We hebben een aantal aanbieders voor Canazei voor je op een rij gezet:

vakanties Canazei

We hebben een aantal aanbieders voor Canazei voor je op een rij gezet:

Reviews over Canazei

In alle opzichten geweldig: een echte aanrader.

Lysan Lansel
    23-2-2019

Wij gaan al jaren naar Canazei. Een gezellig wintersport dorp met veel winkels, bussen en skiliften. Vergeleken met Campitello is dit dorp wat levendiger en iets minder rustig. Er is een goede nachtpiste voor de gevorderde skiërs (let op: wel stijl), waar je gewoon de hele avond verder kunt skiën met je skipas. Er zijn veel gezellige eettentjes en het skigebied is prachtig. Het is goed te doen om een dagtocht te maken vanuit Canazei en de Sella Ronda te skiën. Een tocht om wat bergtoppen heen. Voor de gemiddelde skiër te doen in één dag. De gevorderde kan de tocht zeker twee keer doen! Het is een prachtige afwisselende route. Het skigebied is groot en er zijn piste's voor zowel beginners als gevorderden. Een absolute aanrader! Het beste skigebied waar ik ooit ben geweest en naast Campitello het gezelligste wintersport dorp.

Gereisd Met vrienden in februari 2018

De hemel op aarde 😀

Nienke Groeneweg
    23-2-2019

Canazei is een gezellig levendig dorp in de Italië. De Dolomieten telt 12 skigebieden en 1200 km aan pistes om te skiën/boarden. Je kunt er fantastische tochten maken en het eten is overal uitstekend. Bovenop de berg bij Canazei in het gebied Val di fassa kun je zo beginnen aan de Sella Ronda, een bekende mooi tocht door een aantal gebieden van de Dolomieten. Voor ons is dit de hemel.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

SUPER

Edwin
    21-2-2019

Ik ski al flink wat jaren, voornamelijk in Oostenrijk. De pistes in de Dolomieten zijn echt overweldigend. Liften zijn goed, eten in de dorpen en op de pistes is echt TOP. De Sella Ronda is mooi maar wel wat druk, TIP, ga steeds de Ronda af en neem de zijtakken, echt vreselijk mooi. Rust, goed geprepareerd je waant je soms echt Alberto Tomba. Mijn conclusie, in januari met het werk in Oostenrijk geweest maar nu in maart weer snel naar Italië.

Gereisd Met vrienden in maart 2018

Gezellig authentiek Italiaans dorp..,!

Ingeborg Woudstra
    2-2-2019

Een heerlijke plek als uitvalsbasis voor je skivakantie. Canazei is een gezellig authentiek dorp met vele restaurants, barretjes en een paar heuse après ski bars. Het is niet zo massaal als bijvoorbeeld Ortisei of Selva. De enige gondel trekt je omhoog de berg op waar je meteen aansluiting op de Sella Ronde hebt. En aan het eind van de dag de dalafdaling terug naar het dorp... Volgend jaar weer...!!

Gereisd Met partner in januari 2019

Teunis Renes
    5-1-2018

Canazei, een van de opstap plaatsen voor de sella ronda. Het heeft een heerlijk skigebied echter, in de nabije omgeving alleen rode piste dus meer geschikt voor de gevorderde skiër. Doordat er aansluiting is met de sella ronda kan het druk zijn. Het skien op Belvedere is inderdaad belvedere. Het sella massief en de sass lungo en ook de marmolada daar kijk je opuit.

Gereisd Alleenreizend in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Canazei scoort een 8,1 uit 10, op basis van 59 reviews