor de kids(sporttoernooien, kinderdisco, shows, beachparty met vuurwerk.Veel sportfaciliteiten waaronder 2 voetbalvelden, tennisveld en volleybalveld, boogschutten en een duikschool. Een proefduik in het zwembad kost je 5 euro. Een supermarkt die open is van 07:30 tot 20:00 uur die alles heeft wat je nodig hebt voor redelijke prijzen voor een camping. Een bazar met van alles en nog wat. schoon zwembad die wel 5 x per dag gecontroleerd word. privestrand met een beachbar.

Een kleinigheidje is dat de camping echt in een uithoek ligt, maar met de auto kom je overal. Venetie 1.5 uur, chioggia 1 uur, ferrara 1.5 uur, rimini 2 uur, aquaparken op 1.5 uur. Veel muggen, maar gewoon beetje deet en insectenspul meenemen en dan komt het goed.

Heerlijke vakantie

Gezin met tienerkinderen en baby
21-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De camping is echt top. Van alle gemakken voorzien, fijne zwembaden en goede animatie voor jong en oud. Onze tienerdochters hebben zich prima vermaakt in de zwembaden en bij de animatie. Onze jongste dochter van 11 maanden heeft zich ook meer dan vermaakt in het zwembad. Het is een zacht bad, dus voor haar helemaal super!

En ja, de camping ligt ver van de bewoonde wereld en ja, er zijn veel muggen. Maar dat heeft voor ons de vakantie niet minder leuk gemaakt. Van te voren weet je dat, dus wij hebben bewust gekozen voor een relaxvakantie. Dichtstbijzijnde leuke stadje (Chioggia) is een uur rijden, maar wij vonden dat niet erg. Daarnaast ook nog naar Venetië geweest (1,5 uur rijden en 20 minuten met de boot). Was ook prima te doen.

Voor de muggen spuiten ze drie keer in de week. Daarnaast voldoende deet mee en een klamboe en dan valt het allemaal best wel mee.

Al met al een heerlijke relax vakantie gehad met volop zon en water om ons heen!

erg mooi vakantiepark!

Gezin met twee kids van 9 en 7 jaar.
15-8-2017

Wij zijn hier in augustus 2017 naartoe geweest. Na veel negatieve reacties hier op zoover kan ik alleen maar zeggen dat het geweldig was. De camping ligt afgelegen maar dat weet je van tevoren dus daar kun je je op instellen. Je moet inderdaad 20 minuten rijden voor een grote supermarkt maar dat is toch heerlijk met de airco aan in je auto (zeker als er een hittegolf is en die was er tijdens ons verblijf). Het zwembad en het strand zijn geweldig, voldoende badmeesters en alles is erg schoon. Voor €5 mag je, inclusief kinderen, 10 minuten duiken (met luchttank op de rug en al) in het zwembad, helemaal leuk toch! Super animatieteam, erg hecht met elkaar en erg vriendelijk. Je kunt aan van alles meedoen maar als je niet wilt laten ze je ook met rust. Iets minder vonden wij het restaurant, vaak taai vlees het leek wel opgewarmd te zijn (pizza's waren wel goed maar om nu twee weken pizza's te eten...). Kindermenu's vonden wij aan de dure kant, €9. We zijn een keer in het haventje naast de camping gaan eten maar daarheen nooit meer. Eten was niet lekker en je betaalt coperto (€2 p.p. verplichte fooi). Tip, neem een bbq mee en ga, als je bijvoorbeeld naar Ghioggia (klein Venetië) gaat, dan langs de Lidl waar je toch langs komt. En dan de muggen, je leest overal dat ze er zijn dus ook daar kun je je op voorbereiden. Wij hadden een klamboe van 2x2 meegenomen en die opgehangen en we waren niet de enige! Toch had ik het veel erger verwacht met de muggen dus viel het voor ons achteraf mee. Camping spuit veel tegen de muggen. Al met al een super vakantie gehad, voor herhaling vatbaar!

Wij stonden in een stacaravan corfu plus .met 5 pers. Zou ik voor 1 van de grotere gaan. Park is superschoon en zwembadcomplex heerlijk. Een overzichtelijk park met veel faciliteiten voor de kids. Winkel heeft veel wel duur. De dichtsbijzijnde supermarkt ligt 20 min verderop. Er is een mooi strand bij met ligbedden/douches/wc en strandtent. Wat betreft de muggen ja die zijn er erg veel maar om de dag komt er een auto na 20.30 in de avond door de paden om ze te bestrijden . Anti muggespul werkt neem duurdere mee met veel deet. Dat het er erg warm was klopt maar het was ook extreem warm dit jaar daar, normaal ligt de temperatuur lager. Door een luchtvochtigheid van 85% voelde het zeer klam aan idd. Maar ga dan voor een stacaravan .daar heb je airco in waar je een klimacard voor moet kopen van 10 euro voor 48 uur gebtuik. Je bepaalt zelf hoe en wanneer je em aanzet en de tijd gaat lopen. Heerlijk koel dan dus in de nachten. Wij waren met 2 volw. 1 kind van 16 en 1 van 14 jaar en kind 5.

Nooit meer

Peter Heijkens
7-8-2017

Over de camping in faciliteiten kan je opzich niets zeggen, tenten zijn netjes en heel en in principe groot genoeg. Op vakantie leef je normaal gesproken immers veel buiten. Maar dat buiten leven deden wij in onze vakantie helaas niet.

Dit om te voorkomen om voor een lopende bloeddonor door te gaan. Zodra de zon zakt wordt je het slachtoffer van een muggenplaag en helemaal lek geprikt. Camping doet wel aan bestijding maar dat is dweilen met de kraan los, na de besteidingsronde kon je naar binnen vluchten want als snel volgde de eerste muggen aanval.

Verder qua sfeer is camperen niet mijn ding en deze vakantie is dit ook bevestigd ik vind de camping gezelligheid vreselijk dus in deze geen objectieve graadmeter. Wil je ergens heen bijv. Venetie moet je met lange rijstijden rekening houden. Niet is afstand maar je reist grote delen over locale wegen wat niet opschiet. De zee en het strand zijn geweldig.

Maar voor ons geen overtuigende factor om ooit er nog naar toe te gaan.

Nooit meer!

H.
7-8-2017

Met het park en de zee is niet heel veel mis! Maar .....

De muggen zijn een ware plaag, je wordt tegen zonsondergang je warme tent in gedwongen omdat je anders lek gestoken wordt. Ook de vochtige warmte is verschrikkelijk. 's Ochtends om 8.00 uur in de schaduw stroomt het zweet van je lichaam.

Top camping

Simone
5-8-2017

Het is een camping waar dingen goed geregeld zijn, de staf is ondanks lange dagen altijd vriendelijk. De animatie is een hecht open team en van alle markten thuis, drie x per dag roepen ze om wat er gaat gebeuren maar ze zouden beter een info bord kunnen maken dat is prettiger. De zwembaden zijn leuk en voldoende aanbod voor onze kinderen. De zee niet zo helder maar ook prima. De muggen zijn bekend, ze spuiten wel maar zou deet mee nemen! En verder is chioggio leuk maar er is vrij weinig in de buurt, maar de camping bied veel afleiding!er zit een leuke manege bij, een aanrader ook voor kleine kids! We hadden een tent van vacansolei en die was ook prima gelegen alleen wat verder vd toiletten.het beheer ervan was erg prettig. Tien dagen maximaal voor ons.

Erg leuke camping, voor herhaling vatbaar

Mavemave
28-7-2017

Stacaravan via camping geboekt. Alles soepel en ongecompliceerd. Nette caravan op een mooie schaduwrijke en rustige plek. Goede camping met mooie zwembaden. Supermarkte met ruim assortiment, wel erg kostbaar. Restaurant met veel keuze tegen goede prijzen. Entertainment super. Enige twee nadelen zijn veel muggen en erg afgelegen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Barricata (Glamping) in Porto Tolle , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Barricata (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Barricata (Glamping) scoort een 7.37 uit 10 op basis van 345 reviews.