We hebben een aantal aanbieders voor Andalo voor je op een rij gezet:

vakanties Andalo

We hebben een aantal aanbieders voor Andalo voor je op een rij gezet:

Reviews over Andalo

Mooi klein dorpje, gemoedelijk.

melany_schaefers
    27-2-2011

Leuk dorpje. Alleen tussen de middag (12 tot half vier) alle winkeltjes dicht. Heel veel hotels. Leuke vriendelijke mensen. Dorpje nog niet heel populair dus ook niet extreem druk. Weinig nederlanders. geen Duiters. Wel heel veel intalianen en ook slovenen, polen en fransen. Ski-gebied: Heel erg leuk voor de kinderen. Ze skiën al een tijdje maar er zijn naast de pistes veel bos weggetjes die ze natuurlijk fantastisch vinden. Voor de gevorderden is een week hier skiën wel lang er is weinig uitdaging. In Andalo een gondel omhoog. Dit ligt in het midden van het skigebied. Vandaar uit allemaal stoeltjesliften. Ik heb geen sleeplift gezien. Zelfs de beginnerspiste heeft een stoeltjes lift! Vooral de afdaling naar paganella is wel fijn en lekker lang! Zo goed als geen wachttijden bij liften!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Leuk dorp.

Ali
    31-10-2009

Leuk dorp met nauwelijks après-ski. De skipistes zijn mooi vlak en goed verzorgd. Geen uitgebreid skigebied maar voor ons voldoende mogelijkheden voor een weekje skiën met leuke hutten onderweg. De meeste Andalo-gasten kiezen ervoor om na het skiën heerlijk op een terras in het zonnetje nog wat te genieten van een koffie of een wijntje/biertje. De meeste gasten zitten in (familie)hotels o.b.v. halfpension. Onze ervaring is dat HP geen slechte keuze is want 2x Andalo betekende voor ons 2x geweldig eten.

Gereisd Met partner in Sat Oct 31 2009 19:40:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige rustige pistes

William van hees
    2-2-2009

Wij komen nu een aantal jaren in Andalo om te skieen en verblijven dan in ons huis in Andogno. Prachtige piste, gezellig en nooit lange rijen. De weersomstandigheden zijn perfect, altijd zon. Ligt aan de goede kant van de dolomieten.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij komen nu 20 jaar in Andalo en hebben het dorp zien tot

R.Hartman
    2-2-2005

wij komen nu 20 jaar in Andalo en hebben het dorp zien uitgroeien tot een heel leuk wintersportgebied.vooral een familie-dorp.de gemeente doet er van alles aan om het gebied aantrekkelijk te houden , getuige de plannen met de vernieuwing van de de liften ( plan 2005-2006) waarvan al een deel gerealiseerd is.Een aanrader waar nog schappelijke prijzen zijn!

Gereisd Anders in februari 2005
Andalo scoort een 8,2 uit 10, op basis van 11 reviews