Camping Vidor Family & Wellness Resort

ItaliëTrentino en Zuid TirolPozza Di Fassa

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Vidor Family & Wellness Resort voor je op een rij gezet:

9.4FenomenaalScore uit 141 reviews

• 9.1Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Vidor – Family & Wellnessresort kun je kamperen of overnachten in het hotel. De wellness is goed net zoals het zwembad dat in 2017 is geopend. Een uitgebreide campingwinkel en goede fitnessruimte vind je hier ook. Ook ’s winters altijd pret dankzij de vele binnenfaciliteiten zoals het voetbalveld. Een top uitzicht in de Dolomieten.

Tonen op kaart

142 Reviews over Vidor Family & Wellness Resort

• 10Hebben27-10-2021

Top camping op een hele mooie locatie.

Wij vonden het een top camping. De ligging van de camping is zeer goed. Veel liften in de buurt voor mooie wandelingen. Sanitair mooi een schoon. Winkeltje ook prima maar wel duur. Panorama plekken hebben een fantastische uitzicht. We hadden een plek met balkon. Camping is zeker niet goedkoop maar alles is wel top in orde.

• 10Natuur
  • 8Mark Keijzers12-08-2020

Mooie Camping in geweldige omgeving

De camping was prima in orde. De standplaats was niet overdreven groot (grote tent, luifel net niet op het asfalt), maar dat weten we in Italie. Sanitair luxe, zwembad heel luxe ;warm binnen met glijbanen etc. Kidsclub met binnenspeeltuin binnen, uitgebreide campingwinkel (die niet overdreven duur was). Uitzicht rondom geweldig, midden in het gebied waar je prachtig kunt wandelen. Dat hebben we dan ook gedaan. Met Panoramapass 3 dagen gebruik gemaakt van alle liften in de omgeving. Mogelijkheden eindeloos mbt bewonderen van het prachtige berglandschap. 90% Italianen, best veel campers, weinig tenten (en Nederlanders). Restaurant op de camping was ook prima. Waren er minpunten: het was bij elkaar erg duur (happy family arrangement, bijna 100 euro per dag ! apart voor stroom betalen). Daarvoor was onze plek eigenlijk te klein maar het uitzicht vergoedde veel. We hebben ons prima vermaakt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Hams24-07-2020

Prachtcamping in schitterend gebied!

Veel campings gehad, maar dit was misschien toch wel de allermooiste! Het is een vrij prijzige, maar dat is het ook wel waard. Zwembad is heerlijk en onze jongens (8 en 10) hebben zich er prima vermaakt, wij ook trouwens. Direct vanuit de camping hebben we schitterende wandelingen gemaakt, je hebt de auto hier haast niet nodig. Je wandelt ook makkelijk richting het dorpje, heerlijk even een boodschapje of ijsje. De campingwinkel is heel compleet, met hele normale prijzen. We hebben hier 12 dagen gestaan met de caravan, tussen de Italianen, Duitsers en enkele Nederlanders. Iedereen is op zichzelf, maar wel in voor praatje of helpende hand. Het sanitair is ook geweldig, luxe en erg schoon. Dikke aanrader!

• 8Mirjam L.08-09-2019

Erg genoten op deze camping in een actief gebied!

Eind augustus een week op Vidor gestaan. Toen we aankwamen met onze vouwwagen was het even schrikken: heel veel campers met Italianen en Duitsers. Maar we moeten altijd even wennen op een nieuwe camping; al snel ervoeren we de luxe van deze camping: uitstekend sanitair, aandacht voor het groen op de camping, mooi binnenzwembad. De kinderen gaven het zwembad een 9, de glijbaan had iets langer mogen zijn voor een 10. De animatie hebben onze kinderen niet gezien, maar die waren binnen in het speelgedeelte en daar zijn ze niet geweest. Ze vonden ook al snel NL kinderen met wie ze de tijd dat we op de camping waren doorbrachten. Op de camping zijn een paar rotsen met haken waarop ze geklommen hebben (wel eigen klimspullen mee). Restaurant is ok, de pizza's heel lekker en ook af te halen. Uitzicht schitterend, overdag met de liften omhoog en mooie stukken gewandeld.

• 9Marcel05-09-2019

Schitterende omgeving, schitterende camping

Eind augustus hebben we 1 week op camping Vidor gestaan. Met onze tent stonden we tussen veelal italianen (geen Nederlandse enclave). Italianen kamperen of basic met hun werp-tentje of in hun camper in tegenstelling tot de caravan die we bij veel nederlanders zien.

Bij aankomst kregen we een warm welkom. We kregen een plek toegewezen maar mochten ook wat uitzoeken. We zijn op 223 gaan staan. Keurige -ruimte- verharde plek (ondergrond klein grind, plek handig bij regen tov klei).

Omdat je hoog in de bergen zit vonden we het zwembad extra geweldig. Niet door de overvloed aan regendouches maar ook omdat het grootste gedeelte binnen is. Prachtig zwembad, luxe afgewerkt (douche gel aanwezig, bandje voor een kluisje, vloerverwarming enz).

Met de kids konden we op de camping klimmen (let op! Dit zijn wel voorklim routes). Heel cool. De omgeving is prachtig en goed te bezoeken met de pas welke we kregen. Al met al warm aanbevolen!

• 8Fam. Bosken21-07-2019

Prachtige camping, min punt het restaurant!

Gekampeerd op een mooie plek.

• 5Eetgelegenheden
  • 10NN14-08-2018

Super!!!

De camping ligt prachtig en in de omgeving kun je hele mooie wandelingen maken (passo Sella is fantastisch). Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Omdat we een "happy family-arrangement" hadden, konden de kinderen onbeperkt (gratis) naar het zwembad. Ook zijn er veel (binnen) speelvoorzieningen voor de kinderen, zoals een indoor-voetbalveldje, playstation, tafeltennis enz. Op de camping staan veel Italianen en Duitsers, maar zeker ook Nederlanders. Onze dochter had genoeg vriendinnetjes. De campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment en is vaak goedkoper dan de supermarkt in het dorp. In de campingwinkel is ook glutenvrij brood, koekjes, vlees (oa hamburgers, worstjes, bbq-spiesjes) en pasta verkrijgbaar. Het restaurant is prima en je kunt er volop (gecertificeerde) glutenvrije gerechten krijgen (oa pizza, lasagne, patat). Deze gerechten kun je ook afhalen. Voor mensen met coeliakie echt geweldig!

• 8Ruud20-07-2018

Super camping op een toplocatie

Camping ligt wat ons betreft super. Zowel qua hoogte (overdag niet al te heet en in de nacht lekker fris (als het erg slecht weer is kan het wel snel te koud zijn)) en centraal in het dal. Supervriendelijk ontvangen en ook het contact tijdens onze week op de camping: allemaal erg vriendelijk. Wij stonden op plaats 247, mooi uitzicht en grote plaats. Super schoon en mooi sanitair. Kortom: aanrader voor ons. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

• 10Alessandra sikvestr05-05-2018

Bellissimo camping con tutti i confort.

Eccellente pulizia. Ottima zona bimbi con giochi adatti per diverse fasce d’età. Relax garantito anche per i più grandi con SPA e piscine con idromassaggio con vista mozzafiato!!! Grazie ai gestori per la loro gentilezza e simpatia per aver reso questo questa vaca da da rifare !!! Ci rivedremo presto

• 10Claudia24-01-2018

Fantastische en mooie luxe camping

Luxe camping met veel faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel dat altijd graag wil helpen. Mooi en leuk zwembad met glijbanen, goede fitnessruimte. Dit is echter niet in de prijs inbegrepen; hiervoor moet extra betaald worden. Camping ligt net buiten het dorp; een steile weg naar boven (niet voor iedereen met een fiets te doen). We hadden een Luxury XL pitch (160m2). Prachtig alleen jammer dat er geen duidelijke afscheiding was waardoor onze directe XL-buren met een grote camper en caravan een stuk op ons veld kwamen. Daarom gaan we dit jaar weliswaar terug naar de camping maar nu in een Luxe Lodge. Ook hadden we een super de luxe privé badkamer gehuurd. Erg mooi en werd elke dag schoongemaakt.

De kleine minpuntjes die we tijdens ons verblijf hadden:

• de WIFI werkte in zijn geheel niet (of je had 20 seconden wifi maar dan werd je er weer uitgegooid); hopelijk is dat dit jaar beter
    • het was een aantal dagen erg druk waardoor tentjes op het gras geplaatst werden waar geen staanplaats was (erg druk dus)
    • een ABC met camping/huisregels en tijdstippen van rust was er niet of een handleiding voor het weggooien van afval (zouden wij wel handig vinden)
    • veel campers (er is zelfs nog een apart groot veld voor camperplaatsen) die soms tegen je tent of caravan aanstaan waardoor enig uitzicht of privacy totaal weg is
    • 9Eetgelegenheden

Camping Vidor Family & Wellness Resort info