Camping Park Albatros (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°9°
Camping Park Albatros (Glamping)
7,5

Score uit 1906 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1734 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Fijne heerlijke camping, groot zonder dat je er last van hebt. Fijne restanten.

We zijn hier 8x geweest met en zonder kinderen.

Kortom fantastisch camping, ruim voldoende uitstapjes of dag trips te maken.

Zwembad top, alleen ook hier vervelende vroeg handdoekje leggers.

Leuke vakantie maar voor ons te groot.

Kim
3-11-2018

Het is een hele nette camping. Maar echt ontzettend groot. Sta je achteraan op de camping dan is het zeker 20 minuten lopen naar het zwembad. En met kleine kinderen is dit niet echt leuk. Wij hadden geluk en stonden vooraan. Er is ontzettend veel te doen op de camping en alles is aanwezig. Je zou de camping niet af hoeven. Ook is er 2 keer per week een marktje. Genoeg met het animatieteam te doen. Al hoewel wij ze dit jaar niet heel bijzonder vonden.

Voor ons was er bij het zwembad te weinig overzicht. de zwembaden te ver uit elkaar en heel erg druk.

Stadjes zijn best nog ver rijden. Gardameer en kant van Venetië leeft het ‘s avonds meer.

Leuke camping in het laagseizoen

Karin
30-9-2018

Wij waren hier van 9 tot 16 september, dit was ook de dag dat de camping ging sluiten.Het was op de camping tot de laatste dag nog druk vooral bij de zwembaden, mede door het mooie weer.

Maar wel voldoende plekken bij het zwembad, gewoon gezellig druk

Qua camping vonden wij het een mooie camping.

Het strand viel tegen, geen strandtentje of een bed of parasol verhuur.

Onze caravan was erg slecht , dit hebben we ook gemeld maar is gelukkig netjes opgelost.

Wij wilden op excursie naar Rome vanuit de camping maar dit kan niet meer in de laatste week, zijn toen met de trein vanuit San Vincenzo daar naar toe gegaan.

Naar het witte strand van Vada is ook de moeite waard, ook daar geen verhuur van bedden of parasols.

De andere plaatsen zoals Lisa, Luca en Seina hebben wij gedaan toen we op camping Norcenni zaten

nooit weer

simon uiterwijk
27-9-2018

zeer slechte staanplaats ook nog duur 16 dagen bijnaar 2000 euro coldplek allemaal gaten tent niet normaal opzeten heel erg tafels niet gebruiken onze vakantie was slecht jammer wou foto s zetten maar kan niet geen aanrader klimtouw betalen 7,50 euro nooit weer zee heel stuk door bos lopen en ook niet mooi moet andere plaats rijden een woord slecht slapen door lawaait van koel motors en kapote waterslang

Groot maar praktisch opgezette camping

Monique
26-9-2018

Wij hebben de 1e week van september doorgebracht op Park Albatros.

Het is een mooi aangelegd park, groot, maar dit vonden wij niet storend. We stonden vrij achteraan maar met een kleine 10 minuten lopen waren we bij alle faciliteiten. Alle faciliteiten waren overigens goed! Eten bij de restaurants en afhaal kwalitatief goed en betaalbaar. 's Avonds livemuziek en gezelligheid op het pleintje.

Nadeel vonden we dat het zwembadwater ijs en ijs koud was. Tevens stonk het ontzettend naar urine in de snackbar bij het zwembad. De laatste dagen dat wij op de camping stonden kwamen er busladingen vol met Polen op de camping, dit vonden we ook minder prettig. Ze zochten elkaar toch allemaal op wat resulteerde in overlast tot de late uurtjes, de beveiliging hield het in de gaten maar zei er niks van helaas.

Ondanks dit hebben we een fijne week gehad op Park Albatros!

Heerlijke vakantie gehad,,!!

Stef Veltman
24-9-2018

Prima camping en een heerlijke vakantie gehad.

Mooie aangelegde camping qua bloemen planten en bestrating verder genoeg restaurants en een grote supermarkt. Animatie voor de kleine kinderen en een enthousiast animatieteam, verder hebben onze kinderen 15 /17 zich prima vermaakt en gingen ze na 00.00 richting de Disco/verzamel plek die zich bevind aan het begin van de camping zodat hier niemand last van heeft. Ook wij hebben ons gestoord aan het handdoekje leggen maar eerlijkheid gebied te zeggen dat juist de Nederlanders hier debet aan zijn!! Misschien een optie om als badmeester handdoeken weg te halen? Het strand was vanaf de camping 800 meter lopen (dat is dan wel vanaf de receptie) maar het strand was verder prima met een mooie zee.

Het is een fijne camping met een hoop vertier en een prima uitval basis om de schitterende omgeving te bezoeken

Genoten.

Alice
23-9-2018

Alles is er , superschoon, mooi en overal aan gedacht maar in hoogseizoen wel erg druk en massaal. In voorseizoen (2012) was t héérlijk.

Prachtige camping tussen de bomen. Een grote camping, maar dat is geen verrassing want dat weet je van tevoren. Hier heb je eigenlijk geen last van, want er zijn voldoende faciliteiten. Zelfs bij het zwembad altijd een bedje kunnen vinden. En we waren in het hoogseizoen. Je moet soms alleen even geduld hebben en goed zoeken. Maar er is bij het zwembad altijd plek. De restaurants en supermarkt zijn goed en zeker niet te duur. Het strand is de omgeving is heerlijk en de bezienswaardigheden in de buurt zijn prima te bezoeken met auto. Onze kinderen van 2 en 5 hebben zich prima vermaakt op het vakantiepark en wij hebben ook heerlijk genoten. Top vakantie op een fantastisch vakantiepark.

Geweldige camping buiten hoogseizoen

Sabine Koning
2-9-2018

Vlak voor het hoogseizoen (juni) hebben we Park Albatros bezocht en ik denk dat dit de perfecte timing was. Het was niet té druk op het park, geen wachttijden bij de restaurants, supermarkt of het inchecken, maar wel dusdanig druk dat het gezellig was op de mega grote camping. Geboekt via een touroperator, vrij gunstig gelegen mobile homes; voorzien van grote veranda's. Lagune-zwembaden vonden we fantastisch en ideaal met onze dreumes van 1 die net kon lopen. Grote speeltuin, prima restaurants en ronduit geweldige camping-supermarkt die groter was dan onze lokale Albert Heijn en niet idioot hoge prijzen hanteerde. In de directe omgeving is er niet veel te doen maar met de auto ben je overal zo. Zeker voor herhaling vatbaar maar in het hoogseizoen zou ik hier niet hoeven zijn.

Weer gezien volgende x weer waar anders

Jolanda
2-9-2018

Uiterst net verzorgde camping. Wel behoorlijk groot, maar dat wisten we bij boeken. Voorzien van alle gemakken. Annimatie was prima. De disco was helaas niet veel bijzonders. Onze dochter van 17 vond het behoorlijk saai. Leuke plaatsjes in de omgeving. Voor een fijne winkel gingen wij naar de eurospin op de weg naar Bibione.

De Jong Intra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.