Camping Il Poggetto

173 reviews over Camping Il Poggetto in het Nederlands

Teleurstellende ervaring

Ferry
6-5-2018

Ik herken de voorgaande reviews niet. Bij aankomst in de meivakantie konden we na een lange reis niet eerst een plek uitzoeken, maar moesten eerst de papieren ingevuld worden en op voorhand betaald worden zonder dat we wisten hoe lang we wilden blijven. Pas na betaling vond de receptionist het van belang om aan te geven dat het zwembad nog niet in gebruik was en dat het zwembad niet open mag voor 1 mei volgens de Italiaanse wet. De belangrijkste keuze voor deze camping met onze kinderen van 8 en 10, was dat er een zwembad aanwezig was vanwege het heerlijke weer.

Het verbaasd mij dat eerdere reviews niet spreken over het geluid van de dichtbij gelegen snelweg A1. Het is een constant hard geluid wat je zeker 's nachts wakker houdt. Na enkele dagen was het voor ons genoeg geweest en zijn we vertrokken, zonder dat we geld terug kregen voor de kortere periode.

We hebben daarna genoten op een andere camping met wel een open zwembad.

"Geweldig"

Dominique
20-4-2018

In een woord "geweldig" Je hebt alles wat je nodig bent op de camping. Een zwembad voor volwassenen en een zwembad voor kinderen, een restaurant die geweldige gerechten maakt en een supermarkt. Op een paar meter lopen is er een bushalte waarmee je met de bus zo in firenze bent. Wij zouden zo weer gaan!

Mooi gelegen camping met directe busverbinding naar Florence. Groot zwembad, prima restaurant met fraai uitzicht over de heuvels. Sanitair voldoende aanwezig en ook schoon. Enige minpuntje was de animatie die niet in het Nederlands was, ondanks dat 95% van de kinderen Nederlands is. Bovendien weinig gepassioneerd en eentonig. Gemiste kans!

Neemt niet weg dat wij en onze kinderen hier een prima week verbleven hebben

Voor herhaling vatbaar.

de Abeltjes
20-8-2017

Mooie camping, toen wij er waren was het nog rustig. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, met golfkarretje zelf een ruime plaats mogen uitzoeken. Net sanitair, warme douches, vervelende toiletbrillen. Lekkere pizza's, schoon zwembad wel een mutsje op. Kleine campingwinkel met verse broodjes en hoog nodige artikelen.

Bus naar Firenze stopt voor de camping en kost je € 5,60 retour. Grote supermarkten en de Decathlon op 30 minuten rijden.

Familie Vogel
5-8-2017

Het gaat goed met de Il Poggetto. De camping is nog altijd even goed verzorgd. Iets rustiger op het grote veld. Dit is niet vervelend. Wij zitten voor het eerst met onze peuter van 3 in de appartementen. Die zijn zeer netjes, schoon en van alle gemakken voorzien.

Daarentegen gaat het restaurant wel heel goed! Ze hebben het elke avond druk. Soms lijken ze in de weekenden onderbemand te zijn. Als EN mensen van de camping EN dorpelingen komen eten.

Wat wel vervelend is als er van die 'verwende' en 'ongeduldige' gardameer landgenoten zijn. In Toscane en Umbrie gaat het er iets relaxter aan toe. Dus chill en geniet van je vakantie.

Al met al gewoon top! Grazi familie Zecchi

bijzonder vriendelijk

Henriëtte e Bep
1-8-2017

dat je een anti-muggenbeet middel meeneemt (wij gebruikten met succes: Nestosyl zalf) en je tent of caravan gesloten houdt...

Niet meer voor ons

Michelle
25-7-2017

Twee weken op deze camping gestaan. Als je veel gaat rondtrekken in de omgeving is de camping een aanrader. Maar de prijs-/kwaliteitsverhouding is niet oke. De WC's en doucheruimtes worden veel te weinig schoongemaakt: haren aan de muur, poep aan de wcrolhouder.

De campingdirectie is aardig, maar alleen tussen 8-20. Het zwembad is prima. Op zondag komen alleen ook alle locals. Zij pakken een bedje en gaan vervolgens in het restaurant zitten. Ook worden er dan bedjes voor de directie weggezet, zij komen echter niet.

De pizza's in het restaurant zijn wel oke, maar niet zo lekker als in de omgeving.

De omgeving is prachtig!

Er is alleen animatie voor kinderen tot ongeveer 8 (babydance).

Horeca nooit meer.

Martin van Eijk
17-7-2017

Voor een pizza kan je hier wel terecht maar voor tonijn of T-bone moet je hier niet zijn, als je een t-bone medium besteld van 700 Gr

Krijg je een rauwe van 900 gram a39.00 euro en niet te eten.als je dan alleen zegt dat het gewicht niet klopt, worden ze boos en krijg je een iets hogere rekening omdat ze zogenaamd de likeur niet hebben berekend. Bah hier heb ik wel een nare bijsmaak van.de rest van de camping is wel in orde, mooi zwembad aardige mensen bij de receptie, wat dat aan gaat alleen maar lof.

Mooie laatsen

Van eijk
17-7-2017

De camping is prima maar in het restaurant is voor een pizza of pasta goed maar de tonijn steak was veel te gaar, de T-none veel te vet en rauw. Bij het afrekenen werd 9 ons ipv 7 ons betekend en toen we daar wat van zeiden kwam er opeens likeur bij. Dus het lijkt of je een tegemoetkoming krijgt maar die betaal je zelf. 94 euro! Was de duurste en slechtste avond iit eten!

Heerlijke, gastvrije mooie camping

Wilma van Loon
4-7-2017

Zeker een aanrader. Zeer gastvrije ontvangst, zeer ruime plaats voor grote camper, mooi en schoon sanitair. Restaurant kun je prima eten.

vriendelijke, behulpzame mensen die je met enthousiasme ontvangen op hun camping.

We hebben een aantal aanbieders voor Il Poggetto voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Il Poggetto in Troghi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Il Poggetto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Il Poggetto scoort een 8 uit 10 op basis van 189 reviews.