Camping Villaggio Punta Navaccia

Camping Villaggio Punta Navaccia

We hebben een aantal aanbieders voor Villaggio Punta Navaccia voor je op een rij gezet:

235 reviews over Camping Villaggio Punta Navaccia in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

J.L.G.Buckles
16-7-2018

Super vriendelijke personeel, niets was te veel moeite. Alle voorzieningen waren schoon en modern. Prachtige omgeving met veel leuke voordelen voor camping gasten.

Inderdaad, nóóit meer op deze camping!!

Jan Rutten
1-7-2018

De camping is érg verouderd. De camping staat vol met de meest afzichtelijke caravans met uitbouwtjes, oud en niet onderhouden, van mensen die deze hier blijkbaar permanent en in eigendom hebben staan. Door deze eerste indruk dachten wij meteen "Hier wil ik niet zijn!". Wij hadden een stacaravan met veranda geboekt via touroperator. Deze was ook erg verouderd. Kastdeurtjes hingen scheef, in de koelkast ontbraken een flessenrekje en nog een plaatje om etenswaren op te leggen (dus te weinig ruimte), de WC bleef doorlopen, je moest minuten lang wachten op warm water, enz.

Geweldig!

Annewieke
3-12-2017

Op de camping worden veel leuke activiteiten georganiseerd. In de buurt zijn leuke tentjes om te eten en genoeg activiteiten om in de omgeving te ondernemen. Bij de camping zit een bar waar je s avonds gezellig kan zitten en ook voor jeugd is dit zeer geschikt. Mocht je de mogelijkheid hebben om zelf bijvoorbeeld een rubberboot mee te nemen, dan is dit zeker een aanrader. Je vaart dan zelf naar het eiland waar je mooie wandelingen kunt maken, historie opzoekt of lekker een hapje of drankje nuttigd. Het zwembad op de camping is schoon evenals de rest van de camping. Er zijn goede mogelijkheden voor het parkeren van de auto's. En misschien nog wel het aller belangrijkste van allemaal is dat er een hele goede sfeer op de camping heerst. Met al je vragen kun je terecht bij de receptie. De eigenaren en medewerkers staan altijd voor iedereen klaar.

Wederom Fantastisch, het is thuis komen.

Rob Verwater
1-12-2017

Omgeving geweldig, de camping is oud maar goed onderhouden, vorig jaar stond alles op elkaar doordat de Gemeente ineens eisen ging srtellen?

Dat wordt in 2018 weer beter, dit was minder dit jaar we waren anders gewend, voor de rest was het heel erg warm dus we hebben erg genoten van het zwembad. De bar is ouderwets gezellig en de uitbater van de bar met zijn crew was wederom geweldig.

Het is hier eigenlijk een grote familie je komt er heel veel dezelfde mensen tegen al jaren.

Ook de interactie met de Italiaanse laantjes is geweldig.

Eigenlijk zijn er niet echt minpunten op te voeren als er wat is wordt je door de zussen altijd prima geholpen.

Wat mij betreft nog steeds een aanrader.

Supermooie familiecamping met top personeel

Alfred Kerkhof
30-11-2017

De gastvriendelijkheid op deze camping is super.

Al veel campings bezocht maar deze steekt er echt bovenuit!

Ook voor de oudere kinderen is er altijd wat te doen.

Prima zwemmogelijkheden in zowel zwembad als in het meer!

Hier kan ik me echt thuis voelen op vakantie.

leuke camping

kees
30-11-2017

leuk voor tieners, wel in het hoog seizoen lawaaiig. sanitair wat verouderd maar doet het. prachtige omgeving.

Gezellige camping

André en Gerry
28-11-2017

Belangstelling voor iedereen van de zussen.

Super camping , keer met regelmaat terug

rianne staal
28-11-2017

Super vriendelijk en je voelt je er enorm welkom !! Zeer behulpzame gastvrije familie die hun camping prima presenteert !!

Heel fijn en relaxing voor een groep.

M. vd Knaap
28-11-2017

Erg fijne sfeer door het bos en het meer. Naast de camping een prachtig veld met beelden. Veel ruimte om met de groep activiteiten te doen. De leiding op de receptie staat altijd voor je klaar en springen meteen in de actie als je iets nodig hebt.

Egberts, Gert-Jan
    28-11-2017

Alles OK. Leuk meer met grappig eilandje. Gevarieerde camping. Mobile-homes en plek voor eigen tent of caravan. Ruime plekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Villaggio Punta Navaccia in Tuoro sul Trasimeno, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Villaggio Punta Navaccia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Villaggio Punta Navaccia scoort een 8 uit 10 op basis van 279 reviews.