Camping Kursaal

ItaliëUmbriëPassignano (Lago di Trasimeno)
8.6FantastischScore uit 213 reviews

• 9Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In Umbrië, Italië vind je Camping Kursaal. Een kleinschalige, schone camping met uitstekende service. Hier kun je zwemmen in het zwembad of in het Trasimenomeer. Een paar keer per week is er Nederlandse animatie voor kinderen tot 12 jaar en ‘s avonds is er soms live-muziek in het restaurant. Gelegen op minder dan een half uur rijden van Perugia.

Tonen op kaart

214 Reviews over Kursaal

• 9Maaike02-09-2021

Loved it!

Camping Kursaal is a lovely small campsite with the amenaties of a large(r) campsite. The lake, the pool, the large pitches, the great staff and my lovely fellow campers. I loved every minute of my stay!

• 8Eetgelegenheden
  • 8De Vries10-08-2021

Super leuke camping en echt werkelijk iedereen is er vriendelijk (ook in de nabije omgeving) hier waarderen ze nog echt je bezoek! Restaurant is zeker een aanrader! Geen pizza maar van de camping af naar rechts een mega goede pizzeria (kan je overigens ook andere dingen eten) leuke mountainbike route begint vlakbij de camping en voor de fiets fanaten zeker aan te raden om het meer te fietsen. Dorpje op loopafstand. En huur er eens een bootje bij Benni😉betaalbaar en echt leuk.Camping eigenaar is zeer behulpzaam (overigen personeel ook) en sanitair is schoon, prima douches en tevens een baby badkamer! Internet is opvallend goed op de camping…en heb je geen eigen kampeermiddel? Boek dan zeker het hotel eens!

• 8Limburgers23-08-2019

Voelt als thuiskomen

Voelt ieder jaar weer als thuiskomen voor ons, gewoon een geweldige plek. Personeel en eigenaar zijn zeer vriendelijk en bereid zijn je overal mee te helpen. Zelf pech aan de auto op de heenrit en meteen bij aankomst door de eigenaar geholpen met een garage in het dorp Passignano. Top gewoon

• 8Staat v/h sanitair
  • 8Emmy Uittien02-08-2019

Prachtige camping, heerlijk zwembad, lieve mensen.

We vonden het een geweldige camping. Niks van de omgeving gezien, alleen maar geluierd vijf dagen lang. Elke morgen zodra het zwembad om 9 uur open ging gezwommen. Erg fijn zwembad. Er zijn allemaal bedjes bij het zwembad. Heerlijk luieren met prachtig uitzicht. Het enige nadeel is de muggen die 's avonds in wolken ons leven kwamen verzieken. Je kon eigenlijk niet buiten bij je caravan zitten eten of zoiets. De deet helpt wel om te voorkomen dat je wordt geprikt maar de beestjes blijven wel in wolken boven je hoofd rondvliegen.

• 7Eetgelegenheden
  • 10T.Baas21-07-2019

Fantastisch gastvrij

Gezellige ontspannen sfeer. Geen moeite is te veel. Echt iedereen is vrolijk . 'S morgens wordt er geveegd met een lach en als er een docter nodig is wordt dat perfect geregeld. Wat een heerlijke dagen waren het op een mooie camping aan het mooie Trasimeno.

• 9Wijn19-07-2019

Geweldig. Vriendelijk ontvangst. Lekker eten. Centraal gelegen. Alles in 1 👍 Volgend jaar zeker weer

• 9Francois Ballieux25-06-2019

Geweldig verblijf, relaxed, ontspannen.

Geweldige, goed verzorgde camping. Rustig en prachtig gelegen aan het meer van Trasimeno. Super vriendelijk en servicegericht personeel. Goed restaurant. Ontspannen sfeer. We zullen graag hier terugkomen. Met dank aan het personeel voor hun geweldige klantgerichte aanpak!

• 10Marcel van wijhe16-06-2019

Goddelijk plekje

Heerlijke week gehad in de caravan met vrienden. Mooi opgezette camping met heerlijk zwembad aan het strand en een fijn kiezelstrandje waar je zo het meer inloopt. Met een gezellige hollandse dame met genoeg adviezen voor leuke uitstapjes. Wij hebben een diner gehad in samenwerking met een lokale wijnhandelaar. Meeeer dan geslaagde avond en wat een heerlijk eten kregen we voorgeschoteld. Het sanitair is er ruim aanwezig voldoende toiletten en douches die altijd schoon zijn. Grote overdekte ruimte om de afwas te doen. Echt een top camping en ben je op doorreis pak je lekker een kamer in het hotel voor een paar nachten. Service staat hoog in het vaandel en bij het binnen rijden door de poort gelijk al een welkom gevoel

• 10J.Plomp15-06-2019

Eigenlijk willen we hier nooit meer weg!

Ieder jaar maken wij een rondreis met de camper door Italie. Één van onze tussenstops is altijd Camping Kursaal. Deze camping geeft ons altijd het gevoel dat we thuiskomen. Een geweldig gastvrij ontvangst, iedereen is bijzonder vriendelijk en enorm gastvrij, uitstekend restaurant, rustige en mooie omgeving met alle voorzieningen, en fantastisch sanitair.

• 9Fam. Klarenbeek15-06-2019

Hou je van een rustige kleine mooie camping , waar de eigenaar en zijn personeel ontzettend vriendelijk en gastvrij zijn . En je zoekt een plek die centraal ligt voor leuke uitstapjes. Of je wil lekker luieren aan het zwembad. Kom dan naar Camping Kursaal !!

• 8Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar