Camping Sant'Angelo Village

KinderhotelWeer vandaag23°13°
Camping Sant'Angelo Village
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sant'Angelo Village voor je op een rij gezet:

204 reviews over Camping Sant'Angelo Village in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooie ruime camping

Lisanne Van de lagemaat
9-9-2018

Schone, nette camping. 2 mooie speeltuinen, mooi schoon strand. Groot zwembad met leuke glijbanen.

Mindere punten : zwembad dicht tussen 1 en 3 ( op een klein kinder bad na )

Animatie matig

Personeel niet overal even vriendelijk

Betalen voor bedjes bij het zwembad en zee

Goed voor één keer

Fam. Schneider
3-9-2018

Pluspunten:

- direct aan het strand, propere zwembaden

- parking bij de accommodatie

- groot veiligheidsgevoel op park: spullen worden niet gestolen bij de accommodatie, zwembad, ... Ook controle bij in- en uitgang, zelfs bij de poorten aan het strand

- activiteiten in omgeving: Venetië, Sealife, ...

Minpunten:

- overdreven streng beleid: zwembadmeesters fluiten echt voor alles! Je mag niet samen met je kind van de glijbaan. Je mag niet springen in het water. Gezien dat mensen zelfs hun snorkelset niet mochten aandoen, maar een duikbril mag dan wel?!

- betalen voor ligbedjes ook overdreven duur: voor 2 stoelen en parasol betaal je tussen 8 en 9 euro per dag in hoogseizoen. Aan het strand moet je deze ook nog eens apart betalen. Als je dan zoals wij graag wisselen tussen zwembad en strand, wordt dat wel een dure grap. Je kan wel gratis liggen op een stenen plek, of op een afgebakende graszone.

- siësta van 13u-15u: dat de zwembaden enzo dicht zijn, was voor ons geen probleem. Maar dat je de camping niet op of af mag is wel lastig. Siësta kan handig zijn om naar de supermarkt te gaan, maar kan dus helaas niet.

- camping heeft maar 1 restaurant, waar je bijna altijd moet reserveren. Extra restaurant zou handig zijn voor aantal gasten. Ook keuze aan eten valt tegen. Kaart lijkt aangepast aan de eetgewoonten van de Duitsers.

- rond camping zelf valt er weinig te beleven. Je moet altijd de auto nemen om iets te gaan doen.

- stacaravan touroperator: vuil! Overal stof op, vetsporen op kastjes, kauwgom op de dekens!, lichten woongedeelte werkten niet (na melding hebben ze ons een trukje geleerd om ze te doen werken, maar de knop echt maken?)

- massa Duitsers, hadden het gevoel in Duitsland te zitten ipv Italië. Je wordt ook overal op de camping aangesproken in het Duits door het personeel.

We hebben er zelf een leuke vakantie van gemaakt, bezoekje Venetië was alles waard, maar deze camping is voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Heerlijk!!

Kirsten
26-8-2018

Vriendelijke medewerkers aan de receptie. Wij kwamen net na 1 uur aan maar ze zorgden ervoor dat we het terrein opkonden. Mooi aangelegde camping. Ze zijn de hele dag druk het groen te onderhouden en de straat netjes en schoon te houden. Veel vriendelijke medewerkers, enthousiast animatie team en veiligheid in en rondom het zwembad. Ze fluiten inderdaad maar wij vonden het niet hinderlijk. Ze zijn qua tijden wel heel stipt maar dat moet denk ik ook om te kunnen handhaven. Om klokslag 3 uur gaat ook echt alles weer aan en open. De siesta is even wennen maar goed, daar kun je rekening mee houden en als je even bij de caravan gaat lunchen ben je het eerste uurtje vaak al verder. Misschien wel goed om te weten: de grote glijbanen zijn vanaf 120 centimeter. Onze zoon was erg teleurgesteld toen hij terug gestuurd werd omdat hij in Nederland zo vaak van dit type glijbanen gaat. En dan nog 1 minpunt: geen eigen stoeltjes, ook niet op het gras!

Mooie verzorgde camping

Meuwissen
7-8-2018

Mooie camping, verzorgd en net sanitair. Vlak aan het strand. Was voor ons de 2e keer met de caravan.

Dit jaar meer last gehad van muggen. Er werd die week maar 2 x gespoten, dit kan te maken hebben met het weer. We hebben een aantal x een regenbui gehad in de avond.

Dit jaar viel wel op dat ze erg strikt waren op de rusttijden. Zat je om 23u nog buiten te praten, stonden ze haast iedere 10 min bij je. Bij serieuze overlast vind ik dit prima, maar niet bij gewone gesprekken.

Supercamping waar we zeker terug zouden komen!

Fam. van Dijk
7-8-2018

Beetje sceptisch na het lezen van de reviews. Maar we kunnen oprecht zeggen dat dit een topcamping is.

Supernetjes, alle toilet-en doucheruimtes worden continu schoongemaakt.

Ja er vindt een siësta plaats en dat je dan niet meer kunt zwemmen, dit klopt deels. Alle zwembaden gaan dicht op het kleuterzwembad na, hier mag je gewoon in vertoeven mocht je niet even een rustmoment willen nemen bij de tent.

Als we al een klein minpuntje mogen benoemen is dat je de ligbedden dient te huren a 8,- euro per dag voor 2 ligbedden.

Een andere optie is op het zonneterras met je handdoek maar voor ons was dit geen optie, in de volle zon met onze zoon. Qua strengheid in t zwembad viel het ook reuze mee, je mag gewoon ballen mee het zwembad innemen, duikbrillen en onder water zwemmen ook geen probleem zelfs een nerf waterpistool is toegestaan. Ze fluiten zeker af en toe maar dit is alleen maar voor de veiligheid van iedereen.

Topcamping!

Al 17 jaar in deze zeer mooie village

marc_doms
2-4-2018

De laatste jaren heeft de Santangelo renovaties doorgevoerd die de village nog naar een hoger trapje gezet hebben.Sommige personen schrijven hier dat ze zeer streng zijn maar daar is een reden toe.Als je 4000 mensen in een village hun zin laat doen zonder regels dan loopt alles in het honderd.En het is inderdaad zo dat er rust tijden zijn tussen 13 en 15 uur en dat het zwembad dan gesloten is (je ondertekend zelf de regels als je aankomt).Dat mag geen probleem zijn want je beschikt over een zeer mooi strand dat dagelijks onderhouden word.En het is niet meer dan normaal dat het rustig moet zijn tussen 23 en 7 uur s'morgens.Stel je voor dat iedereen zo maar binnen en buiten rijd wanner hij/zij het wil , dan heb je geen rust meer.De muggen....er word om de 2 a 3 dagen inderdaad met een biologisch middel gespoten tegen deze dieren.Het is kenmerkend voor deze streek.Samengevat , het is een meer dan deftige village voor families met kinderen en je hebt nog altijd Jesolo om es uit te "vliegen".

Prima schone camping, weinig in de omgeving

Jolanda
27-9-2017

Er zijn veel wisselende berichten over deze camping. Deze camping moet je kiezen als je lekker dag in dag uit op de camping wil blijven en geen zin hebt in het verkennen van de omgeving. Er is namelijk weinig te doen in de omgeving op een zwempark na echter deze is leuk vanaf een jaar of 10.

Het zwembad is mooi en schoon. De badmeester fluiten inderdaad als je het water in springt. Ik zie het als een handhaving binnen het zwembad, er komen zoveel mensen, dan is het fijn als iedereen zich wat rustig gedraagt. Mijn dochter mocht geen snorkel op maar wel een duikbril. De siesta hebben wij als prettig ervaren, even uit de zon gezellig een broodje eten.

Wij hadden via touroperator een tent gehuurd deze was opzich prima. De tenten van deze touroperater stonden naast en tegenover elkaar met de ingangen naar elkaar toe, bij ons dus wel een gezellig laantje. wel veel zand voor de tent, dat vond ik erg hinderlijk en onze dochter die iets astmatisch is ook.

Het eten vonden wij minder, ook in de restaurants in de omgeving. Vorige jaar stonden we aan het gardameer waar er meer aandacht aan eten werd besteed. Ook heb je bij het Gardameer gezellige restaurantjes aan het meer dat was helaas hier niet zo. Het strand vonden wij mooi, het water was eerder warm dan koud.

Voor de kinderen is er animatie dit was prima.

Wij zijn ook een dag naar Venetie geweest met de boot, leuk om te doen, maar niet met kinderen in een wandelwagen.

Toiletgebouwen worden de hele dag schoongemaakt.

Er zijn veel muggen dus flink muggenspray meenemen is wel noodzakelijk.

Niet voor herhaling vatbaar

Anoniem
5-9-2017

De camping was zeer schoon, de zwembaden waren super, maar er hing geen sfeer op de camping. Stacaravans stonden met de rug naar elkaar toe, zodat je geen contact had met andere campinggasten. Op de site van de camping ziet het er allemaal gezelliger en groener uit, viel erg tegen.

S'avonds stikt het van de muggen. Ondanks dat ze om de dag spuiten. Prima vermaakt, maar 1x nooit weer.

Mooie familie camping.

Wendy
30-8-2017

Mooie grote camping. Tenten staan van touroperator niet erg gezellig wat erg jammer is. Andere plaatsen/verhuurders oogde gezelliger. Zwembad geweldig,zee loopt mooi af. Schone en nette camping.

Mooie complete camping

Delft
27-8-2017

Prima camping voor families met jonge kinderen. Voor pubers weinig tot niets te doen. Camping zelf weinig op aan te merken, maar de tenten van touroperator waren oud, niet schoon en armoedig. Ook de plaats waar de tenten stonden was jammer. Klein en veel zand terwijl de camping veel mooie groene plekken heeft. Enige pluspunt van de ligging van de tent was het sanitair. Dat was een nieuw super schoon gebouw. Veel muggen ondanks spuitwagens. Siësta vonden wij geen probleem. Zie het als even een rustmomentje op de dag. Strenge badmeesters hebben we weinig last van gehad, maar kan me voorstellen dat mensen het als negatief ervaren (geen (grote)bal, geen opblaasspullen). Strand was super heerlijk. Huur van bedden en parasols bij zwembad en strand wel behoorlijk prijzig, maar liever dat dan dat mensen al vroeg bedden 'reserveren' met handdoeken. Enige leuke in de omgeving: Venetië, Caorle en Lido di Jesolo.

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sant'Angelo Village in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sant'Angelo Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.