Camping Pra' Delle Torri (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°21°
Camping Pra' Delle Torri (Glamping)
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

880 reviews over Camping Pra' Delle Torri (Glamping) in het Nederlands

Goed: heel ruime camping, alles kraaknet, goede horecazaken met juiste prijzen, allerlei winkeltjes, sportmogelijkheden (o.a. gym, golf, voetbal, basket,...), zwembaden en fun voor kleine kinderen tot 12 jaar), mooi zandstrand onmiddellijk toegankelijk via liefst 7 poortjes, eveneens 2 horecazaken op het strand, goede verbinding met luchthaven Marco Polo (ATVO), goede verbinding met het gezellige stadje Caorle (bus ATVO of mini treintje camping), woensdag uitstap naar Burano, Murano en Venetië, 2x wekelijks op dinsdag en donderdag verbinding met Aqualandia, contactpersoon Richard van reisorganisatie Vacanceselect/Selectcamp is een topkerel en staat altijd voor je klaar, ...

Minder goed: wij hadden gereserveerd via een reisorganisatie (Vacanceselect) en moesten bij aankomst hierdoor nog 140€ extra betalen voor de 6e persoon! Stacaravan 6 personen aan de kleine kant en weinig ruimte tussen de bungalows, weinig fun voor kinderen +12 jaar daar de zwembaden echt voor de allerkleinsten zijn en de 2 andere zwembaden voor volwassenen, heel druk aan de zwembaden, slechte verbinding met Lido di Jesolo,...

Alles geweldig maar voor ons allemaal té

Linda
15-8-2018

Alles is op dit park tot in de puntjes geregeld. Vriendelijk personeel, enthousiast animatieteam. Er is zoveel te doen dat je het park niet af hoeft. Wij komen hier echter niet meer terug. Het is ons allemaal té. Té groot, té druk, té veel prikkels en op de restaurants en supermarkt na té duur. Je betaalt al behoorlijk voor je (overigens prima) accomodatie, maar kunt zeker de helft van dat geld nog eens uittrekken voor je verblijf. Hoewel je er natuurlijk ook voor kunt kiezen om je overal voor af te zonderen, maar dan boek je hier wrs sowieso al niet. Wij gaan vlg jr voor wat meer rust en eenvoud...

Fantastische topcamping

Patrick
14-8-2018

Top Camping waar alles in de puntjes geregeld is.

Professioneel animatieteam en zeer goede restaurants. De zwembaden en tevens de ligging aan zee is perfect.

Super vakantie

Marlie
12-8-2018

Super grote camping maar niet het “massa” gevoel hebben.

Goede eetgelegenheden, mooi groot zwembad. Geen last van handdoeken leggen, je betaald je bedje om op te zonnen. Mocht wel wat goedkoper, was aan de prijs.

Mooi strand met leuke strandtentjes.

Buiten de camping is het dorpje Caorle leuk om naar toe te gaan. Venetië ook de moeite waard, was alleen erg warm.

Een step of fiets voor de kids is geen overbodige luxe, flink wat afstand af te leggen op de camping.

Enige nadeel zijn de muggen.

Koop op de camping smeerspul want dat helpt, spul van thuis niet.

Zeer goed verzorgde camping, heel divers qua nationaliteiten. Zeer groot zwembad(meerdere)meer dan voldoende ligbedden. Strand ook erg netjes en direct aan de camping. Meer dan voldoende qualitatieve restaurants en vriendelijk personeel. Met name bij de Sporting. Geen verkeer tussen 13.00 uur en 15.00 uur is erg prettig. Na 23.00 uur ook geen herrie, alles stopt dan. Ze zijn actief in het bestrijden van muggen, ze doen er werkelijk alles aan.

Leuk voor 10 dagen langer niet, saai

Leon
6-8-2018

camping is op zich prima echter ligt de nadruk hier veel te veel op zoveel mogelijk geld binnen halen.

We hebben ons ingelezen voordat we hier kwamen en lasen onder andere dat er buiten de camping niets te doen was, dit is ook echt zo.

Er is werkelijk niets anders te doen dan een tripjr naar Venetie, geen marktje helemaal niets.

de camping is verder voorzien van heel schoon sanitair..

Voor de racefietsers onder ons, laat hem maar thuis het is recht toe recht aan en werkelijk geen uitdaging.

Voor ons deze camping hoe mooi die ook lijkt, Niet Meer.

Perfect!

Britt Bal
4-8-2018

Wat een heerlijke vakantie hebben wij gehad op pra delle tori! We kregen een standplaats naast vuilnisbakken. Gelijk gevraagd of er iets anders mogelijk was en dat was geen probleem werd gelijk geregeld! Kortom top service! Vriendelijk personeel! Mooi schoon sanitair gebouw! Er loopt 24/7 iemand van de schoonmaak! Zwembad is perfect strand is perfect! Onze 3 weken vakantie zijn top geweest. Geen minpunt kunnen ontdekken! Wij gaan volgend jaar zeker weer!

Leuke vakantie

Nicole vos
2-8-2018

Super park! Alles opzich goed te doen te voet. Voor de kids echt een aanrader om een step of fiets mee te nemen. Strand ziet er goed uit en genoeg ruimte. Wel fijn als je zelf wat spullen meebrengt zoals een parasol. Het is echt heel warm.

Huisjes van touroperator zijn prima. Bedden vind ik minder maar locatie naast de ingang. ( Rustige gedeelte) is echt fijn. Toch alles bij de hand en alles goed te bereiken.

Jammer dat je de playgrond moet betalen. Kost €5,- per kind. Echt belachelijk duur. Maar we hebben een top vakantie gehad. Venetië is 1 uur rijden. Lake basil is echt een aanrader, 1:20 min rijden. Goed te doen en prachtige omgeving.

Het nadeel is toch echt de muggen! Kinderen hebben er veel last van gehad. Muggenspray van thuis helpt niet. Beter op park kopen bij farmacie. Goed blijven insmeren dus😐

Wij hadden een twee persoonsklamboe bij die we gebruikten icm een parcol om te eten. Echt een aanrader 😉

Fantastische plek en faciliteiten

Jos Boerman
2-8-2018

Geweldige camping alles aanwezig leuke mensen.

Goede faciliteiten en restaurants, was onze 2e keer, top.

Aandachtspunt is wel de muggen, de een heeft er last van de ander niet. Goed voorbereiden hierop.

Lekkere vakantie met mooie stacaravan

Fam Beugelink
1-8-2018

Heel erg veel muggen.

En het winkeltje is wat duur.

Voor de rest heerlijke camping

D-reizen

Camping Pra' Delle Torri (Glamping) 8.42 10 880 .