Camping Park Albatros (Glamping)

KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag29°18°
Camping Park Albatros (Glamping)
7,6

Score uit 1900 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1727 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtige camping tussen de bomen. Een grote camping, maar dat is geen verrassing want dat weet je van tevoren. Hier heb je eigenlijk geen last van, want er zijn voldoende faciliteiten. Zelfs bij het zwembad altijd een bedje kunnen vinden. En we waren in het hoogseizoen. Je moet soms alleen even geduld hebben en goed zoeken. Maar er is bij het zwembad altijd plek. De restaurants en supermarkt zijn goed en zeker niet te duur. Het strand is de omgeving is heerlijk en de bezienswaardigheden in de buurt zijn prima te bezoeken met auto. Onze kinderen van 2 en 5 hebben zich prima vermaakt op het vakantiepark en wij hebben ook heerlijk genoten. Top vakantie op een fantastisch vakantiepark.

Geweldige camping buiten hoogseizoen

Sabine Koning
2-9-2018

Vlak voor het hoogseizoen (juni) hebben we Park Albatros bezocht en ik denk dat dit de perfecte timing was. Het was niet té druk op het park, geen wachttijden bij de restaurants, supermarkt of het inchecken, maar wel dusdanig druk dat het gezellig was op de mega grote camping. Geboekt via een touroperator, vrij gunstig gelegen mobile homes; voorzien van grote veranda's. Lagune-zwembaden vonden we fantastisch en ideaal met onze dreumes van 1 die net kon lopen. Grote speeltuin, prima restaurants en ronduit geweldige camping-supermarkt die groter was dan onze lokale Albert Heijn en niet idioot hoge prijzen hanteerde. In de directe omgeving is er niet veel te doen maar met de auto ben je overal zo. Zeker voor herhaling vatbaar maar in het hoogseizoen zou ik hier niet hoeven zijn.

Weer gezien volgende x weer waar anders

Jolanda
2-9-2018

Uiterst net verzorgde camping. Wel behoorlijk groot, maar dat wisten we bij boeken. Voorzien van alle gemakken. Annimatie was prima. De disco was helaas niet veel bijzonders. Onze dochter van 17 vond het behoorlijk saai. Leuke plaatsjes in de omgeving. Voor een fijne winkel gingen wij naar de eurospin op de weg naar Bibione.

Een mooie vakantie

Ilona
1-9-2018

Twee heerlijke weken gehad in Toscane. Inderdaad een hele drukke massale camping, daar moest ik de eerste dagen wel even aan wennen. Met uiteraard alles wat hier al beschreven staat: handdoekje leggen, lange wachtrijen, dure supermarkt. Maar dat zijn dingen die heb je nou eenmaal op grote campings midden in het hoogseizoen. Daarentegen is alles zeer schoon, super vriendelijk personeel (ze blijven aardig ondanks de drukte), leuke speeltuin voor de kinderen en een heel leuk en veilig zwembad met een goed overzicht (ja dan moet je wel om 9:00 je handdoek vooraan hebben gelegd). Onze kinderen (7-5-3) konden alleen naar de speeltuin en rondjes steppen door de kleine straatjes. Zij hebben een fantastische vakantie gehad, dan heb je het als ouder automatisch ook. Veel ondernomen buiten de camping, diverse (mooie) strandjes geweest (even Google naar leuke plekjes in de buurt) en wat mooie steden in de omgeving bezocht. Kortom een mooie vakantie

Prima vakantie!

S.
30-8-2018

Het is idd een mega grote camping, dat weet je als dit boekt. Wij zaten ergens halverwege in een stacaravan Vision Lounge, via touroperator. Een heerlijke caravan met grote veranda en lekkere lounge bank. Doordat we halverwege het park zaten, was het zwembad en de winkel niet te ver lopen, maar hadden we ook geen last van de animatie 's avonds.

Wij deden niet mee aan het handdoekjes leggen, maar hebben op elk moment dat we in het zwembad aankwamen ligbedjes kunnen vinden. Soms even goed kijken, maar dat vind ik geen probleem. Ook de drukte in het zwembad vond ik acceptabel. Voor de kids leuk dat ze gewoon met ballen, opblaasdingen etc in het water mochten. Je moet je wat dat betreft ook niet overal aan ergeren. Als je rustig baantjes wilt zwemmen moet je hier niet zijn, of sochtends vroeg komen (dan is het gereserveerd voor alleen baantjes).

Animatie hebben wij eigenlijk geen gebruik van gemaakt, was volgens mij wel veelal in het Italiaans.

Gierende banden naar huis.

Ruud de Wit
28-8-2018

Echt een Mega camping. Het begint al bij aankomst (16:30h), inchecken heeft drie uur gekost na een lange reis. Supermarkt sloot om 20:00h en we waren dus net op tijd om nog wat boodschapjes te doen net voordat de supermarkt om klokslag 20:00h dicht ging. Lekker klantvriendelijk op een wisseldag??

Overal wachtijden, restaurants,zwembad,afhaalrestaurant etc. Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt, zowel in de supermarkt als op het park zelf.

Bedje bij het zwembad is elke dag weer een uitdaging tenzij je meedoet aan dat associale handoekje leggen gedrag. Strand vond ik erg rommelig en vuil en was dus ook geen aanrader en nog maar niet te spreken over de bedjes (huurprijs).

Huisje was wel goed, lekkere airco en redelijke locatie (twintig minuten lopen naar het zwembad).

Al met al dus geen succes voor de hoofdprijs die je ervoor betaald.

Nooit meer

Kuper
27-8-2018

Smerige erg kleine stacarvan. Veel te druk en te massaal. De douche steeds koud.

Prima bevallen

Benjamins
26-8-2018

Net een week terug van deze camping en hebben een heerlijke vakantie gehad . We waren hier voor de tweede keer en stonden op een campingplaats met eigen caravan. De meeste plaatsen zijn mooi ruim, we hadden er een tentje en de auto bij staan. Wel zijn er veel meer mobile homes gekomen dan vier jaar geleden. De supermarkt is aan de prijzige kant, maar er zijn genoeg winkels in de buurt. Het brood uit de winkel vonden we niet lekker en droog, maar wij nemen ook ons oventje en afbakbroodjes mee , ideaal zo " s morgens, en niet in de rij voor brood. Zwembad is ideaal met kids, het grote bad is 1.20 diep en de rest overal 30 cm diep. Alleen dat handdoekje leggen, waardeloos, maar moet je maar gewoon aan meedoen, anders geen bedje. Sanitair is keurig schoon en maar 1 keer hoeven wachten op een douche. Strand is wel een eindje lopen en heel grof zand, wordt snel diep. In de buurt paar kleine dorpjes, wel even leuk om te kijken.

Massa fabriek

Ons
26-8-2018

Een fabriek. Zo mag je het noemen. Wat een massa! De receptie, liggend aan een smalle weg, is hier al niet op berekend. Het zwembad is een mierenhoop waar de badmeesters als een malle op een fluitje blazen maar niemand reageert. Totaal niet handige baden voor zowel kleine kinderen als tieners!

Handdoek leggen is een sport hier. 8.15 staan ze al binnen om vervolgens na 11 .00 uur aan te komen.

Zwembad is overvol met opblaasbare spullen , zonnebadende mensen en balspelen.

De supermarkt is prima. S morgens brood halen kan afschrikken door de mega rij maar gaat heel snel. Vriendelijkeid en tempo kennen ze verder niet in de winkel.

Taken away duurde uren! Wel lekker. Beide restaurants zijn ok. Maar daar is het ook mee gezegd.

Voor ons nooit weer. Ondanks dat het er verder echt wel mooi uit ziet, mega speeltuin, Prima huisje ook. Maar veel en veel te massaal.

En voor de internet verslaafde....er is een wifi spot. 😜

Goed voor elkaar

Berend
26-8-2018

Wij hebben hier twee weken vertoefd en dat was gewoon Helemaal Goed! Het is een prachtige camping, mooi aangelegd, prachtige zwembaden, veel schaduw en super veel faciliteiten en activiteiten. Wat een luxe en dit in zuid Toscane praktisch aan zee. Wij Nederlanders moeten blijkbaar altijd iets te klagen hebben en dat zie je soms ook in reacties hiervoor. Soms redelijk terecht maar ook niet. Het volgende daarover: Voor de stranden kun je duidelijk lezen en inzien dat je iets boven of in San Vincenzo moet zijn. Daar zijn de echte mooie stranden. Het parkeren aan de lange straat gebeurt door bijna allemaal Italianen die overal vandaan komen en netjes parkeergeld betalen. Daar kan de camping niets aan doen.

Handdoekje leggen bij het zwembad... Tja, dat zie je op zoveel campings en hotels... het is lastig om dat tegen te gaan. Geluidsoverlast...Ja, als je voorin zit bij de zwembaden en podia is het gewoon drukker.Dus massaal maar ok!

Venue Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.