8,2

In Umbrië, Italië vind je Villaggio Turistico Punta Navaccia. Een echte Italiaanse sfeer dankzij de vele Italianen die hier een vaste plek hebben. Hier zwem je in het meer of in het zwembad. Er zijn wel veel honden op de camping. Tip: ga vanaf de camping met de trein naar Florence of naar het dichterbij gelegen Perugia (half uurtje rijden).

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Punta Navaccia voor je op een rij gezet:

Contact

259 reviews over Camping Villaggio Punta Navaccia in het Nederlands

Niet doen! Het is zo oud!

Fiona,
28-2-2019

Ik begrijp niks van dit cijfer, het is oud, vies en niet tof!!!! Ik boek al 20 jaar plekken voor ons gezin maar dit overtreft alles. Wat een oude vieze meuk. Het meer is groen en vol prikkel-kanten, grote oude betonnen randen om in het water te komen, speelplaatsen en BBQ plekken zeer gedateerd. Een restaurant boven de bar, warm en oud. Als het een keer flink regent wordt je bedolven onder de muggen, het leek wel een horor film, duizenden muggen plakken dan aan je en je rent naar binnen. Afschuwelijk !!!!!l Wij hadden een touroperator caravan, nou nou nou, de veranda viel er nog net niet af, scheve kastjes, kapotte lampjes, weinig kopjes en glazen, mini koelkast. Bedenk dit voor je boekt!!!!!

redelijk

sjaak de boet,
25-11-2018

goedendag redelijke camping geleid door 3 zussen waarvan er 1 een echte dictator is! dus het beste is de andere 2 zussen aan te spreken!!(ten minste als je een leuke vakantie wilt!)

Gereisd alleenreizend in juli 2018

Fantastisch !

M.A,
8-11-2018

Het is hier altijd genieten van prachtige stek,lieve mensen en schItterende natuur.

Gereisd met vrienden in juni 2018

D-reizen

perfect , gemoedelijk , gezellig enz enz.

ilona de jong,
13-10-2018

Punta navaccia is bezig met een inhaalslag , er is druk gewerkt om de toiletgebouwen op te knappen . Ook het speelparkje en de kano,s zijn leuk. In de vorige rescentie staat toiletten te smerig voor woorden vind ik niet terrecht. Er wordt goed schoongemaakt , ik zie dit al jaren echter ik zie ook dat er mensen heel smerig gebruik maken vd toiletten en ook vandalisme ( toiletdeur eruit halen) dat kun je niet voor zijn als schoonmaker. Dus niet terrecht. Wij komen al jaren op punta navaccia en zie gezinnen jong en oud ook al jaren terug komen en dat is niet voor niks lijkt mij. De gezelligheid ,de gemoedelijkheid is super en de betrokkenheid van de 3 zussen bij iedere bezoeker is ongekend , iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Dus mensen verwacht bij punta geen afgebakende strakke plekken , geen schoonmaak machines op de plekken dan moet je iets anders zoeken. Dit is een gezellige italiaanse camping waar veel georganiseerd wordt.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De lodgetent is prima. maar verder is alles oud

Dennis,
8-9-2018

WC`s en douches te smerig voor woorden. Zwembad bedjed zijn ook vies..... Oud en vies!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad

Martijn,
29-8-2018

Voor de tweede keer op de camping gestaan met een tent. Tussen de Italianen met hun vaste plaatsen. Dit geeft een heerlijk gevoel. De drie zussen zullen er alles aan doen om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Alles is heel gemoedelijk, het sanitair is gedateerd maar schoon. Het meer is geweldig, alleen zitten er wel wat stekelige planten in. Het zwembad vinden de kinderen heerlijk. Onze vakantie voor volgend jaar is al weer gereserveerd.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gedateerd maar prima vertoeven!!!

Fam. Toet,
25-8-2018

Gezin met 2 dochters, 17 en 20 jaar. Mobile home De Luxe. Uitzicht op het meer. Periode 8-22 augustus 2018 via TO. Komen al jaren in Italië. Zoeken altijd een kleinschalige camping. Oog viel op Navaccia. Ontvangst prima, camping gedateerd gerund door 3 zussen die het zeker naar je zin zullen maken. Gemoedelijke camping. Je leeft echt buiten en in je zwembroek. Heerlijk weer. Nabije omgeving veel dorpjes en steden. Aanrader is Perugia, Castiglione del Lago moeite waard. Mooi uitzicht over het meer. Er is zelfs een heus Outletcenter in Valdichiana. Zeer groot. Met trein naar Florence geweest. Zeker de moeite waard. Prijzen zijn acceptabel. Van 0-26 jaar valt onder jeugd en dus kaartje voor de helft. Wij waren met 4en voor retour 70 euro kwijt. Nadeel is de aanwezigheid van honden verblijven op de camping dus ook in je caravan. Stinkt. Erger nog geen hondenuitlaatplaats buiten dus op camping poepen. Soms niet opgeruimd!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima camping & locatie, leuk voor de kids

Thea & René,
25-8-2018

We verbleven 10 dagen op deze camping met twee meiden (18 jaar). We hadden een top locatie vlakbij het meer. De caravan was echter wel verouderd met wat kuren, maar dat heeft ons plezier niet in de weg gezeten. De receptie was altijd bereikbaar en loste de problemen snel op. Er was een grote groep jeugd aanwezig waar onze meiden zich prima mee vermaakt hebben. De camping organiseert ook van alles. Vanaf de camping kan je uitstekend leuke stadjes in de buurt verkennen. Zo zijn Perugia en Assisi makkelijk bereikbaar. De meiden gaan komend jaar niet meer mee op vakantie, maar anders zou het zeker een aanrader zijn om terug te keren.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Gezellige camping met veel jeugd

M. Brok,
24-8-2018

Gezellige camping waar veel te doen is voor de jeugd. Er wordt veel georganiseerd (varen, kanoën, zwemwedstrijd, voetbal, tafeltennis en in het theater musical, film en kinderdisco). Sanitair is veroudert, wel schoon. Douches via sensor aan/uit (nadeel geen keus voor watertemperatuur, vaak te warm). Super vriendelijke 3 zussen die de camping beheren met een groot team om hen heen. Naast de camping zijn 2 bars, ook voor de pubers. Disco (openlucht) gaf in ons 1e weekend veel lawaai, wij stonden in rij A. Geluid was later veel minder hard en blijkbaar hoor je dit dichter bij het meer minder. Plaatsen aan het meer hebben duidelijk minder schaduw, wel mooier uitzicht. Meer is goed in te zwemmen via de steigers, zoals vaak eerder geschreven wel waterplanten op de bodem. Super mooie stadjes in de omgeving (Castiglione, Montepulciano, Assisi, Siena en Cortona). Aanrader is een bootje te huren in het haventje net buiten de camping.

Fantastische service

van de Meent,
20-8-2018

Wat een geweldige, behulpzame en lieve zussen runnen deze camping. Na een ongelukje met een gehuurde Vespa zijn wij ongelooflijk goed door hen geholpen, niets was te veel. De sfeer op de camping is inderdaad heel gemoedelijk, er wordt veel georganiseerd voor alle leeftijden. Het zwembad is lekker, het meer (dit jaar?) minder door de vele waterplanten. De stacaravan was schoon en de airco een verademing. De caravans staan wel dicht op elkaar, maar dat schijnt in Italie wel gebruikelijk te zijn en weet je van tevoren. Wij zagen daarentegen ook prachtige glaming-tenten met uitzicht op het meer. Zichtbaar was dat veel gezinnen hier al jaren komen (een ons-kent-ons sfeer) en een gedeelte van de camping was minder aantrekkelijk door ogenschijnlijk permanente bewoners in wat sjofele caravans met aanbouw. Voor ons daarom niet voor herhaling vatbaar. Aanrader: huur een bootje in het nabijgelegen haventje en ga het meer op. Heerlijk!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• BuitensportenGolfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Punta Navaccia in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Punta Navaccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.