Camping Laguna Village (Glamping)

Camping Laguna Village (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Laguna Village (Glamping) voor je op een rij gezet:

162 reviews over Camping Laguna Village (Glamping) in het Nederlands

Even opletten

Hein
5-8-2018

Mooie camping, alles goed verzorgd.

Nadeel van sommige plaatsen is dat deze direct naast een weg liggen die vanaf 6.30 uur voor geluidsoverlast kan zorgen. Hier wil je niet staan als je ligt slaapt!

Verder was de staat van onderhoud van onze stacaravan niet al te best en de ruimte per plaats is erg beperkt.

Leuk, als je van drukte houdt

Wouter
31-8-2017

Voor ons was dit eens maar nooit weer. Deze camping is echt vreselijk overbevolkt, de plaatsen zijn klein (met name eigen tenten en glamping tenten echt heel klein). Er is ook geen buffertje naar bv. toiletgebouwen of andere voorzieningen, overal zijn plaatsen gemaakt. Je moet hier dus niet zijn als je van privacy houdt, een beetje rust wilt, of wat ruimte om je tent wilt. Wij vonden dit met 3 kinderen tussen 5 en 9jr echt ongeschikt. Het centrale deel van de camping heeft flink wat discomuziek te accepteren. Op de weg midden door de camping wordt 's avonds soms geracet.

In het zwembad zijn badmutsen verplicht en daar wordt zeer streng op toegezien. Op zich niets mis mee, want dat zou een schoon zwembad moeten opleveren. Echter, een deel van de mensen heeft geen strakke latex muts, maar iets los, lijkend op een petje dat telkens afvalt. Dames hebben geregeld hun lange haar onder de muts uitkomend. En dat wordt toegestaan. Maar zo heeft het geen enkele zin, doe het dan niet!

Zeker een aanrader

B. Wigman
30-8-2017

Fijne, ruime plekken met voetgangerszone. Mooi zwembad hoewel wij hier iets misten om te spelen voor onze jongste van 1 1/2. Het strand is goed bereikbaar via een pd tot over het zand. Stadje zelf is met 2 kleine kids net te ver lopen om een ijsje te halen. Wel is er een ijssalon op de camping. Het restaurant was heerlijk en goed geprijsd! Animatie was enthousiast, alleen hoofdzakelijk Italiaans eat het net beetje lastig naakt.

En de muggen!! Die maken het net iets minder prettig en prikken ook door de Deet heen. Er wordt 3x in de week gespoten, maar weinig merkbaar effect. Jammer... wij sliepen in een safari lodge tent (glamping) en deze was Top!!

Leuke camping!

Claudette
24-8-2017

In juli zijn we 2 weken op deze camping verbleven. De camping is goed bevallen, natuurlijk zijn er plus en minpunten. De receptiedame vonden wij erg chagarijnig en geïrriteerd doen. Na een lange reis zit je daar niet op te wachten! We wisten dat er veel muggen zaten, maar over het algemeen was het goed te doen. Haal wel je spullen naar binnen als ze gaan spuiten. Wij zaten bij het strand gedeelte, heerlijk rustig. Animatie en zwembaden zijn top. Camping ligt dichtbij Caorle, super leuk dorpje! In sommige winkels hebben ze liever niet dat er kinderen binnen komen. Restaurant op de camping is goed en het winkeltje heeft normale prijzen (ietsjes duurder dan de gewone supermarkt, maar niet overdreven duur) Als je via de camping boekt dan krijg je bij je boeking te horen welke caravan je krijgt, super fijn omdat van te voren te weten!

Grote camping met rustig deel aan het strand

FamvGennip
15-8-2017

Last minute besluit om hier naar toe te gaan. Normaal gaan wij niet naar zo'n grote onpersoonlijke camping. Wij stonden met caravan op het deel van de camping wat aan het stand ligt. Plaatsen op dit deel zeker ruim genoeg, auto en extra tentje erbij was geen probleem. Mooie mix van nationaliteiten. Best rustig deel van de camping. Indruk was dat het andere deel veel drukker was met name door restaurant en harde muziek en dans (kinderanimatie) begin van de avond. Daar hadden wij geen last van. Zwembad ziet er prachtig uit, wij zijn er niet geweest, afstand was ver vanaf onze plek, stand was dichterbij. Strandbedjes en parasols bij het zwembad moet je huren per dagdeel. Sanitair heel goed. Zeer ruime douches inclusief wastafel. Schoon en nooit druk. Strand op 200 meter lopen van de camping. Heel breed, genoeg ruimte.

Nadeel: je moet polsbandjes dragen en de tijden bij de receptie waarop je kunt betalen zijn beperkt, alleen als de 'cassier' er is.

Caorle is leuk dorp, wel supertoeristisch, zoals de hele kust. Te voet via de weg is het te ver weg. Over het strand 45 minuten flink doorlopen. Regio voor ons weinig interessant. Voor strandvakantie prima!

Uitstekende camping

André
11-8-2017

Hele leuke camping voor iedereen(geen specifieke bevolkingsgroepen of nationaliteiten)

Sanitair uitstekend en een erg leuk restaurant voor erg weinig geld

Een aanrader!

Caorle is een zeer leuk stadje met heel veel aanbod in winkels, restaurantjes

Erg gezellig om iedere avond naar toe te gaan

Leuke camping voor een keer

Eline
10-8-2017

Gezellige, middelgrote camping en van alle gemakken voorzien: campingwinkel, heel goed en goedkoop restaurant, elke avond minidisco (als je geen kinderen hebt word je wel gek van elke avond dezelfde liedjes). Strand is op loopafstand, water van de zee is troebel en erg ondiep. Prima zwembad. We hebben wel wat minpunten gevonden... Het sanitair is klein en niet altijd schoon. Bij de dames zijn veel staantoiletten, terwijl bij de heren alleen gewone toiletten zijn. Hierdoor vaak wachten voor de wc (2 gewone wc's!). Wel veel douches. Campingplaatsen zijn niet erg groot, we hadden een plek van 8 bij 6 (zou een grote plek zijn) maar onze tent paste er nauwelijks op. Aan het begin veel last van muggen gehad, maar dat wisten we van te voren en ze doen er alles aan om de muggen te bestrijden. Wij gaan hier niet weer naar toe, mede omdat er in de omgeving weinig te doen is. Caorle is de enige toeristische plaats in de buurt en veel te druk. In de rij staan voor een restaurant... Niets voor ons!

Kindvriendelijk, heerlijk zwembad, goed restaurant, vriendelijk personeel, mooie uitvalsbasis naar Venetië, sanitair was niet altijd even fris. Wij misten alleen een leuk barretje om 's avonds even wat te drinken.... De eerste dagen last van muggen gehad, maar dat weet je als je naar deze regio gaat. Wij hebben hier een prima vakantie gehad!

leuke camping

van rhee
14-7-2017

leuke camping niet al te groot

vrij nieuw zwembad

schoon sanitaire

en een heel leuk alimatie team

strand is door een pad zo te bereiken vanaf de caming.

caorle is heel leuk gezellig echt itaiaans.

en een tip ga naar waterpark aqualandia in jesolo echt de moeite waard

Heerlijk !

Fam. de Koning
30-8-2016

Prima vakantie gehad ! Als je van strand houdt zeker doen. Onze gehuurde tent stond op een prima plekje, voor Italiaanse begrippen best ruim.( maar de buurman hoor je evenzogoed snurken ) De auto past er alleen niet naast maar de parkeer plaats was niet ver. Ondanks dat het niet een hele grote camping was is het wel een drukke camping. Iedereen is al vroeg wakker en ook snachts is het niet stil. Maar dat hoort bij kamperen en went eenigzins.... Wat wel een minpunt was is dat het kleinste washok staat op een plek van de camping waar de meeste huurtenten en staanplekken zijn. Dat is dus in de rij voor de WC en de Douche ! Terwijl achter de receptie en bij het zwembad 2 grote washokken staan met er omheen huisjes en staancaravans.... niet echt handig ingedeeld !

Wij vonden dat er wel genoeg te doen is in de omgeving, Er zijn leuke plaatsjes met leuke markjes. Portogruaro is een erg leuk stadje ( heeft ook een heel groot overdek winkelcentrum met grote supermarkt ), ook Triëste is een aanrader en natuurlijk Venetié. Het beste is om met de auto te rijden naar Punta Sabbion ( parkeren 7 of 5 euro ) en dan met de boot ( 9 euro p.p kaartjes bij de receptie) naar Venetië over steken. (laatste boot half 8 )

En het strand maakt zoveel goed, heerlijk ! goed voor kleine kinderen ook omdat het niet diep is.

Trouwens, wij vonden lopen naar Caorle vanaf de camping best pittig hebben de volgende keer de auto gepakt !

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Laguna Village (Glamping) in Caorle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Laguna Village (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.