Camping Il Poggetto

Weer vandaag8°-5°
Camping Il Poggetto

Omschrijving
In de Toscaanse heuvels ligt Camping Village Il Poggetto. Er zijn meerdere zwembaden en vanuit het restaurant heb je een mooi uitzicht. Animatie is vooral gericht op de wat jongere kinderen. Bekende plaatsen zoals Florence, Lucca en Siena zijn goed te bereiken. Naar Florence kun je ook met de bus. In de omgeving kun je mooi wandelen.

176 reviews over Camping Il Poggetto in het Nederlands

Super

G.damhoff,
25-9-2018

Super camping ,dit is de 4 de keer dat wij hier komen en nog steeds niet uitgekeken Toscane blijft mooi.

Coomans,
22-8-2018

Heerlijke camping!!! Zeer vriendelijk personeel, lekker en mooi zwembad, lekker restaurant, ruime plaatsen en een hele fijne sfeer op de camping.

Top !

Familie V.,
19-8-2018

Super camping! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ruim en fris zwembad. Ruime schaduwrijke plaatsen. Sanitair oke. Goeie uitvalsbasis voor Lucca, Siena, Florence en San Gimignano. Jammer dat je het geluid van de snelweg hoort. En ja muggen.........

Teleurstellende ervaring

Ferry,
6-5-2018

Ik herken de voorgaande reviews niet. Bij aankomst in de meivakantie konden we na een lange reis niet eerst een plek uitzoeken, maar moesten eerst de papieren ingevuld worden en op voorhand betaald worden zonder dat we wisten hoe lang we wilden blijven. Pas na betaling vond de receptionist het van belang om aan te geven dat het zwembad nog niet in gebruik was en dat het zwembad niet open mag voor 1 mei volgens de Italiaanse wet. De belangrijkste keuze voor deze camping met onze kinderen van 8 en 10, was dat er een zwembad aanwezig was vanwege het heerlijke weer.

Het verbaasd mij dat eerdere reviews niet spreken over het geluid van de dichtbij gelegen snelweg A1. Het is een constant hard geluid wat je zeker 's nachts wakker houdt. Na enkele dagen was het voor ons genoeg geweest en zijn we vertrokken, zonder dat we geld terug kregen voor de kortere periode.

We hebben daarna genoten op een andere camping met wel een open zwembad.

"Geweldig"

Dominique,
20-4-2018

In een woord "geweldig" Je hebt alles wat je nodig bent op de camping. Een zwembad voor volwassenen en een zwembad voor kinderen, een restaurant die geweldige gerechten maakt en een supermarkt. Op een paar meter lopen is er een bushalte waarmee je met de bus zo in firenze bent. Wij zouden zo weer gaan!

Mooi gelegen camping met directe busverbinding naar Florence. Groot zwembad, prima restaurant met fraai uitzicht over de heuvels. Sanitair voldoende aanwezig en ook schoon. Enige minpuntje was de animatie die niet in het Nederlands was, ondanks dat 95% van de kinderen Nederlands is. Bovendien weinig gepassioneerd en eentonig. Gemiste kans!

Neemt niet weg dat wij en onze kinderen hier een prima week verbleven hebben

Voor herhaling vatbaar.

de Abeltjes,
20-8-2017

Mooie camping, toen wij er waren was het nog rustig. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, met golfkarretje zelf een ruime plaats mogen uitzoeken. Net sanitair, warme douches, vervelende toiletbrillen. Lekkere pizza's, schoon zwembad wel een mutsje op. Kleine campingwinkel met verse broodjes en hoog nodige artikelen.

Bus naar Firenze stopt voor de camping en kost je € 5,60 retour. Grote supermarkten en de Decathlon op 30 minuten rijden.

Familie Vogel,
5-8-2017

Het gaat goed met de Il Poggetto. De camping is nog altijd even goed verzorgd. Iets rustiger op het grote veld. Dit is niet vervelend. Wij zitten voor het eerst met onze peuter van 3 in de appartementen. Die zijn zeer netjes, schoon en van alle gemakken voorzien.

Daarentegen gaat het restaurant wel heel goed! Ze hebben het elke avond druk. Soms lijken ze in de weekenden onderbemand te zijn. Als EN mensen van de camping EN dorpelingen komen eten.

Wat wel vervelend is als er van die 'verwende' en 'ongeduldige' gardameer landgenoten zijn. In Toscane en Umbrie gaat het er iets relaxter aan toe. Dus chill en geniet van je vakantie.

Al met al gewoon top! Grazi familie Zecchi

bijzonder vriendelijk

Henriëtte e Bep,
1-8-2017

dat je een anti-muggenbeet middel meeneemt (wij gebruikten met succes: Nestosyl zalf) en je tent of caravan gesloten houdt...

Niet meer voor ons

Michelle,
25-7-2017

Twee weken op deze camping gestaan. Als je veel gaat rondtrekken in de omgeving is de camping een aanrader. Maar de prijs-/kwaliteitsverhouding is niet oke. De WC's en doucheruimtes worden veel te weinig schoongemaakt: haren aan de muur, poep aan de wcrolhouder.

De campingdirectie is aardig, maar alleen tussen 8-20. Het zwembad is prima. Op zondag komen alleen ook alle locals. Zij pakken een bedje en gaan vervolgens in het restaurant zitten. Ook worden er dan bedjes voor de directie weggezet, zij komen echter niet.

De pizza's in het restaurant zijn wel oke, maar niet zo lekker als in de omgeving.

De omgeving is prachtig!

Er is alleen animatie voor kinderen tot ongeveer 8 (babydance).

Villatent

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Il Poggetto in Troghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Il Poggetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.