Géén boekingskosten

Villaggio Punta Navaccia

ItaliëUmbriëTuoro sul Trasimeno

We hebben de beste aanbieders voor Camping Villaggio Punta Navaccia voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 355 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Umbrië, Italië vind je Villaggio Turistico Punta Navaccia. Een echte Italiaanse sfeer dankzij de vele Italianen die hier een vaste plek hebben. Hier zwem je in het meer of in het zwembad. Er zijn wel veel honden op de camping. Tip: ga vanaf de camping met de trein naar Florence of naar het dichterbij gelegen Perugia (half uurtje rijden).

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

355 Reviews over Villaggio Punta Navaccia

• 8Ingrid27-09-2022

Prima camping gerund door 3 zussen. Je hoeft 't maar te vragen en het wordt meteen geregeld!! Echt fantastisch zo betrokken dat ze zijn. Animatie is helemaal top. Fantastisch uitzicht aan het meer! Heerlijke vakantie gehad.

• 7Eetgelegenheden
  • 4Fam P01-09-2022

Verouderde Italiaanse camping, super ligging

Camping met een mix van Italiaanse vaste gasten, toeristische plekken en wat verhuurobjecten. De plek stond volgens de plattegrond aan het strand maar daar was een hek voor geplaatst vanwege overlast van jongeren uit de naastgelegen discotheek (soms overlast tot 0330).

Het meer stond erg laag door de droogte waardoor je gelijk in de waterplanten stond. In het meer ligt een klein speeltoestel en twee platformen. Zwembad is eenvoudig.

Het sanitair is verouderd maar wel schoon. Redelijk wat achterstallig onderhoud en de temperatuur is niet in te stellen. De douches werken met sensoren die na een aantal seconden al uit. Verder een paar avonden last gehad van eendagsvliegen die in enorme zwermen over de camping heen kwamen. Winkel en café zijn eenvoudig maar voldoen. Ligging is top!

Een negatieve review schrijven voelt eigenlijk niet goed, vanwege de lieve en behulpzame eigenaars maar een eerlijk verhaal is wel op zijn plaats.

• 2Staat v/h sanitair
  • 9Petra21-08-2022

Heerlijke vakantie

Wat een geweldige camping. We zijn hier 6 jaar geleden met ons gezin geweest en nu met z'n tweetjes. Ja, er is wel wat veranderd, door de aanhoudende droogte is het meer flink gezakt. Daardoor kunnen bepaalde zwem/water activiteiten niet meer maar de sfeer op de camping is er nog steeds. Gerund door drie geweldige zussen. Vriendelijkheid en gezelligheid, dat is wat deze camping super leuk maakt. En een heel goed animatie team voor de jeugd. De oudere jeugd komt nog steeds, net als 6 jaar geleden, gezellig samen op het strand.

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Esther17-08-2022

Elk jaar weer

Een camping die voor ons voelt als thuiskomen. Wordt gerund door 3 lieve zussen die het verblijf op alle mogelijke manieren zo fijn mogelijk te maken. Het zwembad is heerlijk, 1 diep bad en 1 kinderbad, voldoende ligstoelen aanwezig. Je moet wel een badmuts op, die te verkrijgen zijn bij de receptie. Wij maken altijd gebruik van een standaard mobile home. Deze zijn prima, maar je moet geen luxe verwachten. Wel kun je tegen betaling van 8 euro per dag airco erbij krijgen. De mobile homes zijn altijd goed schoon. Muggen zijn in deze periode wel aanwezig, maar er wordt om de zoveel dagen gesproeid, zodat deze minder zijn. Het is een leuke camping voor de jeugd. Er zijn vaak grote groepen aanwezig. Wij hebben nooit geen overlast hiervan. Animatie is ook aanwezig, deze zijn Italiaans maar ook Nederlands De camping ligt op een perfecte plek, en biedt mogelijkheden om vele mooie steden en dorpjes te bezoeken.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Tine Van den Brande26-07-2022

Fantastische plek met enorme vriendelijke service

Super vriendelijke uitbaatsters. Heel behulpzaam en ze doen er alles aan om je een heerlijke vakantie te bezorgen. Ijskasten en parasolvoeten kan je gratis lenen. Wat een enorm pluspunt is. Het sanitair wordt dagelijks helemaal, van top tot bodem, gereinigd. De animatie is leuk voor groot en klein. Het meer is een enorm pluspunt. Niet alleen om in te zwemmen, maar ook omwille van het fantastische uitzicht. Je kan met de boot naar het eiland in het midden van het meer varen en van daaruit naar andere dorpjes/stadjes varen voor een daguitstapje of een marktje te bezoeken. Wij komen al 7 jaar naar hier en we vertrekken telkens met pijn in ons hart. Het is een totaalpakket van warmte, vriendelijkheid, schoonheid, plezier en rust. Een absolute aanrader. Tot volgend jaar xx

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Willem van der Meer27-06-2022

Uitstekende camping.

Hele mooie camping met prachtige staanplaatsen direct aan het meer. Het uitzicht vanuit de voortent is fantasties naar de eilandjes in het meer. De eigenaressen en de receptie zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Wij kunnen deze camping zeer aanbevelen en zullen hier zeker weer terugkomen.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Ciska de Ruijter23-02-2022

Heerlijk!

Wij komen al jaren op deze camping en het voelt iedere keer weer als thuiskomen. De camping wordt gerund door drie zussen die heel hard werken om het iedereen naar hun zin te maken! Natuurlijk heeft Corona roet in het eten gegooid en hebben ze verbeteringen niet overal kunnen doorvoeren. Geen Deluxe camping met 3 zwembaden en pretpark enz.maar een gemoedelijke camping waar de Italiaanse sfeer nog steeds aanwezig is!

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Monique Zoet16-02-2022

Heerlijk!

Fijne gemoedelijke familiecamping. Wij komen hier al heel lang. Inmiddels dit jaar met onze kleinkinderen en mijn zus met gezin. Drie lieve zussen die nu de camping runnen nadat hun vader is overleden. Door de corona hebben ze het de afgelopen 2 jaar niet makkelijk gehad, maar ze komen er wel weer!! Gelukkig is het geen camping waar ze de grassprietjes met een nagelschaartje knippen! Voor tieners een fijne camping met om de hoek discotheek Ciao Ciao en in het park diverse cafe's waar ze in de avond elkaar allemaal vinden. Voor ouders overzichtelijk want ze kunnen niet verder. Wij gaan van de zomer weer en we verheugen ons erop.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Eugenie15-02-2022

A home away from home!

Ons verblijf op de camping voelt iedere keer weer als thuiskomen. We komen hier al jaren met onze eigen caravan. Onze kinderen zijn inmiddels 13, 11 en 8 jaar oud en hebben het hier ook heel erg naar hun zin. Op de camping is een fijn zwembad aanwezig en het meer biedt volop mogelijkheden voor activiteiten in en op het water. De zussen Simona, Barbara en Monica doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken. Er is een animatieteam aanwezig en er wordt van alles georganiseerd. Het sanitair is gedateerd, maar over het algemeen altijd schoon (het zijn de gasten die het vies maken....). De omgeving biedt volop mogelijkheden voor uitstapjes.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Dita13-02-2022

Geweldig!!!

Al jaren komen we op deze sfeervolle camping. De gastvrije eigenaresses, 3 zussen, doen er alles aan om de vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. De camping is een goede uitvalsbasis om plaatsen in de omgeving te bezoeken. Het is voor ons en onze inmiddels volwassen kinderen thuis komen op de camping. Er is een animatieteam aanwezig voor het organiseren van activiteiten. Prima camping voor pubers!

Camping Villaggio Punta Navaccia info

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar
  • DinerclubBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar