We hebben een aantal aanbieders voor Tesero voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Tesero voor je op een rij gezet:

Reviews over Tesero

Goed skigebied voor kleine kinderen ( Pampeago)

Csas
    29-12-2014

Zoek je veel kans op zon, gemoedelijke piste's, niet te lang... , dan ben je hier op de juiste plaats. Ik was hier voorheen al geweest, dit gebied gekozen om onze kleine dochter wat ski-ervaring op te laten doen. Met kinderen kun je hier makkelijk doorheen het ganse gebied skiën, zonder plots voor een diep-rode of zwarte piste te staan. De meeste rode piste's zijn makkelijk te doen na een paar dagen ski-ervaring hier.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2014

rustig dorp ,zeer mooi gelegen

susanne lodewijckx
    15-8-2009

In de zomer zijn er wel wat te weinig terrasjes,in de winter blijven we toch binnen , zeer mooi gelegen dicht bij de pistes niet echt sfeer in het dorp zeer toffe uitstappen en wandelingen wanuit het dorp zelf bewoners zijn zeer vriendelijk plaats om naar terug te gaan

Gereisd Met vrienden in augustus 2009

groepsreis via creacrief was uitmuntend voor de knderen

r. slootmans
    13-6-2006

groepsreis via creacrief was uitmuntend voor de knderen ook reuze goed waren in hothel erica alles was naar wens gaan zeker terug volgend jaar en dat voor de zevende maal met zelfde gezelschap een aanrader voor iedereen

Gereisd Met vrienden in februari 2006
Tesero scoort een 8,3 uit 10, op basis van 18 reviews