Camping Rosselba le Palme (Glamping)

Camping Rosselba le Palme (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rosselba le Palme (Glamping) voor je op een rij gezet:

171 reviews over Camping Rosselba le Palme (Glamping) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prachtig eiland is Elba

Heidi
20-8-2018

We zijn hier 2017 en 2018 op vakantie geweest voor het prachtige eiland Elba.

Het is een mooie terrassencamping. Op 5 min lopen van het strand(kiezelzand strand) of een pendelbusje van de camping kan je brengen en halen. Bij aankomst op de camping zet hij je bij je plek af.

Wij hadden een kenia tent van de camping gehuurt. Mooie ruime tent voor 5 personen en van veel gemakken voorzien. Veel ruimte bij de tent. Het toiletgebouw was dichtbij en werd niet heel goed schoongemaakt. Leuk zwembad voor de kinderen met zwembad. Voetbalveldje was niet verlicht savonds. Het restaurant op de camping, eten is goed maar personeel dit jaar niet heel erg vriendelijk en erg lang moeten wachten op drinken en eten en om een bestelling te doen. Vervolgens om af te rekenen sta je in de rij te wachten.

jammer

Tom B
19-8-2018

leuk voor gezinnen met kleine kinderen, wij hebben ons vermaakt maar niet op de camping: personeel onaardig en te veel muggen (wij stonden boven op de berg), strand kon je met een pendelbusje heen, camping lig dus meer op de berg dan aan het strand

Prachtig eiland en fijne camping

Marley
15-8-2018

Mooie en verzorgde camping. Er waren veel nationaliteiten. Het eten in het restaurant was goed en het terras ligt aan een prachtig park waar de kinderen graag speelden na het eten. Het grote zwembad is prima, al leek het water niet altijd schoon. De zwembadterrassen zijn verouderd. Het peuterkleuterbad ziet er netjes en nieuw uit, compleet met speeldingen, zitzakken en aangrensende speeltuin. De camping ligt aan een leuk en rustig baaitje; zand en steenstrand. Voor onze peuter was dit net te ver lopen, oudere kids geen probleem. Veel mogelijkheden voor sportievelingen.

Het nadelige van de camping vonden wij de kleine campingplekken en de hoogsteverschillen. En een uurtje tennis is 9 euro. Al met al zou ik de camping aanraden en wie weet komen we er nog eens terug!

Super vakantie.

Miranda
14-8-2018

Mooie camping, bij aankomst werd de caravan m.b.v. tractor op zijn plaats gezet.

We hadden een mooie grote plaats, dicht bij de receptie/supermarkt.

De weg buiten de camping en de animatie 's avonds bij het zwembad hoorde wij niet. De aankomende en vertrekkende auto's die toch echt allemaal bij ons langs kwamen hoorden wij ook niet.

Super vriendelijk personeel, al zijn ze bij de horeca af en toe humeurig ;-). Maar ze doen hun best met de drukte. Het eten is voor een "camping" echt wel goed.

Zwembad leuk met de glijbanen, wel wat verouderd en badmuts verplicht. Supermarkt prima, ze verkopen er alles en zijn heel vriendelijk.

Het enige minpuntje vond ik het wat verouderde sanitair, hier mogen ze echt wat aan doen. Sommige hokjes zo klein, dat alles nat werd. En toch wat vies her en der. Al blijf ik erbij dat dat komt door mijn voorganger en niet door de camping/schoonmaaksters zelf.

Maar dan Elba, wat een mooi eiland is dit!

Niet eerder zo’n mooie camping gezien

Lars
14-8-2018

We zijn al op hele mooie campings geweest zoals Lido Union, Continental lido, fornella, ca Pascalli, diverse yellow campings enz. Maar deze heeft ons zeer verrast. Op het gebied van ligging van alle accommodaties is het allemaal perfect. Elke accommodatie staat er echt super mooi bij.

Volgend jaar weer.

Mirjam
11-8-2018

Leuke en mooie (terassen) camping. Voor de 2e keer hier geweest. Mooie plekken, sommige met uitzicht op zee. Zwembad is leuk en schoon. Verschillende glijbanen.

Restaurant is goed en het barretje gezellig en snelle bediening.

Busje brengt je naar het strand en haalt je ook weer op. Je kunt er ook lopend naar toe, ongeveer 5 min lopen.

Animatie is enthousiast.

Sanitair goed en schoon. Warm water met douchen en afwassen.

Voor ons is dit zeker weer een optie voor volgend jaar.

(Een medewerker zet je caravan/vouwwagen met een tractor op de plek)

genoten! behalve van de kampeerplek

Desiree
10-8-2018

Top locatie leuk zwembad leuk animatie team! Vond het niveau van de avond animatie niet van hoog niveau ze probeerden het wel leuk.

De camping zelf : ga er niet heen als je slecht ter been bent vreselijk veel heuvels. Je mag bij aankomst zelf een plekje kiezen helaas ben ik niet te spreken over de plekken. Er was geen plek waar de tent geheel goed op kon dus provisorisch opgezet. Sommige plekken kon je met auto niet eens komen dus lopen met je koelkast enz kan gebeuren. Ook mag je blijkbaar gewoon rijden snachts met je auto waardoor ik vaak wakker werd van vertrekkende/arriverenden mensen. Verder genoten van de camping en het eiland!!! Oh ja verlichting bij het voetbalveld is geen overbodige luxe

Goed bewaard geheim

Daan
5-8-2018

Wat een fijne camping! Bij aankomst mag je mee op de golfkar om een plek te kiezen. Veel mooie schaduwrijke plekken. Maar, je moet wel een beetje geluk hebben. Wij hadden een grote centrale plek met veel privacy. Veel hoogteverschil. Geen watervoorziening bij de plekken. Heel vriendelijk personeel. Het is allemaal niet zo commercieel, erg prettig. Wij arriveerden vanwege autopech later dan gepland. De verloren dagen hoefden we niet te betalen. Bij het pizzarestaurant kun je heel leuk buiten zitten in de tropische tuin. Eten en humeur personeel vonden wij hier minder. In de bar tegenover de receptie hebben ze heerlijk eten voor een prima prijs. Badmuts verplicht. Glijbaan sluit tussen 12-15. Prachtig eiland!

Prachtige camping

Erik
4-8-2018

Camping is erg mooi aangelegd, plaatsen zijn wat klein maar bieden genoeg schaduw . Zwembad was erg leuk, in de laatste week toen het drukker werd werden regels wel strenger. De bedden aan het zwembad worden wel snel met handdoek leggers vol gelegd. Ook het camping winkeltje bied voldoende spullen maar is wel dicht tussen 13 en 17 uur. Het stadje ligt op globaal 7 km rijden met de auto. Het strand bij de camping is klein maar wel heel mooi om te snorkelen. Ook een fijn strand tentje bij het strand. Al bij al een super vakantie gehad. Elba en de camping is een paradeisje op aarde.

Groot vakantie park nabij Portoferraio. Voornamelijk huuraccommodaties, Max 30% échte kampeerplaatsen ondergebracht verspreid over hele terrein in lanen afgescheiden door heggen. Krappe plekken. Mooi parkachtig, veel groen, bloemen, palmbomen. wel veel lawaai de hele dag door, voor je rust kom je er niet. Muziek vanaf zwembad, veel huilende kinderen, elke avond animatie met veel geluid tot 22:30. Niet zo geschikt voor kinderen > 12 jaar, geen centrale ontmoetingsplek. Schoon sanitair. Veel NL maar ook andere nationaliteiten. Goede kampwinkel. Strandje op loopafstand niet zo mooi. Omgeving is prachtig!

Selectcamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rosselba le Palme (Glamping) in Portoferraio (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rosselba le Palme (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.