Camping Torre Pendente

KinderhotelWeer vandaag12°4°
Camping Torre Pendente
7,2

76 reviews over Camping Torre Pendente in het Nederlands

Prima als uitvalsbasis als je een auto hebt.

A Vendrig
24-9-2018

Wij hadden de camping geboekt als uitvalsbasis voor bezoek aan Pisa, Florence, Cinque terre en Lucca. Wij hadden geen auto en moesten eerst steeds een kwartier lopen naar de bushalte, voorbij de tunnel, dat was minder prettig. Camping en stacaravan verder prima, zelfs afwasmiddel en toiletpapier, zeep en douche gel was aanwezig. Receptie vriendelijk, we hebben gelijk bij aankomst betaald dan ben je daar vast vanaf. Ook de boardingpassen hebben ze netjes voor ons uitgeprint omdat we s morgens om 5.00 alweer moesten vertrekken. Als je aangewezen bent op openbaar vervoer vind ik de camping wel ver liggen van bus en treinstation. Van zwembad en sanitair hebben wij geen gebriik gemaakt.

Prima camping voor bezoek Pisa

Yvke
10-9-2018

Prima camping om Pisa te bezoeken, ligging zo n 800 meter van de toren en andere bezienswaardigheden. Ook leuke stad om door heen te wandelen.

Vrije keuze van plaats. Schaduwdoeken over plaatsen gespannen. Rustige camping. Zwembad niet gebruik van gemaakt, lijkt wat aan de kleine kant voor de camping. Sanitair schoon.

Dame bij receptie vriendelijk.

Valt wat tegen.

H schaap
12-7-2018

Meer een camping voor overnachten of paar dagen om Pisa te bezoeken. Sanitair regelmatig niet goed schoon, misschien ook vanwege het grote verloop, is al redelijk oud, aan renovatie toe. 90% campers, Zwembad is wel fijn, maar je moet een badmuts op. Te koop voor 2,50 in winkeltje. Terrein wordt niet bij gehouden.

Suncamp Holidays

Goede uitvalsbasis om Pisa te bekijken

Bram
27-8-2017

De camping ligt op 800m van het centrum van de stad. Deze camping wordt met name bezocht door passanten die na één of twee nachten weer vertrekken. De plekken zijn niet groot, het zwembad ook niet. Het sanitair was voldoende schoon.

Anna
27-8-2017

Een kleinschalige camping. Bij aankomst kregen wij een sleutel van een driekamer sta caravan, terwijl wij een vierkamer caravan hadden geboekt. Gelukkig werd dat na even wachten netjes opgelost met een up grate. Het was een ruime, schone caravan. De camping heeft een klein, maar prettig zwembad, waar een badmuts verplicht is en waar de ligstoelen gratis zijn. Er was een zeer leuk animatieteam voor jong en oud. De camping ligt op loopafstand van de toren van Pisa. De toegangsweg naar de camping is erg druk, wanneer je met de auto boodschappen gaat doen bij Carrefour. Doe dat dan vroeg of laat i.v.m. verkeersdrukte. Op loopafstand, net na de tunnel zit ook een supermarkt. Het is ook een schone camping. Ook prettig is dat er op vele plekken afvaldepots staan, waar je je afval gescheiden kan inleveren. ook was de controle op het afval goed, tijdig geleegd als ze vol waren. Alleen jammer dat bij het inchecken ik niet gelijk mijn borg terug kreeg. Ik kwam daar enkele kilometers later achter en ben toen terug gegaan om mijn borg te vragen. Wees daar op bedacht, vergeet niet je borg terug te vragen. Doen ze niet automatisch.

Prima uitvalsbasis

Familie
13-8-2017

Camping op wandelafstand van de toren, ik zou de weg wel niet na elf uur s avonds doen, is wat verlaten donker terrein.

Bij aankomst prima geholpen, zonder je het vraagt de uitleg hoe je naar de toren kunt, je mag zelf een plek kiezen, plekken zijn redelijk qua oppervlak, duidelijke scheiding een heel aantal plekken zijn doeken gespannen voor schaduw.

Sanitair goed, zuiver, niets op aan te merken. Zwembad wat aan de kleine kant, maar met kinderbad en glijbaan. Overdag ook animatie voorzien voor de kinderen, heel goed trouwens: vrijblijvend, aan zwembad als ze zich wat verveelden verscheen er plots iemand die ze ging bezighouden.

Winkel aanwezig, dame mocht vriendelijker.

Gelet op ligging prijs kwaliteit prima voor enkele dagen.

Prima uitvalsbasis

Pietje
27-7-2017

Prima uitvalsbasis om steden zoals Pisa, Lucca en Florence te bezoeken. Prima sanitair en fijn dat je je eigen plek mag uitkiezen. Persoonlijk houd ik meer van natuurcampings maar door de goede ligging toch voor deze camping gekozen. De weg naar Pisa lijkt wat 'achterbuurt-achtig' maar is volgens mij prima. Vlak na de tunnel, voor de stadspoort van Pisa zagen wij wel dat iemand hardhandig werd beroofd. Let goed op je spullen en vermijd straatverkopers.

redelijk goed

torro pendente in pisa
7-10-2016

wij zijn hier eind september geweet

bij aankomst vroeg de man onze paspoorten en wilde deze houden tot we weer vertrokken. wij weigerde dit. conclusie ......... dan ook geen plaats.!!

hij wwilde ons dus alleen een plaats geven als hij de paspoorten van ons beiden had. !? affijn dit toch maar gedaan. Campng redelijk goed maar ligt wel in achterbuurt en bedrijven terrein. sanitair was schoon. winkeltje duur

nooit meer

Michel
25-8-2016

6 nachtjes op deze camping verbleven met als doel het bezoek aan Pisa en het reizen met de trein naar Luca,Florance, enz.

- zeer onvriendelijke ontvangst bij de receptie

- Kassa is alleen s'ochtends en s'avonds even open. Betaal je niet voor 11 uur , voor de dag van vertrek dan wordt er een dag extra ingehouden.

- Kassa zit in hetzelfde loket als de receptie. De kassa is het rechterraam en het linkerraam de receptie. De receptie is dus open maar kassa vaak niet. (LOG van de medewerkers)

- Je krijgt een plek toegewezen en je moet die zelf opzoeken aan de hand van een kaart. Erg onvriendelijk. Ik ben gewoon ergens gaan staan bij de overige tenten en ik heb er nooit iemand over gehoord. (geen controle)

- Buiten de camping kom je gelijk terecht in een achterbuurt. Je moet elke keer door een lange, smalle donkere tunnel naar het centrum of supermarkt. En je loopt langs de fabrieken en afvalbakken af.

- Snachts hoor je de fabrieken als je slaapt.

- sanitair is perfect, fijne douche (heet en koud water regelbaar) en wc met wc papier

- zwembad klein, maar prima voor afkoeling. Nadeel:badmuts verplicht (2 euro)

- speelgelegenheid alleen geschikt voor peuters/kleuters

- 800 mtr te voet naar het beroemde plein, prima te doen. Plein erg mooi.

- Op de route naar toren (ong. 5 min lopen) ligt een grote supermarkt met gratis magnetron en zitgelegenheid en je kan er je tel opladen. Super service!!

Ik ga hier niet nog eens naartoe aangezien ik telkens weer het achterbuurt gevoel kreeg. Lopende langs de afvalbakken en door de donkere graffiti tunnel.

Mooie kleine camping

Tim en Wendy
11-8-2016

We zaten in een stacaravan, deze was schoon en voorzien van airco.

De camping is netjes en het personeel is erg vriendelijk.

De ligging is ideaal. Op loopafstand van het centrum van Pisa en het station.

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Torre Pendente in Pisa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Torre Pendente zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.