Sorteren

vakanties Lana / Völlan / Foiana

Reviews over Lana / Völlan / Foiana

Mooi gelegen kleine camping met prachtig sanitair

Lea
    15-9-2018

Vrij kleine gemoedelijke camping, verdeeld over verschillende niveau’s. Plaatsen niet echt groot, maar naar Italiaanse begrippen redelijk. Plaatsen langs de rand hebben prachtig uitzicht. Heel mooi nieuw sanitair, goed schoongehouden. Sanitairgebouw ligt boven op de heuvel, dus flinke klim elke ochtend voor de douche... Beneden wel toiletten naast de receptie. Elke ochtend vers brood in klein winkeltje. Vriendelijke en behulpzame eigenaars. Klein zwembad. Geen restaurant op de camping, maar op loopafstand prima pizzeria / restaurant. Kortom, een aanrader. Als ik dan toch een minpuntje mag noemen...ik vond de camping wel aan de prijs, zeker voor het naseizoen.

Fantastisch!

Linda Van den broek
    9-9-2018

Super mooie camping. Grote plaatsen. Mooi onderhouden camping en zwembad. Broodjes services in de ochtend ideaal. Weinig douches/toiletten.

Fantastisch en een plek om van te houden!

Annechien
    7-9-2018

Prachtige camping waar we al jarenlang komen. De omgeving is prachtig. Als het warm weer is, kun je prachtig wandelen in de bergen. In de avond lekker eten in het restaurant. Dit jaar was er mooie live muziek met de mogelijkheid om te dansen. De mensen zijn hartelijk en het voelt als thuis op deze camping. De combinatie tussen Italiaans eten, mooi weer, prachtige bergen, lekkere wijnen, hartelijke mensen en de toegankelijke Duitse taal maakt dat dit onze ideale plek is om vakantie te houden.

Geweldig genoten

Franssen
    4-9-2018

Prachtige terrassencampjng goed verzorgd met de meeste ruime plaatsen en geweldige uitzichten. Mooi groot zwembad. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Lekkere grillavonden. Honden uitlaatroute met zwembadje, geweldige omgeving om vanalles te doen. Bv vanaf dorp Tirol naar de bergmeren en almhut oberkaser alm.

Zeer mooie, schone, onderscheidende camping.

Richard Konijnenberg
    29-8-2018

Sanitairruimtes zeer mooi, echt onderscheidend t.o.v. andere campings. Bovendien zeer schoon. Enige (kleine) minpunt, dat het te warm is in de sanitairruimtes (vooral de douches). Maar dit is misschien niet te voorkomen. Ook verder alles op de camping zeer schoon, wordt goed onderhouden iedere dag. Vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als de terreinmensen. Prachtig zwembad. Prijzen acceptabel. Zijn hier nu voor het vierde jaar geweest en hebben voor volgend jaar weer gereserveerd.

Lana / Völlan / Foiana scoort een 8,4 uit 10, op basis van 128 reviews