vakanties Calceranica al Lago

Reviews over Calceranica al Lago

Geweldige camping, komend jaar weer.

Peter Arjan Stoffels,
    23-12-2018

2,5 week op deze camping gezeten. Kids vroegen na een week al of we komend jaar weer terug konden naar de camping.

+ Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

+ Zeer net sanitair

+ Net zwembad(met peuterbad) en lifeguard

+ Simpel campingwinkeltje met elke ochtend verse broodjes

+ Gezellig bistrootje met lekkere cappuccino

+ Net en schoon strand/meer op loop afstand vd camping met lifeguard

+ Zeer schoon water in het meer

+ Restaurant Al Pescatore schuin tegenover de camping heeft zeer lekkere pizza's. Welke ook meegenomen kunnen worden. Ook friet is daar af te halen.

+ Diverse zeer goede ijssalons

+ Veel te zien/doen in de omgeving

+/- Camping wordt door midden gedeeld door een weg. Deze is wat druk omdat het de enige weg is het dorpje uit. Kan als storend worden ervaren. Wij hebben daar geen last van ondervonden.

+/- Gratis Wi-Fi maar niet geweldig

Geen minpunten. Wij stonden op het rechterdeel van de camping. Plaats was ruim genoeg.

Fijne vakantie gehad maar gaan niet terug

Johan,
    14-12-2018

Veel 'ons kent ons': gezinnen die hier al jaren achtereen komen en zelf aangeven 'dat je dan tenminste weet wat je hebt'. Wij waren in het hoogseizoen, de oudere jeugd ligt dan van de vroege morgen tot einde dag in grote groepen op de ligbedden waaardoor er overdag nauwelijks een bed vrijkomt. Onze tienerzonen vonden maar mondjesmaat aansluiting, veel jongeren kennen elkaar al hun hele leven.....Wij hebben het goed naar ons zin gehad maar gaan volgend jaar graag weer een andere regio verkennen.

Gezellig en gastvrij hotel.

Peter Havekes,
    13-10-2018

Hotel Micamada in Calceranica al Lago in Noord Italië, heerlijk aan het prachtige

meer van Caldonazzo, is een gezellig en gastvrij *** hotel met mooie kamers, een

prima keuken, vele gratis faciliteiten zoals parkeren, fietsen, strandstoelen en

een strandtas voor aan het meer.

En niet onbelangrijk, met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

En dat alles in een prachtige omgeving met mooie natuur en leuke Italiaanse dorpjes.

Met de auto (vanaf Utrecht 1150 km) of met het vliegtuig (Luchthaven Verona op 110 km).

Om weer te komen

Jan Dijkhuis,
    11-10-2018

Fantastische camping, 40 m. naar het meer.

Zeer prettige eigenaren en personeel.

Prima sanitair/schoon!

Via Acsi in Juni ;2 pers. en hond/stroom en douche Euro 18,-

Bovenstaand blijkt wel daar er in Juni al bijna geen vrije plekken meer waren.

Goede restaurants in de nabije omgeving.

Leuk terras/bar op camping.

Kleine knusse camping mooi gelegen

Martine Opdebeek,
    24-9-2018

Eigenlijk vinden wij dat een 3 sterren camping ipv 2 sterren , mooie ligging om te fietsen en wandelen. Lekkere restaurants en gelateria in directe omgeving.

Zeer proper en mooi sanitair wel moet je je eigen wc papier meenemen maar dat vinden wij helemaal niet erg. Vriendelijk personeel. Alleen vonden wij het wasmachien en droogkast niet erg proberen. Geen zwembad maar daarvoor heb je wel een fantastisch meer met heel proper water. Voor ons zeker niet de laatse keer.

Calceranica al Lago scoort een 8,2 uit 10, op basis van 71 reviews