Camping Park Albatros (Glamping)

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag31°18°
Camping Park Albatros (Glamping)
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Park Albatros (Glamping) voor je op een rij gezet:

1675 reviews over Camping Park Albatros (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goede voorzieningen, wel druk

Hedy en Dico
16-7-2018

Uitstekende, grote en schone camping met alle voorzieningen die je je wenst. Wel druk, zelfs in voorseizoen. En overal muziek, zelfs de radio aan in de WC’s. Daar word je gek van. Ver van het strand, ver van de stadjes in omgeving, wel fietsverhuur.

Nette camping, maar geen sfeer

Anne
6-7-2018

Schone, nette camping. Toiletgebouw wordt gehele dag bijgehouden.

Naar ons inziens echter geen gezellige staplaatsen en/of indeling. Als je kinderen hebt, is het ongetwijfeld een leuke camping.. voor stellen is er weinig te beleven. Ook de omgeving is doods... ben een echte Italië liefhebber en heb veel plaatsen gezien, zou deze omgeving dan ook afraden!

We vonden het een prima camping. Alles in de buurt: veel zwembaden, winkel op camping, strand op loopafstand. Jammer dat de campingeigenaar 3000 mensen heeft toegelaten in het midden van deze meivakantie waardoor veel gezinnen zijn vertrokken. We stonden midden tussen de zuipende, sexende, blowende studenten die ‘s nachts zeer luidruchtig thuis kwamen na 5 uur ‘s morgens. Overdag liepen er gasten wezenloos rond met dekens om zich heen op zoek naar kleding. Muziek was aan de andere kant van de camping zo hard eerste nacht tot 5 uur dat wij zijn vertrokken. Wij hebben twee nachten elders geslapen omdat onze zoon van 14 niet heeft geslapen en zeer onder de indruk was van kotsende gasten en ambulances die af en aan reden. Ook zijn er veel caravans gesloopt en was ons witte ligbed doormidden. Gelukkig hadden wij een goede touroperator die deze twee nachten heeft vergoed. De campingeigenaar wilde helemaal niets doen en stuurde iedereen weg.

Fijne vakantie gehad!

VD87
30-6-2018

Twee weken geweest eind juni.

Het is inderdaad een grote camping, maar dit weet je van te voren als je het boekt.

Wij hadden een fijne plek aan de rand van de camping (stacaravan via touroperator). Vrij uitzicht dus was top. Schoonmaak kon wel ietsje beter, maar caravan zelf was super!

De zwembaden zijn voor kleine kinderen top. Ondiep, groot en schoon.

Speeltuin is leuk, kinderen hadden het prima naar hun zin, maar sommige toestellen zijn wel aan vervanging toe. Daarentegen wordt het zand in de speeltuin iedere ochtend geharkt.

Prijzen in de supermarkt op de camping prijzig, maar dat vonden wij sowieso overal al in Italië. De prijzen daarentegen op de camping in de barretjes en restaurantjes vonden wij weer erg meevallen.

Laatste dagen werd het erg druk op de camping en een invasie aan Polen. Ik weet niet of ik het zou boeken in de maanden juli en augustus, want dan zit het wel echt overvol overal.

Erg grote camping. Alles aanwezig; veel vermaak en vertier, altijd iets te doen; je hoeft de camping niet af. Goed gesorteerde supermarkt, maar wel prijzig. Camping zelf is in het voorseizoen lekker voordelig. Sanitair super schoon: er is continue iemand aan het dweilen. De kampeerplekken zijn - als je met eigen caravan komt - ong 10 x 10 meter zand met soms een boom erop (handig voor je hangmat, lastig voor je luifel) en afgebakend met hoge heggen (werden allemaal gesnoeid toen wij er waren... balen als je rust zoekt). Kregen een wat opgesloten op opgepropt gevoel van, maar iemand die privacy wil zal dit fijn vinden. De glampingtenten tegenover ons stonden wel dicht op elkaar en op ons. Veel mooie en schone niet diepe zwembaden; het overdekte bad had wel chloorlucht. Opblaasdingen mogen hier wél mee het water in. Het nabijgelegen strand is erg scherp zand en loopt stijl af: waterschoentjes mee dus.

Blijft een aanrader!

Dionne
23-6-2018

Zo bijzonder geen recensies meer te lezen vanaf mei 2018. Wij zijn voor een 3e keer op Albatros (laatste 2 weken van juni 2018 en hiervoor in 2013 en 2015) en weer top. Dat het een grote camping is weet je van te voren maar alles is schoon, opgeruimd, heggen gesnoeid, zand geharkt en stacaravan met overdekt veranda weer top! Weinig handdoekje leggen, wij doen er tenminste niet aan mee en om 10u nog gewoon een plekje vrij. Onze kids (van 2 en 4 jr) vermaken zich hier super, airco met die middag slaapjes is ideaal. De zwembaden zijn echt helemaal fijn, geen glijbanen waar je meer op de trap staat dan glijdt, maar wel een zachte ondergrond, waterspoeiers en tunneltjes. De supermarkt heeft meer dan je nodig hebt en de speeltuin is groot. Voor ons blijft Albatros een aanrader.

Vreselijk...

Bouwman
22-5-2018

Dit is een camping als je van overlast houd. Een grote bouwput omdat er niets gedaan wordt voordat de camping open gaat. Overal worden cirkelzagen, boormachines en gasbranders gebruik om veranda's te maken. Helaas is ook het voetbal veld gesneuveld om plaats te maken voor nog meer caravans! Hierdoor ook veel heftrucks en graafmachines door de paden met spelende kinderen.

Naast de camping worden wilde zwijnen verjaagd met luide knallen, uiteraard dag en nacht. Er zijn nachten geweest dat dit om de 5 minuten was.

Camping organiseert grote feesten voor besloten groepen, dit gaat door tot 5 uur s'nachts! Ook worden hiervoor delen van het zwembad afgesloten.

Ijs zonder smaak, slappe pizza's en op 110 km afstand ligt de eerste echte bezienswaardigheid. Voor ons nooit meer en zal het aan niemand aanraden...

Absolute aanrader voor gezinnen met kids!

Fam. vd Hemel
19-5-2018

Prachtige, nette, bruisende en gezellige camping heel geschikt voor gezinnen met kinderen in alle leeftijdscategorieën . Leuke zwembaden, grote speeltuin, veel animatie en in de avonduren goede bandjes of shows. Voor lekker eten hoef je de camping niet af, meerdere echt goede eetgelegenheden. Op loopafstand van een strand en met de auto meerdere leuke plaatsjes in de buurt om te bezoeken. Wij hebben absoluut genoten tijdens ons verblijf op deze camping in het prachtige en geweldige Toscane!

Mooie camping, maar voor ons laatste keer

Miranda
18-5-2018

Na een hele positieve ervaring met deze camping 6 jaar geleden, hebben wij op verzoek van onze zoon wederom voor deze camping gekozen. Helaas werden wij net als vele andere campinggasten geconfronteerd met 3000 studenten. Dit was bij boeking niet bekend, maar op de website werd het later wel vermeld. Dat het echter zo uit de hand zou lopen, hadden we niet verwacht. Bovendien was het zwembad 3 dagen lang amper toegankelijk in de middag. we zijn iedere dag weggevlucht van de camping maar s nachts was het drama door alle geluidsoverlast. Wij zijn 5 dagen eerder vertrokken; de vakantievreugde was voor ons voorbij op deze camping. Wat betreft de camping: wij hadden een prachtige luxe accommodatie met schone badlakens, opgemaakte bedden en loungemeubels, stortdouche en ga zo maar door. In andere omstandigheden is dit nog steeds een mooie camping, ook ideaal voor wat oudere kinderen.

leuk maar geen tweede keer

Fam. Bl
16-5-2018

Meivakantie hier geweest. Mooie camping met mooie zwembaden en genoeg te doen voor de kinderen. Wel enorm grote camping waar veel stacaravans hutje mutje staan. Wij hebben geboekt bij touroperator. Deze plekken waren erg ruim en niet zo dicht op de (over)buren. Touroperator is ons voor de overlast van de studenten goed tegemoetgekomen. Dit was echt niet normaal! Kots, gebuikte condooms, drugs, dj van 00.00-7.00. Ben blij dat mijn kinderen, ondanks dat ze `s nachts wakker waren, niet gezien hebben wat er allemaal gebeurde. De restanten bij het zwembad en receptie zeiden genoeg. Camping heeft er goed geld voor gevangen dus dat zal wel compenseren.

Verder moet je om dingen te zien ver rijden. Niet veel te doen in omgeving. Nu is er op de camping genoeg dus als je dat prima vind heb je een mooie camping met alles er op en aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Albatros (Glamping) in San Vincenzo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Albatros (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Albatros (Glamping) scoort een 7.7 uit 10 op basis van 1848 reviews.