Camping Rosselba le Palme (Glamping)

Camping Rosselba le Palme (Glamping)
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rosselba le Palme (Glamping) voor je op een rij gezet:

154 reviews over Camping Rosselba le Palme (Glamping) in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Hele fijne camping

Cindy
29-8-2017

Fijne camping, geen hutje mutje plaatsen, als je dat niet wilt. Mooi zwembad met een glijbanen en speciaal voor de kleintjes een water speel gedeelte, ook met zwembaden. Goede locatie om het eiland te ontdekken. Staat van het sanitair mag wel wat verbeterd worden.

Mooie terrassen camping!!

HJ Bultman
27-8-2017

Zeer vriendelijk personeel

Erg groen

Mooi zwembad

Goed restaurant

Schoon sanitair

Prachtige, mooie en rustige camping

Laurens
7-8-2017

mooie groene camping, schoon, mooi zwembad, aardige mensen; strandje is even 10 minuutjes lopen, maar prima te doen... sommige plekken (van huurtenten) zijn niet heel groot... badmeester gooit het zwembad ieder dag te vroeg dicht... mafkeessie

Fijne camping en prachtige omgeving!

M. Hubers
7-8-2017

Wij verbleven in een bungalowtent van een touroperator, prima ligging met voldoende schaduw. Het is een terrassencamping, maar hier hebben wij absoluut geen hinder van ondervonden. (dit is natuurlijk afhankelijk van de ligging van de accommodatie).

Vriendelijk animatieteam die actief bezig zijn.

Schoon zwembad en voldoende strandbedden/stoelen.

Enig minpunt vonden wij het sanitair, deze is verouderd en mag echt weleens vernieuwd worden. Verder echt een top camping welke wij zeker aanraden!

Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon een prachtig eiland.

Mooie terrassencamping

Diana
20-7-2017

Leuke camping, waarbij men rekening moet houden dat het een terrassencamping is. Wij zaten centraal (eigen tent) achter het restaurant. Begreep dat andere mensen een flinke klim moesten maken naar de andere kant van de camping.

Personeel werkt hard en is vriendelijk.

Animatieteam is groot en enthousiast.

Zwembad heeft een deel dat tussen 13-16 sluit. Het sportbad en kinderbed blijven open. Water heeft fijne temperatuur.

Restaurant is prima voor pasta en pizza.

Veel te doen in de omgeving.

Aanrader!

Fijne camping op een mooi eiland

Anne Fleur
12-2-2017

De camping is een mooi aangelegen terrassencamping. Wij (gezin met kinderen van toen 7 en 9 jaar) hebben een tent gehuurd van touroperator; mooie tent, vrij nieuw en groot. De camping heeft wat ons betreft alle faciliteiten: zeer idyllisch restaurantje, botanische tuin, sportgelegenheid (tennis, voetbal), barretje bij het zwembad, prima winkeltje voor noodboodschappen, ijsco, pizza afhaal. Dat alles op een zeer leuk eiland. Vriendelijk campingpersoneel. We kunnen wel zeggen dat dit onze heerlijkste vakantie is geweest.

Prachtige camping

Sophie
11-9-2016

Heel mooi zwembad en de omgeving is ook prachtig. Er is een supermarktje aanwezig waar je ook heerlijke broodjes kan halen. De camping heeft WiFi die het beste werkt bij de receptie en het zwembad. Wel is het een terrassencamping waardoor je best moet klimmen om rond te lopen dus voor mensen slecht ter been niet geschikt. Ook ligt de camping niet centraal gelegen waardoor een auto of brommer echt wel nodig is om ergens te komen. Het openbaar vervoer is niet heel goed dus mocht je met de bus ergens naartoe willen dan moet je wel even puzzelen of dat mogelijk is. De camping heeft ook siësta (bijna overal op Elba) waardoor de supermarkt en een gedeelte van het zwembad gesloten is in de middag. Bezienswaardigheden soms ook. Lunchen kan wel gewoon bij het zwembad of aan het begin van de camping bij de bar met terras. Minipizza's waren erg lekker! Ik heb me goed vermaakt en vind deze camping zeker een aanrader voor mensen met kinderen of als je gewoon wil bijkomen in een mooie omgeving.

Prima gezinscamping, wel veel NL'ers

Simone
7-9-2016

Het is een terrassencamping, dus goed om te realiseren dat je vaak bult op en af moet. Wij vonden dit niet vervelend. Het personeel was vriendelijk, niet overdreven. Het zwembad op de camping lag er mooi bij tussen de bomen, wel te weinig ligbedden voor het aantal campinggasten in hoogseizoen. Helaas té harde muziek tijdens animatie bij zwembad. Het strand van de camping bereik je door een weg over te steken, absoluut niet een van de betere stranden van het eiland vonden wij. Eten op de camping; wij vonden het prima. Met name de pizza's waren erg goed. Barretje vooraan op de camping; ook prima eten/drinken en relatief goedkoop naar onze mening (1,50 cappuccino).

Het eiland is verder prachtig, mooie stranden (Cabo Bianco, Spiaggia di Sansone), gezellige dorpjes (Portoferraio, Porto Azzuro, Capoliveri) en prachtig uitzicht vanaf de Monte Capanne (moeite waard!).

Enige échte minpunt: heel druk op de camping met heel veel NL'ers (85%), voor ons reden om volgende keer buiten schoolvakanties te gaan. Camping zouden we zo weer heen gaan!

Prima camping !

Laurens
28-8-2016

Eerste keer op Elba. Van vaste wal naar het eiland is erg mooi. In 20 minuten naar de camping en ons gemeld bij touroperator . Strategisch goede plek (vlakbij supermarkt, douchegebouw en zwembad) Klimmen valt best mee op deze camping. Restaurant is helaas niet goed, maar vlakbij genoeg plekken om te eten. Portoazurro, Marina di Campo en capoliveri absoluut bezoeken!! Golfkarrtjes en een busje vervoeren je over de hele camping! Top geregeld! Supermarkt op de camping is goedkoper dan de supermarkt verderop. Erg fijne vakantie gehad. Elba is een prachtig eiland, helemaal rond gereden, bergachtig en fraaie uitzichten.

Mooie omgeving

Erik
24-8-2016

We hadden via een touroperator een bungalowtent gehuurd. Deze tenten staan aan een drukke weg waar je vooral 's nachts veel overlast van ondervind. Verder is de camping op zich leuk. Het zwembad is of niet open of erg druk. Het strand dichtbij de camping stelt niet zoveel voor. Er zijn mooiere plekken op Elba. Voor oudere kinderen is niet zoveel te doen op de camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Rosselba le Palme (Glamping) in Portoferraio (op Elba), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Rosselba le Palme (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Rosselba le Palme (Glamping) scoort een 8.11 uit 10 op basis van 190 reviews.