Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno)

We hebben een aantal aanbieders voor Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno) voor je op een rij gezet:

Reviews over Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno)

Mooie omgeving nu nog wat meer vertier !!!

wil,
    12-9-2013

De bevolking aldaar slaapt nog een beetje qua mogelijkheden die ze kunnen benutten om het toerisme daar te laten floreren. Watersport moet daar zeker nog uitgevonden worden en restaurants / bars zijn er spaarzaam, wij moesten echt zoeken. Jammer hierdoor oogt het vrij "doods"

Verder een uitstekende plek om als uitval basis te dienen voor je culturele uitstapjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie plek met leuke plaatsen in de omgeving

fam van Helleman,
    14-7-2013

Sant' Arcangelo zelf is maar klein, heeft wel een ontzettend leuk eettentje dat echt de moeite waard is. Castiglione del Lago is het meest dichtstbijzijnde leuke plaatsje. Daar zijn een aantal grote supermarkten te vinden (Coop, Liddl en Familia). Het meer van Trasimeno is mooi. Weinig tot geen watersport. Hou rekening met de muggen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Mooi, mooi en mooi

Hurenkamp,
    26-8-2012

Gewoon mooie omgeving. Genoeg mooie plekjes en stadjes om te bezoeken. Sfeer gemoedelijk overal waar we zijn geweest. Vergeet Perugia niet te bezoeken. En...niet echt milieuvriendelijke maar rij of fiets eens rond het meer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

prachtige omgeving

reisagent,
    5-8-2012

meer lijkt eerder op een grote visvijver. het is troebel en vol wier. niet aangenaam om te zwemmen, je zakt eindeloos weg in de modder of hangt met je benen in het wier. niet te vergelijken met de bergmeren.

de omgeving is fantastisch

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heelijk!

Randy,
    4-6-2009

Dit is een klein dorp aan het lago. Ga hier niet heen voor de feesten of het strand. Maar als u rust zoekt in een typisch Italiaanse omgeving is het hier heelijk! Wandel door de heuvels , fiets naar Castiglione of bezoek 1 vd vele oude stadscentra in de omgeving. Wij vonden het erg fijn hier (zo rustig in Mei!), en gaan missch volgend jaar al weer!

Gereisd met partner in juni 2009
Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 39 reviews