Hotel aan zee, Kinderhotel
7,1

Omschrijving
Camping Isamar Holiday Village is een grote camping direct gelegen aan het strand. Deze camping is geschikt voor een zon, zee en strandvakantie. Er is een zwembad met meerdere glijbanen, restaurant en supermarkt. Vanaf de camping loop je zo het strand op. In de nabije omgeving is verder weinig te doen wel kun je een dag naar Venetië.

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Isamar Holiday Village voor je op een rij gezet:

Gustocamp

563 reviews over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in het Nederlands

Fantastich

Swarte,
22-12-2018

Een fijne kindvriendelijke camping.

Mooie zwembaden.

Mijn broertjes en schoonzusjes komen jaarlijks gezellig een paar dagen op bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke kindvriendelijke camping!

Saskia,
22-12-2018

Een heerlijke camping.

Wij verbleven in een XXL caravan met alle gemakken van thuis.

Mooie zwembaden met voldoende lig bedjes, daardoor hoef je s’morgens niet in alle vroegte handdoekjes te gaan leggen.

Fijne supermarkt op het terein, iedere ochtend verse broodje.

Kortom een heerlijke camping 😍

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer met onze kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

kortom fantastisch komen zeker nog terug!

hoobergs chris,
29-9-2018

wij hadden een chalet geboekt voor 7 personen(giove XXL).deze was mooi proper ingericht 2 badkamers(groot terras).de zwembaden fantastisch!de pizza vonden we niet lekker,de boodschappen gedaan in de coop in chioggia,de speeltuin is ook vernieuwd(trampolines en nieuwe springkastelen)he enige minpunt vond ik dit jaar was de wasplaats(te weinig wasmachines en droogkasten)vooral voor grote gezinnen toch een must.de sanitaire gebouwen proper onderhouden.in de direkte omgeving is er niet veel te doen dat wisten wij aangezien het de 3de keer is dat we zijn gekomen.je hebt wel veel voor de kids op de camping!we komen met veel plezier terug naar deze camping!

Gustocamp

Accomodatie slecht, park en strand prima

Ten Hove,
20-8-2018

Wij zaten in een caravan type Corfu, gezien het bedrag wat je hiervoor betaald een teleurstelling. Caravan is oud en versleten, onze was ook niet voorzien van 5 slaapplaatsen (waarvoor wel geboekt was).

Zwembaden en strand zijn prima, kinderen vermaken zich geweldig. In de omgeving is niet veel te beleven op een uitje naar Chioggia en Venetië na. s' Avonds uit eten in Chioggia is wel een aanrader ipv eten op de camping.

Wij gaan hier niet weer een vakantie doorbrengen..

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet het fijne Italië gevoel..

Judith,
19-8-2018

De zwembaden zijn erg mooi, leuke animatie en gewoon goede pizza

restaurants. Vooral bij het strand super gegeten. Bij het grillrestaurant viel het wel tegen. Boodschappen bij de grote Coop in Chioggia gedaan, maar dat is ook het enige uitje in de omgeving. Omgeving is echt heel saai!

Om de dag komt er een auto door de straatjes van de camping om tegen ongedierte te sprayen, even naar binnen want dat ruikt niet prettig. Erger was de man met de giertank die om de dag de riolering doorspoelt, wat een stank en helemaal niet passend op een 5 sterren camping!!

Wij hadden een piepkleine stacaravan, type Corfu Familia, met een kleine tweepersoons hangmat.. zó doorgezakt. Maar gelukkig ben je wel de hele dag buiten, dus verder niet veel last van dat het zo klein was.

Wij zijn ook niet echt negatief, maar we zouden niet terug gaan, ook niet naar andere camping in deze streek. Het gaf niet het fijne Italië gevoel..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Grote camping, maar niet overvol!

Karolien,
18-8-2018

Wij hebben genoten van onze vakantie. Wij hadden een wat oudere, 4 persoons stacaravan. Deze was sober ingericht, maar op zich geen probleem omdat je veel buiten bent. Jammer was het ontbreken van een koffiezetapparaat of fluitketel.

Er is flink geninveateers rondom het zwembad; groot en veel. De (snelle) waterglijbanen en het nieuwe zwembad vielen erg in de smaak. Voldoende bedjes rondom het zwembad, altijd was er wel plek. Hierdoor was het laten liggen van handdoeken ook erg beperkt, super!

Strand was lekker en de eetgelegenheden (afhalen of eten in restaurant prima).

In de omgeving weinig te doen, voor ons geen probleem. We hebben een dag een motorbootje gehuurd (zelf geregeld in de haven van Chioggia) en zijn naar Venetië gevaren, dat is echt een aanrader, lekker relaxt!

In de buurt is een Lidl en verder een prima winkel op de camping.

Prachtige Camping!

Debbie,
13-8-2018

Super vakantie gehad.

Wij hadden een Giove XXL caravan. 3 slaapkamers,

2 badkamers met stortdouche , mooie keuken, afwasmachine, flatscreen, airco en wat was het schoon en nieuw allemaal! de bedden waren ook top! fantastisch geslapen.

- Personeel in de restaurants waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

het eten en vooral de wijn was top!

- het strand was ruim, maar het water smoezelig. Vreemd dat je moest betalen voor de ligbedjes en parasol. Dit hebben wij dan ook geen 1 x gedaan. (wellicht omdat wij later in de middag pas kwamen.

- personeel receptie was ook allemaal vriendelijk en behulpzaam.

-zwembaden HELEMAAL TOP !! strenge bewaking badmeesters. dat vonden wij ook prima! voldoende ligbedden ook! wij snapten dan ook niet waarom er uberhaupt nog van die vreselijke mensen zijn die aan "handdoekje leggen" doen.

diep triest gewoon...

-de airco kaart kon je alleen per 48 uur opwaarderen ook vreemd vonden wij.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping voor jong en oud!

Marianne,
10-8-2018

Mooie camping direct aan de zee. Wel een grote camping maar niet te druk. Beach bar op het strand is erg leuk en kun je ook lekker eten. In de omgeving niets te beleven. Animatieteam is erg actief. Het laatste jaar heeft de camping veel geïnvesteerd. Extra zwembad en leuke glijbanen. Ook veel nieuwe mobile homes geplaatst. Oudere mobile homes zijn ook prima je leeft toch buiten. Fijn dat er airco in zit. We hebben 3x koud water gehad maar werd meteen opgelost. Step of fiets meenemen is wel makkelijk voor naar bijv naar de campingwinkel waar voldoende is. Bij de broodje s’morgens nooit geen rij. In de buurt een grote supermarkt Coop. Het was een prima vakantie!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping leuk omgeving niet.

Gezin met 2 kinderen,
7-8-2018

Bij aankomst blijkt de geboekte stacaravan erg klein. We konden echter makkelijk upgraden. Camping is groot maar wel rustig. Ligt aan het strand. Zwembad prima voor iedereen. Iedere dag was er wel wat te doen in en om het zwembad. In de avond komen er wel muggen. Zelf weinig last gehad echter kinderen en anderen wel. In de omgeving is weinig te doen en vanuit camping weinig info. Chioggia is leuke plaats. Er zijn rondvaarten en op donderdagochtend is er markt. Venetie bezocht. Wat een drukte. Niet leuk en nooit meer. Verder niets te beleven in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

We hebben gigantisch genoten

Jelies,
9-10-2017

Grote maar overzichtelijke camping. Verschillende zwembaden, camping aan het strand. Helemaal top.

Personeel behulpzaam. Dokter en verpleegkundige aanwezig op de camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in Isola Verde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.