Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°19°
Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Turistico Isamar Holiday Village voor je op een rij gezet:

560 reviews over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Accomodatie slecht, park en strand prima

Ten Hove
20-8-2018

Wij zaten in een caravan type Corfu, gezien het bedrag wat je hiervoor betaald een teleurstelling. Caravan is oud en versleten, onze was ook niet voorzien van 5 slaapplaatsen (waarvoor wel geboekt was).

Zwembaden en strand zijn prima, kinderen vermaken zich geweldig. In de omgeving is niet veel te beleven op een uitje naar Chioggia en Venetië na. s' Avonds uit eten in Chioggia is wel een aanrader ipv eten op de camping.

Wij gaan hier niet weer een vakantie doorbrengen..

Niet het fijne Italië gevoel..

Judith
19-8-2018

De zwembaden zijn erg mooi, leuke animatie en gewoon goede pizza

restaurants. Vooral bij het strand super gegeten. Bij het grillrestaurant viel het wel tegen. Boodschappen bij de grote Coop in Chioggia gedaan, maar dat is ook het enige uitje in de omgeving. Omgeving is echt heel saai!

Om de dag komt er een auto door de straatjes van de camping om tegen ongedierte te sprayen, even naar binnen want dat ruikt niet prettig. Erger was de man met de giertank die om de dag de riolering doorspoelt, wat een stank en helemaal niet passend op een 5 sterren camping!!

Wij hadden een piepkleine stacaravan, type Corfu Familia, met een kleine tweepersoons hangmat.. zó doorgezakt. Maar gelukkig ben je wel de hele dag buiten, dus verder niet veel last van dat het zo klein was.

Wij zijn ook niet echt negatief, maar we zouden niet terug gaan, ook niet naar andere camping in deze streek. Het gaf niet het fijne Italië gevoel..

Grote camping, maar niet overvol!

Karolien
18-8-2018

Wij hebben genoten van onze vakantie. Wij hadden een wat oudere, 4 persoons stacaravan. Deze was sober ingericht, maar op zich geen probleem omdat je veel buiten bent. Jammer was het ontbreken van een koffiezetapparaat of fluitketel.

Er is flink geninveateers rondom het zwembad; groot en veel. De (snelle) waterglijbanen en het nieuwe zwembad vielen erg in de smaak. Voldoende bedjes rondom het zwembad, altijd was er wel plek. Hierdoor was het laten liggen van handdoeken ook erg beperkt, super!

Strand was lekker en de eetgelegenheden (afhalen of eten in restaurant prima).

In de omgeving weinig te doen, voor ons geen probleem. We hebben een dag een motorbootje gehuurd (zelf geregeld in de haven van Chioggia) en zijn naar Venetië gevaren, dat is echt een aanrader, lekker relaxt!

In de buurt is een Lidl en verder een prima winkel op de camping.

Prachtige Camping!

Debbie
13-8-2018

Super vakantie gehad.

Wij hadden een Giove XXL caravan. 3 slaapkamers,

2 badkamers met stortdouche , mooie keuken, afwasmachine, flatscreen, airco en wat was het schoon en nieuw allemaal! de bedden waren ook top! fantastisch geslapen.

- Personeel in de restaurants waren allemaal even vriendelijk en behulpzaam.

het eten en vooral de wijn was top!

- het strand was ruim, maar het water smoezelig. Vreemd dat je moest betalen voor de ligbedjes en parasol. Dit hebben wij dan ook geen 1 x gedaan. (wellicht omdat wij later in de middag pas kwamen.

- personeel receptie was ook allemaal vriendelijk en behulpzaam.

-zwembaden HELEMAAL TOP !! strenge bewaking badmeesters. dat vonden wij ook prima! voldoende ligbedden ook! wij snapten dan ook niet waarom er uberhaupt nog van die vreselijke mensen zijn die aan "handdoekje leggen" doen.

diep triest gewoon...

-de airco kaart kon je alleen per 48 uur opwaarderen ook vreemd vonden wij.

Leuke camping voor jong en oud!

Marianne
10-8-2018

Mooie camping direct aan de zee. Wel een grote camping maar niet te druk. Beach bar op het strand is erg leuk en kun je ook lekker eten. In de omgeving niets te beleven. Animatieteam is erg actief. Het laatste jaar heeft de camping veel geïnvesteerd. Extra zwembad en leuke glijbanen. Ook veel nieuwe mobile homes geplaatst. Oudere mobile homes zijn ook prima je leeft toch buiten. Fijn dat er airco in zit. We hebben 3x koud water gehad maar werd meteen opgelost. Step of fiets meenemen is wel makkelijk voor naar bijv naar de campingwinkel waar voldoende is. Bij de broodje s’morgens nooit geen rij. In de buurt een grote supermarkt Coop. Het was een prima vakantie!

Camping leuk omgeving niet.

Gezin met 2 kinderen
7-8-2018

Bij aankomst blijkt de geboekte stacaravan erg klein. We konden echter makkelijk upgraden. Camping is groot maar wel rustig. Ligt aan het strand. Zwembad prima voor iedereen. Iedere dag was er wel wat te doen in en om het zwembad. In de avond komen er wel muggen. Zelf weinig last gehad echter kinderen en anderen wel. In de omgeving is weinig te doen en vanuit camping weinig info. Chioggia is leuke plaats. Er zijn rondvaarten en op donderdagochtend is er markt. Venetie bezocht. Wat een drukte. Niet leuk en nooit meer. Verder niets te beleven in de buurt.

We hebben gigantisch genoten

Jelies
9-10-2017

Grote maar overzichtelijke camping. Verschillende zwembaden, camping aan het strand. Helemaal top.

Personeel behulpzaam. Dokter en verpleegkundige aanwezig op de camping

Leuke vakantie

Welling
10-9-2017

Erg grote camping. Wij zaten in een miami plus chalet. Deze was helemaal prima en netjes. Had gelezen dat er geen koffiezetapparaat aanwezig was, deze zelf meegebracht. De stroom is 1x heel kort uitgevallen maar dat was tijdens een flinke regen en onweersbui. De faciliteiten waren ook goed.We waren hier in de een na laatste week voordat de camping dicht ging. Dus niet te druk, bedjes bij het zwembad genoeg. We zaten erg dicht bij het zwembad met ons chalet maar geen geluidsoverlast gehad. Wel erg veel muggen. Flink lek geprikt. Op donderdag naar de markt in Chioggia geweest. Vonden wij wat minder aangezien het vreselijk druk was en met de buggy bijna geen doorkomen. Voor ons kind dus niets aan. Wel een mooi stadje. In de omgeving van park weinig tot niets te beleven. Wij hebben boodschappen gedaan bij de Coop. Hele grote supermarkt. Aan de overkant van de weg zit nog een klein winkelcentrum. Een fijne vakantie gehad!

voor ons niet meer

jansen
30-8-2017

Dit jaar voor de tweede keer naar Isamar geweest. In vergelijk met ons eerste bezoek in 2015 is er veel veranderd. Het echte campinggedeelte is gehalveerd en de plaatsen die nu beschikbaar zijn, zijn niet al te groot. Het sanitairgebouw is ver weg, staat op het oude campinggedeelte waar nu de stacaravans staan. Het sanitargebouw is, doordat de camping gehalveerd is deels afgesloten met een touw om de deurknoppen zodat je ze niet kunt gebruiken. Tijdens topdrukte dus wachten op een douche omdat de stacaravan gebruikers ook daar gaan douchen. Ook de stroomuitval dit jaar was onacceptabel. elke dag minimaal 1x. Op onze terugreisdag konden wij niet eens douchen omdat en de stroom en het water waren uitgevallen.

De bewaking nam hun taak dit jaar wel heel erg serieus. Af en toe leek het op een strafkamp.

Zwembad is prima, glijbanen wat minder (brandwonden). Sanitair is schoon. Restaurant op de camping is goed. Pizza kun je beter halen bij Cabana net buiten de camping (lekker en veel goedkoper). Cabana is ideaal voor de oudere jeugd om in de avond/nacht naar toe te gaan.

Schandalig van top naar flop

gezin
25-8-2017

Isamar van top naar 1 grote flop, we zijn hier eerder geweest en toen was alles prima maar dit slaat echt alles, en we waren niet de enige die dat vonden.

Aankomst 5 uur geduurd

Iedere klacht die je had moest je een uur in de rij staan, en dat bijna elke dag

Als je dan aan de beurt was krijg een onaardig iemand tegenover je die helemaal geen zin heeft om je te helpen, we begrepen dat wel want het was 1 grote klachten regen, echt niet normaal

Klachten, airco werkt niet, stroomuitval drie keer per dag, stroomuitval in restaurant dus geen avondeten, stroomuitval bij animatie in de avond waardoor kinderen hun ouders niet meer konden vinden dus in paniek, schimmel in de douche, schimmel in de randen van badkamer en dan bedoel ik ook echt schimmel, water lekkage in de stacaravan, verder was alles smerig en echt heel erg oud, oud bedoel ik verf eraf, gaten in deur, verroesten randen, de houten vloer van de veranda helemaal vergaan, zelfs bij de deurgrendel liet alle verf los, hier is echt al jaren nul onderhoud gepleegd.

Daarnaast was het zwembad voor de kinderen een dag dicht terwijl het 36 graden was en de badmeester wist niks, geen uitleg waarom, gewoon dicht zei die, het is allemaal teveel om op te noemen maar waar we echt boos om zijn dat we na twee weken er achter kwamen waarom het stopcontact in de kinderkamer niet werkte (waar onze drie kinderen slapen) het stopcontact was helemaal verbrand van binnen en de gaten waren gesmolten echt schandalig en levensgevaarlijk, hierover hebben we een klacht ingediend aan de balie en krijgen nog niet eens een reactie of excuses, sterker nog er is helemaal niemand langs geweest.

Isamar pleegt gewoon helemaal geen onderhoud meer, en wat ook zeer vreemd is dat alles op de camping, zowel restaurant als tweede restaurant, winkeltje, strand alles van een eigen eigenaar is, let wel op daardoor kan je wel als gast weggestuurd worden van je plek als deze is gereserveerd voor de animatie, en let ook op dat als je alleen wat wilt drinken bij het zwembad dat je niet aan een tafel gaat zitten waar een mes en vork ligt want die zijn niet voor jouw bedoeld, je mag dan kiezen uit 1 of twee tafels die altijd bezet zijn, je mag natuurlijk ook gewoon blijven staan.

Voor ons nooit meer terwijl we best wat gewend zijn.

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village in Isola Verde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Turistico Isamar Holiday Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.