KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag11°2°
6,5

Score uit 1910 reviews

Omschrijving
In Toscane (Italië) vind je Camping Park Albatros. Een grote camping met uitstekende restaurants, maar ook zelf koken is een optie dankzij de supermarkt op het park. Kijk met kleine kinderen of je een plek nabij het zwembad kunt boeken, want anders is dit ver lopen. Vanuit Park Albatros trek je er gemakkelijk op uit naar plaatsjes als Bibione.

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1737 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

Mooie grote camping. Mooi ruim zwembad met veel vermaak voor jongere kinderen. Er is veel te doen op de camping. In de directe omgeving is minder te doen. San Vincenzo is niet heel boeiend. Half uurtje het binnenland zijn mooie pittoreske dorpjes waar je gezellig wat kunt gaan eten.

Bijna alle straatjes op de camping zijn mooi bestraat. Helaas de onze niet, kinderen konden lekker op het zand spelen maar waren wel helemaal zwart iedere keer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Uitstekende camping

Kejan,
30-11-2018

Mooie camping. Ideaal voor meivakantie omdat het dan niet helemaal vol zit.

Mooie zwembaden, goed restaurant (Alfredo), heerlijk ijs. Grote supermarkt van Conad op camping. Vergeleken met Conad in Venturina is het ene artikel duurder, het andere goedkoper. Het loont niet om hiervoor naar Venturina te rijden omdat je de besparing aan benzinekosten kwijt bent.

In de omgeving is wél genoeg te doen. Zie mijn tips bij tabje Tips.

Op onze 3e vakantiedag werd de camping overspoeld door 3000 studenten. Hier is al flink over geschreven. Op deze website staat dat iedereen vooraf wist dat dit zou gebeuren. Dat is niet waar: wij zijn niet op de hoogte gebracht. Onze touroperator gaf ook aan niets te weten toen we hierover belden. Gelukkig hebben zowel de touroperator als Park Albatros onze klachten super opgelost. Daarom gaan we zeker nog eens terug in een meivakantie.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Super!

E.,
14-11-2018

Super leuke camping voor jong en oud! De kinderen kunnen zich goed vermaken, er is meer dan voldoende animatie en het zwembad met het ondiepe water en anti slip is top! De camping is groot, maar voelt niet groot aan. Wel was er iedere ochtend een run bij het zwembad voor het "handdoekje leggen" waar de camping zelf weinig aan deed, dat was jammer. Toch altijd wel een goed plaatsje gehad. Zou er zo weer heen gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Vacanceselect

Fijne heerlijke camping, groot zonder dat je er last van hebt. Fijne restanten.

We zijn hier 8x geweest met en zonder kinderen.

Kortom fantastisch camping, ruim voldoende uitstapjes of dag trips te maken.

Zwembad top, alleen ook hier vervelende vroeg handdoekje leggers.

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke vakantie maar voor ons te groot.

Kim,
3-11-2018

Het is een hele nette camping. Maar echt ontzettend groot. Sta je achteraan op de camping dan is het zeker 20 minuten lopen naar het zwembad. En met kleine kinderen is dit niet echt leuk. Wij hadden geluk en stonden vooraan. Er is ontzettend veel te doen op de camping en alles is aanwezig. Je zou de camping niet af hoeven. Ook is er 2 keer per week een marktje. Genoeg met het animatieteam te doen. Al hoewel wij ze dit jaar niet heel bijzonder vonden.

Voor ons was er bij het zwembad te weinig overzicht. de zwembaden te ver uit elkaar en heel erg druk.

Stadjes zijn best nog ver rijden. Gardameer en kant van Venetië leeft het ‘s avonds meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping in het laagseizoen

Karin,
30-9-2018

Wij waren hier van 9 tot 16 september, dit was ook de dag dat de camping ging sluiten.Het was op de camping tot de laatste dag nog druk vooral bij de zwembaden, mede door het mooie weer.

Maar wel voldoende plekken bij het zwembad, gewoon gezellig druk

Qua camping vonden wij het een mooie camping.

Het strand viel tegen, geen strandtentje of een bed of parasol verhuur.

Onze caravan was erg slecht , dit hebben we ook gemeld maar is gelukkig netjes opgelost.

Wij wilden op excursie naar Rome vanuit de camping maar dit kan niet meer in de laatste week, zijn toen met de trein vanuit San Vincenzo daar naar toe gegaan.

Naar het witte strand van Vada is ook de moeite waard, ook daar geen verhuur van bedden of parasols.

De andere plaatsen zoals Lisa, Luca en Seina hebben wij gedaan toen we op camping Norcenni zaten

Gereisd met partner in september 2018

nooit weer

simon uiterwijk,
27-9-2018

zeer slechte staanplaats ook nog duur 16 dagen bijnaar 2000 euro coldplek allemaal gaten tent niet normaal opzeten heel erg tafels niet gebruiken onze vakantie was slecht jammer wou foto s zetten maar kan niet geen aanrader klimtouw betalen 7,50 euro nooit weer zee heel stuk door bos lopen en ook niet mooi moet andere plaats rijden een woord slecht slapen door lawaait van koel motors en kapote waterslang

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Groot maar praktisch opgezette camping

Monique,
26-9-2018

Wij hebben de 1e week van september doorgebracht op Park Albatros.

Het is een mooi aangelegd park, groot, maar dit vonden wij niet storend. We stonden vrij achteraan maar met een kleine 10 minuten lopen waren we bij alle faciliteiten. Alle faciliteiten waren overigens goed! Eten bij de restaurants en afhaal kwalitatief goed en betaalbaar. 's Avonds livemuziek en gezelligheid op het pleintje.

Nadeel vonden we dat het zwembadwater ijs en ijs koud was. Tevens stonk het ontzettend naar urine in de snackbar bij het zwembad. De laatste dagen dat wij op de camping stonden kwamen er busladingen vol met Polen op de camping, dit vonden we ook minder prettig. Ze zochten elkaar toch allemaal op wat resulteerde in overlast tot de late uurtjes, de beveiliging hield het in de gaten maar zei er niks van helaas.

Ondanks dit hebben we een fijne week gehad op Park Albatros!

Gereisd met partner in september 2018

Heerlijke vakantie gehad,,!!

Stef Veltman,
24-9-2018

Prima camping en een heerlijke vakantie gehad.

Mooie aangelegde camping qua bloemen planten en bestrating verder genoeg restaurants en een grote supermarkt. Animatie voor de kleine kinderen en een enthousiast animatieteam, verder hebben onze kinderen 15 /17 zich prima vermaakt en gingen ze na 00.00 richting de Disco/verzamel plek die zich bevind aan het begin van de camping zodat hier niemand last van heeft. Ook wij hebben ons gestoord aan het handdoekje leggen maar eerlijkheid gebied te zeggen dat juist de Nederlanders hier debet aan zijn!! Misschien een optie om als badmeester handdoeken weg te halen? Het strand was vanaf de camping 800 meter lopen (dat is dan wel vanaf de receptie) maar het strand was verder prima met een mooie zee.

Het is een fijne camping met een hoop vertier en een prima uitval basis om de schitterende omgeving te bezoeken

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Genoten.

Alice,
23-9-2018

Alles is er , superschoon, mooi en overal aan gedacht maar in hoogseizoen wel erg druk en massaal. In voorseizoen (2012) was t héérlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.