Sorteren

vakanties Ratschings/Racines

Reviews over Ratschings/Racines

Zeker een hotel om nog eens terug te gaan.

J.L. Zandee
    11-9-2018

Het hotel is zeer netjes. de mensen zijn vriendelijk. bereid om je te helpen en uitleg te geven.

GEWELDIG

Willem Leferink
    31-8-2018

Wij komen hier al jaren en het is iedere keer weer super. Alles klopt gewoon. Kamers prima, eten voortreffelijk, welness en zwembad super. Wij gaan volgend jaar gewoon weer.

Een aanrader!

Hanneke H.
    14-8-2018

Prachtig gerenoveerd familiehotel, mooi gelegen, geweldige ruime kamers, prachtige wellness, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Op deze plaats kom je helemaal tot rust. Wij hadden prachtig weer. Jaufentalerhof is een wanderhotel met veel tips en mooie wandelroutes. Een pareltje in het Jaufental!

Fantastische vakantie !

Fam. Deckx-Fieuw
    28-3-2018

Voor de vijfde maal kwamen we al naar dit fantastisch hotel ! Het personeel is supervriendelijk, de maaltijden zijn heel verzorgd, heel veel keuze en meer dan genoeg. We voelen ons hier al echt thuis en komen zeker nog terug !

geweldige vakantie die we zeker gaan herhalen

gertrud 203
    27-3-2018

Het weer, de ligging, de service, het eten , de kamers. Alles was perfekt

Ratschings/Racines scoort een 8,7 uit 10, op basis van 67 reviews