Camping Belsito

ItaliëToscaneMontecatini Terme

We hebben een aantal aanbieders voor Camping Belsito voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 233 reviews
+193/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 233 reviews
  • 8.3Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op Camping Belsito in Italië geniet je van het Toscaanse landschap. Het is een terrassencamping waardoor je uitzicht hebt op het heuvelachtige landschap. De staanplaatsen zijn wat krap maar je kunt wel kiezen voor privésanitair. Er zijn twee zwembaden en Italiaanse pizza eet je in het restaurant. Vanuit hier bezoek je steden als Florence (1 uur).

Tonen op kaart

Contact

236 Reviews over Belsito

• 9Julie24-08-2021

Genieten van rust en uitzicht

Wij verbleven in huisje van de camping, Venere. 2 badkamers, goede matrassen en fijne veranda. We misten alleen schilmesjes en ligstoelen. Zwembad boven is prachtig, alleen idd meestal geen bedjes vrij. Wel altijd plek om In gras te liggen met handdoek. Wespen waren dit jaar niet teveel aanwezig. Buiten eten zonder wespen heerlijk. Bij zwembad wel wat wespen vooral beneden maar verder geen last van gehad. Veel Nederlanders op de campingMaar huisje lag bovenaan camping daardoor weinig contact met andere kinderen. ( was verder geen probleem voor ons maar als je kids graag contact willen met andere kinderen dan is dit huisje niet zo geschikt, wij vonden privacy juist wel fijn) 2 x lopend naar alto geweest, erg leuk maar opletten lopen langs weg, geen voetpad. Funiculare ook leuk. Wij willen nog niet weg hier.. Ow ja, campingwinkel duur en weinig te krijgen. Broodjes bestellen zijn wel goede kwaliteit. Lidl 20 min rijden.

• 8Renate24-08-2021

Heerlijke camping met de geur van dennenbomen.

Wij stonden met onze tent op het middenterrein, daar was het heerlijk toeven, tussen de bomen. Dagelijks roken we de geur van dennenbomen. Het bovenste zwembad was prachtig, helaas was het er dagelijks erg vol en er waren nooit genoeg bedjes. Dat was jammer, want er was best ruimte om er meer te plaatsen. Het zwembad beneden had vaak wel voldoende stoelen/bedjes. Het restaurant was oké en de bar bij het zwembad ook. De prijzen waren aan de hoge kant voor wat je kreeg. De rij bij het brood was iedere ochtend echt te lang. Meestal stond er maar 1 persoon het brood voor de hele camping uit te geven. Het sanitair was altijd schoon, jammer dat er geen zeep en wc papier aanwezig was. De douche was wisselend qua temperatuur. In de omgeving is genoeg te doen en bezoeken, allemaal goed te bereizen met de auto of de trein vanuit Montecatini. In de avond zakte de rust in de camping, heerlijk.

• 8Irmgard24-08-2021

Geweldig

Heerlijke camping gunstige ligging voor diverse toeristische trekpleisters zoals pisa, Lucia en florance. Wij stonden op het bovenste gedeelte en hadden prachtig uitzicht over de vallei. Zwembad boven is geweldig en tijdens drukte groot genoeg, wel weinig bedden en stoelen maar wij namen vaak onze eigen stoelen mee. Vriendelijke eigenaar die graag tips en informatie geeft. Restaurant lekker maar niet geweldig, slechte service en prijs kwaliteit klopt niet. Dan liever lopen (20 minuten) naar montecatini alto, wel druk dus vaak geen plek beschikbaar. Sanitair zeer schoon maar in de avonden helaas vaak koud water, komt doordat water door de zon wordt verwarmt. Plekken zijn heel verschillend qua grote en zo'n en schaduw dus vraag dit bij boeken goed na. Broodjes te bestellen in de campingwinkel openingstijden waren wel onduidelijk.Voor ons was dit echt een heerlijk rustige camping zonder het animatie gedoe en gaan volgend jaar zeker terug.

• 8Diana10-08-2021

Mooi uitzicht, goed voor kunststeden, top zwembad

De camping biedt een prachtig uitzicht (ook met caravan kun je naar boven). Plekken zijn niet zo groot, maar boven heb je meer gevoel van ruimte door terrasligging. Je kunt lopend naar restaurants en Montecatini Alto, of Terme. Veel (kunst)steden/dorpen zijn snel met de auto te bereiken. Als de camping vol is kun je bij het bovenste zwembad (met bar, leuk): geen bedje/stoel krijgen en soms ook geen plek voor je handdoek, dan kun je naar het zwembad beneden. Ik vond het oude sanitair beneden beter dan boven. Wel wat krap, maar douches werken beter, hoewel met irritante drukknoppen, prima schoon gemaakt. Niet meer van deze tijd en zeker niet gedurende corona is dat je zelf wc-papier mee moet sjouwen en er is geen handzeep. Ook moet je WiFi 'afkopen'. Het personeel is heel vriendelijk. Het restaurant is prijzig voor een campingrestaurant en voor wat je krijgt; in de omgeving zijn betere opties. Camping is rustig. Aanrader.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Kees Visser04-08-2021

Top camping met dito uitzicht en faciliteiten

Vorig jaar in het najaar voor het eerst op Camping Belsito geweest en omdat dat zo beviel deze zomer teruggekomen. Beneden zijn er diverse plaatsen met eigen sanitair, maar mocht je net als ons een jong stel zijn, dan raad ik zeker aan op de 1e of 2e verdieping van de terrassen te staan. Super uitzicht! Sanitair en zwembad is top en iedere ochtend verse broodjes. Uitstapjes maak je makkelijk naar Lucca, wijnvelden van Montecarlo, Vinci of Florence. ´s avonds eten in Montecanti Alto, ongeveer 10 minuutjes lopen van de camping en je komt op een schitterend dorpsplein.

• 10Eetgelegenheden
  • 10Frits Perton23-04-2021

Een onvergetelijk verblijf

Schone camping.Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.Twee zwembaden. Op loopafstand van Montecatini Alto.Mooie fietsroutes in de omgeving.Liggin tussen Lucca en Florence (Virenze).Ik heb mezelf overtuigd, dus weer geboekt voor 2021.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 9Fam. Lambert20-04-2021

Genieten!

Een heerlijke familiecamping waar je als kampeerder nog de echte 'camping beleving' ervaart. Dus geen terreinen vol stacaravans maar mooie aangelegde plaatsen met veel groen en de plaatsen in bovenste terrassen hebben adembenemend mooi uitzicht op de Toscaanse vallei. Een groot aantal plaatsen heeft prive sanitair. Prachtige zwembaden met veel bedden. De sfeer is rustig en heel gemoedelijk en de eigenaar is zeer vriendelijk. De receptie zorgt voor een hartelijke ontvangst, in het Nederlands mocht dat belangrijk zijn :), en zij is zeer behulpzaam om al je vragen en problemen te helpen oplossen.

• 9Familie. Frankfort20-04-2021

Camping Belsito voelt als thuiskomen

Al sinds 2015 ieder jaar vaste bezoeker op Belsito. Voor ons de perfecte plek in het noorden van de Toscane. Goede voorzieningen, behulpzame medewerkers/leiding, niets is te veel, we voelen ons altijd erg welkom.

• 9Aly17-04-2021

Wat een heerlijke camping

We gaan dit jaar voor de 6e keer naar deze camping. De camping ligt prachtig in de heuvels van Toscane. De camping is mooi, schoon en lekker rustig. Er zijn twee zwembaden met genoeg stoelen en ligbedjes. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Het is voor ons iedere keer weer “thuis” komen en we kijken er dan ook naar uit om in augustus weer die kant op te gaan!

• 9Marian17-09-2020

Super

Wat een welkom wat een vriendelijkheid , super centraal Voor uitstapjes lekkere zwembaden rust , vertier alles kan , alles wat je zoekt is hier top top echt een aanrader voelt als thuiskomen 👍

• 9Eetgelegenheden

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar