Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Isamar Holiday Village voor je op een rij gezet:

554 reviews over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in het Nederlands

We hebben gigantisch genoten

Jelies
9-10-2017

Grote maar overzichtelijke camping. Verschillende zwembaden, camping aan het strand. Helemaal top.

Personeel behulpzaam. Dokter en verpleegkundige aanwezig op de camping

Leuke vakantie

Welling
10-9-2017

Erg grote camping. Wij zaten in een miami plus chalet. Deze was helemaal prima en netjes. Had gelezen dat er geen koffiezetapparaat aanwezig was, deze zelf meegebracht. De stroom is 1x heel kort uitgevallen maar dat was tijdens een flinke regen en onweersbui. De faciliteiten waren ook goed.We waren hier in de een na laatste week voordat de camping dicht ging. Dus niet te druk, bedjes bij het zwembad genoeg. We zaten erg dicht bij het zwembad met ons chalet maar geen geluidsoverlast gehad. Wel erg veel muggen. Flink lek geprikt. Op donderdag naar de markt in Chioggia geweest. Vonden wij wat minder aangezien het vreselijk druk was en met de buggy bijna geen doorkomen. Voor ons kind dus niets aan. Wel een mooi stadje. In de omgeving van park weinig tot niets te beleven. Wij hebben boodschappen gedaan bij de Coop. Hele grote supermarkt. Aan de overkant van de weg zit nog een klein winkelcentrum. Een fijne vakantie gehad!

voor ons niet meer

jansen
30-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar Isamar geweest. In vergelijk met ons eerste bezoek in 2015 is er veel veranderd. Het echte campinggedeelte is gehalveerd en de plaatsen die nu beschikbaar zijn, zijn niet al te groot. Het sanitairgebouw is ver weg, staat op het oude campinggedeelte waar nu de stacaravans staan. Het sanitargebouw is, doordat de camping gehalveerd is deels afgesloten met een touw om de deurknoppen zodat je ze niet kunt gebruiken. Tijdens topdrukte dus wachten op een douche omdat de stacaravan gebruikers ook daar gaan douchen. Ook de stroomuitval dit jaar was onacceptabel. elke dag minimaal 1x. Op onze terugreisdag konden wij niet eens douchen omdat en de stroom en het water waren uitgevallen.

De bewaking nam hun taak dit jaar wel heel erg serieus. Af en toe leek het op een strafkamp.

Zwembad is prima, glijbanen wat minder (brandwonden). Sanitair is schoon. Restaurant op de camping is goed. Pizza kun je beter halen bij Cabana net buiten de camping (lekker en veel goedkoper). Cabana is ideaal voor de oudere jeugd om in de avond/nacht naar toe te gaan.

Schandalig van top naar flop

gezin
25-8-2017

Isamar van top naar 1 grote flop, we zijn hier eerder geweest en toen was alles prima maar dit slaat echt alles, en we waren niet de enige die dat vonden.

Aankomst 5 uur geduurd

Iedere klacht die je had moest je een uur in de rij staan, en dat bijna elke dag

Als je dan aan de beurt was krijg een onaardig iemand tegenover je die helemaal geen zin heeft om je te helpen, we begrepen dat wel want het was 1 grote klachten regen, echt niet normaal

Klachten, airco werkt niet, stroomuitval drie keer per dag, stroomuitval in restaurant dus geen avondeten, stroomuitval bij animatie in de avond waardoor kinderen hun ouders niet meer konden vinden dus in paniek, schimmel in de douche, schimmel in de randen van badkamer en dan bedoel ik ook echt schimmel, water lekkage in de stacaravan, verder was alles smerig en echt heel erg oud, oud bedoel ik verf eraf, gaten in deur, verroesten randen, de houten vloer van de veranda helemaal vergaan, zelfs bij de deurgrendel liet alle verf los, hier is echt al jaren nul onderhoud gepleegd.

Daarnaast was het zwembad voor de kinderen een dag dicht terwijl het 36 graden was en de badmeester wist niks, geen uitleg waarom, gewoon dicht zei die, het is allemaal teveel om op te noemen maar waar we echt boos om zijn dat we na twee weken er achter kwamen waarom het stopcontact in de kinderkamer niet werkte (waar onze drie kinderen slapen) het stopcontact was helemaal verbrand van binnen en de gaten waren gesmolten echt schandalig en levensgevaarlijk, hierover hebben we een klacht ingediend aan de balie en krijgen nog niet eens een reactie of excuses, sterker nog er is helemaal niemand langs geweest.

Isamar pleegt gewoon helemaal geen onderhoud meer, en wat ook zeer vreemd is dat alles op de camping, zowel restaurant als tweede restaurant, winkeltje, strand alles van een eigen eigenaar is, let wel op daardoor kan je wel als gast weggestuurd worden van je plek als deze is gereserveerd voor de animatie, en let ook op dat als je alleen wat wilt drinken bij het zwembad dat je niet aan een tafel gaat zitten waar een mes en vork ligt want die zijn niet voor jouw bedoeld, je mag dan kiezen uit 1 of twee tafels die altijd bezet zijn, je mag natuurlijk ook gewoon blijven staan.

Voor ons nooit meer terwijl we best wat gewend zijn.

Een regelrechte ramp!

ken
23-8-2017

Na een lange auto rit kwamen we aan de receptie aan waar we nog in een rij een 1u30min moeten wachten om in te checken in 33graden blanke zon ! Alles ligt ver uit mekaar , lang wandelen naar de bakker of supermarkt , de camping is niet autovrij want soms gevaarlijk kan zijn als je met kleine kinderen bent,de caravan is zeer klein en met een mini douche die niet naar behoren werkt(hebben ons uiteindelijk moeten wassen in een sanitaire blok)waarom heb je dan een accommodatie in godsnaam, maar wel zeer netjes ,camping supermarkt is duur, je kan beter naar coop supermarkt gaan 10min rijden vanaf de camping! Alles draait om commerciële vriendelijkheid om zoveel mogelijk geld uit de toerist te halen! 16€ voor ligbedden op het strand als je 1400€ per accommodatie moet betalen is er echt over.

Als je iets meld aan de receptie doen ze in je gezicht vriendelijk om van je vanaf te zijn maar er gebeurd echter niets !

Het animatie team vd show is echter ook een ramp en enkel in het Italiaans!

kortom nooit meer!

Touroperator moet zich schamen, nooit meer!

Hans Schippers
22-8-2017

Geboekt bij touroperator, toch een gerespecteerde organisatie. Maar de suggestie die op de site wordt gewekt wordt totaal niet ingewilligd. Echt touroperator moet zich schamen dat ze deze caravan durven aanbieden voor deze prijs, ruim € 2400 euro voor twee weken. Het was een zeer vieze en zeer gedateerde caravan, hier is maar 1 doel voor slopen, denk dat hij wel 15 jaar oud was en uitgeleefd. Ook was hij niet schoon opgeleverd terwijl wij wel 35 euro moeten betalen voor eindschoonmaak.

De airco stinkt zo erg dat dit niet gezond kan zijn.

Hierop naar de klantenservice van de camping, deze verschuilen zich achter touroperator en dat de Italiaan minder betaald en dat men niet verantwoordelijk is voor de foute veronderstelling van touroperator.

Een upgrade kan gekocht worden voor ruim € 700,=, een huisje dat op zich ok is maar ook erg gedateerd is, geen normale koekenpan, oude vieze gordijntjes en geen koffiezetapparaat, de magnetron was dermate ingewikkeld, hier was niet uit te komen, ook het interieur is erg gedateerd, voor € 3100,= mag je toch wel wat verwachten. Echter dit toch maar gedaan want de caravan was echt niet te doen. Nogmaals touroperator moet zich diep schamen.

En dan de stroom storingen, ook erg slecht en niet 5 sterren waardig.

Enige positieve zijn de zwembaden en de horeca. Die zijn prachtig en prima geregeld. Maar voor ons nooit meer hier naar toe.

Mijn advies, zoek verder en zoek niet bij touroperator.

Nooit weer!

Fam. Van hoven
14-8-2017

Zeer vieze en zeer gedateerde caravan. Niet schoon opgeleverd terwijl wij wel 35 euro moeten betalen voor eindschoonmaak. Mieren lopen over de tafels en komen door alle kieren. Voor een vervangende caravan zouden we 350 euro extravmoeten betalen. Alles is defect geweest in onze caravan tot aan de koelkast toe. En wat het ergst is dat we elke dag elektriciteitsstoring hebben gehad van een half uur tot de hele nacht (ook geen airco dus) met 40 graden in caravan. Na melding wordt doodleuk gezegd dat het een groter probleem is van de centrale en dat dat normaal is bij hun. Ik vind het noemenswaardig dat dit steeds gebeurt. Vlees en spullen in vriezer kun je weggooien. Enige positieve zijn de zwembaden. Die zijn prachtig. Maar voor ons nooit meer hier naar toe.

veel te groot en commercieel

Miranda
14-8-2017

+ veel faciliteiten op de camping, restaurants, winkel, kapper, kleine fitnessruimte

+ pizza's goed en betaalbaar

+ strand netjes en tot heel ver ondiep, fijn voor kinderen

+ straatjes van de caravans heel sfeervol aangelegd. Voldoende ruimte tussen de caravans

+ kinderen vinden snel anderen om mee te spelen

+ niet alleen maar Nederlanders maar gemêleerd.

- veel te groot, je hebt een fiets of een stepje nodig om over de camping te verplaatsen

- inchecken drama, zonder papieren voucher schiet men in de vlekken en worden ze bijzonder onbeschoft

- overig personeel ook niet allemaal even vriendelijk. Bijvoorbeeld dacht een van de beveiligers dat hij bij Interpol werkte en deed bijna een DNA check voor hij je binnenliet. Hilarisch maar soms ook tenenkrommend.

- caravan echt niet schoon

- en mijn persoonlijke mega irritatie. Voor de airco moet je een kaart bijkopen. Bedrag valt mee maar voor zo'n grote en dure camping vind ik dat echt heel vreemd.

- omgeving is vergane glorie als het ooit al glorie was. Dor en troosteloos. Je denkt echt verkeerd te zitten als je de weg naar de camping oprijdt.

Simone
14-8-2017

Heel erg genoten! Prima stacaravan met veranda. Ligging was ook prima.

Groot park met veel vertier. Verschillende zwembaden, winkels, restaurants, ijssalons, supermarkt enz. Het eten in het restaurant vonden we niet heel geweldig, het personeel was ook niet zo vriendelijk. De afhaalpizza's waren lekker!

Bij het zwembad was men niet streng: ballen, opblaaspullen ed werden toegelaten. Ook voldoende ligbedjes aanwezig. Mooi strand met ligbedden. De animatie kan beter: het team bestond uit vrijwel alleen Italianen en een Duitser. Het zou mooi zijn dat het ook wat meer gericht is op Nederlandse kinderen. 'S avonds onduidelijkheid over de kinderdisco die ineens was verplaatst naar een andere lokatie. Het kwam vaak ongeorganiseerd over, jammer!

Wij hebben tijdens de vakantie te maken gehad met noodweer. Er werd hard gewerkt om alles zo snel mogelijk weer op te ruimen en netjes te maken.

Tijdens de eerste dagen hebben we vrijwel geen last gehad van muggen, toen het iets koeler werd wel. Er waren veel muggen aanwezig die flink hebben gestoken. Erg pijnlijk en vervelend.

Kortom: op een klein aantal minpuntjes na hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad. Ook onze dochter van vijf heeft zich ook heel erg vermaakt. De kans is groot dat we nog eens terug komen.

Leuke vakantie op een grote schone camping

walbo
14-8-2017

We zaten in een Corfu mobilhome, deze is niet groot genoeg voor 5 personen. Douchebak is erg klein. 30 l. warm water snel op. Na 10 min. heb je weer warm water. Korte smalle bedden.Toen we aankwamen was niet alles even schoon en douchekop was kapot, klacht neergelegd meteen bij aankomst. Dag erna hebben ze alles opgelost, doen alles om klant tevreden te maken, Nederlandstalige techn, dienst. Inventaris is summier, 1bakpan maar en weinig bestek, geen kleine kommetjes. Geen koffiezetapparaat. (Paarde)dekens, kussens, lakens, matrashoes aanwezig. BBQ toegestaan, maar geen bbq aanwezig. Lawaai op camping ligt aan waar je ligt. Wij hadden geen last, maar lig je dichtbij het centrum dan heb je last ervan. Douchegebouw verouderd maar wel schoon. Supermarktprijzen redelijk tot duur. Glijbanen toegankelijk voor alle leeftijden, gesloten tussen 12 en 13 uur, geen lange wachtrijen. Ballen toegestaan in zwembad, Zwembad en zeewater hadden een goede temperatuur, maar na de storm was het flink afgekoeld. Lifeguards letten goed op. Genoeg bedjes bij zwembad. Veel restaurants en discotheek. Lekkere betaalbare ijsjes. Eten bij Girasole niet lekker, eten werd apart gebracht, waardoor 1 pas eten kreeg terwijl iedereen al klaar was. Strand is schoon, op sommige plaatsen veel zeewier, maar 10 m verder geen last meer van. 2x strandbed en 1 parasol €16 p.d. (tip, leg je handdoek op een gratis bedje bij het zwembad en loop naar het strand). Oxboards toegestaan. Supermarkt Coop op 10 autominuten, Lidl 15 min. Grote schone camping maar niet overvol, Step/fiets voor de kids geen overbodige luxe. Receptie spreekt goed Duits/Engels, rest van het personeel matig tot niet. Vriendelijk personeel. Veel Italianen, Ned. en Duitsers. Veel muggen. Animatie erg op de Italianen gericht. Voor elke leeftijd wat te doen. Venetie is erg druk en boot gaat maar 1x op en neer, waardoor je moet wachten als je klaar bent met het bezichtigen van de vele dezelfde winkeltjes. (Venetie viel tegen).

We hebben een heerlijke vakantie gehad en zouden hier zeker terug komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in Isola Verde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village scoort een 7.61 uit 10 op basis van 622 reviews.