Camping Vidor Family & Wellness Resort

Italië, Trentino en Zuid Tirol, Pozza Di Fassa

8.9Fantastisch

• 8.1Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Vidor Family & Wellness Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Bij Camping Vidor – Family & Wellnessresort kun je kamperen of overnachten in het hotel. De wellness is goed net zoals het zwembad dat in 2017 is geopend. Een uitgebreide campingwinkel en goede fitnessruimte vind je hier ook. Ook ’s winters altijd pret dankzij de vele binnenfaciliteiten zoals het voetbalveld. Een top uitzicht in de Dolomieten.

140 reviews over Camping Vidor Family & Wellness Resort

• 10Fam. Hams24-07-2020

Prachtcamping in schitterend gebied!

Veel campings gehad, maar dit was misschien toch wel de allermooiste! Het is een vrij prijzige, maar dat is het ook wel waard. Zwembad is heerlijk en onze jongens (8 en 10) hebben zich er prima vermaakt, wij ook trouwens. Direct vanuit de camping hebben we schitterende wandelingen gemaakt, je hebt de auto hier haast niet nodig. Je wandelt ook makkelijk richting het dorpje, heerlijk even een boodschapje of ijsje. De campingwinkel is heel compleet, met hele normale prijzen. We hebben hier 12 dagen gestaan met de caravan, tussen de Italianen, Duitsers en enkele Nederlanders. Iedereen is op zichzelf, maar wel in voor praatje of helpende hand. Het sanitair is ook geweldig, luxe en erg schoon. Dikke aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Mirjam L.08-09-2019

Erg genoten op deze camping in een actief gebied!

Eind augustus een week op Vidor gestaan. Toen we aankwamen met onze vouwwagen was het even schrikken: heel veel campers met Italianen en Duitsers. Maar we moeten altijd even wennen op een nieuwe camping; al snel ervoeren we de luxe van deze camping: uitstekend sanitair, aandacht voor het groen op de camping, mooi binnenzwembad. De kinderen gaven het zwembad een 9, de glijbaan had iets langer mogen zijn voor een 10. De animatie hebben onze kinderen niet gezien, maar die waren binnen in het speelgedeelte en daar zijn ze niet geweest. Ze vonden ook al snel NL kinderen met wie ze de tijd dat we op de camping waren doorbrachten. Op de camping zijn een paar rotsen met haken waarop ze geklommen hebben (wel eigen klimspullen mee). Restaurant is ok, de pizza's heel lekker en ook af te halen. Uitzicht schitterend, overdag met de liften omhoog en mooie stukken gewandeld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marcel05-09-2019

Schitterende omgeving, schitterende camping

Eind augustus hebben we 1 week op camping Vidor gestaan. Met onze tent stonden we tussen veelal italianen (geen Nederlandse enclave). Italianen kamperen of basic met hun werp-tentje of in hun camper in tegenstelling tot de caravan die we bij veel nederlanders zien.

Bij aankomst kregen we een warm welkom. We kregen een plek toegewezen maar mochten ook wat uitzoeken. We zijn op 223 gaan staan. Keurige -ruimte- verharde plek (ondergrond klein grind, plek handig bij regen tov klei).

Omdat je hoog in de bergen zit vonden we het zwembad extra geweldig. Niet door de overvloed aan regendouches maar ook omdat het grootste gedeelte binnen is. Prachtig zwembad, luxe afgewerkt (douche gel aanwezig, bandje voor een kluisje, vloerverwarming enz).

Met de kids konden we op de camping klimmen (let op! Dit zijn wel voorklim routes). Heel cool. De omgeving is prachtig en goed te bezoeken met de pas welke we kregen. Al met al warm aanbevolen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Fam. Bosken21-07-2019

Prachtige camping, min punt het restaurant!

Gekampeerd op een mooie plek.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    10NN14-08-2018

Super!!!

De camping ligt prachtig en in de omgeving kun je hele mooie wandelingen maken (passo Sella is fantastisch). Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Omdat we een "happy family-arrangement" hadden, konden de kinderen onbeperkt (gratis) naar het zwembad. Ook zijn er veel (binnen) speelvoorzieningen voor de kinderen, zoals een indoor-voetbalveldje, playstation, tafeltennis enz. Op de camping staan veel Italianen en Duitsers, maar zeker ook Nederlanders. Onze dochter had genoeg vriendinnetjes. De campingwinkel heeft een behoorlijk assortiment en is vaak goedkoper dan de supermarkt in het dorp. In de campingwinkel is ook glutenvrij brood, koekjes, vlees (oa hamburgers, worstjes, bbq-spiesjes) en pasta verkrijgbaar. Het restaurant is prima en je kunt er volop (gecertificeerde) glutenvrije gerechten krijgen (oa pizza, lasagne, patat). Deze gerechten kun je ook afhalen. Voor mensen met coeliakie echt geweldig!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8Ruud20-07-2018

Super camping op een toplocatie

Camping ligt wat ons betreft super. Zowel qua hoogte (overdag niet al te heet en in de nacht lekker fris (als het erg slecht weer is kan het wel snel te koud zijn)) en centraal in het dal. Supervriendelijk ontvangen en ook het contact tijdens onze week op de camping: allemaal erg vriendelijk. Wij stonden op plaats 247, mooi uitzicht en grote plaats. Super schoon en mooi sanitair. Kortom: aanrader voor ons. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Claudia24-01-2018

Fantastische en mooie luxe camping

Luxe camping met veel faciliteiten. Zeer vriendelijk personeel dat altijd graag wil helpen. Mooi en leuk zwembad met glijbanen, goede fitnessruimte. Dit is echter niet in de prijs inbegrepen; hiervoor moet extra betaald worden. Camping ligt net buiten het dorp; een steile weg naar boven (niet voor iedereen met een fiets te doen). We hadden een Luxury XL pitch (160m2). Prachtig alleen jammer dat er geen duidelijke afscheiding was waardoor onze directe XL-buren met een grote camper en caravan een stuk op ons veld kwamen. Daarom gaan we dit jaar weliswaar terug naar de camping maar nu in een Luxe Lodge. Ook hadden we een super de luxe privé badkamer gehuurd. Erg mooi en werd elke dag schoongemaakt.

De kleine minpuntjes die we tijdens ons verblijf hadden:

• de WIFI werkte in zijn geheel niet (of je had 20 seconden wifi maar dan werd je er weer uitgegooid); hopelijk is dat dit jaar beter
    • het was een aantal dagen erg druk waardoor tentjes op het gras geplaatst werden waar geen staanplaats was (erg druk dus)
    • een ABC met camping/huisregels en tijdstippen van rust was er niet of een handleiding voor het weggooien van afval (zouden wij wel handig vinden)
    • veel campers (er is zelfs nog een apart groot veld voor camperplaatsen) die soms tegen je tent of caravan aanstaan waardoor enig uitzicht of privacy totaal weg is
    • 9Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Eva10-09-2017

prachtig gelegen camping, vriendelijke eigenaren

We hadden niet gereserveerd, wat later in het hoogseizoen, we mochten onze tent voor een nachtje op een strook gras zetten, de vouwwagen mocht in de garage van de eigenaar en daarna kregen we de mooiste plek van de camping door de eigenaar aanbevolen, wat een mooi uitzicht en rust. De reeën liepen in de avond vlak bij onze vouwwagen. De andere campinggasten waren vooral Italianen met name in campers. De hele omgeving vonden wij te druk (verkeersregelaars in alle dorpjes), als je echt in de bergen gaat wandelen, is het weer rustig.

• 9Eetgelegenheden

• 9Ansjelien03-09-2017

Top!!

We hadden een hotelkamer gehuurd. Deze was brandschoon, ruim en mooi ingericht. Het ontbijt was goed; uitgebreid en smakelijk. Wij hadden gratis toegang tot het zwembad en de sauna. Voor een camping een erg mooi wellnesscomplex, wel jammer dat het buitenbad zo klein is. Eten in het gezellige restaurant is goed, wel een beperkte kaart, heel veel pizza's en maar een paar andere gerechten. Omgeving is prachtig! Vriendelijk personeel. Niet goedkoop.

• 8stubbe01-09-2017

wel aardig

Positief: Mooi gelegen midden in de Dolomieten, prachtig uitzicht, goede en voldoende sanitaire voorzieningen, campingwinkel met ruime keuze, echter in het restaurant kun je alleen terecht als je gereserveerd hebt, vriendelijk personeel, het voordeel is dat iedereen een afgebakend plekje heeft. Geheel anders dan op andere Italiaanse campings.

Negatief: héél veel campers (hierdoor wisselt het vaak wie er naast of tegenover je staat), voornamelijk (99%) Italianen die geen gedag zeiden (bepaald type mensen, ongezellig), veel schreeuwende kleine kinderen en blaffende honden, lauw water bij de afwas (alle keren, ook 's middags).

Zwembad is alleen toegankelijk als je extra bij betaald en zit niet inbegrepen in de prijs.Voor een kleine familie betekent dit al snel 150 Euro extra kosten bij een verblijf van langer dan een week !!.

In de omgeving waren er genoeg liften open om elke keer een andere wandeling te maken. Je kunt daarvoor een Panoramapas aanschaffen. Erg handig, maar veel liften doen niet mee aan bepaalde kortingen.! Wij hebben snel uitgerekend dat losse kaartjes goedkoper zijn dan bv een pas 6 in 6 dagen of 6 in 13 dagen.

Op de camping werd voor zowel jong als ouder genoeg georganiseerd maar de hoofdtaal is Italiaans. Met enige aanmoediging hebben wij de mensen van het animatieteam kunnen bewegen om bv Engelse ondertiteling in te stellen wanneer er een dvd gedraaid werd.

De ligging op 1300 meter hoogte vonden wij heerlijk. Frisse nachten, zodat je goed kunt slapen. Als de zon schijnt is het warm, maar op de achtergrond altijd een wat frisser briesje of wind (kan ook ernstig waaien, hagelen overigens). Door de hoogte en kou is het wel vanaf begin van de avond vochtig.

Verder een klein moment van behoedzaamheid... men rijd met de auto's erg hard over de wegen tussen alle campers door. Hebben soms ons hart vastgehouden, ivm de kleine kinderen.

Zoals bovengesteld.... veel campers die voor 75% allemaal vertrekken tussen 7-9 uur s'ochtends, dus ook dan veel rumoer. Tevens komen vervangende campers er voor in de plaats tussen, 16-19 uur s'middags.

• 6Eetgelegenheden

• BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenKinderdisco, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenGlutenvrij, Italiaans, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés2

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Autovrij parkJa
  • ParkerenBetaald