vakanties Andalo

Reviews over Andalo

Aanrader

Enrico Robben,
    4-2-2018

Mooi hotel, nette schone kamers. Klantvriendelijk personeel, ook eigenaar is duidelijk aanwezig en behulpzaam.Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed. Voor dat geld verwacht je niet zulk lekker eten,elke dag andere gerechten. Zeker aan de bar heb je geen Oostenrijkse prijzen.Mooi skigebied met uitgebreid liften netwerk. Handig is dat skiverhuur beneden aan de piste aanwezig is en de huurprijzen zeer redelijk zijn.Skilift personeel alleen een beetje nors, kan beter! Hotel is zeker een aanrader. Heeft een mooi uitzicht en goede ligging. Echt een familiehotel....

Eenvoudig, prettig familiehotel met goede keuken

30-3-2015

Eenvoudig maar prettig familiefoto met centrale ligging in het dorp (winkels, gondels). Smakelijk en afwisselend 3-gangenmenu met saladbar en antipasti. Ontvangst en service al jaren vriendelijk en betrouwbaar.

Prettig, simpel en gastvrij Italiaans familiehotel

1-4-2014

Italiaans familiehotel met smakelijke keuken, eenvoudige en schone kamers met balkon. Centrale ligging in het dorp. Prettige en klantgerichte eigenaresse en toegewijde medewerkers. Ontbijt en diner zijn goed. 's Nachts rustig. Enig minpunt is het trage internet (€3,- voor in totaal 24 uur gebruik).

Klein hotel prima keuken ideale ligging

tweetybird575,
    21-1-2014

Hotel met goede prijs kwaliteit verhouding, ideaal voor skiverlof op 100m van de lift, met zeer goede keuken. Welness en zwembad aanwezig alsook een animatieprogramma voor de kinderen.

Skiberging met verwarming voor de skibotten.Voldoende parking voor de wagen.

Heel prettig familiehotel met prima diner

27-3-2013

Kamers simpel maar goed en schoon. Heerlijk centraal gelegen familiehotel waar voornamelijk Italianen komen. Prettige familiesfeer, goede service, heerlijk diner met saladbar. We voelen ons er prima thuis en komen er graag weer. Bij aankomst op zaterdagochtend (8.30 uur) was de kamer al klaar en bij vertrek konden wij onze spullen de hele dag laten staan (om nog een dag te kunnen skien). Ze doen zeer hun best het je naar de zin te maken.

Andalo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews