Camping Ca Pasquali (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°12°
Camping Ca Pasquali (Glamping)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Pasquali (Glamping) voor je op een rij gezet:

366 reviews over Camping Ca Pasquali (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima

Carlijn Jansen
23-9-2018

Prachtig verwarmd zwembad, zeer schone camping direct aan het strand. Met de boot naar Venetië en Burano erg leuk! Lekker eten in restaurant op de camping en het is niet duur.

Nadelen: Veel muggen en elke avond harde muziek tot 23 uur. Vanaf half sept. groepen Duitse schooljeugd met de nodige herrie.

Als je op zoek bent naar rust dan is deze camping geen aanrader

Haringen in een ton

Jeroen
22-9-2018

We gaan al jaren naar glamping accomodaties, nooit eerder hebben we zo dicht op de buren en mijn eigen auto gezeten. Kinderen kunnen niet spelen, steppen zo dicht staat alles bomvol. Nog nooit zo iets gezien.

Prachtig en schoon zwembad. Foto's in brochure heeft vertekend beeld van sanitair. Er zijn inderdaad 2 prachtige toilet gebouwen achter op de camping. De andere zijn oud en vervallen (stinkt).

In 2017 is deze camping hard getroffen door storm. De glamping tent die wij hadden (touroperator) hing van siliconen kit aan aan elkaar. Verder was het vies toen we aankwamen, de tent heeft overal gaten waar muggen en ongedierte door naar binnen komt. En het tentdoek was op veel plekken beschimmeld.

Toch een heerlijke vakantie gehad. Maar vooral door het fantastische strand!

Restaurant op de camping is aanrader, met super prijs/kwaliteit.

Ons beste verblijf op een camping ooit

Pieter
4-8-2018

Juist terug van het verblijf op deze camping met mijn gezin met 2 kindjes. We hebben in zo’n bungalow verbleven (torcello) en dat is ons heel goed bevallen. De bungalows staan wel dicht bij elkaar maar nog voldoende vrije ruimte om de kinderen buiten te laten spelen. We hebben de eerste nacht wel amper geslapen van het lawaai want we lagen langs de straatkant en de ganse nacht is er gerij en geroep van voorbijgangers. We hebben dan een oplossing gevraagd aan de receptie, ook al was het moeilijk gezien de drukte kregen we toch een ander huisje. Toch blijft het nachtelijk lawaai op gans de camping een minpunt. Inderdaad ‘s avonds heel veel muggen maar daar waren ze mee bezig, het kan bijna niet anders met die lagunes. Half pension is goed, geen luxe maar steeds voldoende keuze, ook voor de kinderen. Heel vriendelijk personeel trouwens. Het bezoek aan de eilanden buratto, murrato en Venetië is goed georganiseerd en de moeite. Heel veel animatie voor de kids.

Prachtige camping

Desiree
2-8-2018

Mooi opgezette camping die niet groot aanvoelt. Zwembad kan niet beter. Ligbedden en zelfs dubbele bedden met afdak. En het beste is : je betaalt ervoor. Niet veel maar niemand rent ‘s ochtends vroeg naar de bedjes. Huisjes keurig, wij hadden extra linnenservice, ideaal. Goede airco. Alleen liggen sommige huisjes heel dicht op elkaar. Je kijkt zo op elkaars bord. Wij konden gelukkig nog ruilen bij de vriendelijke receptie. Prima restaurant maar wel megadruk. Strand met eigen bedjes😍, behorend bij je huisje. Leuke, wat knullige animatie, italiaans natuurlijk. Wij hebben voor de lol het sanitair bekeken. Wat een droom, met vijvertjes en stromend water langs de wanden, super de luxe.

Super camping!

Joy
30-7-2018

Middelgrote camping, zeer schoon en goed verzorgd. Mooi zwembad zonder middagpauze. Restaurant waar ze heerlijke Italiaanse maaltijden bereiden voor een zacht prijsje. Wij zaten in een top residence gold caravan: airco, gratis wifi, strandbedjes inbegrepen, top! Animatie voor kinderen en volwassenen ook de hele dag door. Direct aan zee. Warm zeewater en langzaam aflopend, ideaal voor kinderen.

Accommodaties erg dicht op elkaar, dus wel gehorig en geen privacy, maar dat stoorde ons niet echt.

Heerlijke camping waar alles aanwezig was

Ivo de Beurs
12-7-2018

Te gekke plek om vakantie te vieren met je kinderen.

Hele mooie camping

Carolien
30-6-2018

Supermooie, schone nette camping, mooi zwembad mooi strand, je eigen bedjes en parasol op het strand, veel entertainment. Goed restaurant goede prijs. Lekkere koffie en ijsjes! Mensen bij de receptie stonden met zijn tienen, eentje deed wat de rest keek toe, verder helaas heeeel veeel muggen, is niet zoveel in de omgeving

Precies goed

Sapperdeflap
3-6-2018

De camping is zeer verzorgd. Overal wordt opgeruimd, schoon gemaakt en onderhoud uitgevoerd. Dat is te merken. Alles werkt is schoon en ziet er goed uit. De winkel heeft alles en is niet gek duur. Het zwembad is geweldig voor kinderen tot 10 jaar en super veilig. Jammer dat je voor een bedje moet betalen maar daardoor geen handdoekje leggen om 10 uur. Alles is op loopafstand. Het strand loopt niet stijl af en heeft de standaard zonnebrillen verkopers enz. hoort bij vakantie toch? Echt een aanrader.

Mooie camping op Lido di Jesolo. Mooi zwembad, goed verwarmd. Je loopt vanaf de camping zo het ruime privéstrand op. Veel animatie, ook al in de meivakantie. Op de camping is een bar, ijswinkel, supermarkt, souvenirwinkel, restaurant, etc. aanwezig. Het nieuwe sanitair gebouw is werkelijk prachtig. Alleen jammer dat de douchekop een irritante sproeistraal geeft. De andere 2 sanitairgebouwen zijn duidelijk gedateerd, maar de douchekop is fijner.

De toerplaatsen zijn allemaal rond het zwembad en bij het strand gesitueerd. De huuraccomodaties aan de achterkant van de camping. Deze staan op en in elkaar, ik zou daar niet willen zitten. Wij waren in het absolute laagseizoen waardoor deze camping prima te betalen was. Na 19 mei gaat in stapjes de prijs omhoog. In de maanden juli en augustus betaal je meer dan het dubbele!

In de omgeving is weinig te doen. Je moet dan echt naar Jesolo of bij Punta Sabbioni overvaren naar Venetië.

Prachtige camping buiten het hoogseizoen

Henny
11-5-2018

Wij zijn in de meivakantie geweest en hadden

een mooie schone mobilhome incl vaatwasser,tussentijdse schoonmaak en 2x pw nieuwe handdoeken.Dat was super.Ook rest van camping,zwembad en strand zeer goed onderhouden.Minpunt vind ik dat de huisjes erg dicht op elkaar staan en gehorig zijn en de straatjes zeer nauw. Nu nog niet extreem druk dus was te doen.In zomer lijkt me het een ander verhaal.Daarnaast viel me op dat men vriendelijk was met uitzondering van de receptie.Daar vond ik ze in zijn algemeenheid minder klantvriendelijk en er werd weinig uitleg gegeven.Dat vind ik zeker een aandachtspunt!In de mobilhome ontbraken wat belangrijke basisdingetjes zoals een koekenpan,schilmes.

Venetie(wel touristisch en druk),padua en de prosecco route waren erg leuk om te ondernemen.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Pasquali (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Pasquali (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.