Reviews over Pietralunga

Fantastische plek!!

Randolph & Lianne,
    2-12-2018

Een heerlijke plek om tot rust te komen in het mooie umbrie. Wij hebben hier gekampeerd en het was werkelijk fantastisch! Alles is goed geregeld, mooi onderhouden en super schoon. De gezamelijke diners zijn ook echt een aanrader! Verder is casale il sogno een goede uitvalsbasis om umbrie te ontdekken!

Wij hebben genoten van de rust en de ruimte, de service en de gastvrijheid en hebben daarom ook voor 2019 ons plekje al geboekt! Wij kunnen niet wachten.

Kortom, een echte aanrader!

Geweldig

Gea,
    25-10-2018

Het truffelweekend in oktober bij casale il sogno was een gewelidige ervaring. Tot in de puntjes georganiseerd. Heerlijk gegeten gedronken en veel gezelligheid in een prachtige omgeving. Zeer deskundige en vriendelijke gastheer en gastvrouw!

Fantastisch gezellig Truffelweekend

J Dorsman,
    22-10-2018

Mooi verzorgd verblijf op een fijne rustige locatie .

We komen zeker terug

Angela Gielen,
    22-10-2018

We hebben genoten van een fantastisch truffelweekend. Alles goed geregeld vanaf aankomst op vliegveld tot de laatste minuut. De warme ontvangst, de excursies,culinaire diners met mooie wijnen, de mooie locatie en het lekkere weer.

Het was top.

Umbrisch genieten in een schitterende agriturismo!

Ralf van Houtem,
    3-10-2018

Schitterende locatie en goed verzorgd door super vriendelijke eigenaren! Ideaal voor een paar dagen rust midden in de natuur en prima uitvalsbasis voor leuke uitjes in het schitterende Umbrië.

Iedere ochtend vers brood en versie koffie!

Pietralunga scoort een 8 uit 10, op basis van 38 reviews