Sorteren

vakanties Calceranica al Lago

Reviews over Calceranica al Lago

Gezellig en gastvrij hotel.

Peter Havekes
    13-10-2018

Hotel Micamada in Calceranica al Lago in Noord Italië, heerlijk aan het prachtige

meer van Caldonazzo, is een gezellig en gastvrij *** hotel met mooie kamers, een

prima keuken, vele gratis faciliteiten zoals parkeren, fietsen, strandstoelen en

een strandtas voor aan het meer.

En niet onbelangrijk, met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

En dat alles in een prachtige omgeving met mooie natuur en leuke Italiaanse dorpjes.

Met de auto (vanaf Utrecht 1150 km) of met het vliegtuig (Luchthaven Verona op 110 km).

Om weer te komen

Jan Dijkhuis
    11-10-2018

Fantastische camping, 40 m. naar het meer.

Zeer prettige eigenaren en personeel.

Prima sanitair/schoon!

Via Acsi in Juni ;2 pers. en hond/stroom en douche Euro 18,-

Bovenstaand blijkt wel daar er in Juni al bijna geen vrije plekken meer waren.

Goede restaurants in de nabije omgeving.

Leuk terras/bar op camping.

Kleine knusse camping mooi gelegen

Martine Opdebeek
    24-9-2018

Eigenlijk vinden wij dat een 3 sterren camping ipv 2 sterren , mooie ligging om te fietsen en wandelen. Lekkere restaurants en gelateria in directe omgeving.

Zeer proper en mooi sanitair wel moet je je eigen wc papier meenemen maar dat vinden wij helemaal niet erg. Vriendelijk personeel. Alleen vonden wij het wasmachien en droogkast niet erg proberen. Geen zwembad maar daarvoor heb je wel een fantastisch meer met heel proper water. Voor ons zeker niet de laatse keer.

Als je één keer komt, kom je vaker.

Harry
    26-8-2018

Mooie pas geleden gerenoveerde camping. Alle voorzieningen optimaal.

Streak en netjes. Alleen de romantiek van vroeger is daarmee helaas deels verleden tijd.

Genoten met een snaakje

Fam Mooij
    25-8-2018

Hele fijne en rustige camping zonder animatie.. Mooie grote plekken in de zon en schaduw. Sanitair schoon. In de omgeving heel veel te doen. Het meer is prachtig en ligt direct aan de camping. Eten bij Riviera op de hoek is prima. Ijs elke dag doen. Bella vista is onze favoriet.

Negatief zijn wij over twee punten:

1. De plekken (en onze plek) dicht bij de bar en weg kunnen wat gehorig zijn tot het begin van de nacht.

2. Wij hadden een groep van 30 Italiaanse kinderen/ pubers achter ons staan en dat geeft altijd wat reuring. Veel bedrijvigheid en onrust.

Koken, eten en drinken regelden zij ter plekke op het veld. Leiding deed prima haar best maar vraag voor het boeken of de Kano-groep er weer voor twee weken is. Schoolkampgevoel. Prima plan voor het naseizoen maar zeker niet in het hoogseizoen. Snapt de eigenaar niet. Zijn 3 dagen eerder vertrokken.

Achter op de camping is het rustig en daar zouden wij zo weer boeken.

Calceranica al Lago scoort een 8,1 uit 10, op basis van 71 reviews