Camping Park Albatros (Glamping) ****

Camping Park Albatros (Glamping) ****

Camping Park Albatros (Glamping)
Camping Park Albatros (Glamping)

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1627 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Fantastische mooie camping, echt vakantiegevoel.

Sabine de Ruiter, 19-2-2018

Eigenlijk is alles goed op 1 dingetje na, en dat is handdoekje leggen bij het zwembad.

Leuke kinderclub, goede restaurants en veel zwembaden.

Leuk voor een keer

Van de westelaken, 8-2-2018

We hebben opzich een leuke vakantie gehad. Toen we aankwamen werden we vriendelijk begroet door het personeel. Onze bungalow was prima. We hadden een verstopping in de douche maar dit werd vrijwel meteen opgelost door de technische dienst. Aan het zwembad voldoende ligbedden. Winkel op de camping was wel ontzettend duur. Wij gingen met de auto op een gegeven moment naar een reguliere winkel. Aan de bar geregeld een drankje gedaan. Maar op 1 juni werden de dranken €2 per stuk duurder vanwege het hoogseizoen. 4 drankjes €30. Erg jammer. Informatie vonden wij slecht aangegeven. Iedere keer was de minidisco ergens anders te vinden maar werd niet aangegeven.

Gezellig

Claudia, 3-2-2018

Het is een grote gezellige camping

Wederom geweldig genoten!

Fam.Gollin, 5-10-2017

Dit blijft een TOP camping! Mooi groot opgezet vakantiepark met chalets, stacaravans, compleet ingerichte tenten , glamping tenten en staanplaatsen die verhuurd worden door bekende organisaties. Grote camping supermarkt, fijne piazza, geweldige animatie overdag en 's avonds, 3 zwembaden, disco en één keer in de twee weken in het hoogseizoen een schuimparty en lasershow!

De camping ligt helaas niet op loopafstand van dorpen in de buurt voor eventuele boodschappen of (avond)vertier, maar excursies naar Pisa of bijvoorbeeld Elba zijn te boeken op de camping.De zee ligt op 20 minuten loopafstand.

TIP: als je naar zee gaat tegen zonsondergang ga dan eerst lekker pizza eten bij Bar Pizzeria Al Tramonto in het duinbos. Daarna de duin over en wachten op die prachtige zonsondergang.

Zoals de laatste jaren op wel meer campings is ook hier helaas het zogenaamde handdoek leggen ingeburgerd, en je doet vanzelf wel mee als je een ligstoel wilt bemachtigen aan het zwembad.

Fantastisch vakantiepark, aanrader!

Jos, 2-10-2017

Albatros is wat ons betreft een fantastisch vakantiepark, wij hebben een heerlijke week gehad! Ondanks dat het een groot park is, heb je niet het idee dat het massaal is. Je merkt dat ze goed ingericht zijn op veel vakantiegangers. Camping is van alle gemakken voorzien: supermarkt, bar, restaurant, terras, speeltuin.

Werkelijk bijzonder mooi waterpark! 5 grote zwembaden, waarvan 3 lagunebaden met ondiep water. Voor ons een belangrijke reden om naar dit park te gaan, zodat onze kinderen (2 en 4 jaar) lekker zelf konden zwemmen. Enige wat ontbreekt is een hoge glijbaan (er zijn wel 2 lage glij-hellingen).

Ondanks dat we heel wat tripjes gepland hadden, hebben we veel bij het zwembad vertoefd. Torre di Populonia en Baratti was leuk.

Stacaravan van touroperator was prima. Auto bij de caravan, veel schaduw door mooie pijnbomen en rust bij de plek.

Al met al een absolute aanrader, met name voor gezinnen met kinderen tot 12 jaar. Wij waren hier de eerste week na de schoolvakantie in september.

Geweldig genoten.

Monique, 29-9-2017

Heel drukke camping met veel luxe accommodaties. 3 verschillede restaurants. Voor elk wat wils.Handoekje leggen als je een plekje bij het zwembad wilt.Het strand wat bij de camping hoort ligt aan de andere kant van een drukke weg. Daar zijn echter geen voorzieningen. Dit jaar geen sportactiviteiten op de camping omdat er voor een deel van de camping geen vergunning was verleend. Camping ligt redelijk centraal ten opzichte van bezienswaardigheden. Florence,Siena,Volterra, Fada en de kopermijn van san silvestre. Het personeel van de laguna mag wat vriendelijker. Chapeau voor de schoonmakers van het sanitair. Bijna 24/7 wordt er schoongemaakt. Al met al een leuke camping voor alle leeftijden. Hopelijk zijn volgend jaar de sportvelden weer terug. Accomodaties zijn pittig aan de prijs.
Stefano Lampati, direttore Park Albatros, Direttore, 24-10-2017

Dear Monique, thanks a lot for your review that helps us to focus more on some important things. We're working to get the permissions to create a little soccer fields and volleyball ... ...

I hope to have you still our guest and I invite you to visit our site where you will always find the cheapest price. Best wishes and see you soon

Prachtig park voor een meivakantie

ABD, 10-9-2017

Heerlijk verblijf gehad in mei/juni 2017. Genieten van de vele faciliteiten in een (toen nog) rustige omgeving. Albatros in het hoogseizoen voor ons liever niet ivm drukte. Buiten het hoogseizoen tref je een nette camping met fijne zwembaden voor kleine kids en alle faciliteiten die je wilt. In de omgeving genoeg te zien. Aanrader -> vanaf Piombino de boot naar Elba, Populonia, Pisa. Grote supermarkt met de auto bereikbaar (10 min.) Het strand vonden wij minder met de kids qua afstand (1 km) en duinen over/ vies/mul zand.

Prachtige camping waardeloze caravan

Fam smink, 10-9-2017

Voor het eerst naar Italië aangetrokken tot de mooie plaatjes gekozen voor park albatros.Nou niets is minder waar ,super camping druk maar als je je daar niet druk om maakt (je hebt per slot van rekening vakantie)prima!!!Alleen, via een reisburo bij touroperator een stacaravan geboekt type classic. Nou wat een ramp is dat. Geen warme douche niet eerder dan wanneer je de kraan beetje opent.deur badkamer hing los in het kozijn dus kon niet dicht. Stoel kapot. Bank en gordijnen waren al 5 jaar aan vervanging toe. En als klap op de vuurpijl de bedden. Als je geen last van je rug hebt krijg je het wel!!!kortom kies Nooit voor type classic bij touroperator voor €2100 is er wel wat beters te vinden. hebben het aangegeven maar door de topdrukte weinig voor elkaar kunnen krijgen.

Dus touroperator 1x nooit weer helaas

Fijne, mooie, schone camping

JT, 9-9-2017

Grote camping, maar komt niet massaal over. Erg goed restaurant. Veel groen, mooi gelegen onder de pijnbomen. stacaravans staan met achterzijdes tegen elkaar , vrjj ruime plekken , al kan niet bij elke plek de auto staan. Wij hadden luxe stacaravan van touroperator, 3de slaapkamer erg klein. Receptie van touroperator was echt pas om 16u open . ( bij andere touroperator konden mensen al eerder aanmelden en kregen sleutel caravan, en de keus welk gedeelte ) .wij stonden op rustigere deel, afstand viel ons erg mee. Prima strand op loopafstand

Grote camping met massatoerisme, bij het inchecken is het niet gewoon in de rij wachten, maar eerst buiten een nummertje trekken. Pizza afhalen, wachttijd 45 minuten, 's ochtends brood halen, nummertje trekken en 75 mensen voor je, heb je je brood eindelijk dan wel weer aansluiten in de rij bij de kassa van de supermarkt om te kunnen betalen. Smalle straatjes op de camping voor de auto. Strand vlakbij de camping (is te lopen, maar wel steeds auto's die langs je rijden) valt tegen, veel zeewier en loopt vrij stijl af. Als je van het strand houdt dan kun je beter een paar kilometer rijden met de auto naar de baai van Baratti, dat is schoon, wordt niet snel diep, helder water en glinsterend zand. De zwembaden op dit park zijn super, er is 1 dieper olympisch bad, 2 ondiepere baden met heuvels om vanaf te glijden en 1 dieper bad wat met slecht weer ook overdekt kan worden. Wij hebben geen last gehad van het handoekje leggen wat hier veel gebeurd, dit omdat wij vaak in de middag pas gingen zwemmen en er altijd wel een paar stoelen vrij waren op dat moment. Maar er liggen wel meer handdoeken dan mensen op de ligstoelen bij het zwembad, dus het gebeurd zeker wel. Animatie is op dit park ook te massaal, de kinderdisco was voor mijn dochter niet te bereiken, omdat er veel te veel volwassen om het podium heen stonden. (geen kritiek overigens om de mensen van de animatie, want die doen super hun best) Wij hebben ons ondanks de negatieve punten hier toch een week weten te vermaken met het mooie weer, langer zouden we ook niet hebben getrokken, keren alleen zeker niet terug naar dit park omdat er simpelweg gewoon veel leukere/betere parken in Italië zijn

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Albatros (Glamping) scoort een 7.97 uit 10 op basis van 1799 reviews.