Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

WebsiteLink naar website
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
7,7

Omschrijving
Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

750 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Goede schone camping, maar groot..

Ingmar Poelhuis,
24-9-2018

Een zeer grote camping maar komt niet zo over, sanitair netjes schoon en wordt goed bijgehouden. Zwembad super en voor de kleintjes een mooi piratenschip. Strand ook mooi schoon en loopt geleidelijk af. Staanplaatsen voorzien van sproei-systeem tegen de muggen en dit werkt goed. (Niet meer last dan op andere plaatsen in Italië) Jammer dat voor lunapark extra moet worden betaald. Omgeving is niet de mooiste van Italië.

Nooit meer

J zevenberg,
12-9-2018

Vreselijk grote camping. Je wordt er lek gestoken door de muggen. Het zwembad was te klein voor het grote aantal mensen dat op de camping staan. Restaurant voor op de camping was wel prima. Bij het hotel rekenen ze extra 2,50 pp voor de tafel ook voor kleine kinderen. Overal moet je extra voor betalen zie bedjes aan het zwembad apart voor alle attrakties en lunapark. Voor ons dit nooit meer. Voor hetzelfde geld heb je vele betere en mooiere campings waar alles wel goed is geregeld

Viel heel erg tegen.

Vadervan3,
10-9-2018

Op het eerste gezicht een leuke camping. Deze mening veranderd echter naarmate je vakantie voorbij gaat.

- Camping is echt belachelijk groot, groter dan je je kunt voorstellen.

- Zaken als kinderdisco e.d. echt super slecht geregeld. Geen drinken te krijgen bij het theater, kinderen word verzocht te gaan zitten ( Leg dat maar eens uit aan 2/3-jarigen.

- Muggen waren echt niet te doen. Alle aangeraden middeltjes geprobeerd en toch nog compleet lekgestoken.

- Betalen voor bedjes? Dus nadat je honderden, zo niet duizenden euro's betaald hebt (bijvoorbeeld voor een huisje) moet je ook nog betalen om normaal op een bedje te kunnen liggen? Belachelijk.

- Het parkje voor de kinderen is zo druk, dat je daar niet eens aan wilt beginnen.

Waren er ook positieve punten? wel een aantal:

- Zwembad was leuk

- Eten was er prima en betaalbaar

- Strand en zeewater waren super.

Voor ons eens maar nooit weer, voor dit geld zijn er tientallen betere.

Selectcamp

Prachtige camping voor de kinderen (voldoende animatie, sport, mini disco) met een geweldig zwembad & direct aan zee.

Zoals meerdere malen is geschreven moet je wel rekening houden met de muggen (ondanks alle inspanningen om dit te minimaliseren), maar bij de apotheek op de camping is hier wel (redelijk) goed spul voor te krijgen.

Voor een relax vakantie is deze camping zeker aan te bevelen, maar mocht je buiten de camping op zoek zijn naar andere bestemmingen dan vonden wij dit erg beperkt (op Caorle en Venetië na natuurlijk).

Niet overzichtelijk veel te groot.

Fam kuipers,
31-8-2018

Nooit meer. Echt veel te groot en druk. Mooie zee met strand. Grote zwembaden helaas heel veel muggen. Ook moet je overal voor betalen zelfs voor een bedje aan het water. Huisje van de touroperator was erg verouderd en zitten erg dicht opelkaar. Veel dingen zijn verouderd is toe aan vernieuwing.

- Het strand prachtig, het zwembad is leuk t-m 5 jaar en begint te verouderen, de shows zijn OK, de kermis ok maar duur, restaurant normaal, treintje is ok voor en keer, Bungalows zijn OK.

- camping afgelegen

- Aangezien we bijna altijd in het zwembad liggen hadden we onze dekens mee genomen en een parasol voor de baby en besloten geen bedje te nemen. Omdat we geen bedje huurden moesten we achter het touw liggen, mochten we niet eten-drinken, geen slippers aan, en de parasol (37 graden) voor onze baby niet gebruiken. De badmeester deed overal de parasols zonder het te vragen boven onze baby gewoon dicht. Meneer de badmeester vond dat we naast de 1400 euro per week die we al betaalden voor de bungalow dat we voor 5 euro per persoon per dag bedjes met parasol moesten huren.

- Gemeenschappelijk sanitair was smerig, te weinig en oud.

-Zwembaden te min voor zoveel mensen.

-Zeker geen 4 sterren (meer) waard

Goed: heel ruime camping, alles kraaknet, goede horecazaken met juiste prijzen, allerlei winkeltjes, sportmogelijkheden (o.a. gym, golf, voetbal, basket,...), zwembaden en fun voor kleine kinderen tot 12 jaar), mooi zandstrand onmiddellijk toegankelijk via liefst 7 poortjes, eveneens 2 horecazaken op het strand, goede verbinding met luchthaven Marco Polo (ATVO), goede verbinding met het gezellige stadje Caorle (bus ATVO of mini treintje camping), woensdag uitstap naar Burano, Murano en Venetië, 2x wekelijks op dinsdag en donderdag verbinding met Aqualandia, contactpersoon Richard van reisorganisatie Vacanceselect/Selectcamp is een topkerel en staat altijd voor je klaar, ...

Minder goed: wij hadden gereserveerd via een reisorganisatie (Vacanceselect) en moesten bij aankomst hierdoor nog 140€ extra betalen voor de 6e persoon! Stacaravan 6 personen aan de kleine kant en weinig ruimte tussen de bungalows, weinig fun voor kinderen +12 jaar daar de zwembaden echt voor de allerkleinsten zijn en de 2 andere zwembaden voor volwassenen, heel druk aan de zwembaden, slechte verbinding met Lido di Jesolo,...

Alles geweldig maar voor ons allemaal té

Linda,
15-8-2018

Alles is op dit park tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk personeel, enthousiast animatieteam. Er is zoveel te doen dat je het park niet af hoeft. Wij komen hier echter niet meer terug. Het is ons allemaal té. Té groot, té druk, té veel prikkels en op de restaurants en supermarkt na té duur. Je betaalt al behoorlijk voor je (overigens prima) accomodatie, maar kunt zeker de helft van dat geld nog eens uittrekken voor je verblijf. Hoewel je er natuurlijk ook voor kunt kiezen om je overal voor af te zonderen, maar dan boek je hier wrs sowieso al niet. Wij gaan vlg jr voor wat meer rust en eenvoud...

Fantastische topcamping

Patrick,
14-8-2018

Top Camping waar alles in de puntjes geregeld is.

Professioneel animatieteam en zeer goede restaurants. De zwembaden en tevens de ligging aan zee is perfect.

Super vakantie

Marlie,
12-8-2018

Super grote camping maar niet het “massa” gevoel hebben.

Goede eetgelegenheden, mooi groot zwembad. Geen last van handdoeken leggen, je betaald je bedje om op te zonnen. Mocht wel wat goedkoper, was aan de prijs.

Mooi strand met leuke strandtentjes.

Buiten de camping is het dorpje Caorle leuk om naar toe te gaan. Venetië ook de moeite waard, was alleen erg warm.

Een step of fiets voor de kids is geen overbodige luxe, flink wat afstand af te leggen op de camping.

Enige nadeel zijn de muggen.

Koop op de camping smeerspul want dat helpt, spul van thuis niet.

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.