vakanties Passignano (Lago di Trasimeno)

Reviews over Passignano (Lago di Trasimeno)

We gaan hier zeker terug komen

Mark,
    18-12-2018

Wij hebben hier een zeer goede vakantie gehad. Eten was goed,bedden zijn goed,omgeving is mooi.En even voor de mensen onder ons die een slechte review geven. Het kost 250 euro p.p voor een week all incl. in mei . Even kijken naar prijs kwaliteit,dan kom je tot de ontdekking dat het hier zeer goed is voor het geld wat je betaald.

Mooie locatie en perfecte relax spot

Bob,
    20-11-2018

Het is een camping met ruime staanplaatsen, er zijn plekken met zon en zonder zon.

De voorzieningen zijn goed, water en afvoer op de staanplek. De camping wordt keurig onderhouden. Verder is het heerlijk om ‘s avonds naar het strandje te lopen en daar te genieten van de zonsondergang, de zon verdwijnt tussen de bergen aan de vere oever aan de overzijde. In de morgen is het heerlijk om aan het strand je ontbijt te genieten.

Het sanitair is super, mooi en schoon.

De overige voorzieningen zoals restaurant en winkel zijn ook goed, kortom het is een heerlijke camping om bij te komen.

Federica - Reception-, Proprietaria, 30-11-2018

Dear Mr. Bob,

we are grateful for your kind words on the campsite, that means you had a nice stay here.

We hope to meet you again!

Regards.

Gezellig familiehotel, netjes en goed gelegen.

Ludo Leysen,
    19-10-2018

Direct thuisgevoel, fijne ontvangst, je bent hier welkom.

Elke vraag wordt beantwoord, elk verzoek ( indien mogelijk) ingewilligd.

Alles zeer netjes verzorgd, onze kamer beschikte over een zeer ruim terras.

Pluspunt, de lift en de afgesloten autostaanplaats ( gratis)

Rustige ligging op wandelafstand van het centrum.

Elke avond keuze uit enkele voorgerechten, vlees of vis (vers van het meer) en enkele nagerechten.

Zijn we in de buurt dan gaan we daar zeker terug logeren!

Bedankt!

Fantastich kort verblijf met de caravan!

Bibi van Hooidonk,
    30-9-2018

Hou je van de nazomerrust in september? Dan biedt deze camping je alles! Een mooie nieuwe niet al te grote camping inclusief fraaie vakantiehuizen aan een rustig meer in Toscane/Umbrië. Zeer goed verzorgt en buitengewoon aardig (Engelssprekend) personeel. Je moet wel geïnteresseerd zijn in veel mede-landers

Federica - Reception-, Proprietaria, 12-10-2018

Dear Family van Hooidonk,

it's a pleasure for us reading your kind words and we're happy you had a nice stay.

Till soon!

Kindest regards.

Heerlijke camping.

Bea Westhof,
    29-9-2018

Heerlijke camping direct aan het meer. Het meer is niet te zwemmen, maar de camping met zijn zwembaden maakt alles goed. Een heerlijk en goedkoop restaurant. Zeer vriendelijk personeel op heel de camping. Broodjesservice. Superschone toiletten en douches. Zelfs honden douche. Gratis wasmachine is een punt. Vraag er gewoon geld voor en er zal geen discussies meer zijn. Ook gratis fietsen. Ruime plaatsen van 120m2. Soms geen satelliet ontvangst door de mooie bomen. Hier heerlijk een week gestaan voor Acsi tarief van 19 euro. Kregen een lekker flesje wijn mee.

Federica - Reception-, Proprietaria, 12-10-2018

Dear Bea,

thank you for your nice words on the campsite, we're pleased you spent a nice time here.

Looking forward to see you once again.

With our best regards.

Passignano (Lago di Trasimeno) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 160 reviews