Camping Sägemühle

ItaliëTrentino en Zuid TirolPrato Allo Stelvio / Prad am Stilfserjoch

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Sägemühle voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 85 reviews
+131/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.6FantastischScore uit 85 reviews
  • 9.4Staat v/h sanitair
  • 7.9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Sägemühle komen weinig Nederlanders, waardoor je een echt vakantiegevoel hebt. Het sanitair en het zwembad worden goed schoongehouden. Voor een hapje eten kun je in het restaurant terecht en de kinderen kunnen zich vermaken in de speeltuinen. Camping Sägemühle in Zuid-Tirol ligt tussen de bergen en is perfect voor de natuurliefhebber.

Tonen op kaart

88 Reviews over Sägemühle

• 8M. Visser13-09-2021

Voor herhaling vatbaar!!

Comfort campingplaats 2 dagen van te voren gereserveerd. Was voor 1 week plek. Vriendelijke dame bij de receptie zei dat we altijd na een week konden doorschuiven naar een andere plek. Hebben we uiteindelijk niet gedaan, omdat we weer richting huis moesten. Wat is deze camping ons goed bevallen. Zeer netjes sanitair, rustig (geen harde muziek), een camping voor echte rust- en natuurliefhebbers. Vanuit de camping liep je zo tussen de appel boomgaarden door. Mooie wandelingen vanuit de camping te maken. Ook het plaatsje Prado op 4 min loopafstand met heerlijke bakker en leuk terras naast de M-preis. Deze camping is toegevoegd aan onze favorieten👍

• 7Eetgelegenheden
  • 9WenRis12-07-2021

Prachtige camping

De camping ziet er zeer verzorgd uit! het sanitair is prachtig en heel schoon, in het restaurant van de camping kun je heerlijk eten, de plaatsen zijn ruim, het was nog wat stil toen wij er waren maar iedereen was erg vriendelijk, op loopafstand kun je lekker koffiedrinken en je boodschappen doen en je kunt er heel goed wandelen en fietsen, ook de hond was welkom dus voor ons zeker voor herhaling vatbaar, wel aan de dure kant maar die prijzen zijn we aan het Gardameer ook gewend..

• 9Fam van O.10-08-2020

Supermooie camping in prachtige omgeving

Camping Sagemuhle is een erg mooie camping, goed onderhouden. We hadden een 'wooden chalet' geboekt (rechtstreeks bij de camping). Dit is een aanrader. Een heel erg mooi huisje, luxe ingericht (boxspring bedden, vaatwasser, regendouche), ruim en met een groot overdekt terras met ligbedden. Het restaurant op de camping is erg goed. Heerlijk eten voor een prima prijs, snelle en aardige bediening. Op de camping zit een winkeltje waar je 's ochtends heerlijke broodjes kunt halen. Op loopafstand zitten 2 grote supermarkten (MPreis en EuroSpar). Zwembad is prima, met een fijn zonneterras buiten. De omgeving is geweldig. Je kunt er fijn fietsen op de fietspaden tussen de appelboomgaarden. Voor de fanatieke fietsers zijn er veel mooie klimmen te maken, met uiteraard de Stelviopas. Daarnaast zijn er veel wandelmogelijkheden. Aanrader is de 'watervallenhike' vanuit Trafoi en de hike naar de hangbrug (suspension bridge) vanuit Sulda.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Erik30-07-2019

Mooie camping, weinig coulant bij noodvertrek

Slecht beginnen, goed eindigen. We hadden twee weken een comfortplek geboekt voor onze tent. Na de 7 dagen bleek onze tent niet bestand tegen langdurige regen en moesten we op zoek naar een hotel, de tent was afgeschreven. Bij de receptie waren ze niet coulant en de overige 7 dagen moesten gewoon betaald worden, ook niet een deel terug, de volle mep. Dat had wat chiquer gekund want deze plek was zo weer verhuurd, dubbel centjes.

De locatie is top! Aan de voet van de Stelvio, mooi voor fietsers maar anderen ook aan te raden om met de auto eens naar 2700m te rijden. Ook kun je er mooi wandelen, mountainbiken en ben je met een uurtje in Merano. De camping is erg schoon en heeft goede faciliteiten. Wel miste ik een buitenzwembad en is de WiFi niet zo goed.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Tessa25-07-2019

Mooie camping in prachtige omgeving.

Mooie camping, schoon en ruim sanitair, nooit hoeven wachten. Zelfs een vaatwasser. Zwembad op dr camping (binnen) is klein, maar leuk voor de kinderen. Je kunt ook naar het zwembad in Prato voor 1 euro pp, mooie grote ligweide en glijbaan er bij. Premium plekken erg mooi, ook sportveld en speeltuin ruim en netjes. We hebben lekker gegeten in het restaurant. Omgeving is prachtig, wandelen, fietsen, zwemmen en leuke dorpjes. Animatie is er niet, wel i.s.m. awuaprad (600 m). De kinderen hebben daar een keer cupcakes gebakken. WiFi erg goed! Het enige nadeel vonden wij dat het 's avonds flink afkoelt en er weinig meer te beleven is, koffiebar in Prato zat al om 20.00 uur dicht.

• 9Eetgelegenheden
  • 8BT10-09-2018

Sehr schöner Platz

Wir sind das dritte Mal auf diesem Platz, der ist wunderschön. Diesmal haben wir für 15 Nächte fast ein Jahr in Voraus gebucht.

Diesmal mussten wir einen Tag früher abreisen, trotzdem wurde uns der gesamte Tag inklusive Hund, angerechnet.
    Wir finden es schade und es ist eigentlich ein Armutszeugnis liebe Familie Wunderer. Schade, aber dieses Verhalten hat uns jetzt erstmals die Lust von Camping Sägemühle genommen.

• 5Eetgelegenheden
  • 8Smit03-08-2018

Aanrader

Mooie camping, met prachtig sanitair. Wc, douche en wasbak in 1 ruimte voor jezelf, zonder dat je daar extra voor hoeft te betalen. Wel heel erg warm in deze ruimte. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Jammer dat er geen buitenbad is. Prachtige omgeving.

• 10Fam. Krutzer10-08-2017

Geweldig!

Prachtige mooi middelgrote camping. Personeel vriendelijk behulpzaam en altijd tijd voor een praatje of geïnteresseerd in de gasten. Camping zeer schoon, zwembad prima, ook openingstijden waren top! Eten in restaurant erg lekker en wil je liever voor je tent eten, dan kan dat gewoon. Voor kinderen 2 mooie speelplekken. Vanuit de camping hele mooie wandeltochten gemaakt. Vergeet niet de app van de camping op je telefoon te zetten, heel handig voor wandelingen! Wij hebben genoten van alle luxe, gezelligheid en de gastvrijheid!

• 10Eetgelegenheden
  • 9C. + J.A. Fliri16-05-2017

3 schöne Tage Urlaub mit unseren 3 Enkelkindern

Der Caravan liess keine Wünsche offen. Das grosse Plus für uns war das Hallenbad und die sauberen und praktischen Sanitäranlagen. Die schöne und ruhige Lage hat uns auch sehr gefallen. Von den kostenlosen Tickets für Zug und Bus haben wir kein Gebrauch gemacht. Die Internet-Verbindung (WLAN) hat immer funktioniert.

• 10Maximilian Rädel19-04-2017

Sehr gepflegter Platz und freundlicher Service!

Alles in sehr gutem Zustand. Ist auf jeden Fall weiter zu empfehlen!

• 10Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar