Géén boekingskosten
/Italië/Veneto/Caorle/Vakantieparken Caorle/Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

Vakantiepark
ItaliëVenetoCaorle

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 928 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Het zwembad van Camping Pra’ Delle Torri (Italië) ziet er zeer uitnodigend uit. De kids spetteren hier op het piratenschip. Alles op deze camping is grootschalig en daardoor kan het druk zijn in het hoogseizoen. De camping ligt direct aan zee en het water loopt geleidelijk af. Ook het dorp Carole net buiten de camping is altijd gezellig.

928 Reviews over Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping)

• 9Sander Lankhorst25-08-2022

Fantastisch vakantie

Geboekt via Roan, je moet je eerst melden bij de receptie van de camping daarna wordt je doorgestuurd naar de receptie van Roan. Wij hebben leuke 2 weken gehad het zwembad was super en het dragen van badmuts geen probleem, het strand was ook super, je moet vooraf wel een ligstoel reserveren dat kan op de site van de camping, een tip kijk per dag en niet voor periode. Je hebt een aantal restaurants waar je prima kan gaan eten en je kan daar afhalen. In de avond is er ook genoeg waaronder een kermis en voor €7 kun je de hele avond gebruik maken van de luchtkussens. Supermarkt op de camping is wel duur maar Aliper is vlak in de buurt.

Caorle is een leuk stadje om te bezoeken, Venetië kun je ook prima bezoeken en in de buurt is er nog een park waar haaien, slangen en krokodillen zitten.

• 6Barbara24-08-2022

Nooit mee4

Dure camping accommodatie gehuurd. Geen wifi bij het huisje. Voor bedjes moet je betalen bij het zwembad en strand en van te voren boeken. Eten was goed op de camping. Brood niet te eten van de supermarkt wij reden elke dag naar lidll voor verse broodjes. Camping is gericht op kleinere kinderen onder de 12 jaar.

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 7Rena10-08-2022

Mooie camping

Super mooie camping, we zijn nu nog steeds hier, wat ik een groot minpunt vind is dat je geen eigen parasol mag gebruiken en dat terwijl alle bedjes inclusief parasols zijn volgeboekt. Ik geef er niets om om in de zon te zitten maar met 2 kleine kinderen wil je hun toch wel wat schaduw kunnen bieden. Daarin tegen vinden de badmeesters dit ook een vervelende regel maar moet dit van de directie. Dan moeten ze zorgen dat er voldoende bedjes inclusief parasols / schaduwplekken zijn. OVERIGENS word dit soort informatie nergens op de site vermeld. Ook niet dat je dit evt vooraf al zou kunnen boeken. Dit soort nuttige info is wel waardevol als dit ergens te lezen is.

Camping wel top voor de Kids en schoon!!

• 6Activiteiten
    • 7Onderkomen
    • 6Eetgelegenheden
  • 8Fam. Koster06-08-2022

Geweldige camping, aanrader!

Een grote camping. In het begin was dat even wennen. Het aantal mensen kunnen ze goed aan. Prachtig zwembad en direct aan het strand gelegen. Reserveren en betalen van bedjes vonden wij apart. Toen wij aankwamen was alles als vol geboekt, maar zowel bij het strand als bij het zwembad veel vrije bedjes. Zonde! Later bergepen wij dat je dit in april/mei al kon reserveren. Niemand heeft ons daarover geïnformeerd. Daarnaast ben je op vakantie en weet je pas als je wakker wordt wat je die dag gaat doen. Zwembad, strand of 50/50 of een stadje bezoeken. Met dit systeem werkt dat niet. Voordeel is dat de camping zekerheid heeft van inkomsten van ligbedjes (8 euro per dag) en geen handdoekenleggers. Verder was het een mooi verzorgde camping. Kwaliteit van de restaurants vonden wij iets minder. Veel last van muggen. Caorle is een aanrader samen met lido jesolo, dagje Venetië is geweldig. Goed te bereiken met de boot. Voor herhaling vatbaar.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Daan en Marcy20-07-2022

Wij hebben een werkelijk fantastische vakantie gehad, met onze 2 meiden van 5 en 7 jaar. Zwembad is super, kleine glijbanen voor jongere kids en ook voor de wat oudere. Wat we heel fijn vonden is dat de badmeesters niet constant ah fluiten / optreden waren. Je merkt niet eens dat ze er zijn! Alles mag, opblaasdingen etc en overal eettentjes voor snacks en drinks / booz. Badmutsen mogen ze afschaffen, maar went snel. Zwembad direct naast de zee gelegen met leuk eet/dranktentje met zicht op zee. Verder kermis, supermarkt en andere winkeltjes op de camping, je hoeft er eigenlijk niet vanaf. Dat is dan ook het enige nadeel: je hebt in de omgeving verder niets, alleen naar Caorle of evt Venezie. Maar wat wil je met dat warme weer! Sfeer op de camping is erg goed en gemoedelijk. Kinderdisco is heel leuk! Wij gaan altijd naar grote campings (Italie, Spanje, Italie) en hoewel we 'nooit' terug gaan naar dezelfde, zijn we hier heel positief over!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Paul24-08-2021

Prima camping groot maar merk je weinig van veel keuze uit restaurants en veel zwembadenVeel te doen voor de kinderen

• 10Heynen Erik24-08-2021

Het park is geweldig mooi aangelegd, goed georganiseerd en van alles voorzien, mooie zwembaden mooie camper plaatsen, mooie huisjes, en ook véél watersport mogelijkheden, goede schone wasgelegenheid, mooie winkeltjes gezellige terrassen en tegen zeer democratische prijzen. Kortom een aanrader voor iedereen jong en oud.

• 10Activiteiten
  • 8Dhr KEIZER24-08-2021

Mooie camping met ruime plaatsen, zwembad zeer mooi en groot. Toiletten en douches kunnen wel een opknapbeurt gebruiken maar is nog prima te doen. We hebben 3 weken genoten.

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 7Familie Kleinsman24-08-2021

Prima vakantie, maar …….

Het is een hele grote camping. Neem een step of fiets mee, want de afstanden kunnen groot zijn. Op veel plekken geen WiFi! Echt niet meer van deze tijd en zeker niet voor een 4 sterren camping. Ook op punten waar volgens de plattegrond wel WiFi moest zijn, helaas geen WiFi. Heel veel muggen! Ligbedden bij zwembaden en stranden online vooraf reserveren á € 8,- per bed per dag. Doe dit wel thuis voordat je vertrekt, want tijdens ons verblijf was er geen ligbed meer beschikbaar. Er is 1 sportzwembad waarbij je wel gratis ligbedden hebt en dat weet blijkbaar niet iedereen. Hier konden wij wel ligbedden krijgen. Maar in dit zwembad geen luchtbedden of speelballen toegestaan. Alleen baantjes trekken. Wij hadden een stacaravan van Gustocamp en die was prima. Voorzien van airco en dat heb je hier echt wel nodig. Deuren en ramen wel gesloten houden voor de muggen! In de omgeving weinig te doen. Je moet je vertier op het park zoeken.

• 8Activiteiten
    • 5Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 9Fam met 3 kids20-08-2021

Heel leuk voor de kinderen!

Mooie grote camping. Veel te doen! Mooi zwembad erbij. Je moet wel betalen voor de bedjes aan het zwembad en de zee, vind ik ideaal, hoef je niet als de poort open gaat te rennen voor een bedje. Je kan ook gewoon (gratis ) op een grasveldje liggen. Ons huisje was ook heel erg schoon, mooi net huisje! In de buurt rondom de camping vind ik weinig te doen, maar misschien iets beter in verdiepen. Venetië is wel redelijk in de buurt, dat was leuk. En er gaat elke avond een treintje van de camping naar Caorle.

• 10Onderkomen

Vakantiepark Holidaycenter Pra' Delle Torri (Glamping) info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (503)

Soort hotel

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (7)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (11)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (7)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (5)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (5)
  • InternetBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (5)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadNiet beschikbaar
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • BadmintonBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenNiet beschikbaar