Géén boekingskosten

Camping Vidor Family & Wellness Resort

ItaliëTrentino en Zuid TirolPozza Di Fassa

We hebben de beste aanbieders voor Camping Vidor Family & Wellness Resort voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 142 reviews

• 9Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Vidor – Family & Wellnessresort kun je kamperen of overnachten in het hotel. De wellness is goed net zoals het zwembad dat in 2017 is geopend. Een uitgebreide campingwinkel en goede fitnessruimte vind je hier ook. Ook ’s winters altijd pret dankzij de vele binnenfaciliteiten zoals het voetbalveld. Een top uitzicht in de Dolomieten.

143 Reviews over Vidor Family & Wellness Resort

• 2Rob27-01-2022

Afzetters! Deze camping is echt een groter afrader

Het oogt op op de foto's als een prachtige camping maar schijn bedriegt. Deze camping is de prijs niet waard. Het is een bovengemiddeld dure camping en de faciliteiten vallen erg tegen; lauw water douches, vieze toiletten. Wordt niet veel schoongemaakt. En voor alles wat je extra wilt moet de hoofd hoofdprijs betaald worden. De omgeving is prachtig, de natuur, de dorpjes en de restaurantjes. Dus als je hier alleen komt voor het slapen en je rust (het is er 's avond wel heerlijk rustig), en dan de rest van de dag erop uit trekt dan is het OK. Duur betaald maar OK. Als je wat meer verwacht ga dan simpelweg niet naar deze camping. We hebben er echt de saaiste en onaangenaamste Kampeer vakantie ooit gehad. Low budget camping voor een 5 sterren hotel prijs

• 4Natuur
  • 10Hebben27-10-2021

Top camping op een hele mooie locatie.

Wij vonden het een top camping. De ligging van de camping is zeer goed. Veel liften in de buurt voor mooie wandelingen. Sanitair mooi een schoon. Winkeltje ook prima maar wel duur. Panorama plekken hebben een fantastische uitzicht. We hadden een plek met balkon. Camping is zeker niet goedkoop maar alles is wel top in orde.

• 10Natuur
  • 8Mark Keijzers12-08-2020

Mooie Camping in geweldige omgeving

De camping was prima in orde. De standplaats was niet overdreven groot (grote tent, luifel net niet op het asfalt), maar dat weten we in Italie. Sanitair luxe, zwembad heel luxe ;warm binnen met glijbanen etc. Kidsclub met binnenspeeltuin binnen, uitgebreide campingwinkel (die niet overdreven duur was). Uitzicht rondom geweldig, midden in het gebied waar je prachtig kunt wandelen. Dat hebben we dan ook gedaan. Met Panoramapass 3 dagen gebruik gemaakt van alle liften in de omgeving. Mogelijkheden eindeloos mbt bewonderen van het prachtige berglandschap. 90% Italianen, best veel campers, weinig tenten (en Nederlanders). Restaurant op de camping was ook prima. Waren er minpunten: het was bij elkaar erg duur (happy family arrangement, bijna 100 euro per dag ! apart voor stroom betalen). Daarvoor was onze plek eigenlijk te klein maar het uitzicht vergoedde veel. We hebben ons prima vermaakt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 10Fam. Hams24-07-2020

Prachtcamping in schitterend gebied!

Veel campings gehad, maar dit was misschien toch wel de allermooiste! Het is een vrij prijzige, maar dat is het ook wel waard. Zwembad is heerlijk en onze jongens (8 en 10) hebben zich er prima vermaakt, wij ook trouwens. Direct vanuit de camping hebben we schitterende wandelingen gemaakt, je hebt de auto hier haast niet nodig. Je wandelt ook makkelijk richting het dorpje, heerlijk even een boodschapje of ijsje. De campingwinkel is heel compleet, met hele normale prijzen. We hebben hier 12 dagen gestaan met de caravan, tussen de Italianen, Duitsers en enkele Nederlanders. Iedereen is op zichzelf, maar wel in voor praatje of helpende hand. Het sanitair is ook geweldig, luxe en erg schoon. Dikke aanrader!

• 8Mirjam L.08-09-2019

Erg genoten op deze camping in een actief gebied!

Eind augustus een week op Vidor gestaan. Toen we aankwamen met onze vouwwagen was het even schrikken: heel veel campers met Italianen en Duitsers. Maar we moeten altijd even wennen op een nieuwe camping; al snel ervoeren we de luxe van deze camping: uitstekend sanitair, aandacht voor het groen op de camping, mooi binnenzwembad. De kinderen gaven het zwembad een 9, de glijbaan had iets langer mogen zijn voor een 10. De animatie hebben onze kinderen niet gezien, maar die waren binnen in het speelgedeelte en daar zijn ze niet geweest. Ze vonden ook al snel NL kinderen met wie ze de tijd dat we op de camping waren doorbrachten. Op de camping zijn een paar rotsen met haken waarop ze geklommen hebben (wel eigen klimspullen mee). Restaurant is ok, de pizza's heel lekker en ook af te halen. Uitzicht schitterend, overdag met de liften omhoog en mooie stukken gewandeld.

• 9Marcel05-09-2019

Schitterende omgeving, schitterende camping

Eind augustus hebben we 1 week op camping Vidor gestaan. Met onze tent stonden we tussen veelal italianen (geen Nederlandse enclave). Italianen kamperen of basic met hun werp-tentje of in hun camper in tegenstelling tot de caravan die we bij veel nederlanders zien.

Bij aankomst kregen we een warm welkom. We kregen een plek toegewezen maar mochten ook wat uitzoeken. We zijn op 223 gaan staan. Keurige -ruimte- verharde plek (ondergrond klein grind, plek handig bij regen tov klei).

Omdat je hoog in de bergen zit vonden we het zwembad extra geweldig. Niet door de overvloed aan regendouches maar ook omdat het grootste gedeelte binnen is. Prachtig zwembad, luxe afgewerkt (douche gel aanwezig, bandje voor een kluisje, vloerverwarming enz).

Met de kids konden we op de camping klimmen (let op! Dit zijn wel voorklim routes). Heel cool. De omgeving is prachtig en goed te bezoeken met de pas welke we kregen. Al met al warm aanbevolen!

• 8Fam. Bosken21-07-2019

Prachtige camping, min punt het restaurant!

Gekampeerd op een mooie plek.

• 5Eetgelegenheden
  • 10NN14-08-2018

Super!!!

De camping ligt prachtig en in de omgeving kun je hele mooie wandelingen maken (passo Sella is fantastisch). Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Omdat we een "happy family-arrangement" hadden, konden de kinderen onbeperkt (gratis) naar het zwembad. Ook zijn er veel (binnen) speelvoorzieningen voor de kinderen, zoals een indoor-voetbalveldje, playstation, tafeltennis enz. Op de camping staan veel Italianen en Duitsers, maar zeker ook Nederlanders. Onze dochter had genoeg vriendinnetjes. De campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment en is vaak goedkoper dan de supermarkt in het dorp. In de campingwinkel is ook glutenvrij brood, koekjes, vlees (oa hamburgers, worstjes, bbq-spiesjes) en pasta verkrijgbaar. Het restaurant is prima en je kunt er volop (gecertificeerde) glutenvrije gerechten krijgen (oa pizza, lasagne, patat). Deze gerechten kun je ook afhalen. Voor mensen met coeliakie echt geweldig!

• 8Ruud20-07-2018

Super camping op een toplocatie

Camping ligt wat ons betreft super. Zowel qua hoogte (overdag niet al te heet en in de nacht lekker fris (als het erg slecht weer is kan het wel snel te koud zijn)) en centraal in het dal. Supervriendelijk ontvangen en ook het contact tijdens onze week op de camping: allemaal erg vriendelijk. Wij stonden op plaats 247, mooi uitzicht en grote plaats. Super schoon en mooi sanitair. Kortom: aanrader voor ons. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

• 10Alessandra sikvestr05-05-2018

Bellissimo camping con tutti i confort.

Eccellente pulizia. Ottima zona bimbi con giochi adatti per diverse fasce d’età. Relax garantito anche per i più grandi con SPA e piscine con idromassaggio con vista mozzafiato!!! Grazie ai gestori per la loro gentilezza e simpatia per aver reso questo questa vaca da da rifare !!! Ci rivedremo presto

Camping Vidor Family & Wellness Resort info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar