Camping Belsito

Camping Belsito
7,8

206 reviews over Camping Belsito in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar !!

Janneke
13-8-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar camping Belsito. We waren hier van 23-7 t/m 8-8 En weer genoten. We stonden op plaats 84 en 85. Hier sta je prima. Mooie ruime plaatsen, en een geweldig uitzicht. Het sanitairgebouw beneden is inderdaad wat minder luxe als het 2e gebouw boven. Maar ze werden wel regelmatig schoongemaakt. Af en toe waren de toiletten minder schoon, maar dit komt door de mede campinggasten die vergeten achterom te kijken. En inderdaad was er in het begin wat problemen met het warm water. Gelukkig in de 2e week was er wel bijna altijd warm water. Het restaurant is gewoontjes. Je moet wat langer wachten op je bestelling en het eten is niet hoogdravend. De tijden van het afhalen voor een maaltijd mogen wel wat aangepast worden. Dat is maar beperkt maar het personeel daarentegen is super vriendelijk. En dat geldt eigenlijk voor al het personeel.

Al met al een prima camping waar ik gerust nog een keer weer naar toe zou gaan.

Prima camping

Rubens
10-8-2018

Wij vonden het onderste gedeelte van de camping erg rommelig , kleine plaatsen en de tenten/ caravans stonden tegen elkaar aan. Daar in tegen is het bovenste gedeelte van de camping geweldig! Mooi uitzicht en deze plekken waren wat ruimer ( hoewel er ook kleine plaatsen tussen staan)

Zorg wel voor een tarp , want er is weinig schaduw te vinden op de plekjes.

Teleurgesteld

Sjors
7-8-2018

Deze mooie camping wordt zeer goed onderhouden. Bij droog weer worden zelfs de weggetjes op de camping besproeid omdak ze niet zouden stoffen. Eten en drinken op de camping is in orde en aan een faire prijs.

Maar!

Het sanitair (dat in goeie staat is) wordt niet genoeg schoongemaakt, er is geen trekker aanwezig om ervoor te zorgen dat niet iedereen in een laag zand staat in de douchecabine...

Het ergst van al is het warm water op zonne-energie. Zelfs op hete dagen met de hele dag zonneschijn is er na 20u enkel koud water. Schijnt de zon een paar uur niet, dan is er helemaal geen warm water. Voor 8u ''sochtends mag je je gelukkig prijzen met lauw water. Heel jammer!

We hebben camping Belsito ervaren als een een leuke en schone camping. In het begin van onze vakantie (2de week juli) was het nog erg rustig. De 2de week werd het een stuk drukker maar dat betekende gelijk ook wachten bij de wc's en douches. Het sanitair was schoon genoeg, de wc's zijn zonder bril of wc papier. Het zou fijn zijn als er wat meer plankjes bij de wastafels en afwasplek zouden zijn voor je spullen neer te zetten. De zwembaden waren prima. Boven het grootste zwembad met sproeiers etc. barretje voor eten en drinken en beneden een fijn zwembad met meer diepte. Op veel plaatsen had je een schitterend uitzicht maar veel van die plaatsen waren niet erg groot en ook zonder schaduw. Wij stonden boven op plaats 303. Dit is een grote plaats (loopt wel wat schuin af) met schaduw. Het heeft alleen geen uitzicht. De plaatsen in de rij naast ons hadden wel uitzicht maar bijna geen schaduw. Restaurant was oké.

Platte commerce !

Pieter Conickx
13-7-2018

Als Belgjes , met een tentje , kregen we een plaatsje toegewezen dat bij de eerste de beste plensbui in een revier veranderde ! Toen het grondzeil op de kiezels te drogen werd gelegd heeft de "vriendelijke ophaler van de vuilzakken er nog eens fijn overgereden .. Tja het weer kan je niet sturen ... geen wc papier , geen wc bril alleen zo veel mogelijk mensjes op zo weinig mogelijk plaats .Hier komen wij NOOIT meer terug

Prima camping om Toscane te gaan verkennen.

Chiel Daanen
1-7-2018

Belsito is een terrassencamping met mooi uitzicht over de omgeving. Wij stonden er twee weken in juni aan de onderste rij, vrij dicht bij de weg. Voordeel van deze plek was wat meer privacy, nadeel was wat geluidsoverlast van de weg. De toiletten zijn schoon, douches prima maar wel wat krap: een plastic zak is nodig om niet alles nat te laten worden. Twee mooie zwembaden en vriendelijk en deskundig personeel. Er is een kleine winkel waar je ook heerlijk brood kunt bestellen. Belsito is een uitstekende uitvalsbasis voor bezoeken aan alle bekende plaatsen in Toscane.

Komen hier nog eens terug!

Fam. Stoter
10-5-2018

Fijne camping, met prachtig uitzicht op plaatsen op de terrassen! Vriendelijk personeel(er is ook een Nederlandse werkzaam op de receptie)Goed restaurant! Wij waren er in het voorseizoen, dus prima prijsverhouding!

Een meer dan fijne camping

Els Carton
27-3-2018

Een heerlijke plek om ieder jaar weer naar terug te reizen.

Vanaf 2009 komen wij telkens terug op deze meer dan fraaie camping.

De camping ligt heel centraal om allerlei Stedentrips te maken, de plaatselijke markten, wijnboerderijen etc. te bezoeken.

En ja, het kan wat stoffig zijn op de camping, ' helaas' hangt er geen douche bovenop de berg om zo af en toe de gehele camping te besproeien:-)

Onze ervaring is enkel goed, goed, goed. Lees dan ook soms met verbazing de zogenoemde 'minpunten' van de camping.

Maar een ieder heeft zijn eigen beleving van vakantie vieren, rekening houden met elkaar en omgaan met elkaar.

Voor ons in ieder geval: We zullen er ook dit jaar weer zijn!!

We hebben het erg naar onze zin gehad op deze camping. Hij lag gunstig t.o.v. een paar mooie steden. We hadden een plek op het gedeelte boven. Dat zou ik wel aanraden, want de plekken beneden leken ons een stuk minder aantrekkelijk (krap, passerende auto's van campinggasten). Door de droogte waren veel plaatsen vrij stoffig.

Het zwembad was erg mooi met uitzicht rondom. Vanaf onze kampeerplaats hadden we ook een mooi uitzicht. De plaats was wel aan de kleine kant, waardoor hij uiteindelijk helemaal overdekt was. Tussen de plaatsen was geen ruimte voor een spelletje o.i.d.

Vervelend vonden wij hoe de Italiaanse eigenaar zich gedroeg toen wij een keer per ongeluk iets te snel over de camping reden. Hij kwam als een gek op de scooter achter ons aan en ging tegen ons tekeer, terwijl we direct sorry zeiden. Hij bleef agressief en dreigde ons direct van de camping te sturen.

Tot slot: wel wat aan de dure kant, maar de moeite waard.

fijne camping

Herman
19-10-2017

Samen met mijn vrouw en Vrienden in September 3 weken gekampeerd, wij stonden op een plek met eigen toilet.

Wij kunnen ons niet vinden in de vorige reactie, wij vonden juist iedereen heel aardig en behulpzaam, Roberto de eigenaar spreekt naast natuurlijk Italiaans ook Engels en kwam bij ons heel aardig over, de Nederlands sprekende gasten kunnen prima terecht bij de eveneens aardig en behulpzame Nederlands sprekende receptioniste ,(vorig jaar waren we voor het eerst op deze camping, mijn vrouw moest toen ivm voedselvergiftiging (een ei uit Nederland) een week worden opgenomen in het ziekenhuis in Pistoia, we hebben toen erg veel aan haar gehad).

De eigen toiletten zijn keurig schoon en met bril en altijd warm water, bij onze buren hadden ze problemen met de douchekraan, er werd direct opdracht gegeven aan de dorps lootgieter en het euvel was in no time verholpen.

Het restaurant is prima en op het eind van de middag een lekker biertje drinken op het terras is aan te bevelen, perfecte bediening door 2 jonge aardige (ook Engels sprekende) dames en als de Italiaanse kok zich laat zien dan kun je die ook in het Nederlands aanspreken (hij heeft een tijdje in de buurt van Eindhoven gewoond).

Zelfs de klusjesman is heel aardig en groet elke 80 keer per dag als ie langskomt, wij gaven hem de titel "Principe sul trattore blu" (prins op de blauwe trekker).

Sinds 2017 binnen een afstand van 5 minuten een steakhouse, cijfer 10.

Aan de overkant een Olijfolie fabriek waar ze vanuit de hele omgeving de olijven tot olie persen, hoewel de machines niet in actie zijn (seizoen werk) is een bezoek zeker waard (vragen bij de receptie wanneer).

Ondanks het mindere weer toch een perfecte vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Belsito in Montecatini Terme, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Belsito zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Belsito scoort een 7.83 uit 10 op basis van 206 reviews.