Géén boekingskosten
ItaliëUmbriëPreciCampings PreciCamping Il Collaccio (Glamping)

Camping Il Collaccio (Glamping)

ItaliëUmbriëPreci

We hebben de beste aanbieders voor Camping Il Collaccio (Glamping) voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 114 reviews
+46/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.5FenomenaalScore uit 114 reviews
  • 9.4Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Il Collaccio in Preci onderscheidt zich door het uitzicht dat je hier hebt. Ook bij je accommodatie. In het restaurant kun je goed eten en ook afhalen. Op Camping Il Collaccio geniet je van rust in Italië. Wel een modern zwembad maar geen animatie of overdreven veel faciliteiten. Genoeg te doen in de omgeving, Foligno is een uur rijden.

Contact

114 Reviews over Il Collaccio (Glamping)

• 10jeannette13-07-2022

Mooie camping!!

Een hele mooie camping. Nog nooit zo mooi sanitair gezien op een italiaanse camping. Zwembad super mooi gelegen. Mooie ruime plaatsen. In het restaurant kan je goed eten voor weinig geld. Vriendelijk personeel toen wij er waren [juni]. De weg er naar toe is 1 richting omdat het wel ERG smal is. Wij waren met een caravan. Overdag komen ze over de camping als het warm weer is met een tractor en besproeien ze de autopaden. Vanaf de camping kan je leuke wandelingen lopen.

• 9Linda Land10-08-2021

Gaan! Als je van rust en lekker eten houdt!

Heerlijke, relaxte camping, mooie uitzichten, fijne zwembaden en een werkelijk TOP restaurant op de camping. Aardige medewerkers. Je kan vanaf de camping mooie (uitgezette) wandelingen maken.Als ik een minpunt moet bedenken is t de afstand tot andere steden/belevenissen, dat is minimaal 50 minuten rijden. Maar het gebied is prachtig. In die omgeving nog zichtbare schade van de aardbeving van 2016, met name bv in Norcia.

• 9Mirjam van Hoof13-09-2020

De mooiste camping ooit

Na meer dan 40 jaar kamperen vonden we deze camping het allermooiste. Staanplaatsen met fenomenale uitzichten, prachtig zwembad, smaakvol nieuw sanitair, goed en voordelig restaurant en zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaar. Heel rustgevende ambiance.

• 9Jean29-09-2019

Mooie, rustige camping

Als je van rust houdt zit je hier echt heel goed. Wij houden zelf van kleine, rustige campings maar deze was voor ons iets te rustig.
    Maar camping zelf is echt wel goed. Zwembaden, restaurant, sanitair, service van receptie en camping winkel zijn goed. Onze kinderen (8 en 10) hebben zicht ook goed vermaakt! In de omgeving ook meer dan genoeg te doen. Dorpjes/raften/waterval/grotere steden zoals Assisi zijn meer dan leuk om te doen. Boodschappen in grotere supermarkt is wel verder weg. Wij namen koelbox en tassen mee als we naar een iets grotere plek gingen om daar dan boodschappen te doen.

• 10Rob en Manuela03-09-2019

Geweldig mooie Agriturismo sfeer en view was top

Een geweldig mooie camping met een prachtige view. De Casa Mobile die we hadden gehuurd stond op een prachtige locatie. Het is een terrassencamping dus wel een behoorlijke klim om bij het restaurant en winkeltje te komen. Broodservice was top geregeld, ook lekker brood( met zout) Bij het drukke zwembad zijn wij niet geweest maar het (rustige) zwembad was super gelegen en had gelukkig veel schaduwplekken. De sfeer, omgeving en restaurant waren top. Nadeeltje is wel dat de dichtstbijzijnde ( kleine)supermarkt op minimaal 20 minuten rijden ligt

• 9Yvonne Boersma12-08-2019

Een 'terugkomer'!

Normaal gesproken gaan we niet twee keer naar dezelfde camping. Hier móesten we, inmiddels 4 jaar later, nog een keer naar terug. De camping is prachtig gelegen, de zwembaden zijn een welkome verkoeling en het restaurant zo goed dat we in een week tijd slechts twee keer zelf gekookt hebben. Wel tijdig reserveren, zéker wanneer je voorkeur hebt voor een plekje op het -sfeervolle- terras. Ditmaal verbleven we niet in een touroperator safaritent, maar in een mobile home van de camping. Met douche en toilet, luxe voor ons! De accommodatie is best klein, maar voor ons geen probleem omdat je vooral op de -ruime- veranda verblijft of van het ge-wel-di-ge uitzicht geniet op een van de twee ligbedden op het gras. Voor onze zoon van 18 waren er behoorlijk wat leeftijdgenootjes. Wel schrijnend om te zien hoe, 3 jaar na de aardbeving, omliggende dorpjes nog altijd in puin liggen en de bewoners ondergebracht zijn in rijtjes caravans.

• 8Familie Jansen04-08-2019

Prachtige ligging

Een terrassen camping met een prachtige ligging in de bergen. Er zijn een aantal sanitairgebouwen en die zijn netjes en worden goed schoongemaakt. Er kan op de camping worden gegeten maar zorg dat je optijd een reservering maakt bij de receptie. Mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Plekken op de camping zijn ruim en nagenoeg allemaal met een mooi uitzicht. 2 zwembaden waarbij er 1 alleen voor de campinggasten is en de andere (bij het restaurant) ook voor de mensen uit de buurt. Daardoor is het hier vaak erg druk. Het andere zwembad is veel rustiger en heb je soms het zwembad voor je alleen. Super badmeester die als je aankomt al stoeltjes voor je neerzet. Wel veel wespen! Zeer veel Nederlanders die er al jaren komen. Restaurant op de camping redelijk. Wij zijn een stukje met de auto gereden en hebben heerlijk tussen de locals gegeten bij Dal Pescatore. Norcia en omliggende dorpjes zeker een bezoek waard.

• 6Eetgelegenheden
  • 8TMM Swinkels24-03-2019

Fantastisch je komt helemaal tot rust

Het uitzicht alleen is al de moeite waard. Schitterend. Soms als je goed kijkt zie je een herder met schapen. De camping is knus en echt Italiaans. Wat ook bijzonder is de twee afzonderlijke zwembaden. Ook voor uitstapjes is deze plek ideaal:perugia assisie maar ook te voet kun je een mooie wandeling maken. Geen mega camping maar fijne knus met toch alles wat je nodig hebt, een winkeltje, restaurant, voetbalveld. Omdat het kleinschalig is zoekt de jeugd elkaar veel meer op en kunnen zich rondom de camping goed vermaken. Overdag is het lekker warm en ''savonds koelt het af zodat je toch lekker kan slapen. Kortom een echt Italiaanse camping in een prachtig gebied.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Geert-Jan Koot19-02-2019

paradijselijk mooi

Deze prachtige plek in Umbrië was jarenlang onze vaste vakantiebestemming. Het gebied en de camping staan nog steeds bovenaan mijn favoriete bestemmingen. Niet alleen zijn kampeerders met tent of caravan welkom, er zijn ook bijzonder fraaie stenen appartementen en houten chalets te huur. Over het restaurant niets dan lof. Authentieke eer smaakvolle Umbrische gerechten en mooie wijnen uit de streek. Het is een heel rustige camping met twee zwembaden en verdient meer belangstelling. De omgeving heeft te lijden gehad van de aardbevingen maar richting Perugia en de Marken blijft nog genoeg te genieten over. De toegangswegen waren in 2018 allemaal open, zelfs naar het prachtige natuurgebied de Piano Grande. Van harte aanbevolen!

• 10Ivo H06-11-2018

Pareltje

Geweldige camping voor mensen die rust, uitzicht, lekker eten en een geweldig klimaat zoeken maar toch iest willen waar hun kinderen (<14jaar) zich bijzonder goed amuseren. 14 dagen genoten hier, wat ons betreft een magnifieke combinatie. Waar vind je nog echt rust en tegelijkertijd een plek waar kinderen zich echt amuseren. Voor het eten hoef je de camping niet af, het restaurant heeft niets met een campingrestaurant te maken maar is gewoon bijzonder goed voor een bijzonder lage prijs. Omgeving is schitterend, niet te toeristisch maar genoeg te doen. ‘s Avonds koelt het heerlijk af in dit hoger gelegen gebied. We zijn nog nooit ergens terug gegaan maar nu vergelijken we elke camping met Il collaccio en willen we eigenlijk alleen maar teruggaan. Door de 2 zwembaden (1 druk, 1 rustig) kun je hier in het hoogseizoen soms praktisch alleen aan het zwembad liggen te genieten.

Camping Il Collaccio (Glamping) info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar