Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)sterstersterster

7.7Goed

Italië, Veneto, Caorle

7.7Goed

• 8.2Activiteiten
  • 7.8Eetgelegenheden
  • 7.4Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info
Tonen op kaart

Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

922 reviews over Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

• 2019
    8Roy05-09-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Zeer nette en goed verzorgde camping. Mooie zwembaden voor groot en klein, zeer nette accomodaties en erg veel te doen. Absoluut voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Marian01-09-2019

Grote schone camping, aan het strand.

Hele grote camping, maar doordat het groot is hoef je niet perse bij de massa te zitten. Wij zaten achter aan de campimg, wel een eindje lopen naar zwembad en strabd maar niet meer dan 10 a 15 minuten. De kinderen hadden en step mee en wij een bolderkar voor alle spullen, dat is wel handig.

• 10Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Ben Rogiers01-09-2019

aanrader, zonder meer.

grote camping maar geen onaangename drukte, zowel niet aan de zwembaden als aan het strand. zeker en vast familiale sfeer.

• 5Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9John06-08-2019

Topper!

Topcamping!! Voor deze prijs per nacht heb je: Mooi strand Geweldig en schoon zwembad Superschoon sanitair Heerlijke restaurantjes en niet duur All in vermaak met kermis/disco/miniclub Fiets en watersportverhuur op het park Goede campingwinkel Als je niet wil hoef je het park niet af😄

Wat je ook krijgt: Mugjes Veel zon en af en toe onweer Italianen 😄

Gezeur over betaalde bedjes en betaalde kermis snap ik niet zo.... Of het is handdoekje leggen als er gratis bedjes zijn of betalen! Betalen beter dus Kermis is altijd veilig en up to date,daar betaal je voor! Kijk elders naar de staat van de Luna Parken in Italië... Caorle/Jesolo/Venetië binnen handbereik dus degene die zeggen dat de omgeving saai is?!

Groot park inderdaad dus neem je step of fiets mee,of ga op een kleine camping staan😉

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 1Ano02-08-2019

Nooit meer!

Geen chalet/ accomodatie boeken via touroperator! Slechte service, beschimmelde huisjes, stoffige ruimte, geroeste badkamer, wc’s en geen loopruimte in de keuken, slaapkamer etc. Geen waar voor je geld!! Camping is op zich we oké, je hebt restaurantjes waar je kunt eten voor gemiddeld 10,- p.p. Zwembaden worden niet elke dag schoongemaakt, betalen voor ligbedje (€8,-) Luna park voor kleine kinderen leuk, maar ook tegen betaling, midgetgolf golf, tennis tegen betaling. Camping zelf is wel schoon. Maar nogmaals boek niet via touroperator! Neem een ander huisje van een andere aanbieder! Alle mensen klagen erover! Mensen zijn eerder vertrokken omdat ze overspannen raakte in het huisje. Juli en augustus is het weer wel oké... doordat je volop zon hebt, is de kans op onweer en regen ook heel groot en waardoor je blij zou zijn als je een fijne onderkomen hebt! Van de 11 nachten, 4 3 dagen onweer, 2 dagen bewolkt. De rest wel zon.

• 5Activiteiten
    • 6Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Raymond27-07-2019

Zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

Wij (gezin met 2 kinderen) zitten hier nu 1 week. Wat mij vooral opvalt is hoe netjes alles is. De zwembaden, restaurant, toiletten en noem maar op. Je kunt zien dat overal aandacht aan wordt geschonken. Ook is er voldoende te doen voor jong en oud. (Onze samenstelling iig). De mensen die hier werken staan ten alle tijde voor je klaar, en doen hun werk met een glimlach. Klein minpuntje, waar niemand iets aan kan doen, al neemt het park de nodige maatregelen....het stilt hier bij vlagen van de muggen, die zich ook nergens wat van aantrekken, ingesmeerd of niet, ze blijven je prikken.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Laers23-07-2019

Grote schone camping met veel faciliteiten

De afstanden kunnen groot zijn. Maar als je van lopen houdt en je hebt vakantie dan maakt afstand niets uit. Schone camping met veel faciliteiten. Groot zwembad waarbij het reserveren van een bedje een wassen neus blijkt. Makkelijk naar het schone strand en een fijne strandtent. Veel eetmogelijkheden, fijne (dure) winkel en tussen 13.00 uur en 15.00 uur geen toegang met de auto. Auto naast caravan heeft zo zijn voor- en nadelen. Op sommige plekken goeie Wi-Fi. In de caravan niet. Veel muggen. De omgeving is niet erg uitnodigend voor een dagtripje. Lido di Jesolo, mutant en Burano, Venetië en Caorle maken dat goed. Naar de grotten in Triëste is de moeite waard. Personeel is soms heel vriendelijk, soms heel "Italiaans".....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Sjannie14-05-2019

Top camping! Geen WiFi; Waardeloos..!!

Prachtige camping, mooie stacaravan. Prima restaurant. Grote tegenvaller; Geen Wi-Fi in de stacaravan mogelijk! Onbegrijpelijk in deze tijd!

• 7Activiteiten

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Mara27-04-2019

Super

1e week van de meivakantie op deze camping verbleven. Het was super! Animatie was echt super! Zwembad verwarmd. Strand was erg mooi. We vonden het erg jammer om weg te gaan.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 8Natasja24-04-2019

Een geweldige vakantie gehad op deze camping

Wij hebben heerlijke vakantie gehad op deze camping. Wij hadden een nette Esprit stacaravan van touroperator vlakbij de golfbaan. Aan deze kant van de camping mochten wij met de auto bij onze caravan staan. Dit is ook het rustige gedeelte van de camping. De diverse zwembaden op deze camping zijn super, echt voor ieder wat wils. Wat wij ook fijn vonden is dat je een ligstoel en parasol kon huren en daardoor geen last had van mensen die 's morgens hun handdoeken gingen plaatsen. Dat we rechtstreeks aan het strand zaten was ook erg lekker. Voor alle kinderactiviteiten die 's avonds op het park staan, moet betaald worden. Het enige nadeel vonden wij dat de camping nogal massaal was, maar dat wisten wij van te voren. Het plaatsje Caorle en Venetië zijn erg leuk om heen te gaan. Deze camping is zeker een aanrader.

• 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

De Jong Intra

52 tips over Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

• Belmiep, 06-05-2012

In het plaatsje Brian kun je heerlijke pizza's eten bij pizzeria brian,je kunt zelfs zien hoe ze gemaakt worden in een traditionele steenoven!

• Mike, 13-05-2014

Vanuit punta sabbioni met de boot naar Venetië.

• wim, 22-07-2012

ga na 15 mei naar daar en neem iets mee tegen muggen

312 vragen over Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

• liekb, 06-08-2019

fiets

hoi, iemand bekend met een fiets huren op de camping, wat t kost en of t een beetje fatsoenlijke fietsen zijn? of beter ergens anders huren?

• Patricia Schoonveld, 16-02-2019

Koelkast

Hi wij gaan dit jaar voor het eerst naar deze camping pra dell torri. Vanaf 19 juli . Onze vraag kan je daar koelkast huren ? En hoe groot zijn ze ? Wat kost het ?

Ik hoor graag van je Gr patricia

Sebastiaan, 12-03-2019

Toevallig dit ook gevraagd, camping gaf als tip https://sgmarine.it/

Patricia, 23-05-2019

Hi

Bedankt voor je antwoord. sorry beetje laat . Maar had ze meteen een mail gestuurd maar kreeg geen antwoord helaas en nu net weer verstuurd

Hadden jullie ook een grote of meer een tafel model ? Gr patricia

Sebastiaan, 13-03-2019

[email protected] 150 euro voor 13 dagen ontving ik via de mail.

• manon giesekam, 16-01-2019

avant eurocamp stacaravan

Hoi,

wij willen rond 24 juli naar pra delle torri. wie kan ons vertellen of het de moeite waard is bij eurocamp een avant stacaravan te boeken? deze zien er wat luxer en mooier uit dan de gewone classic of esprit.

Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) info

• Aantal sterrensterstersterster