Camping Laguna Village (Glamping)

Camping Laguna Village (Glamping)stersterster

6.5Voldoende

Italië, Veneto, Caorle

6.5Voldoende

• 6.8Eetgelegenheden
  • 6.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Kindvriendelijk kamperen op Camping Laguna Village in Caorle. De liedjes van de minidisco zullen nog lang blijven hangen. Het animatieteam en zwembad zijn beiden top. Italiaans ijs haal je gewoon op de camping, net als een pizza in het restaurant. De campingwinkel is betaalbaar. Gelegen in Caorle, een typisch Italiaans dorp met boulevard.

208 reviews over Camping Laguna Village (Glamping)

• 2019
    8Leen.25-08-2019

Goed maar nooit meer met deze touroperator.

Al even terug van vakantie maar de reviews afgewacht.14 dagen op deze camping verbleven in caravan van to.nooit meer met deze to.caravan was bij aankomst degoutant.alles zat onder het stof en vleesresten van vorige gasten kleefde nog aan de bbq.voor de rest vonden wij de camping goed.eten bij resto was best ok en normale prijzen.Persooneel vonden wij overal vriendelijk.redders aan het zwembad hielden alles goed in het oog.ook handig dat je je bedjes kan reserveren(mits betaling)dus smorgens geen handdoekken race.je kiest zelf of je halve dag of volle dag wil. stadje caorle leuk om te wandelen,maar kan idd vrij druk zijn.de zee bij de camping,op wandel afstand,was soms echt vies en het water bij momenten zeer warm.boot voor venetie ligt ongeveer op een uurtje rijden.er kan veel gedaan worden in de omgeving maar auto is dan wel aangewezen.lidl vlakbij. Camping misschien nog eens maar dan zeker met andere touroperator.

• 4Linda24-08-2019

Nooit meer

Zeer grote drukke camping. Animatie tot 23 uur, wat inhoudt dat de discomuziek tot die tijd over de camping te horen is, daarna nog veel schreeuwende mensen. Doordat wij op 10 meter van de doorgaande weg stonden leek het net alsof er de hele dag auto’s langs de tent reden (vrachtwagens, opgevoerde brommertjes). ‘S ochtends al vroeg weer luidruchtig pratende gasten. Zwembad ook erg druk, maar de kinderen vonden het wel heerlijk om daar te zwemmen. Caorle is leuk, maar ook veel te druk stadje, file lopen over de boulevard. Na één nacht hebben we het voor gezien gehouden

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 7D. Bruggink19-08-2019

Geweldige tijd op een redelijke camping

CAMPING LAGUNA VILLAGE: Onze aankomst was prima. We werden verwelkomd door vriendelijk personeel. Het zwembad was leuk met veel entertainment (in het Italiaans) zoals een DJ, dansen of sporten in het water en een mooi zwembad in tropische stijl. Er is 's avonds animatie in het restaurant, maar alles is in het Italiaans. De camping ligt dicht bij het strand. Het is leuk, maar het water is daar niet helder vanwege de lagune. Richting Caorle is het water 'zie de vissen zwemmen' helder. Veel muggen maken het soms moeilijk om buiten te zitten. Onthoud muggenspray! De faciliteiten waren prima, restaurant gemiddelde kwaliteit en de stad Caorle is prachtig en dichtbij.

Touroperator: Chris en zijn vrouw waren onze contacten met touroperator, en ze waren geweldig. Chris is echt een aardige vent. Hij helpt je als je hem nodig hebt en komt langs voor een praatje. We hadden een Navajo-tent met 2 volwassenen en 3 kinderen. Groot genoeg en vol met all

• 8Milou15-08-2019

Fijn vakantie op de camping gehad!

Dit is een fijne camping net buiten Caorle. Wij verbleven in een Bali stacaravan van touroperator. Meer dan prima stacaravan, nog redelijk nieuw. Airco deed het ook fantastisch goed. Maakte wel lawaai, zodat je 'm snachts niet aan liet, maar temperatuur was dan ook prima. De stacaravans zijn niet allemaal mooi gelegen. Sommige liggen de weg die langs de camping ligt. Het mag dan een rustige straat worden genoemd, toch komt er nog redelijk wat verkeer voorbij. Gelukkig verbleven wij aan de achterzijde van de camping waar je de weg niet hoort. Leuke animatie op de camping, met natuurlijk de mini disco elke avond. Zwembad is ook mooi. Hebben onze kinderen zich heel goed vermaakt. Mist misschien een glijbaan voor de grotere kinderen, maar voor ons was het top. Net als het strand met superlekker warm water. In de omgeving weinig stadjes zoals rondom het Gardameer, maar omdat wij veel op de camping verbleven was dit geen probleem voor ons.

• 8M vd hoek09-08-2019

Heerlijke vakantie

Heerlijke vakantie gehad. Camping was niet enorm druk, gewoon gezellig. Onze dochters van 14 en 16 hebben zich prima vermaakt. Klein minpuntje vonden zij dat er niet veel nederlandse leeftijdsgenootjes waren. Zwembad is eenvoudig maar netjes, badmuts niet verplicht🥳. Strand is ook vlakbij en mooi. De zee is niet koud en ondiep. Een aantal keren gebruik gemaakt van het restaurant (afhalen en daar eten). De pizza, spagetti, salade’s en toetjes waren lekker en normale prijzen. Camping winkeltje had lekker brood en voor kleine boodschapjes prima. Voor de grote boodschappen zijn we een paar keer naar de lidl geweest. Caorle is een gezellige plek en langs de boulevard of strand prima te lopen. Vanaf de camping is een dagje venetie ook goed te doen met de auto (kaartjes voor boot bij receptie te koop). S avonds de lange broek wel aan gehad vanwege de muggen, maar niet heel extreem. Sanitair was erg netjes.

• 8J26-07-2019

Prima internationale camping

Het is een camping waar veel nationaliteiten samenkomen. Mooi gelegen op ruim 2 km van Caorle, een mooi maar druk historisch stadje. Strand en lagune op een paar honderd meter. Eten in restaurant was prima. Zwembad goed. Een leuke glijbaan voor groteren zou top zijn. Wij zaten via een touroperator en hadden een “glamping” tent. Deze waarde zeker niet geloven. Het was gewoon een oude, maar verder prima, tent op een vlonder met alle oude spullen erin. Omgeving is mooi en relatief rustig. Venetië op korte afstand en zo meer mooie plekken. Geen last gehad van muggen, althans niet meer dan thuis. Zeker een gebied of camping om met een gerust hart naar terug te keren.

• 2018
    6Hein05-08-2018

Even opletten

Mooie camping, alles goed verzorgd. Nadeel van sommige plaatsen is dat deze direct naast een weg liggen die vanaf 6.30 uur voor geluidsoverlast kan zorgen. Hier wil je niet staan als je ligt slaapt! Verder was de staat van onderhoud van onze stacaravan niet al te best en de ruimte per plaats is erg beperkt.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

4Wouter31-08-2017

Leuk, als je van drukte houdt

Voor ons was dit eens maar nooit weer. Deze camping is echt vreselijk overbevolkt, de plaatsen zijn klein (met name eigen tenten en glamping tenten echt heel klein). Er is ook geen buffertje naar bv. toiletgebouwen of andere voorzieningen, overal zijn plaatsen gemaakt. Je moet hier dus niet zijn als je van privacy houdt, een beetje rust wilt, of wat ruimte om je tent wilt. Wij vonden dit met 3 kinderen tussen 5 en 9jr echt ongeschikt. Het centrale deel van de camping heeft flink wat discomuziek te accepteren. Op de weg midden door de camping wordt 's avonds soms geracet. In het zwembad zijn badmutsen verplicht en daar wordt zeer streng op toegezien. Op zich niets mis mee, want dat zou een schoon zwembad moeten opleveren. Echter, een deel van de mensen heeft geen strakke latex muts, maar iets los, lijkend op een petje dat telkens afvalt. Dames hebben geregeld hun lange haar onder de muts uitkomend. En dat wordt toegestaan. Maar zo heeft het geen enkele zin, doe het dan niet!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8B. Wigman30-08-2017

Zeker een aanrader

Fijne, ruime plekken met voetgangerszone. Mooi zwembad hoewel wij hier iets misten om te spelen voor onze jongste van 1 1/2. Het strand is goed bereikbaar via een pd tot over het zand. Stadje zelf is met 2 kleine kids net te ver lopen om een ijsje te halen. Wel is er een ijssalon op de camping. Het restaurant was heerlijk en goed geprijsd! Animatie was enthousiast, alleen hoofdzakelijk Italiaans eat het net beetje lastig naakt. En de muggen!! Die maken het net iets minder prettig en prikken ook door de Deet heen. Er wordt 3x in de week gespoten, maar weinig merkbaar effect. Jammer... wij sliepen in een safari lodge tent (glamping) en deze was Top!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Claudette24-08-2017

Leuke camping!

In juli zijn we 2 weken op deze camping verbleven. De camping is goed bevallen, natuurlijk zijn er plus en minpunten. De receptiedame vonden wij erg chagarijnig en geïrriteerd doen. Na een lange reis zit je daar niet op te wachten! We wisten dat er veel muggen zaten, maar over het algemeen was het goed te doen. Haal wel je spullen naar binnen als ze gaan spuiten. Wij zaten bij het strand gedeelte, heerlijk rustig. Animatie en zwembaden zijn top. Camping ligt dichtbij Caorle, super leuk dorpje! In sommige winkels hebben ze liever niet dat er kinderen binnen komen. Restaurant op de camping is goed en het winkeltje heeft normale prijzen (ietsjes duurder dan de gewone supermarkt, maar niet overdreven duur) Als je via de camping boekt dan krijg je bij je boeking te horen welke caravan je krijgt, super fijn omdat van te voren te weten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Happy Camp

14 tips over Camping Laguna Village (Glamping)

• Milou, 15-08-2019

Muggen zijn er inderdaad. is ons wel tegengevallen. Vanwege de warmte en de muggen zullen we daar dan ook niet gauw in een tent verblijven... Stacaravan was superfijn.

• Milou, 15-08-2019

Lido di Jesolo is een leuke stad. Met een hele lange winkelstraat. Is even zoeken, maar de moeite waard. Veel leuke dameskleding winkels ook.

• Elly, 24-06-2012

Neem deet mee tegen de muggen.

20 vragen over Camping Laguna Village (Glamping)

• familie Jan, 21-04-2017

bijzettentje

Wij hebben 2 tenten naast elkaar geboekt, is het mogelijk om een klein bijzettentje te plaatsen naast de tent of tussen de 2 tenten in?

• zoover_suzanne, 07-03-2016

auto parkeren

Ik ga van de zomer naar deze camping met de auto, maar ik vraag me af of je bij een stacaravan voor 7 personen een auto kan parkeren. Of is er ergens een parkeerplaats voor auto's op de camping zelf? Alvast bedankt!

Pieske, 06-07-2016

Je mag 1 auto naast de caravan zetten. Soms kan je na extra betaling een extra auto neerzetten naast je caravan

• Bianca, 30-07-2014

venetie

Wat is de beste / snelste / leukste manier om naar Venetie te gaan?

Wilma, 21-08-2014

Vanaf camping Laguna Village gaat er een bus naar de haven. Vanaf daar gaat er een boot naar Venetië. Als het goed is vertrekt de bus rond 8 uur 's ochtends en ga je rond 16:00 uur weer terug naar de camping. De bus/bootreis kost 22 euro per persoon. Er waren ook combinatie tochten mogelijk. De camping biedt genoeg mogelijkheden.

Camping Laguna Village (Glamping) info

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel