Camping Village Cieloverde

KinderhotelWeer vandaag14°-3°
Camping Village Cieloverde
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Village Cieloverde voor je op een rij gezet:

Laatste review

Aanrader

E. Stoter,
2-6-2018

2e helft mei(net 1 dg open)op Roselle, met prachtig z.g.a.n. sanitairgeb.(al mis ik dan cab met wasb voor privacy)wc-br, gn wc-pap. Parkachtig, vrnl. pijnbom. Bij aankomst met borden geleid tot ‘stopstreep’ na incheck, ticket met plaats+ nr, wachten op medewerker die dat geven en ons op een el. scooter naar de pl reed. Net uit auto, werd ik meteen al geprikt door een mug en dat is zo gebleven. Ze zijn klein en zoemen niet. Overigens weinig tot geen gras op de plaatsen. Veel ‘vaste staanders’(die vast om die reden op hun pl. worteldoek, in versch srtn ook t k in kampw, hebben om pl schoon te h)dus veel levendigh, want praten luid, Italianen. Zr vl facilit.(zelfs E H+ kerk), moet wel op zo'n grote camping waar afst groot zijn! Gn optie om even n zwemb te gn voor ons. Wifi i centr. Treintje n strand(1,5km)ligb+parasol t h er=horeca. Rest. prima, beetje chic. Wand. in Natuurpark Maremma(10,) start Albarese. Komen nog eens terug!

Kenmerken

2-6-2018

Een heel mooie camping

Doest,
29-7-2017

Een heel mooie camping waar veel te doen is. Als je de omgeving wilt verkennen moet je wel een eindje rijden maar het is te doen. Er zijn veel activiteiten op de camping waar je eventueel aan mee kan doen. Er rijdt elke vijf minuten een treintje naar het mooie strand. Kortom een camping waar je nog weer heen gaat.

Wat een afknapper

wich95_1
9-9-2015

We kwamen omdat er eindelijk een zwembad op de camping was. Niet wetende dat hier apart voor betaald moet worden: 12 euro pp per dag of 8 euro pp vanaf 14 uur.

We waren met o.a. Onze 3 kleinkinderen. Dat zou dus 5 x 12 = 60 euro per dag geweest zijn. (Veel) meer dan de prijs voor de campingplaats.

Toch maar naar het strand gegaan......

Wat een gemiste kans en eigenlijk schandalig dat op deze manier geld uit je zak geklopt wordt.

Dus nooit meer, hoe aardig de camping ook is.

Suncamp Holidays

Goede camping. Prachtig gelegen. Mooi en schone toiletten. Echter net een nieuw zwembad . Nee laat ik zeggen voor nederlandse begrippen een poedelbadje. Daar moet apart voor betaald worden en hoe. 3 kinderen 2 volwassenen ( 3e kind als volwassen aangeslagen ) 14 dagen zwemmen €500 Extra Kosten. waardeloos!!!

Keurig verzorgde camping

tineke
20-8-2014

Een mooi aangelegde bijna autovrije camping. Fiets op deze grote camping geen overbodige luxe. Maar ook daar is voor gezorgd op de camping, grote fietsenverhuur aanwezig. De auto's mogen niet bij de tent staan, maar staan op een apart parkeerterrein. Iedereen heeft zijn eigen plaatsje op het parkeerterrein onder een overkapping, zodat er geen hars uit de bomen op de auto kan komen. Wel heel weinig Nederlanders te vinden op deze camping. Ruime plaatsen. Van de krekels alleen de eerste dag wat hinder, later hoor je het niet echt meer. Beginnen om een uur of tien met geluid maken, maar stoppen weer om een uur of zeven.

Omdat er bijna geen Nederlanders waren komen wij er waarschijnlijk niet meer terug, maar als dat geen probleem is, is het een fantastische camping.

Echte Italiaanse camping!

Alies
24-7-2013

Voor rustzoekers is dit geen aanrader. Voor mensen die een typische Italiaanse vakantie willen beleven, is dit een goede plek. Wij zijn amper Nederlanders tegen gekomen. Het is een hele grote camping, met zeer grote plaatsen en veel schaduw. We konden zelf een plaatsje kiezen. De camping bestaat uit allemaal rondjes met het toiletgebouw in het midden. Daardoor voelt het niet zo groot aan. Het toiletgebouw wordt goed schoon gehouden. Er zijn veel facaliteiten op de camping. Het eten vonden we niet super, behalve de pizza. Die was wel aardig. Elke avond animatie, wat behoorlijk wat geluid geeft. De schuimparty was echt lachen! Er gaat een treintje naar het strand, deze rijdt de hele dag af en aan. Qua uitstapjes zit je overal wel redelijk ver vanaf. Toch centraal tov Rome, Florence, Siena en de zee! Minpunten: herrie van overvliegende straaljagers, herrie van krekels ofzo, die hoor je van zonsopgang tot zonsondergang en maken behoorlijk wat geluid. En we misten een zwembad.

in 1 woord FANTASTISCH

Rosemarie
20-8-2012

prima campng en ja je hoort de krekels maar wij hebben ons daar niet aan gestoord dus dan heb je er ook geen last van verder is de camping geweldig wij hadden een ruime plek zeker voor Italiaanse begrippen en alles is keurigschoon en goed onderhouden het sanitai is wat gedateerd maar wel keurig schoon kortom wij hebben 3 super weken gehad en gaan zeker nog eens terug.

Geluidsoverlast cicades opstijgende vliegtuigen

Fam de Ruiter
4-8-2012

Zomer 2012,

Cieloverde heeft een mooi website, op een van de foto's wordt een plateau waterval afgebeeld met een leuk riviertje om in te zwemmen. Ze vergeten erbij te vermelden dat dit 70 km rijden is, door de bergen. Dus 2 uur rijden!!

Dus misleidende foto's. Vanaf zonsopgang tot zonsondergang beginnen de cicades te raspen, dit geluid is zo hard dat je nauwlijks een normaal gesprek kan voeren. Zorg dus dat je weg bent van de camping. Ook ligt er een luchtmachtbasis naast de camping met laag over vliegende vliegtuigen. Met boodschappen moet je zeker 10 minuten lopen naar je staanplaats, je mag niet met de auto even je boodschappen wegzetten. Als Nederlander wordt je aan de rand van de camping geplaatst zodat je 5-10min moet lopen naar het treintje, hier rij je mee richting het strand vervolgens moet je weer 5-10 min lopen om op het strand te komen. Megafoon tpv sanitair met Italiaanse teksten te pas en te onpas. Positief is dat het avondprogramma prima is.

Prima camping

Pieter
11-9-2011

Op deze erg grote camping vrijwel alleen maar Italianen. Van kampeerplaats tot het strand ben je wel 25 minuten bezig. Verder: ruim, rustig, vriendelijk, schoon, veeeeel schaduw. Ligt wel op afstand van bezienswaardigheden.

top camping

ruud
11-9-2011

zijn net terug voor het eerst naar deze camping het was er top ondanks laat in het seizoen nog altijd erg warm 30/35 gr. maar op het strand altijd een lekker windje en de nog altijd gemotiveerde animatie zorgde iederen avond voor vertier voor jong en oud super vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar .

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Village Cieloverde in Marina di Grosseto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Village Cieloverde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.