Rasun Anterselva - Rasen Antholz

We hebben een aantal aanbieders voor Rasun Anterselva - Rasen Antholz voor je op een rij gezet:

vakanties Rasun Anterselva - Rasen Antholz

Reviews over Rasun Anterselva - Rasen Antholz

Mooi in de bergen

Mirjam
    30-7-2017

Een rustige camping aan het eind van het sal, richting de oostenrijkse grens. Camping ligt langs een weg, maar deze is niet druk. Weer is onvoorspelbaar, als t zonnig is, is het zeer mooi. Uitzicht op bergen. Zon zakt achter de bergen weg begin v d avond. Mooie plekken, trapsgewijs. Sta je achteraan, is t toiletgebouw wel eindje lopen. Toiletgebouw is schoon, netjes. Goede douches. Echt in orde.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plek voor rustzoekers

M van de Wakker
    19-8-2013

Het dorp kent geen echt uitgaansleven. Er zijn wat restaurants en kleine winkels . Voor een flinke hoeveelheid boodschappen moet je terug naar het Pustertal. De plaatselijke fanfare verzorgt af en toe een optreden. Sfeer is heel gemoedelijk. Bevolking heel erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

typisch Tirools dorpje

ottoy marc
    24-3-2013

Rasen bestaat uit verschillende kleinere dorpen, stuk voor stuk typisch zuid Tirools dorpjes. Het skigebied de Kronplatz ligt vlakbij en is in een paar minuten bereikbaar met de skibus of eigen wagen. Het gebied beschikt eveneens over prachtige uitgestippelde wandelroutes.

Gereisd Met partner in Sat Mar 16 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel mooie bestemming!

clicteur
    31-3-2009

Vooral het langlaufcentrum in Antholz is zeer mooi, wij hebben een wandelvakantie gehad en daar is het echt zeer mooi om te wandelen, je wandelt er op/ of langs een dichtgevroren meer, tussen de bergen. Wij verbleven in Rasen, een klein dorpje waar niet zoveel te beleven is, maar wel centraal ligt om naa het skistation of Brunnick te gaan. Heel veel gratis bussen die je brengen naar het skistation of het langlaufcentrum. Een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2009
Rasun Anterselva - Rasen Antholz scoort een 8,2 uit 10, op basis van 20 reviews