Camping Sant'Angelo Village *****

Camping Sant'Angelo Village *****

Camping Sant'Angelo Village
Camping Sant'Angelo Village
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sant'Angelo Village voor je op een rij gezet:

198 reviews over Camping Sant'Angelo Village in het Nederlands

Prima schone camping, weinig in de omgeving

Jolanda, 27-9-2017

Er zijn veel wisselende berichten over deze camping. Deze camping moet je kiezen als je lekker dag in dag uit op de camping wil blijven en geen zin hebt in het verkennen van de omgeving. Er is namelijk weinig te doen in de omgeving op een zwempark na echter deze is leuk vanaf een jaar of 10.

Het zwembad is mooi en schoon. De badmeester fluiten inderdaad als je het water in springt. Ik zie het als een handhaving binnen het zwembad, er komen zoveel mensen, dan is het fijn als iedereen zich wat rustig gedraagt. Mijn dochter mocht geen snorkel op maar wel een duikbril. De siesta hebben wij als prettig ervaren, even uit de zon gezellig een broodje eten.

Wij hadden via touroperator een tent gehuurd deze was opzich prima. De tenten van deze touroperater stonden naast en tegenover elkaar met de ingangen naar elkaar toe, bij ons dus wel een gezellig laantje. wel veel zand voor de tent, dat vond ik erg hinderlijk en onze dochter die iets astmatisch is ook.

Het eten vonden wij minder, ook in de restaurants in de omgeving. Vorige jaar stonden we aan het gardameer waar er meer aandacht aan eten werd besteed. Ook heb je bij het Gardameer gezellige restaurantjes aan het meer dat was helaas hier niet zo. Het strand vonden wij mooi, het water was eerder warm dan koud.

Voor de kinderen is er animatie dit was prima.

Wij zijn ook een dag naar Venetie geweest met de boot, leuk om te doen, maar niet met kinderen in een wandelwagen.

Toiletgebouwen worden de hele dag schoongemaakt.

Er zijn veel muggen dus flink muggenspray meenemen is wel noodzakelijk.

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem, 5-9-2017

De camping was zeer schoon, de zwembaden waren super, maar er hing geen sfeer op de camping. Stacaravans stonden met de rug naar elkaar toe, zodat je geen contact had met andere campinggasten. Op de site van de camping ziet het er allemaal gezelliger en groener uit, viel erg tegen.

S'avonds stikt het van de muggen. Ondanks dat ze om de dag spuiten. Prima vermaakt, maar 1x nooit weer.

Mooie familie camping.

Wendy, 30-8-2017

Mooie grote camping. Tenten staan van touroperator niet erg gezellig wat erg jammer is. Andere plaatsen/verhuurders oogde gezelliger. Zwembad geweldig,zee loopt mooi af. Schone en nette camping.

Mooie complete camping

Delft, 27-8-2017

Prima camping voor families met jonge kinderen. Voor pubers weinig tot niets te doen. Camping zelf weinig op aan te merken, maar de tenten van touroperator waren oud, niet schoon en armoedig. Ook de plaats waar de tenten stonden was jammer. Klein en veel zand terwijl de camping veel mooie groene plekken heeft. Enige pluspunt van de ligging van de tent was het sanitair. Dat was een nieuw super schoon gebouw. Veel muggen ondanks spuitwagens. Siësta vonden wij geen probleem. Zie het als even een rustmomentje op de dag. Strenge badmeesters hebben we weinig last van gehad, maar kan me voorstellen dat mensen het als negatief ervaren (geen (grote)bal, geen opblaasspullen). Strand was super heerlijk. Huur van bedden en parasols bij zwembad en strand wel behoorlijk prijzig, maar liever dat dan dat mensen al vroeg bedden 'reserveren' met handdoeken. Enige leuke in de omgeving: Venetië, Caorle en Lido di Jesolo.

Tussen 13-15:00uur mag je niet met de auto van de camping af/op, zwembad en supermarkt dicht. Niet fietsen rolschaatsen of een bal overgooien etc. Bewakers fietsen rond en zien hier streng op toe. Ze komen ook bij je caravan als je teveel lawaai maakt volgens hen. Zwembad(zoals omschreven in het regelementen boek dat je krijgt)Het is absoluut verboden op ongeacht welke wijze onder water te zwemmen(ja u leest het goed!), in het water te springen, duikbrillen, zwemvliezen,opblaas speelgoed of ballen te gebruiken. Een zonnebril of normale bril te dragen, ligstoel mee te nemen(moet je huren á14:50€ pd!) Badmeesters zijn streng en je wordt uiteindelijk geirriteerd door het gefluit van die gasten. Zij geven zonder pardon een zwemverbod na een waarschuwing. Precies om 12:55uur wordt er zoals einde wedstrijd(serieus!)afgevloten en moet iedereen het water uit! Gaat het te langzaam:fuuut. Omgeving is niet veel bijzonders. Lang verhaal kort: Kijk even verder naar een andere locatie!

Super leuke camping!

Linda, 23-8-2017

Dit is de 3e keer dat we hier zijn geweest. Een caravan gehuurd rechtstreeks bij de camping. Ideaal! Nette caravan met een heerlijke voortent ervoor. Sanitair wordt de hele dag door schoongemaakt. De siësta tussen 13 en 15 uur hebben wij alleen maar als prettig ervaren. Even een momentje van rust met de kinderen. In het zwembad zijn ze soms misschien wat streng...maar daardoor is het er wel veilig! Kortom....een topcamping. We komen hier zeker nog weer terug!!

Veel regels en onvriendelijk personeel!

Kristof, 23-8-2017

Het is een hele mooie camping met mooie faciliteiten en altijd zeer netjes. Wat echter tegenvalt zijn de vele regeltjes aan het zwembad, bijna niets is toegelaten (duiken, bal, opblaasbaar speeltjes voor kinderen etc.). Verder is het personeel heel onvriendelijk, het lijkt net of ze de toeristen beu zijn. Totaal niet klant en kindvriendelijk. Ik werd afgesnauwd bij het afhalen van een pizza (omdat ik per ongeluk te vroeg was voor het afhalen) en mijn zoon van 8 kreeg het zwaar te horen toen hij bij het passeren aan de ijsbar aan de zee een doekje wou nemen om zijn neus te snuiten (mocht enkel als je ijsje kocht). Hierdoor zijn wij ook een dagje vroeger vertrokken en moesten we bovenop de huurprijs van die ene dag ook nog een administratieve "boete" betalen omdat we vroeger doorgingen terwijl ze onze plaats (camping) zo konden doorgeven aan iemand anders. In de regio is buiten Venetië ook niet zoveel te beleven, maar dat wisten we vooraf. Jammer dat zo'n mooie camping zoveel van haar schoonheid verliest door een gebrek aan klantvriendelijkheid.

Veel regels

Annette, 22-8-2017

Prima camping met mooi groot zandstrand. De straatjes met stacaravans en kampeerplaatsen zien er verzorgd uit. Ongezellig groot restaurant. Prima supermarkt en dichtbij de camping meerdere supermarkten. Animatie vooral gericht op kleine kinderen.

Mooi zwembad met heel veel regels. Badmeesters staan constant te fluiten. Ligbedden moet je huren, dit kan ook per week en daardoor niet veel bedjes beschikbaar. Er is een ligweide en een stenen plateau waar je kan zitten, maar je mag geen eigen stoeltje meenemen. Er mag ook niet gezwommen worden van 13:00-15:00 (rusttijd). Nog nooit meegemaakt. De hele vakantie dus op het strand doorgebracht. Tijdens de rusttijd mogen er geen auto's op de camping rijden en mogen kinderen niet op stepjes, skeelers enz. Na 23:00 niet hardop praten anders krijg je een waarschuwing. Ik snap best dat er regels moeten zijn op een grote camping, maar dit is een beetje overdreven allemaal.

Super vakantie

Linden, 22-8-2017

Een gezellige familiecamping. De camping beschikt over een mooi groot zwembad, een goed restaurant. Het strand ligt direct aan de camping, en beschikt over een grote speeltuin. We hebben het erg naar onze zin gehad. Voor onze jongste kinderen ( 7,10) was er genoeg te doen. Voor de oudste ( 13,16) was er met name 's avonds vrij weinig te doen. Er wordt veel over muggen geklaagd, maar hier hebben wij helemaal geen last van gehad. Om de dag wordt er gespoten. Het sanitair is over het al gemeen schoon, en goed. Het enige nadeel vonden wij dat er na negen uur s' avonds niet meer schoongemaakt wordt, waardoor de toiletten vaak vies waren. De siesta hebben we niet als storend ervaren. En ook de badmeesters vonden we niet te streng. Je kan gemakkelijk de boot naar Venetië nemen, en ook de stad Jesolo ligt vlakbij. Sant'Angelo is een leuke kindvriendelijke camping die zeker de moeite waard is om eens uit te proberen.

Voor de 2e keer en wederom genoten!!

Lars & Mironne, 21-8-2017

Wij zijn dit jaar voor de 2e keer afgereisd naar deze camping en hebben genoten, hadden een grotere stacaravan gehuurd en deze stond op een fantastische plek! Alles dichtbij.... Zwembad en de glijbanen hebben onze kinderen (10, 8 en 5 jaar) enorm van genoten. Ook de loopafstand naar het strand is perfect, je loopt zo het strand op vanaf de camping... Wij sluiten niet uit dat we in de toekomst nog eens weer teruggaan! :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sant'Angelo Village in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sant'Angelo Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sant'Angelo Village scoort een 8.31 uit 10 op basis van 288 reviews.