Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

Italië, Veneto, Isola Verde

7Goed

• 6.6Eetgelegenheden
  • 6.8Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Isamar Holiday Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Isamar Holiday Village is een grote camping direct gelegen aan het strand. Deze camping is geschikt voor een zon, zee en strandvakantie. Er is een zwembad met meerdere glijbanen, restaurant en supermarkt. Vanaf de camping loop je zo het strand op. In de nabije omgeving is verder weinig te doen wel kun je een dag naar Venetië.

647 reviews over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

• 9Michelle04-01-2020

Voor herhaling vatbaar..

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad!! Niet zo een mega grote camping! Alles prima te lopen!! Heerlijk zwembad! Alleen savonds met erg veel geluid van de disco... maar 00.00 is het dan ook wel echt stil! Er word gespoten voor muggen snachts! Daardoor is het redelijk te doen! Maar neem wel insmeer spul mee! Want ze zitten er wel!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 2019
    4Michiel08-09-2019

Helaas nooit meer.

Helaas een tegenvallende camping voor ons. Wij zaten in een Giove xxl die gelukkig wel voldeed, al was hij wel erg prijzig, maar verder... In de receptie hangt een mooi bord met daarop aangegeven de stiltetijden, vanaf 23.00 uur.. En dan een openluchtdisco die tot 00.30 doorgaat met keiharde muziek. Ook bij het zwembad bijna de gehele dag luide muziek. Niet echt tot rust gekomen dus. Personeel ook niet al te vriendelijk, glijbanen meer gesloten dan open, eten niet echt denderend en dan bij het uitchecken ook nog een half uur moeten wachten om je sleutel in te mogen leveren.. Voor ons helaas niet voor herhaling vatbaar, gelukkig maakte de zon een hoop goed. Wel aan te raden is het duikcentrum op de camping. Heb een schitterende duik gemaakt naar een wrak op ongeveer 10 km uit de kust. De boottocht er naartoe met een RIB was een mooie toegift en de eigenaar van de duikschool is een prima kerel.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8S.29-08-2019

Leuk! Maar let op welke plaats je verblijf is!

Het is idd wat al eerder omschreven is een leuk camping dorp maar je moet idd wel goed opletten welke plaats je verblijf is. Wij stonden ook vlakbij afvalcontainers die 2x per dag geleegd werden. Dat begon al heel vroeg tussen 7.00 en 8.00 uur en we verbleven ook vlakbij de hoofdweg waar iedereen door komt om naar hun verblijf te gaan. Het was dan ook vaak een herrie van een bezemwagen, horeca vrachtwagens die spullen kwamen leveren en we hebben veel herrie gehad van grasmaai machine die regelmatig bezig was. Het was bijna nooit rustig! Geen verblijf dus als je rust wil. Verder wel veel te doen kwa animatie. Gaaf zwembad en terrassen. Het is super groot vakantie dorp. Wij hadden ook behoorlijk last van muggen. Die probeerde ze te bestreiden in de nacht met een soort auto die over de camping reed en spray iets over alle gras en planten.🤔Een dagje Venetië en Chioggia is heel leuk om naar toe te gaan verder vrij saai in de buurt.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 4Denise22-08-2019

Afhankelijk van plek/locatie

Super camping met mooie zwembaden en mooie accommodaties. Helaas zijn niet alle accommodaties geweldig. Wij hebben nummer 6718 en deze moet je absoluut niet accepteren. Achter de caravan staan vuilnisbakken waar mensen hun vuil brengen (dat is prima) maar flessen en Zo geeft herrie om 7 uur. Ook de container pers ieder 15 min 24/7 heeft ons slapeloze nachten bezorgt als ook onze tiener kinderen. We hebben dit gemeld uiteraard waarbij we gevraagd hebben voor andere plek eventueel met upgrade waarop gezegd werd dat we direct klacht hadden moeten indienen maar dat slaat natuurlijk nérgens op. Dus wees bewust van de plek op de camping!!!

• 3Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mieke Habraken10-08-2019

Beste camping ooit!!

Een super schone camping met top animatie voor jong en oud! Muggen waren er wel maar totaal niet overdreven veel en ze bestrijden deze goed. Geweldige zwembaden met glijbanen voor jong en oud, groot en klein! Van beachparty, tot colourparty, poolparty, magic show met grote bellenblazen. Eten was super goed, goed betaalbaar en iedereen vriendelijk ! Een aanrader voor iedereen en voor ons de beste camping die we ooit gehad hebben! Alles op prima loopafstand, en ideaal zwembaden en strand overal om je heen!!! Het ontbrak aan niks!!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Willems07-08-2019

Zeker een prima camping

Eind juli/begin augustus bijna 2 weken op deze camping geweest. In onderstaande reacties staan een aantal negatieve punten benoemd welke wij in elk geval niet zo hebben ervaren. Er zal best een keer een medewerker zijn die z'n dag niet heeft, maar wij hebben ons daar in elk geval niet aan kunnen storen. Mooie netjes onderhouden camping met veel zwembaden, bedjes genoeg. Direct aan zee waar ook ruimte genoeg is. De fitness trainer maakte er elke dag weer een klein feestje van bij het zwembad, erg leuk om te zien. Onze kinderen (3 & 5 jaar) hebben ook erg genoten van de mini disco. Het park is netjes aangelegd en de routing van auto's over het park hebben ze slim gedaan, doordat elke accommodatie een eigen parkeerplek heeft hoef je niet te zoeken naar een parkeerplaats en rijden er ook minder auto's rond. F1 en MotoGP werd uitgezonden bij het restaurant bij het zwembad. Een minpunje; glijbanen 's middags een paar uur dicht, Siësta??

• 7Staat v/h sanitair

• 2Remon05-08-2019

Nooit meer

Het is een hele mooie camping. Maar niet echt klantvriendelijk je voelt je niet echt welkom. De jongens en de meiden van de animatie doen het wel echt heel leuk. Daar kan de rest nog wat van leren als je de dure huisjes neemt die zijn echt super. Maar de rest is om te huilen

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 7Vrouwvanmauro03-08-2019

Leuk, maar nooit meer

Nette camping maar niks bijzonders. Wij hadden de Giove XL gehuurd en die is heel modern en ruim. Plek is netjes onderhouden. Bedden fijn, extra kussens aanwezig, heerlijke douche. Op de camping zelf is niet heel veel te doen ‘s avonds, buiten eten in het restaurant. Ze hebben geen gezellig terras ofzo. Er is een fotokiosk, ijssalon en bazaar en dat is het. WiFi alleen bij de wifi punten en nergens anders. Na een week heb je het echt wel gezien. Er is een restaurant ytolo het eten is hier lekker maar het personeel echt vreselijk. Alles lijkt teveel voor ze en er kan geen lachje af. . Zwembad is fijn, genoeg bedjes. Luchtbed e.d. verboden. Strand is ook prettig alleen moet je hier bedjes huren á 16 euro per dag. Aankomst was een drama, duurde uren voor je een keer in de caravan kon terwijl hij leeg was toen we aankwamen. Het beste is niet voor 16:30 aankomen en dan heb je misschien geluk. Wij komen niet meer terug

• 7Staat v/h sanitair

• 8A303-08-2019

Fijne camping, goede service!

Hele mooie en nette camping aan de Adriatische kust. In omgeving weinig te beleven maar dat wisten wij van te voren. Het zwembad is echt top voor alle leeftijden. Groot genoeg, en ook fijn dat er altijd genoeg bedjes zijn. Verder is er heel veel animatie ook voor alle leeftijden, wel meer voor jongens dan voor meiden in de leeftijd 12+. Wij hadden een stacaravan vlakbij het strand en het zwembad dat was top! Caravan zelf was redelijk oud maar netjes en goed schoon, matrassen waren ook prima. Op onze plek was de disco en show wel heel goed te horen, eigenlijk mocht dat wel wat zachter maar exht storend was het niet iedere avond was het tussen 23-23.30 ook echt afgelopen. Op het strand is ook voldoende ruimte vooral als je naar links loopt is er veel vrij strand en lekker rustig. Watersport is er niet veel, vinden wij niet erg. Wat wel vervelend is is dat de zeesoms heel vies is. Dat hadden wij een dag. Camping is aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 1S laros03-08-2019

Nooit meer

Onvriendelijke mensen, 0 dienstverlening, overal stinkt het, beloven je een plek die je niet krijgt ondanks betalen van bijna 3000 euro, overal extra (verborgen) kosten die je moet voldoen, strand en zee vies

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

57 tips over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

• te_bos, 23-06-2014

Ga lekker met de boot vanuit Chioggia naar Venetie. Prijs voor volwassen is 14 euro p.p. en je stapt voor het Marco Plein uit. Echt ideaal! Verder In het plaatsje vind je een grote Lidle Super markt of een Spar. Op de camping zit ook een mooie en ruime supermarkt, maar hebben ze net niet alles.

• Van der Linden, 10-01-2012

Een fiets (of stepje voor de kids) meenemen of huren is geen overbodige luxe.

• Frank, 07-11-2013

Sla groot in bij de Lidl in de buurt. Supermarkt op de camping is vrij duur.

155 vragen over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

• sl, 19-05-2019

Badmuts en strakke zwembroek

Moet je verplicht een badmuts op in het zwembad? En is een normale zwemshort toegestaan?

Lesley Eggink Stegeman, 13-08-2019

Geen badmuts en shorts toegestaan

• Manuela De heus, 23-12-2018

Muggen

Zijn er echt extreem veel muggen wij zijn hier 10 jr geleden geweest toen geen last nu lees ik er wel over . Veel muggen is voor ons een probleem

Lesley Eggink Stegeman, 13-08-2019

Ja muggen zijn er wel. Eerste paar dagen veel last van gehad totdat we de juiste muggenspray hadden gevonden. Goed insprayen daarna weinig last. S avonds laat spuiten ze ook tegen de muggen.

• Sander , 04-08-2018

Bedjes zwembad

Is hier een dagelijkse beddenrace of moet je deze huren aan het zwembad?

Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats