Reviews over Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno)

Helemaal prima!

Familie van den Bos,
    4-8-2018

Een uitermate geschikte camping om naartoe te reizen met een jong gezin. Onze kinderen, 9 en 12, konden zich er prima vermaken. Het zwembad is niet groot maar echt prima en met voldoende ligbedden uitgerust. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en de plek voor onze grote tent was ruim voldoende. TIP; ga eerst kijken naar je plaats, je mag zo een andere uitzoeken wanneer je denk dat deze niet groot genoeg is.

Het sanitair wordt 2 x daags schoongemaakt en was tijdens ons verblijf gewoon erg netjes en schoon. Het meer is inderdaad niet om in te zwemmen, dus kom je daarvoor, zoek dan een andere camping of streek. Muggen in overvloed maar wij hebben daar geen last van ondervonden omdat wij geen heldere lichtbronnen bij onze tent hadden. Nog een tip; hang klamboe's op in je tent! Al met al een prima camping met ruime plaatsen, vriendelijk personeel en leuke plaatsen om te bek

Schitterend

Fam van Daal,
    1-7-2018

Voor het 4e jaar op rij hebben we weer een voortreffelijke vakantie gehad. We zijn erg blij met de accommodatie en de stacaravan van touroperator. Ondanks dat we een paar regenachtige dagen hadden, hebben we ons toch kunnen vermaken op de gezellige veranda. In de directe omgeving zijn gezellige winkels en restaurants. Het is en blijft voor ons het vaste stekkie om naar toe te gaan. Touroperator....tot in 2019!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
    Dear Fam. van Daal, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Niet voor herhaling vatbaar, te afgelegen

Karin,
    24-6-2018

Ligging mooi, sta caravans verouderd

Heerlijke vakantie

Giebeltje,
    14-11-2017

We hebben twee warme zomerse weken op camping Italgest doorgebracht. Met temperaturen rond de 40 graden voelden wij ons de koning te rijk met onze airco. Ook waren we blij met de vele schaduw rond het leuke zwembad. De stacaravan Type Sienna met z’n overdekte veranda was heel comfortabel. Zo waren er zelfs een klok, tuinstoelkussens en een buitenthermometer. In de omgeving zijn genoeg leuke dingen te doen. Zo vonden onze kinderen de Nederlandse rondleiding in de grotten van de stad Orvieto helemaal top. De mooiste herinneringen hebben we echter aan de geweldig mooie zonsondergangen op het meer, waarvan we elke avond vanaf het strandje van de camping genoten, terwijl onze kinderen nog lekker in hun zwemband op het meer dobberden.

Camping Manager, direttrice, 12-7-2018
    Dear Fam. Giebeltje, first of all thank you for choosing our campsite&village for your vacation. Your opinion is very important to us, therefore we inform you that we will take note of the suggestions to improve ourself in the future. We hope to have you again in our campsite&village as our guest and satisfy your needs. See you soon, the Staff of the Villaggio Italgest

Relaxte vakantie

Fam. Postma,
    8-10-2017

Camping is kleinschalig met veel Italiaanse gasten. Animatie is echt gericht op de Italianen. Wij vonden dat niet erg. Zwembad is ideaal voor kleine kinderen. Leuk speeltoestel erin en zeer overzichtelijk! Heerlijke ligbedjes bij het zwembad en een ijsje is er niet duur. Het meer is erg mooi maar je kan er niet in zwemmen. Wij hadden stacaravan type Charmeur en die zag er top uit. Wij hebben genoten. Enige minpuntje was dat de muziek aan het zwembad soms heel hard was maar daar is een paar keer wat van gezegd en dan deden ze het zachter.

Sant' Arcangelo (Lago di Trasimeno) scoort een 5,4 uit 10, op basis van 39 reviews