Camping Ca Pasquali (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag30°21°
Camping Ca Pasquali (Glamping)
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Pasquali (Glamping) voor je op een rij gezet:

359 reviews over Camping Ca Pasquali (Glamping) in het Nederlands

Precies goed

Sapperdeflap
3-6-2018

De camping is zeer verzorgd. Overal wordt opgeruimd, schoon gemaakt en onderhoud uitgevoerd. Dat is te merken. Alles werkt is schoon en ziet er goed uit. De winkel heeft alles en is niet gek duur. Het zwembad is geweldig voor kinderen tot 10 jaar en super veilig. Jammer dat je voor een bedje moet betalen maar daardoor geen handdoekje leggen om 10 uur. Alles is op loopafstand. Het strand loopt niet stijl af en heeft de standaard zonnebrillen verkopers enz. hoort bij vakantie toch? Echt een aanrader.

Mooie camping op Lido di Jesolo. Mooi zwembad, goed verwarmd. Je loopt vanaf de camping zo het ruime privéstrand op. Veel animatie, ook al in de meivakantie. Op de camping is een bar, ijswinkel, supermarkt, souvenirwinkel, restaurant, etc. aanwezig. Het nieuwe sanitair gebouw is werkelijk prachtig. Alleen jammer dat de douchekop een irritante sproeistraal geeft. De andere 2 sanitairgebouwen zijn duidelijk gedateerd, maar de douchekop is fijner.

De toerplaatsen zijn allemaal rond het zwembad en bij het strand gesitueerd. De huuraccomodaties aan de achterkant van de camping. Deze staan op en in elkaar, ik zou daar niet willen zitten. Wij waren in het absolute laagseizoen waardoor deze camping prima te betalen was. Na 19 mei gaat in stapjes de prijs omhoog. In de maanden juli en augustus betaal je meer dan het dubbele!

In de omgeving is weinig te doen. Je moet dan echt naar Jesolo of bij Punta Sabbioni overvaren naar Venetië.

Prachtige camping buiten het hoogseizoen

Henny
11-5-2018

Wij zijn in de meivakantie geweest en hadden

een mooie schone mobilhome incl vaatwasser,tussentijdse schoonmaak en 2x pw nieuwe handdoeken.Dat was super.Ook rest van camping,zwembad en strand zeer goed onderhouden.Minpunt vind ik dat de huisjes erg dicht op elkaar staan en gehorig zijn en de straatjes zeer nauw. Nu nog niet extreem druk dus was te doen.In zomer lijkt me het een ander verhaal.Daarnaast viel me op dat men vriendelijk was met uitzondering van de receptie.Daar vond ik ze in zijn algemeenheid minder klantvriendelijk en er werd weinig uitleg gegeven.Dat vind ik zeker een aandachtspunt!In de mobilhome ontbraken wat belangrijke basisdingetjes zoals een koekenpan,schilmes.

Venetie(wel touristisch en druk),padua en de prosecco route waren erg leuk om te ondernemen.

Super vakantie!

Chantal
10-11-2017

Wij zijn dit jaar voor het eerst hier naartoe gegaan,op aanraden van onze vrienden.

Mijn 1e indruk was gelijk al goed, mooi en schone camping. Alleen ik moest wel even slikken toen ik de smalle straatjes en kleine plaatsen zag. Maar ik moet zeggen dat ik daar tijdens de vakantie al geen last meer van had.

Super animatie, erg goed en betaalbaar restaurant waarbij je ook alles van de kaart kunt afhalen om bij je tent/caravan te eten.

Zwembad super en het strand is helemaal geweldig. De zee is niet diep en de golven zijn er nagenoeg niet.

Wij hebben onze vakantie nu alweer geboekt voor volgend jaar. We kunnen niet wachten. Onze dochters van nu 5 en 8 vragen al vaak wanneer we weer gaan.

Dagje Venetie met de boot is wel een aanrader, alleen merkte we wel dat onze jongste dochter hier eigenlijk weer net te klein voor was.

Boodschappen op het park doen is prima, wel duur. 5 min rijden met de auto en je hebt keuze uit 2 grote, voordelige supermarkten.

Nooit in September gaan! (Jongeren camping)

Vincent
18-9-2017

Opzich een prima camping. Goede voorzieningen, mooi zwembad, goede supermarkt en horeca lekker en betaalbaar. Alles staat wel erg dicht op elkaar.

In september veranderd deze camping in een jongeren camping. Bussen vol Duitse scholieren van 16-18 jaar zaten over de hele camping. Overdag zijn ze niet op het park en heb je er geen last van, maar vanaf 8 uur 's avonds veranderd de camping in één grote disco. Een paar nachten hebben we het volgehouden, maar toen we letterlijk uit bed werden geschut omdat een stel tegen onze caravan aan stond te sexen en we 's ochtends de condooms voor de deur hadden liggen zijn we gaan klagen, maar het enige dat ze ons aan konden bieden was een andere plek. Dat hielp niets. Wij komen hier niet meer terug!

Fantastische vakanties gehad.

Eileen
26-8-2017

Wij zijn in 2016 voor het eerst hier geweest in een mobile home. Dit jaar in 2017 zijn we weer terug geweest in een glamping tent.

Wij hebben wederom een fantastische vakantie gehad.

Animatie is van s'ochtends tot avonds laat (23:00 uur) bezig met spelletjes, shows etc.

Elke avond mini disco waar onze kids helemaal weg van waren.

Het restaurant heeft prima eten en mooie prijzen.

Ook het café vooraan kun je lekker zitten en eten/drinken voor fijne prijsjes.

Het zwembad is hier echt favoriet en gelukkig geen handdoeken leggers. Een bedje kost 2.50 per dag en zo ben je dus altijd zeker van een bedje.

De camping winkel is redelijk aan de prijs, maar op 5 minuten rijden vind je aan de rotonde 2 supermarkten die lekker betaalbaar zijn.

Dagje Venetië met de boot is zeker een aanrader, maar wel ontzettend druk.

Kortom wij hebben hier 2 jaar hele fijne vakanties gevierd en gaan hier zeker nog eens terug komen.

We zijn inmiddels voor het vijfde jaar in de mei vakantie naar Ca Pasquali gegaan. Ieder jaar is er iets vernieuwd - soms al af, soms ook niet - leuk om deze ontwikkelingen te volgen.

Je wordt zeer warm ontvangen door 'oude bekenden' zoals de badmeester en de meiden van de animatiegroep, ook de mensen uit de horeca zijn blij als je weer terugkomt! Het is een hele nette, opgeruimde camping, waar veel aan wordt gewerkt (dus wel 's morgens vroeg de schoonmaak al op pad!). De bungalows en tenten staan (zoals op iedere camping in Italië) redelijk dicht bij elkaar, enkele uitzonderingen daargelaten.

Schone camping met erg krappr staanplaatsen

Roberto Dekker
5-8-2017

Indrukwekkend schone camping ,alleen de staanplaatsen (accommodatie) zijn veelste krap! Als je met de auto weg wilde moest iedereen in het laantje eerst alles wegzetten anders kwam je er niet door. Zeer mooie zwembad en goede animatie. Jammer dat je voor veel dingen extra moet betalen (speeltuin/ sieraden maken met animatie enz) door de vele pijnbomen wel veel muggen, maar hierdoor overdag wel weer veel schaduw. Wij huurde een stacaravan van touroperator! Opzicht prima, maar voor ons nooit meer. (Erg krap en weinig privacy). Het eten is niet heel bijzonder op de camping. De omgeving valt tegen, op Venetie en avondje Lido di Jesolo na. Al met al prima vermaakt, maar hebben betere campings gehad met mindere beoordeling.

Gezellige en complete camping

Winnie
21-7-2017

Wij zaten in stacarvan Torcello Plus. Het babybedje past eigenlijk niet in de slaapkamer maar doordat we de bedden weg hebben gezet kon het wel. Ik zou adviseren niet met meer dan 4 personen de caravan te boeken.

Wij hadden een heel fijn plekje, niet alle caravans stonden op een fijne plek. De campingplekken staan erg dicht op elkaar. Wij zaten achterin de camping. Wel wat verder lopen naar de winkel en zwembad maar wel lekker rustig. Voorin is een gezellige drukte, daar moet je van houden. De sfeer was erg goed. Leuk en sportief animatieteam. Ze deden een hoop activiteiten, ook voor volwassenen (zumba, yoga op het strand etc.) Zwembad en strand waren erg fijn. Speeltuin ook. Er zijn wel veel muggen! Ook echt de hele dag door. De restaurantjes waren lekker alleen de afhaalpizza's niet. Al met al een prima camping, vooral met kinderen. En vooral als je niet zoveel wil doen in je vakantie behalve relaxen:-)

Een mooie, schone en overzichtelijke camping

Rachel Smit
10-5-2017

Wij waren met het gezin met 3 kinderen (tussen 13 en 18 jaar) in juli/aug 2016 op deze camping en hadden een 'glamping' gehuurd voor 2 weken. De tenten met veranda zijn voorzien van alle gemakken (douche, wc, keukentje, 2 slaapkamer). Maar staan vrij dicht op elkaar (1 meter ertussen). Er waren veel jonge kinderen op de camping. Uitslapen is er niet bij, want om 7.00 uur zijn de kinderen al aan het buiten spelen. Wij waren elke nacht wakker vanwege een kindje in de tent achter ons die elke nacht om 3.00 uur huilend wakker werd. In een tent slapen is dus gehorig als je vrij dicht op elkaar staat. de camping is heel overzichtelijk en ziet er verzorgd en schoon uit. Het zwembad was net helemaal nieuw en is een echte aanwinst voor de camping. Heel mooi! In het zwembad kun je ligstoelen huren. Met 2 minuten lopen zit je op een prachtig strand. Op het strand loopt een man die de ligstoelen verhuurd. In het winkeltje op de camping kun je het hoognodige aan boodschappen krijgen en je wordt heel vriendelijk geholpen. Wij kregen als we wat meer boodschappen hadden een lekkere fles wijn cadeau. Net buiten de camping (ongeveer 10 min rijden) zit ook een supermarkt. In het restaurant kun je heerlijk eten, maar ook eten bestellen en meenemen. Het Italiaanse ijs in het restaurant is heerlijk! Wij gingen elke avond daar een ijsje halen. In en bij het restaurant heb je het beste Wifi bereik. Je ziet iedereen ook daar met een telefoon zitten...haha. De animatie in het zwembad werd elke dag verzorgd door een enthousiast team. Ook organiseren zij activiteiten op het strand. Er is ook een kids club. De omgeving is vrij vlak en vonden wij vrij saai. Wij zijn 2 keer in Venetië geweest en dat was heel leuk om te doen. Je kunt dan het beste een dagkaart kopen voor de boot.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ca Pasquali (Glamping) in Cavallino (Treporti), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ca Pasquali (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ca Pasquali (Glamping) scoort een 8.5 uit 10 op basis van 426 reviews.