Isola Verde

Reviews over Isola Verde

Fantastich

Swarte,
    22-12-2018

Een fijne kindvriendelijke camping.

Mooie zwembaden.

Mijn broertjes en schoonzusjes komen jaarlijks gezellig een paar dagen op bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke kindvriendelijke camping!

Saskia,
    22-12-2018

Een heerlijke camping.

Wij verbleven in een XXL caravan met alle gemakken van thuis.

Mooie zwembaden met voldoende lig bedjes, daardoor hoef je s’morgens niet in alle vroegte handdoekjes te gaan leggen.

Fijne supermarkt op het terein, iedere ochtend verse broodje.

Kortom een heerlijke camping 😍

Wij gaan dit jaar voor de 3e keer met onze kids.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

kortom fantastisch komen zeker nog terug!

hoobergs chris,
    29-9-2018

wij hadden een chalet geboekt voor 7 personen(giove XXL).deze was mooi proper ingericht 2 badkamers(groot terras).de zwembaden fantastisch!de pizza vonden we niet lekker,de boodschappen gedaan in de coop in chioggia,de speeltuin is ook vernieuwd(trampolines en nieuwe springkastelen)he enige minpunt vond ik dit jaar was de wasplaats(te weinig wasmachines en droogkasten)vooral voor grote gezinnen toch een must.de sanitaire gebouwen proper onderhouden.in de direkte omgeving is er niet veel te doen dat wisten wij aangezien het de 3de keer is dat we zijn gekomen.je hebt wel veel voor de kids op de camping!we komen met veel plezier terug naar deze camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Niet het fijne Italië gevoel..

Judith,
    19-8-2018

De zwembaden zijn erg mooi, leuke animatie en gewoon goede pizza

restaurants. Vooral bij het strand super gegeten. Bij het grillrestaurant viel het wel tegen. Boodschappen bij de grote Coop in Chioggia gedaan, maar dat is ook het enige uitje in de omgeving. Omgeving is echt heel saai!

Om de dag komt er een auto door de straatjes van de camping om tegen ongedierte te sprayen, even naar binnen want dat ruikt niet prettig. Erger was de man met de giertank die om de dag de riolering doorspoelt, wat een stank en helemaal niet passend op een 5 sterren camping!!

Wij hadden een piepkleine stacaravan, type Corfu Familia, met een kleine tweepersoons hangmat.. zó doorgezakt. Maar gelukkig ben je wel de hele dag buiten, dus verder niet veel last van dat het zo klein was.

Wij zijn ook niet echt negatief, maar we zouden niet terug gaan, ook niet naar andere camping in deze streek. Het gaf niet het fijne Italië gevoel..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Grote camping, maar niet overvol!

Karolien,
    18-8-2018

Wij hebben genoten van onze vakantie. Wij hadden een wat oudere, 4 persoons stacaravan. Deze was sober ingericht, maar op zich geen probleem omdat je veel buiten bent. Jammer was het ontbreken van een koffiezetapparaat of fluitketel.

Er is flink geninveateers rondom het zwembad; groot en veel. De (snelle) waterglijbanen en het nieuwe zwembad vielen erg in de smaak. Voldoende bedjes rondom het zwembad, altijd was er wel plek. Hierdoor was het laten liggen van handdoeken ook erg beperkt, super!

Strand was lekker en de eetgelegenheden (afhalen of eten in restaurant prima).

In de omgeving weinig te doen, voor ons geen probleem. We hebben een dag een motorbootje gehuurd (zelf geregeld in de haven van Chioggia) en zijn naar Venetië gevaren, dat is echt een aanrader, lekker relaxt!

In de buurt is een Lidl en verder een prima winkel op de camping.

Isola Verde scoort een 7 uit 10, op basis van 41 reviews