We hebben een aantal aanbieders voor Passo Tonale voor je op een rij gezet:

Reviews over Passo Tonale

Leuk skigebied

Joyce
    17-1-2017

Te weinig echte uitdaging voor gevorderden en snowboarders. Komt ook omdat er nagenoeg geen sneeuw lag. Groene bergen met witte kunstpistes. Wel knap hoe ze die pistes verzorgede. Echt heel knap. Ik heb heerlijk geskied, en hadden heel mooi weer. Op de gletscher was het uitstekend!

Gereisd Met vrienden in januari 2017

Gezellig vrij klein skigebied

Kathy VH
    26-4-2010

Voordeel: goed onderhouden brede pistes, zowel zwart, rood als blauw! Een ideaal skigebied voor gezinnen met kinderen, heel overzichtelijk. Nadeel voor de gevorderde skiër: korte pistes, je kunt geen lange tochten maken. Voor de gletscher moet je de skies af en de straat oversteken. Snowboarder: een leuk funpark.

Gereisd Anders in april 2010

voor ieder wat wils

Mirjam
    3-4-2009

Als je komt voor de wintersport zit je hier goed. Het is sneeuwzeker door de hoge ligging. Het skigebied is gevarieerd. Pistes tussen de bomen richting Ponte di Legno en Temu, pistes boven de boomgrens en de gletscher. Je kunt nog voordelig iets eten en drinken op de piste. Met meer dan 100 km piste is het niet te klein, maar ook ideaal voor een groep om b.v. tussen de middag iets af te spreken. Als je in Tonale logeert zijn evt. niet-skiers makkelijk betrokken bij het skien (danwel snowboarden). Voor de heftige apres-ski moet je hir niet zijn. Wel voor het lekkere Italiaanse eten!!

Gereisd Met vrienden in februari 2008

fijne familievakantie

conny
    7-1-2009

Leuke zonnige skivakantie's,niet al te groot gebied. Hotels vlakbij de piste's is pluspunt. Alle dagen zon en gletsjer is op half uurtje skieen van andere piste's. Heel fijne skivakantie voor gezinnen met beginnende tot gevorderde skieer's. Hotel "Panorama" is prima in orde en aanrader!!

Gereisd Met vrienden in december 2008

Goed gebied voor beginners, ideaal voor kinderen

L F
    10-4-2007

Goed gebied voor beginners, ideaal voor kinderen. Steeds veel vrije ruimte op de pistes, niet druk ondanks veel skieers. Zeer zonnig gebied met steeds de zon op de pistes. Goede sneeuw behalve laatste 2 namiddagen toen het 16° was.

Gereisd Familie in april 2007
Passo Tonale scoort een 7,4 uit 10, op basis van 18 reviews