Camping Belsito

Weer vandaag8°-2°
Camping Belsito
7,8

Omschrijving
Op Camping Belsito in Italië geniet je van het Toscaanse landschap. Het is een terrassencamping waardoor je uitzicht hebt op het heuvelachtige landschap. De staanplaatsen zijn wat krap maar je kunt wel kiezen voor privésanitair. Er zijn twee zwembaden en Italiaanse pizza eet je in het restaurant. Vanuit hier bezoek je steden als Florence (1 uur).
Laatste review

Met caravan op een plaat (mooi ruim) met privé wc en douche. Ligging camping erg mooi met panorama uitzicht.

Onderaan de camping een zwembad, is prima, maar boven een prachtig zwembad met bar voor drinken en eten.

Goed restaurant en betaalbaar.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ga niet vaak naar de zelfde camping, maar deze is een aanrader, ook omdat het mooi centraal is voor uitstapjes.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

204 reviews over Camping Belsito in het Nederlands

Als je van Toscane houd en Italiaans eten.😎

Hendrik Jepma,
31-10-2018

Goed restaurant en betaalbaar.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Voor ons een aanrader!

Jolanda Bronsgeest,
27-10-2018

Wij komen al jaren met veel plezier naar deze camping. Wij hebben een mooie ruime plek met privesanitair.

Ik lees met verbazing dan ook sommige reviews, maar ieder mag natuurlijk zijn eigen mening hebben. Nu moet dat dan wel terecht zijn.

In het hoogseizoen kan het inderdaad erg druk zijn, maar dat is overal zo. De plaatsen op de meeste campings in Italië zijn niet ruim...

Iedereen krijgt bij aankomst een plattegrond, en informatie en tips over de omgeving....het staat er duidelijk beschreven en voor vragen is er een receptioniste die je altijd verder wil informeren.....

In het restaurant kan je erg lekker eten. Prijzen zijn prima, ook de pizza's zijn prima betaalbaar en zeker geen 12 euro, zoals er in een review werd vermeld.

Het is een goed gelegen camping met vriendelijk personeel.

Teleurstelling

De Groot,
15-10-2018

Beneden acceptabele grootte van de plaatsen. Bovenin is het echt hutje mutje. Echter, sanitair beneden was ver onder de maat. Heel kleine douchehokjes waarin je niks droog kon houden. Geen wc bril en geen toiletpapier, afscheiding tussen de hokjes met dun plastic. Boven was het sanitair beter, maar heel druk.

Onderhoud van de weg onder was ver te zoeken, onkruid tot aan de knieën, gevaarlijke trappetjes naar het sanitair.

Bij vraag naar tips in de omgeving werd afgedaan met een A4-tje waar alles wel op zou staan.

Zwembaden boven verwachting mooi.

Heerlijk genoten.van heel de omgeving.

Anne van tilborg,
26-9-2018

Wat een leuke ontvangst en wat een gezellig team.

Heerlijk verblijf gehad met privé sanitair heerlijke plaats en prachtige zwembaden.

Alles erop en aan winkeltje verse broodjes aardige dame, goed restaurant . Tip voor de lieve meisjes van het restaurant laat iets langer de borden op tafel staan je krijg anders het idee dat je al op moet stappen. Chaupo voor heel het team van camping belsito.

Niets negatiefs op aan te merken!

Debora,
17-9-2018

Hele mooie camping, met prachtig uitzicht, 2 mooie zwembaden, vriendelijk mensen en winkeltje waar je elke dag vers brood kan kopen.

Genoeg te zien en te doen in de omgeving.

Plekjes soms wel wat klein, maar dat vonden we niet storend, eventueel kan je een maxi plaats reserveren als je meer ruimte wilt.

Wíj hadden een plek met privé sanitair, in drie werken tijd maar één keer koud water gehad...

Openbare toiletten en douche één keer gebruikt, zag er ook prima uit.

Wat ons betreft een aanrader!

Met 3 kinderen (11,12 en 16) 10 dagen op deze gezellige camping gestaan. Erg vriendelijk in het Nederlands onthaald geweest. Ook bij vragen van info over de omgeving goed geïnformeerd geweest. De ligging van de camping is ideaal voor vele uitstapjes en de zichten vanaf de camping zijn prachtig. We hadden niet de meest geweldige plaats wegens opvliegend stof van auto's en campers die naar boven reden, maar de plek was vrij groot en de camping heeft mooie plekjes genoeg! Onze kinderen hebben zich geweldig vermaakt in de zwembaden. Het water werd door de eigenaar meerdere keren per dag gecontroleerd. De kinderen zijn een paar keer goed gevallen waarbij we zijn steeds goed geholpen zijn door het personeel. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij! Het sanitair is netjes en we hebben steeds warm water gehad bij het douchen (ook 's avonds om 22u). Het restaurant is wat duurder dan het gemiddeld restaurant, maar we hebben er toch lekker gegeten en gedronken. TOPVAKANTIE!

Mooie plekken, beetje teleurstellend

Patries,
25-8-2018

Wij hadden een plek boven, op de 1e rij, mooie grote plek. Sanitair vonden wij niet goed, beneden slecht, en boven was het beter, maar weinig voor zoveel mensen. Schoonmaak liet te wensen over helaas.

Afhaal pizza's voor 12 euro p stuk heb ik nog nergens in italie meegemaakt ( zelfs duurder dan in florence), en daarbij waren het geen super pizza's.

Zwembad was echt mooi, al zou ik iets meer stoelen neer zetten, maar je kon altijd wel een plekje in het gras vinden.

We werden verwelkomt door de Nederlandse mevrouw, die ons aan zag komen, anders hadden we 2 uur moeten wachten ivm de lunch pauze, dus daar hadden we geluk aan.

Op het moment dat mijn man aangaf dat wij het sanitair , zonder bril en zonder wc papier, niet van deze tijd vonden ( al op de dag dat we aankwamen) was de vriendelijkheid wel een beetje over.

Al met al een redelijke camping, mooie plekken boven, beneden bij het prive sanitair stond het hutje mutje.

Aanrader. Zeker voor gezin met kinderen.

Frank,
23-8-2018

Prima en leuke camping met vriendelijk personeel. De twee zwembaden zijn ideaal en de uitzichten over de vallei schitterend. Een aanrader. Veel nederlanders maar sat is voor de kinderen wel fijn. Ideaal voor uitstapjes naar Florence, Pisa, Lucca, garfagana gebergte, Pistoia etc. Dompel je onder in Toscane.

Voor herhaling vatbaar !!

Janneke,
13-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Belsito. We waren hier van 23-7 t/m 8-8 En weer genoten. We stonden op plaats 84 en 85. Hier sta je prima. Mooie ruime plaatsen, en een geweldig uitzicht. Het sanitairgebouw beneden is inderdaad wat minder luxe als het 2e gebouw boven. Maar ze werden wel regelmatig schoongemaakt. Af en toe waren de toiletten minder schoon, maar dit komt door de mede campinggasten die vergeten achterom te kijken. En inderdaad was er in het begin wat problemen met het warm water. Gelukkig in de 2e week was er wel bijna altijd warm water. Het restaurant is gewoontjes. Je moet wat langer wachten op je bestelling en het eten is niet hoogdravend. De tijden van het afhalen voor een maaltijd mogen wel wat aangepast worden. Dat is maar beperkt maar het personeel daarentegen is super vriendelijk. En dat geldt eigenlijk voor al het personeel.

Al met al een prima camping waar ik gerust nog een keer weer naar toe zou gaan.

Prima camping

Rubens,
10-8-2018

Wij vonden het onderste gedeelte van de camping erg rommelig , kleine plaatsen en de tenten/ caravans stonden tegen elkaar aan. Daar in tegen is het bovenste gedeelte van de camping geweldig! Mooi uitzicht en deze plekken waren wat ruimer ( hoewel er ook kleine plaatsen tussen staan)

Zorg wel voor een tarp , want er is weinig schaduw te vinden op de plekjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belsito in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belsito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.