Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°16°
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

728 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Beste camping van Italië

Petra Vloet, 13-5-2018

Prachtige camping voor het hele gezin. Aan het strand. Vlakbij Venetië.

In 1 woord geweldig!

Christianne, 11-5-2018

Geweldige camping! Zijn hier al 6 keer geweest en voelt echt als thuiskomen als we er weer aankomen. Goeie restaurants, leuke winkels en heel veel te doen voor de kids. Op doordeweekse dagen kunnen de kids naar de voetbalschool op het complex. Echt super leuk. Ligt aan zee en prachtige zwembaden. Sanitair is super schoon. Alleen jammer van de muggen maar die laten je na een paar dagen gelukkig wel met rust.

Prachtige camping met alles erop en eraan. Je waant je in een dorp met allerlei winkeltjes, restaurantjes en grote campingsupermarkt. De prijzen vielen hier reuze mee, in de supermarkt buiten de camping waren diverse producten echt duurder. Verschillende zwembaden, maar dat wij er waren (meivakantie) was het cirkelachtige zwembad nog dicht. Voordeel is dat in het laagseizoen (tot eind mei en vanaf september meen ik) de bedjes en parasols bij de zwembaden en het strand nog gratis zijn. Jammer dat er geen winkeltje of restaurantje bij het zwembad is voor ijsjes of een snack. Verder is er in de omgeving van de camping weinig te doen. Landschap vlak en eentonig. Venetië op 1 uur rijden. Veel verschil in grootte en ligging (wel/geen privacy) van plekken stacaravans van touroperators. Al met al prachtige camping om vakantie te vieren als je verder niet zoveel wilt doen.

Mooie grote camping

Daan, 18-4-2018

Erg mooie camping met mooie plekken in het bos. Leuk zwembad voor de kinderen en caorle is een leuk stadje om te bezoeken. zeker een aanrader.

Geweldig

Marco, 4-3-2018

Geweldige camping alles erop en eraan. Echt super vakantie gehad met het hele gezin.

geweldige camping

Damelsa, 6-1-2018

als tiener 2x op deze camping geweest. geweldige tijd gehad! zo leuk dat we aankomend jaar met mijn Eigen kindjes van 1 en 3 daarheen gaan. zo te zien zijn er aardig wat dingen bij gekomen (piratenschip zwembad, beach bar, luna park)

alleen jammer dat er voor het luna park extra betaald moet worden, het is al niet goedkoop. dat zou eigelijk een camping service moeten zijn voor de kinderen.

Het betalen voor mijn libedjes bij het zwembad vind ik niet zo erg, dat scheelt weer dat vervelende handdoekje leggen. Alleen zeer spijtig dat de bedjes bij het piratenschip duurder zijn als bij de andere zwembaden.

leuke dingen om te doen in de omgeving, (dagtrip venetie, 2 aquaparken, markt, stadje caorle)

we hebben er zin in!

Prima

Rub, 4-1-2018

Groot zwembad, genoeg bedjes (tegen betaling maar dan heb je geen last van handdoekleggers), lekker dicht bij het nette strand, mooie nieuwe mobilhome met vaatwasser (vd camping zelf)

Supermooie en nette camping. Erg netjes sanitair dat continu schoon gemaakt wordt, een mooi en schoon zwembad en heerlijk direct aan zee. Leuke restaurantjes en ook de afhaal was prima! Sportvelden ook erg fijn. We waren met onze eigen tourcaravan en de plek was erg ruim en gelukkig mét een boom (want het was erg warm in aug 2017)

Het enige nadeel? Gewoon op de camping blijven want de omgeving is niet mooi en erg weinig te doen. Het plaatsje Caorle is leuk maar érg druk en vol. De muggen blijven ook een probleem in dit gebied van Italië. Op de camping viel het mee door de draden die over de hele camping hangen en waar anti-muggen spul uit komt. Bij het strandtentje is het écht jammer dat je zoveel last van de muggen hebt zodra de zon onder is.

Nooit meer

Fam. V, 5-11-2017

Veel te groot. 20 minuten lopen naar het zwembad.

Weinig te doen voor tieners.

Zeer slecht onderhouden huisjes.

Zeer chagerijnig personeel, vooral bij zwembad.

Niet voor herhaling vatbaar

Janssens Gunther, 5-9-2017

Met een gezelschap van 2 volwassenen en 3 kids ( 7, 5 en anderhalf jaar ) naar deze camping geweest. Aangekomen om 10h en we konden pas om 16h naar onze gereserveerde caravan. Daar aangekomen, niemand van de touroperator aanwezig. Achteraf bleek dat er slechts 2! personeelsleden aanwezig waren voor 55 "bungalows"!! Een schande! Geboekt via een touroperator tussen haakjes.

Erg grote camping, en we hadden bij onze boeking ( in 2016) expleciet gevraagd voor een plaatsje dicht bij de faciliteiten. Eens aangekomen bleken we ongeveer 1km van alles onze bungalow te hebben.

De camping is verzorgd, eten is lekker, zeer proper.

Uitstappen naar Caorlé en Venetië gedaan, goed georganiseerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) scoort een 8.44 uit 10 op basis van 862 reviews.