Camping Trasimeno

Kleine hotelsWeer vandaag32°17°
Camping Trasimeno
9,2

Trasimeno is een camping vlak aan het gelijknamige Trasimeno meer. Doordat het geen hele grote camping is, is het er altijd netjes schoon en heb je altijd een plekje bij het zwembad. Voor de kinderen is er ook een klein speeltuintje. De hoofdstad van de regio Umbrië is Perugia. Deze middeleeuwse stad is nog niet zo bekend maar zeer de moeite waard.

48 reviews over Camping Trasimeno in het Nederlands

Subliem!

Familie Pots
22-8-2019

Heerlijke camping, van alle gemakken voorzien, sanitair zeer schoon, vriendelijk personeel, mooie plekken, relaxen sfeer, kortom een super fijne camping in een prachtige streek waar heel veel te zien is op een bereisbare afstand en je heel goed kan eten!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Fantastische vakantie gehad.

Muriel
19-8-2019

Geweldige camping zoals al eerder beschreven is. Prachtig uitzicht, leuke animatie met enthousiaste jongens, goed onderhouden sanitair, mogelijkheden om te wassen met handige formulieren om daar je nummer en naam in te zetten bij de tijd en dan kan je de wasmachine gebruiken. Omgeving is geweldig. aanrader is om te eten bij Osteria del Posto, in Corciano. Klein zaakje maar alles vers gemaakt en persoonlijke aandacht en het eten is geweldig. Brood op de camping ook erg lekker, een dag van te voren reserveren voor de dag erna, ideaal. Kortom, camping die zeker de moeite waard is. Kleine camping maar alles aanwezig! En ja...er zijn soms best wat muggen, de ene steken wel en de andere niet. Vooral bij de lantarenpalen zaten er super veel in de avonden, overdag heb je er weinig last van. Ondanks de muggen zou ik toch nog een keer komen!

Federica - Reception-, Proprietaria, 20-8-2019

Dear Muriel,

we read with pleasure your review on the campsite, we're happy that you spent a nice and relaxing holidays by us. We hope to meet you again, with less mosquitos!

Fantistisch!

Anoniem
18-8-2019

Een kleine camping met grote staplaatsen. Alles is vrij nieuw en wordt goed schoongehouden. Ligbedjes en parasols zowel bij het meer als bij het zwembad aanwezig. Wij waren met ons zoontje van 8 en die heeft het erg naar zijn zin gehad. Er was 3 dagen in de week animatie aanwezig en dat was prima. Meer dagen van ons hoeft ook niet want anders krijgen we hem niet mee met uitstapjes. En die zijn er genoeg te doen in de omgeving! Op max. 1 uur rijden kun je al heel veel verschillende uitstapjes maken. Bij de receptie van de camping zijn ze ook erg behulpzaam. Het eten in het restaurant is ook goed. Je kunt ook verschillende gerechten afhalen. Tip! neem genoeg muggenspray mee.

Federica - Reception-, Proprietaria, 20-8-2019

We thank you very much for sharing your holiday experience here! We are happy that you spent a great holiday! Mosquitos are part of the lake's ecosystem and we cannot do so much against them! Unfortunately the hot temperatures and the high level of umidity of this summer allow their development, but they are not dangerous, just annoying...

We hope to meet you again, best regards.

Perfecte rustige camping

De Fouw
14-8-2019

Mooie camping met hele ruime plaatsen. Mooi en schoon sanitair. Vriendelijke medewerkers . Wij kwamen eind juli aan, toen waren alle gasten Nederlands of Belgisch... In augustus kwamen er meer Italianen.. In de omgeving is veel te zien; Siena, Assisi, perugia..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Federica - Reception-, Proprietaria, Tue Aug 20 2019 07:26:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Family De Fouw,

we thank you a lot for you kind words on the campsite! It's nice to know that you had a nice time here and the opportunity to see a lot in the sorroundings .

We hope to meet you again in the future!

Kindest regards.

Geweldig, wanneer kunnen we weer gaan?

Martin Hoekstra
13-8-2019

Een heerlijke kleine familie camping zonder commerciële drukte. Erg vriendelijk en behulpzame medewerkers. Leuk zwembad, heel lekker gegeten in het Restaurant. Sanitair is als nieuw en word zeer goed bij gehouden. Er is zelfs een hondendouche en een hondenstrandje 👍 Zelfs al is de camping vol word er creatief gedacht om de reiziger te helpen.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Federica - Reception-, Proprietaria, Thu Aug 15 2019 13:11:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Family Hoekstra we're glad to read your kind comment! Thank you very much for give us such an high score! It's a proud! We hope to have you here again! Best regards.

Fantastische camping

Pascal Schipperheyn
5-8-2019

Camping Trasimeno is een camping zoals een camping (voor ons) zou moeten zijn. Goed opgezet, schoon, vriendelijk, rustig, mooi aangelegd, vriendelijk personeel. Umbrië is mooi en rustiger dan Toscane.

De camping ligt een paar kilometer buiten Passignono sul Trasimeno. Het is niet echt mogelijk om er naar toe te lopen, dat is wel jammer. Maar je kan gratis fietsen "huren" op de camping, waardoor je even naar het dorpje kan gaan.

Sanitair is in een woord fantastisch. Het is een modern gebouw, wordt goed schoongehouden, en daardoor houden de mensen het ook schoon. Gratis gebruik van de wasmachine(s), en de mogelijkheid om privé sanitair te huren.

De plekken zijn zeer ruim. Er zijn plekken met veel schaduw, en plekken met minder schaduw. Mooi ligging direct aan het meer, je kan zwemmen in het zwembad en in het meer. Ligbedden en parasols bij zowel het zwembad als het meer. In het meer is het wel aan te raden om waterschoenen te dragen.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Federica - Reception-, Proprietaria, 9-8-2019

Dear Family Schipperheyn, it's really a pleasure reading your kind and nice words! We try every day to do our best for the satisfatcion of our guests!

We hope you can join us again in the future! With our best regards.

Geweldige vakantie gehad!

Fam. Pelgrim
29-7-2019

Wij hebben hier twee weken vakantie gevierd in een van de safaritenten. Fijn met eigen douche en wc, met beddengoed wat na een week verschoond werd. Het enige minpuntje in de tent was het twee pits-elektrische kookplaatje. Gelukkig waren de pizza’s in het restaurant een goed alternatief. Genoeg te zien en beleven in de omgeving, mooi stukje Italie. We hadden (samen met onze vrienden) drie jongens van 15 mee die zich prima hebben vermaakt op het voetbalveld, de tennisbanen en in het zwembad. We hebben gebruik gemaakt van de fietsen en de wasmachine, dit alles zonder betaling. Zeer vriendelijk personeel , al met al een absolute aanrader deze wat kleinere camping👍🏻

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Dear Family Pelgrim,

thank you for your review! We understand you had a pleasant stay here and that's the most important thing for us! We hope you can visit us again in the future.

Bellissimo

Pijnenburg
28-7-2019

Heerlijk verblijf op deze prachtige camping gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Lakeview plaatsen gehad, voor ons gevoel de VIP-plaatsen van de camping! Alles nieuw en zeer goed onderhouden. Luxe sanitairgebouw, ruim, toiletpapier en handzeep aanwezig, wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Fijn zwembad met ligbedjes, ook aan het meer staan ligbedjes. Gratis gebruik wasmachine met intekenlijsten, gratis gebruik fietsen, tennisbaan/voetbalveld/speeltuin/tafeltennis. Nederlandssprekende Animatie voor de kinderen meerdere dagen in de week. Heerlijke pizza op de camping. Veel te zien in de omgeving: Perugia, Arezzo, Cortona, Gubbio, stadjes aan het meer, bootverhuur. Tijdens ons verblijf was het meer goed om in te zwemmen, vergeet je waterschoentjes niet. Muggen/vliegjes horen nu eenmaal bij een waterrijke omgeving, hebben we voor lief genomen. Kortom aanrader!!

Federica - Reception-, Proprietaria, 31-7-2019

Dear Family Pijnenburg! GRAZIE!!! It's a proud for us reading your review. Our hard work is rewarded by your words! See you next year! Greetings to the whole family

Een prachtige camping op een prachtige plek

Fam Boul
24-7-2019

Ontzettend mooie omgeving en dito camping. Zeer vriendelijke ontvangst en we konden zelf een fijne plek kiezen. De bediening in winkel en bar/ restaurant zijn ook hartelijk. Heerlijke ijsjes gegeten op het terras. En het zwembad is Top! Rondje rond het meer fietsen vergt wel het gebruik van Google maps want het staat niet overal duidelijk aangeven, maar is een prachtig rondje van 60 km, vrij vlak fietsen. Sanitair is super schoon! Meerdere was machinens en droger ( echt niet nodig gehad met heerlijk mooi weer )en gebruik van een vriezer voor je cool elementen staat er ook. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in juli 2019
Federica - Reception-, Proprietaria, 31-7-2019

Dear Family Boul with pleasure we read your nice comments on the camping! We appreciate what you noticed! We really hope to havce you as guests once again, a big hug from all the camping staff.

Deze camping is echt een aanrader in Umbrie.

Merian en Andre
20-7-2019

Geweldige camping! Zeer gastvrij en behulpzaam. Sanitair is mooi, schoon en ruim. Aan alles is gedacht. Fijn zwembad!

Gereisd Met partner in juli 2019
Federica - Reception-, Proprietaria, 22-7-2019

Dear Merien and Andre we appreciate the words you spent on our campsite!

We hope you can enjoy another time here with us!

Kindest regards.

• Autovrij parkJa
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trasimeno in Passignano (Lago di Trasimeno), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trasimeno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.