Camping Belsito

202 reviews over Camping Belsito in het Nederlands

Teleurstelling

De Groot
15-10-2018

Beneden acceptabele grootte van de plaatsen. Bovenin is het echt hutje mutje. Echter, sanitair beneden was ver onder de maat. Heel kleine douchehokjes waarin je niks droog kon houden. Geen wc bril en geen toiletpapier, afscheiding tussen de hokjes met dun plastic. Boven was het sanitair beter, maar heel druk.

Onderhoud van de weg onder was ver te zoeken, onkruid tot aan de knieën, gevaarlijke trappetjes naar het sanitair.

Bij vraag naar tips in de omgeving werd afgedaan met een A4-tje waar alles wel op zou staan.

Zwembaden boven verwachting mooi.

Heerlijk genoten.van heel de omgeving.

Anne van tilborg
26-9-2018

Wat een leuke ontvangst en wat een gezellig team.

Heerlijk verblijf gehad met privé sanitair heerlijke plaats en prachtige zwembaden.

Alles erop en aan winkeltje verse broodjes aardige dame, goed restaurant . Tip voor de lieve meisjes van het restaurant laat iets langer de borden op tafel staan je krijg anders het idee dat je al op moet stappen. Chaupo voor heel het team van camping belsito.

Niets negatiefs op aan te merken!

Debora
17-9-2018

Hele mooie camping, met prachtig uitzicht, 2 mooie zwembaden, vriendelijk mensen en winkeltje waar je elke dag vers brood kan kopen.

Genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Plekjes soms wel wat klein, maar dat vonden we niet storend, eventueel kan je een maxi plaats reserveren als je meer ruimte wilt.

Wíj hadden een plek met privé sanitair, in drie werken tijd maar één keer koud water gehad...

Openbare toiletten en douche één keer gebruikt, zag er ook prima uit.

Wat ons betreft een aanrader!

Met 3 kinderen (11,12 en 16) 10 dagen op deze gezellige camping gestaan. Erg vriendelijk in het Nederlands onthaald geweest. Ook bij vragen van info over de omgeving goed geïnformeerd geweest. De ligging van de camping is ideaal voor vele uitstapjes en de zichten vanaf de camping zijn prachtig. We hadden niet de meest geweldige plaats wegens opvliegend stof van auto's en campers die naar boven reden, maar de plek was vrij groot en de camping heeft mooie plekjes genoeg! Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt in de zwembaden. Het water werd door de eigenaar meerdere keren per dag gecontroleerd. De kinderen zijn een paar keer goed gevallen waarbij we zijn steeds goed geholpen zijn door het personeel. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij! Het sanitair is netjes en we hebben steeds warm water gehad bij het douchen (ook 's avonds om 22u). Het restaurant is wat duurder dan het gemiddeld restaurant, maar we hebben er toch lekker gegeten en gedronken. TOPVAKANTIE!

Mooie plekken, beetje teleurstellend

Patries
25-8-2018

Wij hadden een plek boven, op de 1e rij, mooie grote plek. Sanitair vonden wij niet goed, beneden slecht, en boven was het beter, maar weinig voor zoveel mensen. Schoonmaak liet te wensen over helaas.

Afhaal pizza's voor 12 euro p stuk heb ik nog nergens in italie meegemaakt ( zelfs duurder dan in florence), en daarbij waren het geen super pizza's.

Zwembad was echt mooi, al zou ik iets meer stoelen neer zetten, maar je kon altijd wel een plekje in het gras vinden.

We werden verwelkomt door de Nederlandse mevrouw, die ons aan zag komen, anders hadden we 2 uur moeten wachten ivm de lunch pauze, dus daar hadden we geluk aan.

Op het moment dat mijn man aangaf dat wij het sanitair , zonder bril en zonder wc papier, niet van deze tijd vonden ( al op de dag dat we aankwamen) was de vriendelijkheid wel een beetje over.

Al met al een redelijke camping, mooie plekken boven, beneden bij het prive sanitair stond het hutje mutje.

Aanrader. Zeker voor gezin met kinderen.

Frank
23-8-2018

Prima en leuke camping met vriendelijk personeel. De twee zwembaden zijn ideaal en de uitzichten over de vallei schitterend. Een aanrader. Veel nederlanders maar sat is voor de kinderen wel fijn. Ideaal voor uitstapjes naar Florence, Pisa, Lucca, garfagana gebergte, Pistoia etc. Dompel je onder in Toscane.

Voor herhaling vatbaar !!

Janneke
13-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Belsito. We waren hier van 23-7 t/m 8-8 En weer genoten. We stonden op plaats 84 en 85. Hier sta je prima. Mooie ruime plaatsen, en een geweldig uitzicht. Het sanitairgebouw beneden is inderdaad wat minder luxe als het 2e gebouw boven. Maar ze werden wel regelmatig schoongemaakt. Af en toe waren de toiletten minder schoon, maar dit komt door de mede campinggasten die vergeten achterom te kijken. En inderdaad was er in het begin wat problemen met het warm water. Gelukkig in de 2e week was er wel bijna altijd warm water. Het restaurant is gewoontjes. Je moet wat langer wachten op je bestelling en het eten is niet hoogdravend. De tijden van het afhalen voor een maaltijd mogen wel wat aangepast worden. Dat is maar beperkt maar het personeel daarentegen is super vriendelijk. En dat geldt eigenlijk voor al het personeel.

Al met al een prima camping waar ik gerust nog een keer weer naar toe zou gaan.

Prima camping

Rubens
10-8-2018

Wij vonden het onderste gedeelte van de camping erg rommelig , kleine plaatsen en de tenten/ caravans stonden tegen elkaar aan. Daar in tegen is het bovenste gedeelte van de camping geweldig! Mooi uitzicht en deze plekken waren wat ruimer ( hoewel er ook kleine plaatsen tussen staan)

Zorg wel voor een tarp , want er is weinig schaduw te vinden op de plekjes.

Teleurgesteld

Sjors
7-8-2018

Deze mooie camping wordt zeer goed onderhouden. Bij droog weer worden zelfs de weggetjes op de camping besproeid omdak ze niet zouden stoffen. Eten en drinken op de camping is in orde en aan een faire prijs.

Maar!

Het sanitair (dat in goeie staat is) wordt niet genoeg schoongemaakt, er is geen trekker aanwezig om ervoor te zorgen dat niet iedereen in een laag zand staat in de douchecabine...

Het ergst van al is het warm water op zonne-energie. Zelfs op hete dagen met de hele dag zonneschijn is er na 20u enkel koud water. Schijnt de zon een paar uur niet, dan is er helemaal geen warm water. Voor 8u ''sochtends mag je je gelukkig prijzen met lauw water. Heel jammer!

We hebben camping Belsito ervaren als een een leuke en schone camping. In het begin van onze vakantie (2de week juli) was het nog erg rustig. De 2de week werd het een stuk drukker maar dat betekende gelijk ook wachten bij de wc's en douches. Het sanitair was schoon genoeg, de wc's zijn zonder bril of wc papier. Het zou fijn zijn als er wat meer plankjes bij de wastafels en afwasplek zouden zijn voor je spullen neer te zetten. De zwembaden waren prima. Boven het grootste zwembad met sproeiers etc. barretje voor eten en drinken en beneden een fijn zwembad met meer diepte. Op veel plaatsen had je een schitterend uitzicht maar veel van die plaatsen waren niet erg groot en ook zonder schaduw. Wij stonden boven op plaats 303. Dit is een grote plaats (loopt wel wat schuin af) met schaduw. Het heeft alleen geen uitzicht. De plaatsen in de rij naast ons hadden wel uitzicht maar bijna geen schaduw. Restaurant was oké.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belsito in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belsito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.