Hotel Borgo San Luigi

ItaliëToscaneMonteriggioni

8.2FantastischScore uit 61 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+51/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.2FantastischScore uit 61 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

62 Reviews over Borgo San Luigi

• 10Corné10-09-2017

Geweldig

Bij aankomst stond het personeel klaar om te helpen bij het uitpakken van de auto en de koffers naar de kamer te brengen. Geboekte standaard kamers (waren met 2 stellen) waren niet beschikbaar maar deze werden gratis geupgrade voor een juniorsuite en suite. Personeel was zeer attent en altijd in voor een grapje. Vrolijke sfeer, drankjes werden altijd van hapjes vergezeld. 1 avond in het hotel gegeten, wat ook prima verzorgd was. Ontbijt was goed verzorgd, afwijkende wensen werden probleemloos vervuld, spiegelei, omelet, cappuccino, Caffè doppio of een latte macchiato het hoorde er allemaal bij. Ook aan het zwembad waren badlakens beschikbaar en er waren voldoende ligbedden.

• 8Liebens08-07-2017

Magnifique propriété.

Magnifique propriété située dans un endroit calme, idéal pour les visites aux alentours. Personnel attentionné et polyglotte. Belle piscine et transats dans un beau parc arboré. Bémol pour le buffet du soir : pas achalandé pour les derniers clients. Pour le buffet du matin : dommage de ne pas avoir plus de produits frais (fruits et jus) dans cette région qui regorge de produits de qualité. Logement : éviter la chambre "dans la chapelle" : pas de fenêtres, sensations d'étouffement. Globalement : très bon séjour, à recommander.

• 6Marc25-06-2017

Ontgoocheld

Na de vele positieve kritieken te hebben gelezen, dachten we een fantastische locatie te hebben gevonden. Dit viel toch een beetje tegen. Van de hartelijke en zéér persoonlijke ontvangst hebben we niets kunnen merken. Het domein ademde inderdaad Toscanië uit, maar bij het betreden van onze kamer (luxe kamer genoemd) werden we terug naar de realiteit gebracht. Een sobere kamer zonder meer . De badkamer was absoluut aan renovatie toe, De afloop onder de lavabo lekte en 1/3 van de verlichting was defect, De deur vertoonde de gaten waar de kleerhaken moesten zijn. De douchekop was hersteld met zwarte plakband en de wc-borstel was te vies om vast te pakken. Het zwembad en de ligweide waren prima, maar de opdringerige bediening was ronduit storend. Iedere 10' stond er iemand aan je bed met de vraag of je iets wou drinken of eten. Het ontbijt en het eten was goed zonder meer, de dranken waren redelijk duur

• 8Cor10-08-2016

Romantische Locatie

Het ligt niet op een verharde weg, dus langzaam rijden. Maar dat liggen wel meer borgio`s . Maar dan op de oprijlaan en de rest van ontvangst en service wat dan volgt is compleet perfect. Je komt letterlijk in een verwarmd bad, rondleiding, drankje van het huis, uitleg over de Borgio enz. Ondertussen worden je koffers en auto weggereden en wat daarna volgt is alleen maar romantiek. Ik kan niet echt negatieve dingen verzinnen. In 1 woord geweldig. Tja drankjes zijn iets te duur dat klopt en de chipjes , olijfjes enz. krijg je er niet altijd consequent erbij, daarvoor is de leiding en structuur van de personele service te rommelig. De onderlinge communicatie is niet echt optimaal. ( heel veel personeel, te veel voor mijn gevoel) , Je hoeft mar een zucht te laten, of ze staan al bij je. Dat is dan het minder positieve wat ik kan melden. Eten prima, beslist geen gaarkeuken. Wordt zelfs nog bediend met het voor- en hoofdgerecht. Anti- pasti ( kwalitatief goed in orde met frisse producten ) en het dessert in buffetvorm. ( ruime keuze )

• 10Kees27-04-2016

Paradijsje

Prachtige locatie in Toscane. Dichtbij Siena en Monteriggioni. Ik las in eerdere recensies dat er 'geklaagd' wordt over bijvoorbeeld een biertje van 5 euro, maar er staat niet bij dat het hier om een halve liter gaat en dat je er gratis een heerlijke bak snacks (chips, toastjes, olijven) bij krijgt. Aanrader voor rustzoekers!

• 9Bjorn & Zuzana05-09-2015

super vakantie

Veel dank voor de supervakantie die we gehad hebben . Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was ook subliem.

• 10Roelof03-09-2015

Geweldige plaats!

Borgo San Luigi is echt een geweldig hotel, een aanrader voor iedereen. Wij hebben dit verblijf als bijzonder prettig ervaren en waren ontroerd door alle vriendelijkheid. Al het personeel van tuinman tot chef kok deed er alles aan om het verblijf zo plezierig mogelijk te maken. Dit was niet gemaakt of overdreven maar gewoon oprecht! Het ontbijt en diner waren voortreffelijk en ook heel variërend van aanbod. Deze borgo is prachtig gelegen en er is volop rust. Toch ligt het ook vlak bij het mooie Siena en zijn er veel leuke trips en bezienswaardigheden in de buurt. Mijn vrouw was 5 maanden zwanger en ook daar werd aan alle kanten rekening mee gehouden. Zo was bij het diner haar portie extra doorbakken en werd er volop meegedacht in alternatieven zodat ze niets gemist heeft van de heerlijke Italiaanse keuken. Kenmerkend vonden wij de kwaliteit, comfort, vriendelijkheid, locatie en de voortreffelijke keuken. Op deze plaats hopen we zeker nog een keer terug te komen!

• 9Cecile12-08-2015

Genieten in het mooie Toscane!

Heerlijke vakantie gehad in Borgo San Luigi. Bij aankomst heel netjes ontvangen; er werd meegeholpen met het uitladen van de auto en we mochten kiezen tussen twee verschillende kamers. De kamer was schoon, netjes en rook heel fris. Voldoende ruim en ook voldoende opbergruimte. We kregen direct na aankomst een rondleiding en een welkomstdrankje. Vrij kleinschalige accommodatie, waar de service hoog in het vaandel staat. Het eten is van hele goede kwaliteit en voldoende afwisselend. Wij maakten gebruik van halfpension. Bij het ontbijt zaten waren alle dranken inbegrepen. Bij het diner werden de dranken apart afgerekend. Flesje wit kost je minimaal 20, een fles water kost 4 euro, een frisje kost 4 euro. Voor een biertje ben je 5 euro kwijt, een glas wijn kost 6 euro, en bij een cocktail moet je denken aan 8 euro. Likeurtje bij de koffie kost je 6 euro. Over een zelf meegebrachte fles water doet niemand moeilijk. Prima hoor! Florence aanrader, evenals wijn proeven bij Fonterutoli!

• 9Ellis van Asperen31-07-2015

heerlijke vakantie

Fijn ruim opgezet hotel. Goed gegeten. Mooie combinatie van oude en nieuwe architectuur. Het receptiepersoneel was uiterst behulpzaam en zorgzaam toen ik, helaas, ziek werd. Bezoek van een arts en medicijnen waren snel geregeld. Goede centrale ligging tov tal van bezienswaardigheden. Ook zeer geschikt voor kinderen vanaf de kleuterleeftijd. Enige minpunt was de dagelijkse bladblazer van de tuinman.

• 8els van wassenberg26-09-2013

mooie locatie, wel afgelegen

een mooie locatie bereikbaar via een onverharde weg. Mooie kamer, als je een tuinkamer krijgt, als je die geboekt hebt. Er waren meerdere die eerst een andere kamer kregen, net als wij, met een klein balkon, dus geen tuinkamer.Vriendelijk personeel, wel veel kinderen, wat je daar niet verwacht.

Hotel Borgo San Luigi info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• TweepersoonsbedBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar