Géén boekingskosten

Ca Pasquali (Glamping)

ItaliëVenetoCavallino (Treporti)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Ca Pasquali (Glamping) voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 437 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Ca Pasquali Village ligt vlakbij het mooie Venetië. Toch zijn de prijzen niet te hoog op Camping Ca Pasquali en heb je de keuze uit mooie glampingaccommodaties. De camping ligt aan zee en op het strand heb je je eigen bedje dat hoort bij je huisje. Stap op de boot en je bent zo in Venetië, Murano, Burano of een van de andere eilanden.

437 Reviews over Ca Pasquali (Glamping)

• 10Arnoud en Floor16-11-2022

Erg geschikt voor jonge gezeinnen.

Prachtige schone niet te grote camping. Kindvriendelijke en goede animatie. Ideaal met kleine kinderen! Echt een aanrader deze prettige camping.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Sorrrr06-08-2020

Top, zoals alle jaren

Plussen, sfeer, grootte van de plek (vouwwagen), sanitair, zwembad, strand en coronamaatregelen die niet afdoen aan de feestvreugde, maat wel veiligheid respecteren. Min: alles is een eindje rijden buiten de camping; animatie niet in het Nederlands.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Diana26-08-2019

Mooie camping

Zeer mooie en schone camping met veel schaduw. Het sanitair is modern en heel schoon. Wij verbleven in een lodge tent de luxe vlak bij het mooie en grote zwembad. Alleen jammer dat de glijbaan iedere middag een aantal uren dicht is. De poolbar is gezellig met normale prijzen. Ook gezellig om 's avonds een keer te eten, de beperkte kaart is hetzelfde als op de dag maar de entourage is wel erg sfeervol. Het restaurant is gezellig met ruime keus en betaalbare prijzen. En alle gerechten kunnen ook afgehaald worden. Doordat het strand aan de camping grenst kan je de hele dag heen en weer lopen tussen zwembad en het strand. Het strand is erg kindvriendelijk omdat het heel ver ondiep blijft. Er wordt iedere dag voldoende georganiseerd. Alleen de muggen zijn een nadeel vanaf een uurtje of 16 wordt je lek geprikt ondanks dat er gespoten wordt en antimugspul. De accommodaties staan allemaal wel erg dicht op elkaar waardoor er weinig privacy is.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 01-10-2019

Beste Diana,

Wij willen u bedanken voor de moeite en om te laten weten hoe u verblijf was, Wij streven naar een goede feedback van onze gasten. Daarom is het dan ook erg fijn om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. Helaas kunnen wij niks veranderen aan de muggen, waar wij natuurlijk elke donderdag tegen bestrijden.

Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en wij hopen u in de toekomst weer te zien in onze camping.

Groet Team Ca'Pasquali

• 5Rijnders18-08-2019

Nooit meer

Dat je moet betalen voor de bedjes bij het zwembad!!! Echt te gek voor woorden!!! Ben er net 1dag ,maar als ik dit had geweten waren wij hier nooit naar toe gegaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste familie Rijnders, Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet voldaan hebben aan uw verwachtingen. Wij bezitten helaas over weinig ligbedden aan het zwembad en kunnen niet aan alle gasten een plek garanderen. Op deze manier proberen wij iedereen een eerlijke kans voor een ligbed te geven, zonder dat onze gasten in de ochtend zich moeten haasten voor een plek aan het zwembad. Ondanks uw snelle conclusie hopen wij dat u verder een fijn verblijf hier heeft. Groet, Team Ca'Pasquali

• 9Kim09-08-2019

Relaxte, nette, prettige camping

Heerlijke, relaxte camping ondanks de behoorlijke hoeveelheid sta caravans en kampeerplaatsen! Misschien ook wel zo relaxed omdat er weinig Nederlanders waren die vaak handdoek leggen nodig vinden😊 Veel Zwitsers, Denen en Duitsers. Hier 2 weken verbleven in sta caravan top residence. Prima. Lakens inclusief, 2 bedjes met parasol op t strand erbij. Bedje bij zwembad tegen betaling. Fantastisch dat je kunt kiezen tussen zee/strand en zwembad. Kinderen v 4 en 8 genoten vh animatieteam. Veel afwisseling in programma. Minidisco om 21.00, shows om 21.30, disco vanaf 22.30 uur. Restaurant druk maar bediening en eten prima! Prijzen zijn netjes in winkel, bar, restaurant en ijssalon. In de omgeving is niet zo veel te doen. Boottocht naar eilanden en Venetië. Wij willen volgend jaar weer terug!

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste Kim, Wij willen u bedanken voor deze geweldige feedback, wij streven naar een goede feedback van onze gasten. Daarom is het dan ook erg fijn om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. Wij zien jullie graag volgend jaar terug bij ons op de camping. Wij geven alle complimenten door en waarderen de mooie woorden enorm. Graag tot ziens! Groet Team Ca'Pasquali

• 7Ineke Renee08-08-2019

Prima camping maar accommodaties dicht op elkaar

Ik moest even wennen toen we deze camping opreden na een rustige camping in Kroatië te hebben gehad. Alle accommodaties en tenten staan veel te dicht op elkaar, wat een mierennest. Dit past niet bij de 5 sterren. Verder is het een prima camping, mooi strand, mooi zwembad, winkeltjes met alles wat je nodig hebt te koop. En ook Venetië is ideaal om te bezoeken. Maar als hier de helft van de accommodaties zou staan zou de camping betere cijfers krijgen. Ook een nadeel: veel Duitsers, relatief weinig Nederlanders. Wel fijn dat we handdoeken bij de accommodatie kregen en die werden halverwege de week verwisseld. Duurde vaak warm voordat de douche warm was.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste Familie, bedankt voor uw feedback en bijbehorende complimenten over onze camping. Wij nemen alle feedback serieus en proberen ons zo steeds te verbeteren in de toekomst. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping, ondanks dat de accomodaties dicht op elkaar staan. Ons streven is iedere gast een aangenaam verblijf te bieden. Wij hopen u dan ook weer te zien in de toekomst. Groet, Team Ca'Pasquali

• 10Mineke03-08-2019

Geweldig zwembad!

Een fantastische camping met prachtig zwembad en direct aan zee! Net terug van tweede jaar op deze camping. De nieuwere mobile homes zijn goed net wat ruimer, goed geïsoleerd, en alles netjes verzorgd. De bedjes aan het zwembad moet je voor betalen (3,-per bedje) maar voorkomt handdoek leggen. Wannneer je een accommodatie huurt op de camping heb je tijdens die periode twee bedjes met parasol aan het strand erbij zitten. Bij onze caravan was in twee weken verblijf 3x handdoek wissel(keuken,douche en strandhanddoeken) en 1x bedlinnen wissel en schoonmaak vd caravan. Echt top camping, alle faciliteiten (lekkere restaurants) aanwezig en de camping is niet te groot. De verhuuraccommodaties staan soms wel erg dicht op elkaar mn de huurtenten.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Bedankt voor de review Mineke! Wat leuk om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. We hopen jullie natuurlijk graag nog een keer te zien op onze camping. Wij geven alle complimenten door en waarderen het erg om deze mooie berichten te lezen. Graag tot ziens! Team Ca'Pasquali

• 9Jurgen02-08-2019

Op dit moment zit ik lekker op deze fantastische camping. We komen hier al 5 jaar met 3 jonge kinderen (nu 4,6 en 8). We komen hier telkens terug omdat de kinderen zich hier fantastisch vermaken en als de kids zich vermaken hebben wij ook vakantie.. De camping is weinig op aan te merken. Faciliteiten in het toiletgebouw zijn modern en prima voor elkaar, de hele dag wordt er hard gepoetst door de dames, daar is niks op aan te merken. Het zwembad, dat sinds 3 jaar volledig vernieuwd is is fantastisch voor iedereen. De baden hebben verschillende dieptes en de diepere baden zijn verwarmd. Ook zit er een heerlijk terras aan het zwembad waar je prima kan lunchen en snacken. Het strand is perfect. Het is schoon en loopt heel langzaam af. Het water is heerlijk warm in deze tijd. De horeca is fantastisch, je kan voor weinig geld prima eten. Koken gebeurt dan ook niet, wel nemen wij een eigen gas BBQ mee. Elk jaar wordt er flink geïnvesteerd.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 05-08-2019

Beste Jurgen,

Wij willen u bedanken voor de positieve feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze gasten het naar hun zin hebben en het uiterste uit hun vakantie halen,

Wij wensen u verder nog een heel fijn verblijf en wij hopen u volgend jaar weer te verwelkomen bij onze camping.

Met vriendelijk groet,

Het team van Ca'Pasquali

• 4Jake19-05-2019

Deludente!

Villaggio tutto sommato ok, anche se caro. Ristorazione davvero pessima, con servizio buffet servito tiepido

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 23-05-2019

Gentile Ospite, ci dispiace molto per il giudizio negativo da Lei espresso. L'obiettivo di ogni giorno è soddisfare i nostri ospiti, leggere che a volte non ci riusciamo ci rammarica molto. La Sua recensione è stata prontamente inoltrata al team ristorante ed abbiamo verificato quanto da Lei detto. La ringraziamo per esser stato nostro ospite e, nonostante la brutta esperienza, ci auguriamo che il Ca'Pasquali rimanga un'opzione per le Sue vacanze in futuro. Cordiali Saluti, il Team del Ca'Pasquali Village.

• 9Molam04-05-2019

Topcamping

Wij vinden het een top camping. We verbleven in een tent met eigen toilet en douche (touroperator) maar we kozen er allemaal voor om toch in een van de prachtige toiletgebouwen gebruik te maken van de toilet en douche. Ontzettend schoon en fris. Het zwembad was super, heerlijk verwarmd. (Dat is voor de meivakantie erg aangenaam) Je moest betalen voor je bedje bij het zwembad €6 voor 2 bedjes en een parasol.(=Geen handoekleggers) Maar op het strand zijn de bedjes gratis en zelfs op nummer van de plaats toegewezen. Lijkt ons ideaal in de zomervakantie. Het Animatieteam is ook erg leuk. Of er nou maar 1 iemand meedoet met de aquasport, de les gaat gewoon door. Er is voor elke activiteit iemand die gespecialiseerd is. Voor beachvolleybal, voor boogschieten, voor voetbal (onze zoon kon elke dag ‘s morgens 2 uur naar een voetbaltraining) en er was elke avond een show. Wij zouden hier zeker terugkomen in een meivakantie. Een aanrader!

• 8Eetgelegenheden

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 13-05-2019

Beste Molam, Wat fijn om te horen dat jullie een aangename tijd hebben gehad bij ons. Wij zullen de complimenten doorgeven aan ons animatie team en vinden het top dat jullie plezier hebben gehad bij alle activiteiten en shows. Ook hopen we jullie snel terug te zien een volgende keer! Groet, Team Ca'Pasquali

Camping Ca Pasquali (Glamping) info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (380)

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (3)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (3)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (3)
  • InternetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • BBQ toegestaanBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (9)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (9)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (9)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)