Camping Ca Pasquali (Glamping)

Camping Ca Pasquali (Glamping)stersterstersterster

8Fantastisch

Italië, Veneto, Cavallino (Treporti)

8Fantastisch

• 8.7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Ca Pasquali (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Contact

443 reviews over Camping Ca Pasquali (Glamping)

• 2019
    8Diana26-08-2019

Mooie camping

Zeer mooie en schone camping met veel schaduw. Het sanitair is modern en heel schoon. Wij verbleven in een lodge tent de luxe vlak bij het mooie en grote zwembad. Alleen jammer dat de glijbaan iedere middag een aantal uren dicht is. De poolbar is gezellig met normale prijzen. Ook gezellig om 's avonds een keer te eten, de beperkte kaart is hetzelfde als op de dag maar de entourage is wel erg sfeervol. Het restaurant is gezellig met ruime keus en betaalbare prijzen. En alle gerechten kunnen ook afgehaald worden. Doordat het strand aan de camping grenst kan je de hele dag heen en weer lopen tussen zwembad en het strand. Het strand is erg kindvriendelijk omdat het heel ver ondiep blijft. Er wordt iedere dag voldoende georganiseerd. Alleen de muggen zijn een nadeel vanaf een uurtje of 16 wordt je lek geprikt ondanks dat er gespoten wordt en antimugspul. De accommodaties staan allemaal wel erg dicht op elkaar waardoor er weinig privacy is.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 01-10-2019

Beste Diana,

Wij willen u bedanken voor de moeite en om te laten weten hoe u verblijf was, Wij streven naar een goede feedback van onze gasten. Daarom is het dan ook erg fijn om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. Helaas kunnen wij niks veranderen aan de muggen, waar wij natuurlijk elke donderdag tegen bestrijden.

Nogmaals bedankt voor de mooie woorden en wij hopen u in de toekomst weer te zien in onze camping.

Groet Team Ca'Pasquali

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 5Rijnders18-08-2019

Nooit meer

Dat je moet betalen voor de bedjes bij het zwembad!!! Echt te gek voor woorden!!! Ben er net 1dag ,maar als ik dit had geweten waren wij hier nooit naar toe gegaan.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste familie Rijnders, Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet voldaan hebben aan uw verwachtingen. Wij bezitten helaas over weinig ligbedden aan het zwembad en kunnen niet aan alle gasten een plek garanderen. Op deze manier proberen wij iedereen een eerlijke kans voor een ligbed te geven, zonder dat onze gasten in de ochtend zich moeten haasten voor een plek aan het zwembad. Ondanks uw snelle conclusie hopen wij dat u verder een fijn verblijf hier heeft. Groet, Team Ca'Pasquali

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Kim09-08-2019

Relaxte, nette, prettige camping

Heerlijke, relaxte camping ondanks de behoorlijke hoeveelheid sta caravans en kampeerplaatsen! Misschien ook wel zo relaxed omdat er weinig Nederlanders waren die vaak handdoek leggen nodig vinden😊 Veel Zwitsers, Denen en Duitsers. Hier 2 weken verbleven in sta caravan top residence. Prima. Lakens inclusief, 2 bedjes met parasol op t strand erbij. Bedje bij zwembad tegen betaling. Fantastisch dat je kunt kiezen tussen zee/strand en zwembad. Kinderen v 4 en 8 genoten vh animatieteam. Veel afwisseling in programma. Minidisco om 21.00, shows om 21.30, disco vanaf 22.30 uur. Restaurant druk maar bediening en eten prima! Prijzen zijn netjes in winkel, bar, restaurant en ijssalon. In de omgeving is niet zo veel te doen. Boottocht naar eilanden en Venetië. Wij willen volgend jaar weer terug!

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste Kim, Wij willen u bedanken voor deze geweldige feedback, wij streven naar een goede feedback van onze gasten. Daarom is het dan ook erg fijn om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. Wij zien jullie graag volgend jaar terug bij ons op de camping. Wij geven alle complimenten door en waarderen de mooie woorden enorm. Graag tot ziens! Groet Team Ca'Pasquali

• 7Ineke Renee08-08-2019

Prima camping maar accommodaties dicht op elkaar

Ik moest even wennen toen we deze camping opreden na een rustige camping in Kroatië te hebben gehad. Alle accommodaties en tenten staan veel te dicht op elkaar, wat een mierennest. Dit past niet bij de 5 sterren. Verder is het een prima camping, mooi strand, mooi zwembad, winkeltjes met alles wat je nodig hebt te koop. En ook Venetië is ideaal om te bezoeken. Maar als hier de helft van de accommodaties zou staan zou de camping betere cijfers krijgen. Ook een nadeel: veel Duitsers, relatief weinig Nederlanders. Wel fijn dat we handdoeken bij de accommodatie kregen en die werden halverwege de week verwisseld. Duurde vaak warm voordat de douche warm was.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Beste Familie, bedankt voor uw feedback en bijbehorende complimenten over onze camping. Wij nemen alle feedback serieus en proberen ons zo steeds te verbeteren in de toekomst. Wij zijn erg blij om te horen dat u een fijne tijd heeft gehad op onze camping, ondanks dat de accomodaties dicht op elkaar staan. Ons streven is iedere gast een aangenaam verblijf te bieden. Wij hopen u dan ook weer te zien in de toekomst. Groet, Team Ca'Pasquali

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Mineke03-08-2019

Geweldig zwembad!

Een fantastische camping met prachtig zwembad en direct aan zee! Net terug van tweede jaar op deze camping. De nieuwere mobile homes zijn goed net wat ruimer, goed geïsoleerd, en alles netjes verzorgd. De bedjes aan het zwembad moet je voor betalen (3,-per bedje) maar voorkomt handdoek leggen. Wannneer je een accommodatie huurt op de camping heb je tijdens die periode twee bedjes met parasol aan het strand erbij zitten. Bij onze caravan was in twee weken verblijf 3x handdoek wissel(keuken,douche en strandhanddoeken) en 1x bedlinnen wissel en schoonmaak vd caravan. Echt top camping, alle faciliteiten (lekkere restaurants) aanwezig en de camping is niet te groot. De verhuuraccommodaties staan soms wel erg dicht op elkaar mn de huurtenten.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 19-08-2019

Bedankt voor de review Mineke! Wat leuk om te horen dat jullie vakantie geslaagd is. We hopen jullie natuurlijk graag nog een keer te zien op onze camping. Wij geven alle complimenten door en waarderen het erg om deze mooie berichten te lezen. Graag tot ziens! Team Ca'Pasquali

• 9Jurgen02-08-2019

Op dit moment zit ik lekker op deze fantastische camping. We komen hier al 5 jaar met 3 jonge kinderen (nu 4,6 en 8). We komen hier telkens terug omdat de kinderen zich hier fantastisch vermaken en als de kids zich vermaken hebben wij ook vakantie.. De camping is weinig op aan te merken. Faciliteiten in het toiletgebouw zijn modern en prima voor elkaar, de hele dag wordt er hard gepoetst door de dames, daar is niks op aan te merken. Het zwembad, dat sinds 3 jaar volledig vernieuwd is is fantastisch voor iedereen. De baden hebben verschillende dieptes en de diepere baden zijn verwarmd. Ook zit er een heerlijk terras aan het zwembad waar je prima kan lunchen en snacken. Het strand is perfect. Het is schoon en loopt heel langzaam af. Het water is heerlijk warm in deze tijd. De horeca is fantastisch, je kan voor weinig geld prima eten. Koken gebeurt dan ook niet, wel nemen wij een eigen gas BBQ mee. Elk jaar wordt er flink geïnvesteerd.

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 05-08-2019

Beste Jurgen,

Wij willen u bedanken voor de positieve feedback. Wij vinden het belangrijk dat onze gasten het naar hun zin hebben en het uiterste uit hun vakantie halen,

Wij wensen u verder nog een heel fijn verblijf en wij hopen u volgend jaar weer te verwelkomen bij onze camping.

Met vriendelijk groet,

Het team van Ca'Pasquali

• 9Molam04-05-2019

Topcamping

Wij vinden het een top camping. We verbleven in een tent met eigen toilet en douche (touroperator) maar we kozen er allemaal voor om toch in een van de prachtige toiletgebouwen gebruik te maken van de toilet en douche. Ontzettend schoon en fris. Het zwembad was super, heerlijk verwarmd. (Dat is voor de meivakantie erg aangenaam) Je moest betalen voor je bedje bij het zwembad €6 voor 2 bedjes en een parasol.(=Geen handoekleggers) Maar op het strand zijn de bedjes gratis en zelfs op nummer van de plaats toegewezen. Lijkt ons ideaal in de zomervakantie. Het Animatieteam is ook erg leuk. Of er nou maar 1 iemand meedoet met de aquasport, de les gaat gewoon door. Er is voor elke activiteit iemand die gespecialiseerd is. Voor beachvolleybal, voor boogschieten, voor voetbal (onze zoon kon elke dag ‘s morgens 2 uur naar een voetbaltraining) en er was elke avond een show. Wij zouden hier zeker terugkomen in een meivakantie. Een aanrader!

Guest Relations Manager at Ca'Pasquali Village, Direttore, 13-05-2019

Beste Molam, Wat fijn om te horen dat jullie een aangename tijd hebben gehad bij ons. Wij zullen de complimenten doorgeven aan ons animatie team en vinden het top dat jullie plezier hebben gehad bij alle activiteiten en shows. Ook hopen we jullie snel terug te zien een volgende keer! Groet, Team Ca'Pasquali

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 2018
    9Nikki04-11-2018

Fantastisch!

Prachtige schone niet te grote camping. Kindvriendelijke en goede animatie. Ideaal met kleine kinderen! Aanrader!!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Carlijn Jansen23-09-2018

Prima

Prachtig verwarmd zwembad, zeer schone camping direct aan het strand. Met de boot naar Venetië en Burano erg leuk! Lekker eten in restaurant op de camping en het is niet duur. Nadelen: Veel muggen en elke avond harde muziek tot 23 uur. Vanaf half sept. groepen Duitse schooljeugd met de nodige herrie. Als je op zoek bent naar rust dan is deze camping geen aanrader

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Jeroen22-09-2018

Haringen in een ton

We gaan al jaren naar glamping accomodaties, nooit eerder hebben we zo dicht op de buren en mijn eigen auto gezeten. Kinderen kunnen niet spelen, steppen zo dicht staat alles bomvol. Nog nooit zo iets gezien. Prachtig en schoon zwembad. Foto's in brochure heeft vertekend beeld van sanitair. Er zijn inderdaad 2 prachtige toilet gebouwen achter op de camping. De andere zijn oud en vervallen (stinkt). In 2017 is deze camping hard getroffen door storm. De glamping tent die wij hadden (touroperator) hing van siliconen kit aan aan elkaar. Verder was het vies toen we aankwamen, de tent heeft overal gaten waar muggen en ongedierte door naar binnen komt. En het tentdoek was op veel plekken beschimmeld. Toch een heerlijke vakantie gehad. Maar vooral door het fantastische strand! Restaurant op de camping is aanrader, met super prijs/kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

D-reizen

31 tips over Camping Ca Pasquali (Glamping)

• Bianca Rodenburg, 15-06-2014

Ga met de boot naar Venetië. Je kunt bij receptie kaartje kopen voor bus/auto voor 18,00 p.p. echter is het nog wel 20 min lopen naar bushalte. Je kunt ook met auto naar boot rijden en auto parkeren voor 5,00 en bootticket kopen voor 14,00 p.p.

• Debbie Van Der Zee, 04-06-2014

Pizzeria Susy in het straatje als je de camping uitloopt, heerlijke pizza's, ook take away

• Fam. Castanja, 07-01-2012

Misschien handig om een electrische vliegenmepper mee te nemen(Tip) Omgeving is niet veel maar een klein stukje rijden zit je in Jesolo. Daar moet je naar het oude gedeelte gaan...erg leuk winkeltjes, marktjes...wel opletten want het is wel een kilometer of 6 lang. Dus als je aan het lopen bent, moet je ook weer terug. Verder met de boot naar Venetie is erg leuk. Wel moet je vroeg gaan ivm met warmte en tipje neem de Marco polo boot.

121 vragen over Camping Ca Pasquali (Glamping)

• Esther, 16-11-2019

Voetbal tieners?

Onze zoon van 14 is gek op voetbal, worden hier dagelijks voetbaltoernooien gehouden? Zijn er veel Nederlandse tieners

• Margreet, 03-11-2019

reserveren voor 2020

weet niet of het aan mij ligt, maar ik krijg het niet voor elkaar om de beschikbaarheid tevoorschijn te halen voor een staanplaats in augustus 2020

• Catharina, 01-07-2019

avondprogramma volwassenen

Ik vraag me af hoe het avondprogramma voor volwassenen eruitziet. Ik heb wel begrepen dat er elke avond een show is. Is er ook een mogelijkheid om gezellig samen iets te drinken met misschien een hapje erbij waarbij je van een animatieprogramma geniet? Hoe is dit geregeld voor volwassenen?

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Betaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinDisco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Zeilen