Camping Sant'Angelo Villagestersterstersterster

8.1Fantastisch

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

8.1Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sant'Angelo Village voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Bij Cavallino in Italië ligt Camping Sant’Angelo Village. De badmeester houdt goed de veiligheid in de gaten bij het zwembad. Er is een speeltuin en de animatie organiseert activiteiten, vooral voor de jongere kinderen. Pak de boot naar Venetië, ga een dagje naar Lido di Jesolo of bezoek Sealife en bewonder de vele vissen.

311 reviews over Camping Sant'Angelo Village

• 2019
    7Lon-Den18-08-2019

Eenmalig

Goede camping met kanttekening.. De camping zelf is prima. Net zoals veel plekken in Italie zaten hier natuurlijk ook muggen. Maar ze sprayen wel om de dag. Zwembad is groot, er is alleen niet veel toegestaan vandaar dat je de hele dag badmeesters hoort fluiten. Glijbanen zijn o.k. Slim, maar wel een kostenpost, dat de ligbedjes per 2 verhuurd worden voor een dag of een week. Dit scheelt in de ochtend rennen voor een bedje, maar het kost je wel dik 100 euro voor 2 weken. Restaurant e.d. zijn goed en betaalbaar. Animatieteam hebben we beter gezien (understatement)maar men deed zijn/haar best. Fitness zijn we uiteindelijk niet geweest. Wel bewust gezocht naar een camping met fitness. De ruimte die ze hebben is mooi en er staat ook best wel wat apparatuur, maar 4 euro per keer vonden we wat overdreven, dan maar weer thuis aan de bak! Strand was goed en werd ook goed onderhouden. Wel druk.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Gezin met kleine kinderen12-08-2019

Schone, kindvriendelijk camping.

2 weken op deze camping geweest. Verbleven in een bungalowtent. Om de dag werd er gesprayed tegen muggen. Schoon sanitair, nog nooit zo schoon gezien op andere camping. Wasmachines en drogers gezien. Verschillende excursies worden aangeboden met korting via de camping. Gegeten in het restaurant, was heerlijk. Zwembad zeer schoon. Streng beleid. Klein balletje mag maar verder mag er niet veel. De grote glijbanen zijn vanaf minimaal 1.20 of zelfs 1.40. De glijbanen in het kinderbad vanaf 100 m of 4 jaar.. Dit wordt streng gecontroleerd tot teleurstelling van ons zoontje die in Nederland wel van deze glijbanen mag.

Siësta tussen 13.00-15.00 Zwembad en winkels gaan dicht. Strand blijft open. Niet met de auto de camping op of af. Kinderen mogen dan niet steppen/fietsen, harde geluiden maken. Een bewaker fietst rond om dit te controleren en op aan te spreken. Ook vanaf 23.00 uur moet het stil zijn en wordt hier streng op gecontroleerd

• 7Eetgelegenheden

• 3Robert11-08-2019

Nooit meer

Één keer maar nooit meer....... Voor kinder boven de 11 jaar is er niets te doen. Betalen voor de ligbedjes bij het zwembad, dit hadden we nog nooit meegemaakt. Zwembad is een ramp, erin springen mag niet of er wordt gefloten. Kinderen mogen elkaar niet aanraken in het water en er wordt gefloten, kortom plezier maken wordt niet toegestaan. Wel wasmachines, geen drogers. Er wordt niet zoals aangegeven dagelijks tegen de muggen gesprayd, na 1 week nog niets gezien.... het restaurant is klein en ziet er uit als een cafetaria, geen leuke terrassjes op de camping waar je 's avonds gezellig iets kunt drinken. Dit is de 1e camping waar onze kinderen, 12, 14, 16 en 16 na twee dagen het liefst naar huis zouden gaan en wij, wij telden de dagen af tot ons vliegtuig ons richting Eindhoven bracht.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Daan07-08-2019

Leuke en nette camping. Aanrader!

Samen met onze kids van 4 en 6 verbleven in een bungalowtent. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Supermarkt met verse bakker en slager en zelfs wat Nl producten. Ook is er een uitgebreide campingwinkel en kun je eten in het restaurant of zelfs afhalen. Bij de servicebalie kun je met korting kaartjes kopen voor de boot naar Venetie, SeaLife e.d. Zwembad is geweldig! Verschillende baden en een waterspeeltuin. Wij vonden het met de strenge badmeesters wel meevallen. Ligbedjes zijn te huur, ook is er een ligweide naast één van de zwembaden. Ook is het kleuterbad gewoon geopend tijdens de siësta, alleen de glijbanen werken dan niet. Zee is erg fijn en leuke speeltuin op het strand. Sanitairgebouw is netjes en wordt de hele dag gepoetst, waardoor het nooit echt vies is. In ons sanitairgebouw zat een hoek met kindersanitair met wctjes, wastafels , douches en 2 baby wastafels. Enige nadeel waren de muggen, maar dat is de streek.

• 8Eetgelegenheden

• 9Fam.met kinderen04-08-2019

Super

Prachtige nette camping. Weinig nederlanders wat een heerlijk vakantie gevoel geeft. Mooie strand. De regels in het zwembad hebben we niet hinderlijk bevonden, juist fijn. Geen last van opblaasdingen en ballen. Daar was een strand voor. Er werd steeds schoongemaakt wij waren vrij vroeg toen en het nog niet zo druk was. Het was super schoon. Aan het einde van de vakantie merkten we wel dat het drukker en minder schoon werd. Kleine kinderen gaan zonder te toezicht van de ouders naar de WC en laten alles smerig achter. We gaan ieder jaar naar Italië en tot nu toe is dit een mooiste en verzorgde camping. We hebben Leuke italianen leren kennen .Kortom een topvakantie

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Roos04-08-2019

Misschien volgend jaar weer!

Sluit me aan bij alle positieve reacties hieronder. Super camping!!! Wij hadden rechtstreeks een stacaravan gehuurd, incl airco. Werkte goed! Het enige minpunt zijn de muggen. Hier wordt om de dag wel voor gespoten.

• 8Sebastiaan02-08-2019

Top vakantie gehad

Top camping. Alles zeer schoon en netjes. Mooi zwembad met meerdere glijbanen voor groot en klein. Lekkere pizza en pasta’s. Winkel restaurant groenteboer fietsverhuur wifi alles aanwezig. Bus stop voor de camping enkeltje tussen jesolo en punta sabioni kost 2 euro.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Manon27-07-2019

Fijne, schone camping maar streng beleid

Prima camping. Veel aandacht voor hygiëne, toiletgebouwen worden de hele dag gepoetst. De kwaliteit van het zwemwater wordt regelmatig gemeten, we hebben zelfs een keer meegemaakt dat we het zwembad uit werden gestuurd omdat de kwaliteit niet goed was. Het zwembad werd gereinigd en 30 min later weer geopend. In het zwembad zijn ze streng, voor ons niet hinderlijk. Opblaasspeelgoed niet toegestaan, klein zacht balletje mag. Niet springen, duiken, bommetje maken. Badmeester is een keer boos geworden op ons zoontje van 8 vanwege duiken, hij was daarna erg ontdaan en wilde niet meer zwemmen. Siësta tussen 13.00-15.00, was voor ons geen probleem. Rust wordt enorm gewaardeerd op de camping, zelfs ouders van huilende kinderen worden aangesproken door de camping of andere gasten, ietwat overdreven. Lidl in Jesolo op korte afstand. Leuk voor een keer maar wij gaan sowieso nooit terug naar dezelfde camping.

• 9Familie Claessen26-07-2019

Prima camping voor gezinnen & kinderen tot 16 jaar

We hadden een bungalowtent gehuurd bij een touroperator. Prima tent met de alle noodzakelijke spullen aanwezig. Op de camping veel te doen. Geweldig zwembad voor jong en oud. Wel siësta tussen 13:00 - 15:00 bijna het gehele zwembad is dan dicht. Ook kun in die tijd met de auto de camping niet op en af. Bij het zwembad en op het strand kun je tegen betaling ligbedjes met parasol huren (ca.11 euro per 2, per dag). Badmeester en strandwachters letten goed op. Op het strand wat verkopers met zonnebrillen, handdoeken en dames die vlechtjes willen maken. Zandstrand loopt heel geleidelijk af. Ideaal voor kinderen.De hele dag op de camping veel animatie voor de kinderen. 's Avonds om 20:30 kinderdisco.Onze kinderen van 2,5 en 4,5 jaar vonden het geweldig! Topcamping, prima verzorgd en behulpzaam personeel. Eten en drinken vrij duur op zowel de camping, als op andere plekken.Uitstapjes naar Venetië en Lido di Jesolo leuk om te doen. Verder niet meer.

• 9Eetgelegenheden

• 10Michael10-07-2019

Super camping, Alles mooi schoon. Super zwembad. Heel mooi strand met een zeer leuk speelgedeelte. Ze zijn steng, wij hebben dit niet als storend ervaren. Regels zijn regels, als je daar niet mee om kunt gaan kun je hier beter niet komen. Dat het zwembad dicht is tussen 13:00 en 15:00 is niet zo’n groot probleem. Mooi moment om een broodje te eten, of om naar het strand te gaan. De camping is vrij groot. Maar wel overzichtelijk. ( ps. ik zou een kind van 3 op geen enkele camping alleen laten lopen ) Geen idee waar sommige mensen over klagen, kunnen wij ons absoluut niet in vinden. Het personeel is zeer vriendelijk en het animatieteam is super spontaan en leuk met alle kinderen.

Kortom een geweldige camping!

13 tips over Camping Sant'Angelo Village

• anoniem , 02-05-2014

Met de auto en boot ben je binnen no-time in Venetië voor een leuke dagtrip. Verschillende grote supermarkten in de buurt.

• kirsten, 15-08-2013

Neem indien mogelijk eigen pannen, waterkoker, garde, koffiefilterhouder, schilmesjes en relaxstoeltjes zelf mee.

• Marieke, 01-09-2013

Venetie bezoeken kan makkelijk met de boot (half uur heen en half uur terug). Als je met marco polo gaat kan je in de haven parkeren voor €5 en voor volwassenen €9 kinderen €6 retour. Laatste boot gaat om 19 uur terug. De 'lokale' boot vraagt €7 pp voor een enkele reis maar dan kan je tot middernacht terug.

35 vragen over Camping Sant'Angelo Village

• Sebas, 12-01-2019

Prijzen op de camping

Kan iemand meer vertellen over de prijzen vz. Eten drinken boodschappen? BV wat een pizza, cola, biertje, maaltijd, WiFi kost of hoe de prijzen van de camping supermarkt zijn, of is het aan te raden Nasr supermarkt buiten de camping te gaan?

Bvd

• freddie wijnhoven, 29-12-2018

koelkast

weet iemand waar je koelkast kunt huren

• brigitte woortman, 04-07-2018

auto huren

Wij gaan hier 14 augustus tot en met 23 augustus heen. Sta een beetje in twijfel of ik een auto moet huren of niet. Iemand tips?

Linda , 25-07-2018

Wij zijn er van 15 tot 25 aug! Ja het is maar net wat je wilt tijdens de vakantie. Op loopafstand van de camping is niet veel te beleven.

Camping Sant'Angelo Village info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • VerzorgingLogies-ontbijt
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieLate check-out mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Autovrij parkJa
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk