Camping Ca Savio (Glamping)stersterster

6.8Voldoende

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

6.8Voldoende

• 6.4Eetgelegenheden
  • 6.3Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Savio (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Meer camping info
Tonen op kaart

Direct aan zee ligt Camping Ca'Savio in Italië. De camping is vrij groot waardoor je soms iets langer onderweg bent dan gemiddeld. Er zijn twee zwembaden met beide een kinderbad en tevens is er animatie. De camping ligt vlakbij Venetië, maar er zijn ook andere kleinere plaatsjes in de buurt en natuurlijk het strand.

567 reviews over Camping Ca Savio (Glamping)

• 2019
    7G. W.25-09-2019

Prima verblijf

Enorme camping, 70 straten. Met een fiets goed te doen. Op 2 plaatsen op de camping zijn mooie, grote, schone zwembaden, er zijn grote sanitair gebouwen die mooi geweest zijn, maar nu hun beste tijd gehad hebben.

Bij de receptie zijn ze heel aardig en leggen alles aan je uit, nemen de tijd. Tot 23u open.

Grote leuke speeltuin. Kinderbad aanwezig in sanitairgebouw.

• 6Eetgelegenheden

Camping Ca'Savio, web marketing, 26-09-2019

Thank G. W for your review. We are glad to hear from you've appreciated our campsite, the swimming pools and the kindness of our staff. We hope to welcome you again in the future. Best regards

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 4T.09-09-2019

nooit meer (via touroperator)

De camping is bezeten door muggen. Ontzettend veel. Bedenk goed voordat je er naar toe gaat. Er word te weinig tegen gedaan (ja dat kan, er word bij andere campings ook uitvoerig tegen gespoten). De chalets van touroperator zou ik zeker niet naar toe gaan. De andere chalets waren luxer, mooier, en schoner. Tevens waren de chalets letterlijk 1 meter van elkaar neergezet, geen ruimte! Zwembaden zijn leuk voor de kinderen, het strand ook zeer mooi. Daarnaast gaan wij ook niet meer via touroperator, waarbij wij een klacht hebben ingediend tegen de hygiene. Je word gewoon afgepoeiert door de klantenservice, negeren feiten. Voor ons niet meer.

• 2Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 21-09-2019

Bedankt voor je review, we waarderen het altijd erg te horen wat onze gasten vonden. Op deze manier kunnen we ons blijven verbeteren. Het spijt ons te horen dat de muggen een problem waren, wij proberen op een mileu vriendelijke manier een adequate bestrijding te hebben. Wij zijn blij te horen dat de zwembaden en het strand volgens jullie ook zo mooi en goed zijn. Dat denken wij namelijk zelf ook! Het spijt ons normaals te horen dat het moeilijk communiceren is met de tour operator.

Hartelijk bedankt voor jullie feedback.

• 6Stephanie27-08-2019

Jammer, maar nooit meer!

Mooie (wel wat grote) camping direct aan een schitterend strand. Jammer dat er in het zwembad zo weinig stoelen staan en dat de stoelen die er staan al vroeg "gereserveerd" worden door mensen, die vervolgens nog lekker voor een paar uur weer vertrekken. Jammer dat het bad personeel daar nou net geen aandacht aan besteed, aangezien ze verder voor elke vorm van plezier het fluitje in hun mond stoppen. De muggen zijn al genoemd maar het was inderdaad geen doen. We kwamen goed voorbereid maar niets was opgewassen tegen het geweld van de werkelijk waar honderden muggen. Een keer per week werd er maar gespoten op de camping (een enkele week 2x maar dat was blijkbaar voldoende). Natuurlijk kan een camping hier niet alles aan doen, maar het proberen dragelijk te krijgen voor haar gasten zou wel fijn zijn geweest. Voor ons blijft het bij eenmalig bezoek.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 28-08-2019

Thank you Stephanie for your feedback, that has been passed on to the campsite Management, who will investigate the matter in order to improve our services and let our guests to spend an always better holiday here at Ca'Savio. We hope to welcoming you again in the future. Best regards

• 8Janine27-08-2019

Heerlijk strand en leuke omgeving!

Voor de tweede keer op deze camping. Nu in een mobilehome van de camping zelf. De mobilehome was schoon. We zaten dichtbij het strand en ook de supermarkt en receptie was redelijk dichtbij. Een aanrader is met de boot naar Venetië te gaan. 's Avonds een bezoek aan het marktje in het dorp zelf of Lido de Jesolo. En een bezoek aan designer outlet Noventa di Piave was ook erg leuk. We hadden wel veel last van muggen. Maar Deet was hier het perfecte middel tegen. Mogelijk komen we in de toekomst nog een keer terug!!!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 28-08-2019

Dear Janine, thank you for your review. We are glad to hear you've spent a pleasant stay and enjoyed the campsite surroundings with the several activities you can experience. We look forward to welcoming you soon again. Best regards

• 7Anoniem25-08-2019

Heel grote camping met heel veel muggen

Wij vonden de camping erg groot, we hadden enorm last van muggen. Ze spoten 2x per week anti muggenspul over de camping, dat hielp een beetje. Stacaravan touroperator Azure voldeed aan de verwachtingen. Het hoofdgebouw is vrij nieuw en ziet er prachtig uit. Mooie supermarkt en leuk koffie/ijs kiosk met lekkere dingen. De camping ligt direct aan het strand en dat is fijn, in de directe omgeving is er weinig te doen. Een stadje bezoeken kost behoorlijk wat reistijd. Het was leuk om er geweest te zijn, maar de hoeveelheid muggen heeft ons doen besluiten hier niet meer terug te gaan.

• 7Eetgelegenheden

Camping Ca'Savio, web marketing, 28-08-2019

Dear Sir/Madame we are sorry for trouble due to mosquitoes. Even the campsite regularly organizes a mosquitoes disinfection, sometimes it is not possibile to fight them all as it happened in the last weeks, when the humid weather has caused a exceptional increase in mosquitoes. We hope to welcoming you again. Best regards

• 8Marcel24-08-2019

Mooie grote kindvriendelijke camping

Camping direct aan zee. Mooi strand en rustig aflopend water, dus geschikt voor kinderen. Continu gedurende de dag toezicht door salvataggio. 1ste 2 toiletgebouwen zijn aan renovatie toe, 3de is ruim en goed, wel zelf toiletpapier meenemen. 2 plaatsen met zwembaden, blijven ook open gedurende siësta. Camping sluit voor motorvoertuigen tussen 13.00 en 15.00 uur. Animatie is alleen voor kinderen. Camping ligt op loopafstand van Ca'savio en op 13km afstand ligt Lido di Jesolo met winkeltjes, restaurants en een boulevard.

Camping Ca'Savio, web marketing, 27-08-2019

Thank you Marcel for your review. We hope to welcoming you again soon! Best regards

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Renee19-08-2019

Prima!

Last minute een stacaravan geboekt voor 4 nachten via een touroperator. Was prima! We hebben het leuk gehad.

Pluspunten: -strand op de camping -zwembad leuk -happy disco heel leuk vd kleintjes -ijssalon in Cavallino is top! -Venetië bezoeken via boot is aanrader! -Dokter op de camping.

Aandachtspunten : -Het is een grote camping. Afstanden zijn dus groot. Voor de jongste (3 jaar) hadden we een fietsje mee, dat was handig. -Enorm veel muggen. -Plek waar je zit op de camping kan sterk verschillen viel ons op. Veel touroperators, soorten tenten, caravans, veel/weinig privacy etc.

Camping Ca'Savio, web marketing, 21-08-2019

Thank you Renee for your review. We are glad to read you had fun here and hope to welcome you again in the next future. Best regards - Camping Ca'Savio

• 8Lean13-08-2019

camping schoon. Strand mooi. Venetië super.muggen!

Prima camping. Groot maar dat weet je van te voren. Wij hadden een bolderkar mee voor de jongste (4) vriendelijke mensen bij de receptie/winkel/pizza's. Goed engels/Duits sprekend. Strand vonden we geweldig. Goed te doen lopend! Wij zaten in Bali van touroperator. Prima geregeld. Leuk huisje.( Dus geen mening over toiletgebouwen of douches. Daar hoeften wij geen gebruik van te maken) Wij hadden geen fietsen mee. Maar als je fietsen mee neemt ben je zo de camping over om bijvoorbeeld naar de supermarkt te gaan of zwembad. Wij hebben alles lopend gedaan. Was ver maar goed te doen. (4 kids van 4 5 7 en 10 jaar) Venetië zeker een aanrader! Koop tickets bij de receptie. Wij waren ongeveer 44 euro kwijt. Heen en terug met de boot! Super weer gehad. 1 heel groot nadeel waren de muggen! De hele dag door en bulten zo groot als dazen bulten. 5 bussen spray zijn erdoorheen gegaan en kaarsjes gebrand maar dat is daar heel erg. (Waar wij zaten)

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 21-08-2019

Dear Lean, we are very sorry for the troubles and bites caused by mosquitoes last week, that has been really an exceptional event caused by the heavy rains and and hot temperature at the same time. Even the campsite has organized extra sprays against mosquitoes, it is hard to fight them all. We are glad to read you've spent a nice holiday here, enjoyed the camping life and our surroundings and hope to welcome you again soon. Best regards - Camping Ca'Savio

• 5Debbie12-08-2019

Ca’savio: niet doen

Een half jaar uitgekeken naar deze vakantie; wat een deceptie. Nabijgelegen campings zorgen voor strandbedjes (wel tegen betaling, maar dat is begrijpelijk), hier lig je kromgetrokken op het harde zand. De camping is overgoten van muskieten en ze zijn niet zuinig prijstechnisch als het om mugwerende middelen gaat. Wij zaten (gezin van 5) in de eco-lodge: niet doen. Matrasjes die je kan vergelijken met schuimrubber, keukentje dat nergens op slaat, aangezien de tweepits inductie enkel een pan tegelijk kan hebben. De zwembaden hebben beperkte ligbedden, dit omdat onze mede Hollanders het nodig vinden om bij openen van het zwembad meteen zes badlakens neerleggen en een dagje naar Jesolo trekken. Badmeesters zeggen geen extra bedden te hebben (ook al liggen er nog zeker dertig achter het bijbehorende toiletgebouw), dus je wordt gedwongen om onder de harsbomen plaats te nemen. O, vergeet de Vlaamsche Gaaien niet in de bomen, blijven gillen.

• 8Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 23-08-2019

Beste Debbie,

Ten eerstebedanktvoor je feedback. Wijhorenaltijdgraag wat onzegastendenkenenvindenenproberenhier lessen uittetrekken. Wijvinden het vervelendtehorendatjullievakantieniethelemaalnaar wens was. We willenaltijd het bestevooronzegasten. Het spijtonstehorendatjullienietwistendat Camping Ca’savio geenstrandbeddenenparasollenaanbiedt. Ditstaatvermeld op onze website en is eenbewustekeuze van het management. De punten die jullieaanstippenomtrend de Ecolodge zullenwijzekeronthouden, net zoals de feedback vanwege de muggenwerendeproducten.

Met vriendelijke groeten, Camping Ca'Savio

• 5Irene Beems12-08-2019

Nooit meer

Boek nooit de Ecolodge, of juist wel als je graag op spijker bedden slaapt. En van de muggen wordt je doodziek.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Camping Ca'Savio, web marketing, 23-08-2019

Beste Irene,

Bedanktvoor je feedback omtrent de Ecolodge. We horengraag wat onzegastenvindenenleren van de feedback ontvangen. Het spijtonstehorendat de beddennietgoedbevielen. We laten het aan het management weten. Elke week wordtgesproeidtegen de muggen, we hopenhiermeeteverkomendat de muggeneennegatief effect hebben op de vakantie. Het spijtonstehorendat u hier last van heft gehadtijdensuwvakantie.

Met vriendelijkegroeten, Camping Ca'Savio

De Jong Intra

31 tips over Camping Ca Savio (Glamping)

• bwjager, 25-07-2012

Wanneer je Venetie bezoekt, neem dan een dagpas (met bus) en koop deze op de camping bij de infostand. Is net zo duur als bij Point Sabbione en je kan de hele dag gratis met de bootjes varen. Vooral met kinderen is dit een goede keus, omdat de kleine beentjes van de kinderen anders snel moe zijn. Bovendien zien zij vanaf het water veel meer dan vanuit de drukke straatjes. Met de auto vanaf de camping is dit overigens goed te doen, parkeren kost € 7,50 en het is erg druk bij de kaartjes kassa.

• kirza, 24-10-2013

Voor gezinnen met grotere kinderen... Er is een discotheek op 't strand!

• manuel riccio, 26-09-2013

Ga lekker naar het strand erg goed alleen geen bedjes dus neem een luchtbed mee zowel bij het zwembad geen bedjes de badmeesters wel erg streng maar daardoor wel veilig.

78 vragen over Camping Ca Savio (Glamping)

• Peg, 23-07-2018

Scottelbraai

Wij hebben in augustus een coco sweet tent gehuurd. Is het toegestaan om een scottelbraai mee te nemen?

• Brenda, 17-03-2018

Siesta

Is tijdens de siësta het zwembad ook gesloten?

• Rick, 11-07-2017

Muggen

Hoi, weet iemand hoe het zit met de muggen dit jaar op Camping Ca Savio?

Camping Ca Savio (Glamping) info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderdisco, Peuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geldautomaat, Informatie voor trips, Krant, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats