Reviews over Montone

totale rust

Tony Grillet
    4-10-2018

Wij waren de enige gasten en genoten van een fantastische verblijf van 8 tot 15 september. Ook in de omgeving is er veel te bezoeken. Ik heb de indruk dat Umbrië minder toeristisch is dan Toscane.

Maar het vinden van het vakantieadres met GPS is niet aangewezen, gebruik zeker niet Bacciana 2 Montone !! Nochtans is het heel eenvoudig om ter plaatse te geraken.Als je de afrit Montone neemt op de E45, dan kom je op de SP203 dan rijd je 3.5 km richting Montone. Op een bepaald moment in een bocht naar rechts, heb je op de linkerkant van de weg een verzameling van wel 10 wegwijzers (o.a. Agriturismo Caigherardi) Neem die weg links naar beneden, na 600m vind je rechts het vakantieverblijf.

Mooie ruime appartementen in geweldige omgeving

Anouk
    31-1-2016

De appartementen Le Carpine zijn mooi, schoon en zeer ruim. De omgeving is zeer groen en rustig. De afstand naar winkels is hierdoor wel wat groter.

Andrea is een geweldige gastvrouw en de pizza-avond erg gezellig met heerlijke pizza's.

Prachtig appartement midden in de natuur!

Veronique
    20-6-2013

Prachtig appartement in een zeer goed gerenoveerd gebouw. Mooi gelegen in de heuvels van Umbrië. Letterlijk de natuur 'on your doorstep'.

Appartement Voltabotte ligt op de bovenste etage, maar heeft daardoor een privé dakterras met geweldig uitzicht.

Zoek je vertier, dan moet je op pad, maar het is een uitstekende plek om tot rust te komen met een heerlijk zwembad voor de warmere dagen.

paradijsje in klein dorp

ad
    1-3-2013

vele jaren geleden zijn wij hier een paar dagen te gast geweest.

het hotel was pas geopend.

Het dorp was een verrassing, de coleur locale was overheersend.

De gastheer en gastvrouw deden hun uiterste best om het ons naar de zin te maken.

We willen nu zeker weer eens terug.

Prachtig appartement & voortreffelijk restaurant

han
    4-6-2012

Naast de schitterende ligging en puike voorzieningen van de Carpine appartementen is het écht bijzondere dat de eigenaren speciaal voor de appartementen ook een fantastisch restaurant runnen. Op verzoek maken ze de lekkerste pizza's we ooit geproefd hebben en koken ze de sterren van de Umbrische en Mediterane keuken.

Montone scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews