Lana / Völlan / Foiana

We hebben een aantal aanbieders voor Lana / Völlan / Foiana voor je op een rij gezet:

vakanties Lana / Völlan / Foiana

Reviews over Lana / Völlan / Foiana

Leuk dorp!

Floortje,
    26-7-2015

Lana is een heel leuk dorpje, waar wij vooral doorheen zijn gelopen. Op donderdagavond is er een markt in het centrum, waar het heel gezellig was. Er zijn geen museums e.d. maar er is wel een zwembad waar je heen zou kunnen gaan, of naar Vigiljoch. Dat is een heel mooi gebied boven in de bergen, waar je met een lift mee naar boven gaat. Er zijn wel veel leuke dingen in de buurt om te doen, vooral in Merano. Het is met de auto maar 10 minuten rijden, en het is een hele leuke stad.

In het gebied van Lana zijn veel appelboomgaarden, en de appels zijn heel lekker! Buiten het centrum is er een leuk parkje/bos waar je doorheen kunt lopen. Lana is een heel leuk dorp waar heus wel wat te doen is, maar in de buurt is er meer te doen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Mooi plaatsje

ingew70,
    14-8-2014

Leuk plaatsje, goede restaurantjes. Vanuit Lana kun je fantastisch wandelen. In het hele gebied zijn wandelroutes uitgestippeld en goe aangegeven. Ook kun je vanuit Lana makkelijk de plaatsen in de omgeving bezoeken, zoals Bolzano en Meran. Bus en de trein hebben prima verbindingen met deze plaatsen en zijn veel goedkoper dan in Nederland.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Goede uivalsbasis

N. Cox,
    19-7-2014

De betere dorpen of stadjes zijn Meran of Bolzano of Tirolo maar die liggen op max 20 km van Lana dus dit is geen probleem. Lana zelf is meer een dorp met de gewone winkels (Spar, Mpreis) en enkele goede restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

1 slechte ervaring

Isabelle,
    22-8-2012

we hadden een kleine aanvaring met een inwoner toe ik op zoek ging naar een vuilbak om enkele papiertjes in te gooien , bleek het een prive vuilnisbak te zijn, wat ik niet had gezien en ik kreeg de volle laag van die onvriendelijke man. Uiteraard een eenmalig incident, maar niet plezant, hij kon dit ook op een andere manier gezegd hebben.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Ontzettend genoten!!!

R. Wassen,
    3-7-2011

Wij zaten op een "bauernhof" (Pschoalhof) met 4 appartementen en een zwembad op 10 minuten lopen van het centrum. Lana heeft een gezellig centrum met kleine winkels en diverse terrasjes. Verder is de ligging uitstekend voor wandel-,fiets-, en mtbtochten. Ook ben je op 5 km van Merano en 20 km van Bolzano, deze steden zijn zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer en zeker de moeite van een bezoek waard.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011
Lana / Völlan / Foiana scoort een 8,5 uit 10, op basis van 128 reviews