Camping Ca Savio (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag8°1°
Camping Ca Savio (Glamping)
7,1

Omschrijving
Direct aan zee ligt Camping Ca'Savio in Italië. De camping is vrij groot waardoor je soms iets langer onderweg bent dan gemiddeld. Er zijn twee zwembaden met beide een kinderbad en tevens is er animatie. De camping ligt vlakbij Venetië, maar er zijn ook andere kleinere plaatsjes in de buurt en natuurlijk het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Savio (Glamping) voor je op een rij gezet:

Laatste review

Leuk maar nooit weer.

Johanna,
2-10-2018

Mooie camping met veel faciliteiten. Internet loei duur , 30,00 per week.

Trampoline springen, springkussens, klimsurvival, alles moet nog een keer apart betaald worden. Dat zie ik nergens vermeld staan. Best dure aangelegenheid als je met een paar kinderen bent. De camping ligt in een pijnbomenbos, realiseer je dus dat er zeer weinig daglicht is. Deze parapluvormige bomen houden elke zonnestraal tegen. Bovendien lekt er de hele dag hars uit de bomen op je spullen. Voor ons was dit alles de reden om na 3 dagen te verhuizen naar een camping 5 km verderop. Veel dichter bij Cavallino en veel gezellige winkels en restaurants. Meer in de bewoonde wereld dus.

Kenmerken

443 reviews over Camping Ca Savio (Glamping) in het Nederlands

Leuk maar nooit weer.

Johanna,
2-10-2018

Mooie camping met veel faciliteiten. Internet loei duur , 30,00 per week.

Camping Ca'Savio, web marketing, 16-10-2018

Dear Johanna,

we are sorry that your holiday was not up to your expectations.

We think that a camping holiday involves a close relationship with nature, a real asset of our campsite, which offers a lush pinewood, much appreciated by our guests for its shade, but that certainly can cause some unexpected with the resin.

Best regards

Camping Ca'Savio

Aanrader voor kindervakantie

Stephanir,
26-8-2018

Erg fijne kindercamping, alles was top voor elkaar..

Camping Ca'Savio, web marketing, 28-8-2018
Thank you Staphanir for your review! We are glad to know you've spent a nice holiday in Ca'Savio with your kids and hope to welcome here again!

Prima verblijf

Maarten,
19-8-2018

Prima camping in deze buurt. Voldoende eetgelegenheid voor een snelle hap. Leuke zwembaden en fijn zandstrand voor jonge kinderen (water blijft lang ondiep).

Qua ligging wat tegenvallend omdat er in de buurt (buiten Venetie) niet veel leuke dorpjes met terrasjes en goede restaurants zijn om te bezoeken.

Qua prijs / kwaliteit gewoon prima!

Leuk voor de kids.......

Fam met kleine kinderen,
11-8-2018

++ animatie voor de kinderen

+ hele dag door schoonmaken douche / WC. Kan wel n modernisering gebruiken.

+ eten op de camping

+ zwembaden

--- belachelijk hoge prijzen camping winkel......Eurospin op 5 min. afstand

-- hoe prijzen drank aan bar

- te weinig "animatie" voor volwassenen (live muziek bijv. maar 1x p.wk)

Al met al is Ca'savio een mooie en leuke camping. Gelukkig zaten wij vooraan in een ecolodge tent. Alles was binnen n paar minuten loopafstand. Kids vonden de zwembaden en animatie geweldig, helaas voor ons wat minder aanbod, zoals 's avonds een beetje muziek of iets dergelijks. Volgend jaar gaan we voor een andere camping.

Prima camping

Fries,
8-8-2018

Samen met vrienden een chalet gehuurd op deze camping, helaas stonden we helemaal achteraan wat prima te doen is als je een fiets of step mee neemt. Wel zaten we super dichtbij het strand! Top.

Camping is netjes en overzichtelijk, niet te masaal.

Zwembad en zijn prima. Supermarkt is groot vooral voor op een camping maar de prijzen zijn ontzettend hoog.

Je kunt beter even het dorp in naar een lokale supermarkt. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Leuke bar met heerlijke cocktails en aansluitend een speeltuin ideaal. 1 groot nadeel je moet apart betalen voor de airco 10 euro voor 20 uur !! Ook de Wi-Fi is 50 euro per week?? Wat erg jammer is. Je betaald als genoeg voor de camping.

Wat muggen betreft het valt ons reuze mee. Zeker wel gestoken door een paar maar niet zoals we het verwacht hadden. Niet meer muggen dan als in Nederland. We hebben ons prima vermaakt op deze camping! Zeker voor herhaling vatbaar

Camping Ca'Savio, web marketing, 9-8-2018
Thank you Fries for your review. We are glad you've spent a pleasant stay here, enjoyed during your holiday and hope to welcome you here again very soon!

Super fantastisch

Fam.Dekker,
21-7-2018

Het is een hele mooie camping voor iedereen jong en oud prachtig aan het strand en het is tussen 13 uur en 15 uur rust geen auto mag dan op de camping.

En s avond na 23 uur stilte op de camping we komen er nu voor de 5 e keer en het bevalt ons nog steeds heel goed .

En je loop zo het mooie strand op en er zijn ook genoeg activiteiten op de camping voor de kids.

Camping Ca'Savio, web marketing, 25-7-2018
Thank you Fam.Dekker for your review. We are glad to know you are loyal guests and will come to visit us in the future. See you soon here again!

Aanrader nog steeds ondanks de gladheid

Ivo de Beurs,
12-7-2018

Zwembad was wel erg glad, niet heel handig met kleine kinderen

Super leuke vakantie gehad hier

Lyske,
11-7-2018

Prachtige en zeer grote camping die werkelijk van alle gemakken is voorzien.

Het is er, toen wij er waren, erg schoon, super vriendelijk personeel en heel gemoedelijk.

Dat de camping zo groot is is wel een nadeel als je een beetje achterin zit. Zeker met kleine kinderen is het dan best een eind om naar het zwembad en supermarktje te lopen. Een aanrader is dan om iets van fietsen of stepjes voor ze te hebben.

Toiletten e.d werden goed schoon gehouden en er werd wekelijks tegen muggen gespoten, hard nodig ook.

Al met al echt een top vakantie hier gehad!

Camping Ca'Savio, web marketing, 12-7-2018
Thank you very much for your review. We are happy to receive a good feedback from you and hope to welcome here again very soon!

zonder hanen echt fantastisch !

Eric,
30-5-2018

Prima camping met aardige medewerkers. We hadden wat problemen met het fornuis en die werden piekfijn opgelost dankzij de Nederlandse medewerkers Ziggy, Arjan, Martijn en Tristan. zelfs een dag later kwamen ze nog langs om te vragen of alles naar wens was ! Het enige nadeel is dat er iets van een kippenboerderij naast de camping ligt waarvan vooral de touroperator gasten last hebben. s' morgens om half 5 beginnen de hanen al te kraaien en dat is niet echt erg fijn tijdens een vakantie.

Leuke grote camping met veel faciliteiten.

Anoniem,
8-5-2018

Een leuke grote camping dicht bij venetie. Zwembaden erg groot, schoon en leuk voor kids. De omgeving hebben we na twee jaar wel gezien, maar alleen al voor de animatie zouden we terugkomen. Nu een jaar later, worden door 5-jarige dochter, de animatie liedjes nóg gedraait en de dansjes gedanst! Ze wilde eigenlijk dit jaar weer naar ‘die gekke Mario’, maar helaas voor haar voor ons een andere bestemming dit jaar.

- ik zou zelf niet graag óf helemaal achterin de camping staan héél ver weg van het campingcentrum óf langs de hoofdweg die in het midden loopt. Cónstant (veel) mensen langs je plaats.

- (heeft de camping geen invloed op, maar netjes gehandeld)... tijdens ons verblijf woeide er een ware typhoon over de camping. Doodsangst uitgestaan toen er (gróte) bomen om ons heen omwaaide. Overkant óp een tentenkamp (geen gewonde). Dagen daarna heel de dag door zaagwerkzaamheden te horen, maar hinderde ons niet.

Camping Ca'Savio, web marketing, 10-5-2018
Thank you for your review! We hope to welcome you here again in Ca'Savio very soon!

Venue Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Savio (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Savio (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.